Må Herren være med Skt. Peter!
Fyr løs
Eastgate - Demidov
Starter lige med at smide et raise i hovedet på demidov. Lol!!! go go isser
er de gået igang ? og hvor kan man så følge det ? på pokernews ventes der stadig eller står de er igang, men kommeri kke noget nyt =(
Fergunson siger fra sidelinien at han nok havde raised til 22 mill. i den første hånd...
så siger Ferguson, at han ville re-raise til 22 mio. - rimelig surt hvis han så havde kongen...
tror Peter havde en 10'er og der bestemt er mulighed for K hos Demidov, selvom det er HU
Gus Hansen vælter jo i bracelets!
Puha det virker lidt som om demidov har overtaget lige nu.. come on Peter!!!
Er det kun hos mig at linket fra Bluffmagazine ikke virker???
---
www.bimbampoker.dk
Hmm.. Hvad tror I Peter havde? 10J?
syntes godt nok at det er svært at se at han er bedre end russeren....
bange for at han bliver udspillet.
Indsæt denne URL i VLCMedia eller Windows Media Player, så virker det, BimBam!
@Wann
DAMN!!
Der må mangle nogle codecs på min comp. på arbejdet, for den kan ikke afspille linket.
F*** A** jeg vil se det :-(
---
www.bimbampoker.dk
hvis russeren valuebetter 2/3 pot, så overbetter han vil ikke også med en monsterhånd - så isser blev nok også udspillet i den første hånd med kkk1010 bordet???
Fatter ikke Eastgate better alle flops med luft, når han ved Demidov næsten altid C/C C/R..
@Wann
Det er strengt forbudt at downloade noget her på arbejdet, så det er desværre no go.
Hvorfor virker www.bluffmagazine.com/blufftv ikke i dag??
---
www.bimbampoker.dk
@Filosoffen
Board-teksturen er jo en heeeelt anden i KKKTT-hånden. Et value-overbet er HØJST sandsynlig, eftersom Eastgate kan betale noooget lettere af.
@Wann
Sur røv :-(
Så må jeg "nøjes" med Jeres opdateringer.
---
www.bimbampoker.dk
"OUCH peter :(
hvad tror i han havde?"
AQ iflg. Kipster.
@Langemad
Virker heller ikke her :-(
Ellers tak for hjælpen drenge.
---
www.bimbampoker.dk
Kipster hyldet....Jan V. må føle sig glemt;)
Hvad blev Kipster hyldet for? Fik ikke lige fat i det? :)
sidder i toget på vej på job . kom gerne med flere updates
kom så peter !!!!
FCKrogh - Ja. Hvis du har problemer med det, er det måske fordi du mangler codecs til windows media player. Mit forslag er, at downloade VLCMedia og afspille dette link: bm30342.edgeboss.net/wmedia-live/bm30342/46002/500_bm30342-dom_20081107_081107.asx
Wann sidder paa hotel i Rom med mac computer, kan jeg gore noget ved det
Det her skal ske!!!!!!!!!!!!!!!!! go go go isser!!!!
Kipster blev hyldet for at være den eneste dansker som har vundet et armbånd.
De kender åbenbart ikke Jan .V
Isser Isser Isser
Kipster blev måske hyldet for at være den eneste der både har wsop og wsope bracelets ?
Er der nogen der gider at skrive en mail til de tosser og fortælle dem at de er komplet inkompetente poker kommentatorer ?
Satme en ringe research de har lavet..
Men det er jo også ligemeget hvis bare han vinder.. GO go isser!
Turneringsspeakeren præsenterer Jesper 'Kipster' Hougaard som den første til at have vundet et W.S.O.P-armbånd på hver side af Atlanten
'she's pregnant bye the way'
'Oh, that's interesting!'... Lol gode kommentatorer:)
Demidov er begyndt at spille tilbage på Peters raises pre-flop.
Isser 73 mio
Demi 63 mio
Puha så er jeg på job! Det virker ret tæt og jævnbyrdigt, synes jeg.
De spiller sgu godt begge to!
Lækker HU :)
Mon han havde foldet til et all in? :D
men et hurtig check på riveren at demidov kunne vil godt tyde på at han i hvert fald ikke har farven, så Isser kunne da godt overveje et bet her...
Så lækkert check med toppar efter han har bettet alt....
Chipcount??
---
www.bimbampoker.dk
er der pause nu?
Hvornår bliver det vist på ESPN? Er der mulighed for stream derfra?
Er det bare mig, eller sviner kommentatorene Ice lige lovligt meget?
Altså, de snakker jo som om der er en verden til forskel mellem de to finalister? Sys det er en jævnbyrdig match:) GO GO GO GO!!
Super spil med aq iøvrigt, den var værd at notere bag øret.
Et sted man kan se AQhånde, da jeg ikke lige fulgte med da den blev vist.
Sviner Eastgate syntes jeg bestemt ikke de gør, men de har måske en tendens til at favoritisere russeren.
Specielt Barry Grenstein.
Ja, jeg krumer bare lidt tæer når jeg hører det!
Men de playerhater jo bare FOR SYGT, fordi han snupper måske en verdensrekord der højest sandsynligt aldrig bliver slået:)
PokerStars foretrækker, naturligvis, at Russeren vinder, da der er potentielt rigtigt mange kunder i Rusland, og det er ikke utænkeligt at det smitter lidt af på kommentatorerne
Godt argument! De bliver nok skuffede, når Demi bliver punget ud inden natmaden:)
Ja hvis Demidov skulle være så heldig at vinde er det ikke svært at regne ud hvem der tilbyder ham job.
generelt syntes jeg at vi har set overraskende mange flops.
Og russeren virker bestemt ikke som en da han specielt meget respekt for eastgate selv om han har udtalt noget andet.
Er det egentlig ikk sjældent at der bliver spillet så mange hænder HU til WSOP, som nu?...
SÅDAN,
Negranu lægger ikke skjul på hvem han synes er den bedste spiller :)
Ace high!!!!! Fanget Hr. KGB
COME ON EASTGATE :) tag den hjem!
Han har edermandme fat i den lange....!!!!
Måske man skulle lave en fest på "Østerport" i København når han vinder;-)
mvh
Nice Daniel kan rap rap rap sangen :D
RAP RAP RAP RAP!!!
jeg er frisk på en festttttttttttttt (hvis han vinder,,,)
Mvh Søren
@ culkasi
hvorfor syns du det? Det synes jeg sq ikk! hva tænker du på?
@ culkasi
Som du selv siger Demidov kalder light.
Et bet på river havde taget potten og ikke bund par 2.
m
er der ikke et sted hvor man kan se det live, altså rigtigt film stream med video?
Uuuh,
Jeg tror forresten jeg har fundet en måde at optage det her skidt på, men jeg er ikke helt sikker på jeg har fået lyden med:/
@Mancini synes det var lidt tvivlsomt kald med J-2 - ikke vildt vanvittigt light, bare....light :)
Yes.
Det er måske ikke en daddel relevant i morgen en gang når ESPN har vist deres sammenklippede skidt, men jeg har fået VLC til at optage grafikken og lyden. Helt fint hvis jeg falder i søvn:)
PM hvis du vil vide mere:)
Shameless promotion much?! God, det krummede jeg tæer over. Og hende Lacey Jones skal flette fissen.
@mr-nurse
yep max hygge :) negreanu er sgu en rigtig hyggefætter
Om ikke andet kan jeg få Negreanu syngende Uuh ba uh ba rap rap rap som ringetone med mit lille rip:P
Grudgematch mellem Kipster og Daniel på vej?!?! :)
Er det ikke sådan rimelig kedeligt det der sker nu? Raise - fold....
Kom så Isser... You can do it!!
Han bliver nød til at være mere aggresiv ellers bliver han kørt over.
Han bør da snart lave et move imod alle de STORE reraises fra Demidov... den har gået 2->8->fold alt for meget!
Det virker som om Demidov har overtaget pt, håber Isser kommer igen efter en tiltrængt pause.
Hvad sagde Negreanu om Kippen?
Isser vinder - han har styr på ham, og hvis der er noget Isser er, er det aggro. Måske har Demidov timingskrub atm.
KOM SÅ ISSER!
har Negreanu en stake i russeren? manden har INGEN respekt for eastgate
Daniel N sagde om Kipster at han troede at han skulle fange en af de skallede skøre skandinaviske spillere i en trap, men sådan skete det ikke lige...Men næste gang får han klø...lol
SÅDAN MAND!!!! Hvor er det sygt spillet!
hvad er det for en sang de synger derovre..
Der er dæleme god DK stemning...
* < 1 min. | Posted by F-Train
Updated Chip ounts
Ivan Demidov - 27,900,000
Peter Eastgate - 109,000,000
* < 1 min. | Posted by change100
Hand #267 - Peter Eastgate
Show This Hand
Ivan Demidov has the button. He raises to 2,000,000 and Eastgate calls.
The flop is {K-Diamonds} {10-Diamonds} {7-Clubs} and both players check. The {J-Diamonds} falls on the turn and Eastgate leads out for 2.5 million. Demidov raises to 8,000,000 and Eastgate makes the call. To the river we go, and it's the {3-Spades}. Eastgate checks, and after peeking back at his hole cards, Demidov settles on a 12,000,000 bet. Eastgate calls.
Demidov shows {A-Clubs} {9-Spades} for ace high, but Eastgate has the flush with {4-Diamonds} {7-Diamonds} and rakes in the monster pot.
Ac 9s
4d 7d peter
@GusNor
Fra sporten.tv2.dk/live/updates/index.php/disciplin-Poker.html
10:59 Slagsang fra danskerkoloni
Der har gennem de seneste to dage været højlydt opbakning til danske Peter Eastgate, og anført af den danske pokerpro, Jesper "Kipster" Hougaard, istemte de danske tilhængere en karakteristisk slagsang med ordene "Hey hey hey. Hey hey hey. Uba uba uba. Uba uba uba. Rap rap rap rap. Rap rap rap rap." Gange to.
Fuuuuck Eastgate har fået et par hænder på FT. Er det tredje eller fjerde hus?
Mega Skrub
GGOGOGOGOGOGOGOGOG
Det ser godt ud :)
Tør næsten ikke tro på det endnu, men det ser super godt ud, stakkels fyr SKAT kommer efter ham med et bad beat :-D
Nøj hun lyder hæslig den nye kvindelige i boksen!
Er nød til at skrue max ned nu
Hvad er det for noget musik?
Jeg er vild med det. Er oppe med 10 buy-ins på de 4 timer, og Isser er ved at vinde WSOP Main Event. Det kan næsten ikke blive bedre. :)
25 min. break
PokerGods be kind! Intet sygt comeback til russeren. Bare et flip 66 vs. A7 som holder hjem og vi har en champ. PLEASE.
@ Ludomaniac
Lol - Jeg er nede med 3 buyins. Men det er anti-tilt når vi nærmer os en dansk WSOP mester!
SICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GZ EASTGATE
YES !!!!
TILLYKKE - KYS TIL DANMARK - KYS TIL ISSER !
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! perfekt.... lige hvad kipster sagde han havde... stritten...
JJJAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SÅ KONGE!!!!!!!!!!!!11
WELL FUCKING PLAYED MR. EASTGATE!!
Negreanu (Eastgate fører 2:1):
"Demidov keeps min raising. It's so hard to defend against. He's gonna win chipping away like this"
Negreanu (Eastgate fører 5:1):
"Demidov is just a double up away from being only a bit behind"
LOL - han elsker Demidov
Hvor det smukt!! FORHELVEDE DA!!!
boom!
SIIIIIIICK
JJJAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SÅ KONGE!!!!!!!!!!!!11
WELL FUCKING PLAYED MR. EASTGATE!!
GRATTTTTZZZZ!!
G R A T S
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! perfekt.... lige hvad kipster sagde han havde... stritten...
SÅDAN!!!!
Stort tillykke Peter :)
virkelige flot præstation og sjovt at følge med
Mega kæmpe sygt tillykke. Hvor er det sygt....
Isser du er for vild fuck hvor er det fortjent!!!
Ufatteligt, jeg er så vildt glad lige nu og kender ikke engang Isser. Det er så stort.
Peter, du er KONGEN
TILLYKKE, det er sgu stort...
GRATZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Genialt!
Den rekord ville jeg ellers ha' haft, men nu er jeg allerede for gammel:D Pyt. Bare vi har en dansk vinder de næste par år er jeg godt tilfreds:D
SÅDAN ISSER!
Uuuba uuuba uuuba RAP RAP RAP RAP ÆÆÆÆææææÅÅÅÅ!!!
Det er jo lige så man ryster, selv om man ikke rigtig kender manden. Stort tillykke og masser af respekt.
SÅ FEDT - GRATS ISSER
Faaark det er sygt, tillykke Isser du har så KÆMPE NOSSER! :)
WP
SÅDAN ISSER!!! Sindssygt stort tillykke med armbåndet... jamen det er jo helt vildt det her....
fuck det er sick, du spille ham kanon uden at riske noget, stort tillykke herfra..
Absurd sick præstation..
Mange gange Gratz.
SÅ SYYYGT!
Fuck han er kongen!!!
- Var han ikke flyttet til UK? - De snakkede om dk tax...
SYGT GRATS
Stor dag for dansk poker!!!
Du gør mig sgu stolt af at være dansker :)
/Dafne
Eastgate for President!
Stort tillykke.!
Det er sgu for sygt. Kæmpe tillykke. Super spillet
ouba ouba ouba ouba ouba ouba ouba oubaouba ouba ouba oubaouba ouba ouba oubaouba ouba ouba oubaouba ouba ouba oubaouba ouba ouba oubaouba ouba ouba oubaouba ouba ouba ouba
Fantastisk!
[x] Dansk sports historie!
[x] International poker historie!
[x] 9 mill. $
[x] Phil Hellmuth owned!
[x] Super FT og HU præstation!
[x] Max. respect fra pro verdenen
[x] Godt for Dansk poker - Politikere wake up!
[x] Eastgate FTW!
Og så vågner de danske medier endelig op med forsidehistorierne:
spn.dk/article1510216.ece (www.jp.dk)
ekstrabladet.dk/poker/article1082762.ece
www.sporten.dk/eastgate-vinder-vm-i-poker
politiken.dk/poker/article596265.ece
Kæmpe tillykke! tror DanTheMan er misundelig hvis man ser på hans tidligere negative omtalelser af super-Isser :D
Big big tillykke. Peter er et godt pokernavn!!
mvh
petergram ;-)♥♥♥
Tillykke med sejren - det var for sygt.
Gotta love radio rail i samfundsfag :D
Waaauw CRAZY.. MEGA tillykke til Eastgate! Så meget respekt så det helt vildt
Først og fremmest: SICK SICK SICK, kæmpe grats til Isser :D
Har netop modtaget en sms fra en buddy der er i Vegas og har set både FT og HU live, hvor han skriver at der er kæmpe fest, klokken er omkring 3 derovre, og de skal bare feste hele natten.. Isser har købt en masse til dem i en lounge! :)
Altid fedt når historien skal skrives om :D
Vildt - stort tillykke til Peter og dansk poker!!
Det er lige præcis nu det er godt at vi har et godt sundt foreningsarbejde i dansk poker som virkelig kan spinde guld på det her, og arbejde benhårdt for at etablere dansk turnerings poker på lige fod med bridge og skak........nå nej, nu drømte jeg vist igen :)
Tillykke. Flot gået!
SYGT SYGT SYGT.
WP SIR!
Fanme fantastisk flot gået Eastgate!!!
/Muss
Tillykke!
[x] Misundelig!
:)
FYR DEN AF DRENGE
VOTE: Helte modtagelse på rådhuspladsen!
EM-drengene, Ørnen og ISSER!!!
Burde oprette grats tråde fra nu af og indtil han vinder igen næste år:)
Kæft det er godt gået eastgate. Tør overhovedet ikk tænke på hvordan du har evnen til at fokusere så meget på at præstere når det gælder. Lige før jeg ikke kunne sove i nat da jeg så så meget frem til at se dig køre russeren midt over:)
Endnu engang et kæmpe tillykke!!!