Hej. Jeg skal være pissehamrende stiv i aften og jeg kan ikke selv finde ud af at spille for tiden, så jeg vil sende bolden videre til en anden :)
Deal 50/50 efter indskud.
Post OPR
Post første hånd, vigtige hænder samt sidste hånd.
Jeg skal ud af døren om 30 min - så jeg vælger inden 30 min.
Staker til 30k GTD på Stars 20:00
Går stærkt udfra at mine stats her fra november forsætter, så tager den gerne ned for os begge
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Riverhunt/poker/results/380FECEAD7AA452BB641A8BEF6242E0F.html?t=2
Hej krede.
Jeg er max klar, på at lave et godt resultat.
Jeg har hele natten til rådighed, så max koncentration !
Har ikke spillet så meget på stars, så ingen opr.
Håber du har set noget af mit spil fra andre dage.
Nick: Kv11l4f8P
Mvh Peter
ps. Jeg er ikke stiv ;)
jeg er klar the-rabbit-7 www.officialpokerranking.com
I'm fresh:) Har lige hevet en stor del af min rulle ud. Så nu har jeg kun 50$ tilbage, så har ikke selv råd til at betale buy in!
Mine opr www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MrsLara/poker/results/8676E69613A6433D8E02138990675B6D.html?t=2 (er meget stolt af min positive roi!)
Jeg er 100% klar
Spiller primært sng og tours med gode resultater. Jeg har vundet en del turneringer og ligger med en roi på 17% over 400 games (SNG). Jeg har før vundet gode penge til stackere og har spiller også med overskud.
Nick: Fredeflop
Hejsa
Jeg er også klar på at give den et skud. Jeg har ikke de vilde resultater, da jeg mest gør mig i sits. MEEN, jeg tror på de kommer iaften.....-;) Arbejder hårdt på, at der snart skal komme et top resultat.
Vandt i sidste weekend den ene af ottens ekstra, samt blev nr 2 i en også.
Her er de sørgelige stats: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kim1203/poker/results/017A066C8D3F4187A6940B781340CD77.html?t=2
Nick: kim1203
jeg er klar the-rabbit-7 evt se www.officialpokerranking.com roi over 200% profit 4.6k$
Hej Krede
Hitmanherman er klar til at tage den ned til dig...
Har cashet for mange herinde og er supermotiveret... mangler kun FT måske iaften :)
Hej krede88
Jeg er mere end klar i aften. Du skal vælge mig fordi jeg har bygget min bankroll op til 5000 kr fra 0 kr på stars.
Desuden blev jeg nummer 25 i 3k G på stars i går, hvor der var 5000 med.
Har også et par gode FPP resultater. Bl.a. en 77. plads i en 12.000 mands turnering med 100k $ i puljen.
Håber du vælger mig.
Nick: SuperMomber
@Foeller
Dine OPR stats siger noget andet?
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/SuperMomber/poker/results/596C50373EF146EA84D63116A84FADA5.html?t=2
Jeg er klar >) nick dabl .
blev nr 66 i sidste uge for skyggens og haft 3 final tables paa bossen inden for de sidste 3 uger .
mine pokerstars stats er ikke noget at raabe hurra for i nu :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Dabl/poker/results/8D7240862B844482BB87E0AAB5B99662.html?t=2
Nick; El Campeón89
Det eneste jeg har er tid, meget tid. Så meget tid at jeg tager den til finalebordet.
krede min gider ik ligge www.officialpokerranking.com ind her.. den siger fejl... har prøvet.. ellers gør jeg det forkert:D
Det iorden Joppedk - du er valgt.
Tak til alle for ansøgninger.
Jeg har shippet de 11$ til "the-rabbit-7"
Post første hånd, vigtige hænder samt sidste hånd - så jeg har noget at komme hjem og kigge på i min brandert. Alt sammen i denne tråd.
Ship it.
GL ingen joker ;)
@Foeller,
Dem på OPR - der står intet på navnet SuperMomber om at du shippede i 30k igår :)
@krede88 - Jeg shippede i 3K g som jeg skrev i mit tidligere indlæg.
@Foeller
Mange gange undskyld - jeg har læst forkert i farten. Sorry :)
@krede88
Bare i orden. :)
Skulle bare sikre mig der ikke var en fejl.
@Foeller
Det var skam en fejl - bare en hjernefejl ;)
@otten og joppedk
Nu skal I gøre mig stolte drenge.
JEG SHIPPER EN BONUS PÅ 10 DOLLARS TIL DEN AF JER DER KOMMER LÆNGEST. (Kræver dog at i begge er kommet ITM)
Held og lykke.
Ekstra lir :p