Få nu ændret den reklame (Betfred)

#1| 0

Jeg gjorde i den tidligere tråd (Betfred aftalen forbedres) opmærksom på at jeres (Hoved)-reklame er uændret, selvom det nu er en uge siden at man ikke længere kunne opgraderes til højeste VIP-level.

Når man klikker på pokernet forum; står der øverst på siden:

"Bedste deal på pokernet overhovedet"

og når man klkker på det står der med fed skrift:

"bliv opgraderet til højeste VIP-level med det samme".

Man kan sgu godt se at Pokernet.dk er styret fra Malta og ikke Danmark. I Danmark er det ulovligt at lyve i markedsførings-materiale.

Hvor svært kan det være at lave de ændringer; jeg vil påtage mig at gøre det på 10 min hvis jeg havde adgang.

Men det ville nok betyde færre sign-ups.

Det er simpelthen for dårligt at i kupper signups på et falsk grundlag.

Selvom i residerer på Malta må troværdighed da også betyde noget for pokernet.dk

09-12-2008 12:35 #2| 0

Skal vi nu ikke også være rimelige?

Vi fik af vide d 5. at aftalen var blevet flagged og skulle ændres. Det er altså i fredags. Eftersom at mandag var en helligdag hernede, så har jeg sammenlagt haft min IT mand på arbejde i ca. 8 timer siden denne nyhed.

Give me a break...

/Mikael

09-12-2008 12:43 #3| 0

Er aftalen blevet ændret bagudrettet? Det er den vel ikke, men just checking :-).

09-12-2008 12:53 #4| 0

@rockrokok

Nej, det er kun nye sign up's, som ikke længere kan opgraderes direkte til VIP diamond level.

/Mikael

09-12-2008 13:22 #5| 0

Yo jeg er eller klar til at joine Betfred- men ikke uden vip deal.
Kan jeg gøre noget nu, eller er det alt for sent ? DTM

09-12-2008 13:31 #6| 0

Regnede også med at oprette en bruger på Betfred igennem aftalen når jeg fik weekend på onsdag, men synes heller ikke den ser så attraktiv ud mere hvis man ikke er max VIP.

09-12-2008 13:31 #7| 0

Hej,

Ja jeg havde også tænkt mig at signe op til spille start i januar måned, men hvis man ikke længere får VIP deal, så er der jo ikke meget fidus i det for low limit spillerne?

09-12-2008 13:34 #8| 0

Jeg melder mig også lige i køen af folk, der planlagde at sign up i januar og give den gas.

09-12-2008 13:44 #9| 0

samme her... lidt ærgeligt da det lød som et super tilbud.

09-12-2008 14:02 #10| 0

Som sædvanlig er Pn fuld af fub og fiduser sikke en gang krejlere...

09-12-2008 14:03 #11| 0

Hej alle,

Der er et par ting jeg gerne vil understrege:

1) Racet er stadig gældende

Normalt er de bedste aftaler på iPoker struktureret således, at man får deres standard VIP program + et eller andet ekstra. Vores race er dette "ekstra" og har en ekstremt høj værdi.

Så racet alene er altså en solid aftale, selvom man ikke længere kan opgraderes.

2) Vi sørger for en kompensation

Aftalen bliver med 99% sandsynlighed sådan her i fremtiden:

A) Alle spillere der er signet op indenfor de sidste to måneder kan deltage i en månedlig freeroll på $2.000, hvis de har tjent 5.000 Betfred points.

B) Det generelle race hæves med ca. 15% i værdi.

Pointen med denne model er, at vi nu giver nye spillere value via en månedlig freeroll og mens de får disse freerolls kan de spille deres VIP niveau opad. Efter de to måneder er gået med freerolls vil de altså have et højere VIP niveau, som gør at de får mere bonus value.

Vi regner ikke med, at der vil være mere end ca. 30 spillere i disse freerolls hver måned, så det er altså en solid value der tilføres.

Spillerne som er med i freerolls som nye sign ups vil selvfølgelig stadig kunne deltage i det normale race.

Så alt i alt bliver racet endnu større og vi vil give value til nye sign ups på en anden måde end ved at opgradere dem til Diamond VIP.

Dette er efter min mening stadig BY FAR den bedste aftale vi nogensinde har lavet.

/Mikael

09-12-2008 14:49 #12| 0

Jeg melder mig også på listen af folk der gerne opretter en konto hvis vi kan få det gamle tilbud tilbage..

09-12-2008 15:33 #13| 0

Det kan ikke lade sig gøre, at få det gamle tilbud tilbage. Nu da iPoker har "flagget" det som værende imod reglerne, så vil det være at bryde reglerne at give det tilbage.

Men vi mener dog, at det nye tilbud vil være, omend ikke ligeså godt, så tæt på.

Gamle spillere holder selvfølgelig den aftale de hele tiden har haft.

@imuckyousmile

Vi tjener præcis det samme uanset om spillerne får VIP upgrade eller ej, så vi er ikke glade for at det er blevet fjernet.

Så du må lede efter "fub" andre steder eller vente til næste gang der er noget du ikke forstår og så komme efter os igen.

/Mikael

09-12-2008 15:40 #14| 0

jeg er forvirret, hvis jeg signer op gennem PN, hvilke fordele får jeg så?

09-12-2008 15:43 #15| 0

Har ikke lige fuldt med i ændringen, men hvis man er signed up på den gamle aftale er der altså ingen ændringer??

09-12-2008 15:56 #16| 0

@DTM

Synes det er fair nok at man ikke starter på max level, men på den anden side så vil jeg heller ikke bruge 5 måneder på at stige til diamond med et bonus system jeg ville kunne finde bedre andre steder.

fx. havde jeg en aftale med VCpoker hvor jeg fik lov til at blive opgraderet til diamond + bruge deres Diamond VIP Enhanced Cash Back bonus hvis jeg tjente de krævede 150k point i den første måned.

Ville noget ala det være muligt hvor at 100k+ point på Betfred udløser diamond level + bonus eller er det også imod reglerne?

09-12-2008 16:05 #17| 0

@ GismoCph

Du kunnne starte med at kigge på det sidste indlæg i tråden, da du skrev dit eget!

"DanTheMan 09-12-2008 15:33

...

Gamle spillere holder selvfølgelig den aftale de hele tiden har haft."

Jeg tror faktisk, at du har kunne læse det, da du var i gang med at skrive dit eget indlæg.

09-12-2008 20:27 #18| 0

@Gismo

Ja, den gamle aftale er stadig intakt. Ja, den er endda forbedret, da races for eftertiden bliver ca. 12-13% større.

@Iowa

Jeg mener at Betfred har lov til at opgradere folk som de har lyst til. Det iPoker er blevet sure over er nok, at vi har valgt at gøre det til alle. Hvis du signer op igennem vores aftale og kontakter Betfred og spørger, så kan det godt være, at de giver dig lov, hvis du er en stor spiller.

Jeg ved det ærligt talt ikke.

/Mikael

09-12-2008 20:33 #19| 0

DTM

Hvad når jeg har oprettet mig lige i starten af jeres promotion, men endnu ikke har sat nogen penge ind, hvilken del af aftalen er jeg så med i? ny eller gammel (hvis jeg sætter penge ind seføli)

09-12-2008 21:49 #20| 0

@DTM - prøvede jeg idag, fik at vide at det ikke var lovligt for dem at opgradere det manuelt.

Plejer at max table NL100/200 full ring hvad der svarer til 60-80 timer om måneden, så ville miste en del ved at starte ud i den lave ende :/.

Men kan da prøve at sende dem en mail og forklare situationen og se om det hjælper

10-12-2008 01:44 #21| 0

Jeg vil råde alle til at anvende emails og helst en direkte email til VIP manageren på det givne iPoker site når man vil forsøge at "forhandle" deals hjem eller forbedre nuværende deals. Support chatten, der er adgang til via iPokers software, er absolut intet værd!

@IowA
Jeg er 99% sikker på at de vil opgradere dig til max VIP hvis du kontakter VIP manageren direkte - ellers er de godt nok nogle tåber!

10-12-2008 07:12 #22| 0

@DTM

Races bliver 12-13 % større ? Nogen anelse om hvornår de ændringer træder i kraft eller er det for usikkert at komme ud med ?

10-12-2008 12:33 #23| 0

@snapster

Det træder i kraft fra i næste måned. Januar måneds race vil altså være ca. 12-13% større end det "ellers ville have været".

/Mikael

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar