Jeg har for lang tid siden læst den bog af kim birk ;) Man må da ellers sige han kommer med mange løgnhistorier. Han siger f.eks. at han med garanti kan sige, at han vinder 75-85 % af alle SNG's (9-10 mands). Alle der har den mindste forstand på poker ved jo, at det er fuldstændigt usandsynligt, om du så var verdens bedste SNG spiller, ville du ikke være tæt på det resultat i det lange løb. Men Kim Birk må jo aldrig blive ramt af varians :).
Kom bare lige i tanke om det, synes det var ret skægt :) dengang jeg læste det, fattede jeg intet af poker, og tænkte at det sikkert var rigtigt nok.
Bogen er ellers fin nok, for begyndere osv :)
Kim Birk's bog - rofl
Det var faktisk også den første bog jeg læste.
Haha, tænk sig at sige sådan noget bræk. Nu spillede jeg godt nok ikke dengang bogen blev skrevet, og det kan godt være niveauet var betydeligt lavere, men 75-85 %.. Come on.
"Online poker pro and Danish poker star Kim Birch who is among the top poker pros in Scandinavia and a bestselling poker book author in his home country Denmark"
;-)
Never Lose to A Gambler With Lucky Cards Again!
Never again leave an online poker table as a loser because you made a mistake or got outplayed... Guaranteed!
Og meget mere af samme skuffe. SWEEEEEET!
Sidder der stadig en skeptiker eller to derude, så blad ned nederst på siden og se om DU tør overhøre de fantastiske anprisninger fra store, velrenommérede spillere som:
Toshi
Japan
OG
Steve Schulman
USA.
INSTA-betalt ?
Kim Birch ligner min fætter :-(
btw var Kim Birchs bog også den første jeg læste...
Jeg kører med en ROI på 18% (10 mand speed), og er så vidt jeg husker ITM 35% af gangene. Nu sidder jeg ikke lige med PT, men jeg mener at jeg vinder 40% af de gange jeg er ITM. Det betyder så, at jeg med en ROI på 18%, vinder 14% af mine SNG'. Han må alligevel have en pænt høj ROI :)
Gad egentlig godt læse hans afsnit omkring SNG.
jeg tror ikke det er muligt at vinde så mange SNG's... så skulle han da vidst spille $1 SNGs og aldrig få bad beats.
jeg tror ikke det er muligt at vinde så mange SNG's... så skulle han da vidst spille $1 SNGs og aldrig få bad beats.
Den er jo pikke gammel, men det self rigtigt det ikke kan lade sig gøre i dag...
Manden outplay'er altså feltet så hårdt at han må folde KK til et open push for ikke at tage variansen mod Ax i hånden på en donk! :-)
Damn jeg gad godt være så god :-)
"PS. My special offer for Tuesday, December 2, 2008 is due to end at midnight! If you come back another day the price will be $77, not the low $47 offer you will get now. "
Vi må hellere skynde os at købe, hans strategi sælges i dag til en meget lavere pris end normalt!
LOL
Nu har jeg været nede og låne den på biblioteket. Jeg regner med at lave en anmeldelse af bogen på et senere tidspunkt.
Konceptet er dog helt genialt. I introduktionen til onlinedelen, er der smidt en affiliate code op. Mon ikke han har tjent mere på denne aftale, end på salg af bogen :)
i virkeligheden står der:
PS. My special offer for
<script language="JAVASCRIPT"type="TEXT/JAVASCRIPT"><!--
dayName=new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday")
monName=new Array("January","February","March","April","May","June","July","August","September","October","November","December")
now=new Date
document.write(""+dayName[now.getDay()]+", "+monName[now.getMonth()]+" "+now.getDate()+", 2008")//-->
</script>
is due to end at midnight!
det er klasse, at der findes knallerter der falder for den.
redsox: jeg er med på, det er skam, men kan du evt uddybe? (hvis der er mere at uddybe :P )
Der Kim Birchs bog kom ud. Var det muligt at store- rense 10 handed SnGs!
Kan huske hans hemmlighed i bogen var at man kunne folde sig til top 3& derved pengene!
Ikke helt hen i skoven, da SnGs var fyldt med spiller der alle forsøgt at vinde på deres egne måde& didn't have a fricken clue!
Jeg var i forbundet i 2005 & kan huske der var 1 der spillede 55$ 10 handed SnGs. Han raisede hænder som A J off i første level& mente selv han var kæmpe chef!
Nu har du alle disse trænings sites& du kan ikke slå Sngs som dengang!
Ret skal være ret.
Kim Birch skriver:
"..... eksploderede min vinderprocent til over 70 % af alle de spil og turneringer, jeg gik ind i."
Hvis vi som udgangspunkt går ud fra, at han mener ITM, så VAR dette ikke helt umuligt. Problemerne er selvfølgelig, at han intet skriver om sample, buy in, struktur mm.
Hvis vi antager, at han spillede 22$ sng' hos party (empire), med en ROI på 35% procent, så kunne han godt komme ITM 70% af gangene. 35% ROI var ikke umuligt på party for 4 år siden, hvis det blev spillet med 10 min blinds. Endvidere er det umuligt at vide, om han kun har spillet 100 spil, og bare været running sick hot.
"Jeg var i forbundet i 2005 & kan huske der var 1 der spillede 55$ 10 handed SnGs. Han raisede hænder som A J off i første level& mente selv han var kæmpe chef!"
Hvad er der galt i at raise AJo i første level?
Han skriver vidst i bogen, at han er den første dansker der blev millionær på poker...