Jeg faldt over et glimrende - og gratis - tool i dag som jeg vil dele med jer, da der ofte har været tråde hvor folk har efterspurgt en Amerikansk IP-adresse :
Hotspot Shield er gratis og ser ud til at virke, omend det giver en lidt langsom forbindelse så kan man faktisk streame fra Hulu f.eks. :
www.anchorfree.com/downloads/hotspot-shield/
PS.: Man skal selvfølgelig ikke bruge mens man spiller poker - afhængig af ens sites US-politik :)
TIP: Få en US IP-Adresse
Thank you!
Har brugt dette Hotspot-Shield i lang tid nu.. Det fungerer rigtig godt, men som sagt tidligere, er forbindelsen lidt langsom..
@ Lollebabz
Man bruger f.eks. dette Hotspot når man gerne vil se nogen videoer som man kun kan se med Amerikansk IP f.eks på Youtube, er der en del musik videoer hvor den siger, man skal ha Amerikansk IP ..
Bruges også rigtig godt til amerikanske radio stationer, så man ikke hele tiden skal høre det samme crap musik her i DK :)
Ahh nice, thanks.. Mærkeligt at man ikke kan høre amerikanske radio stationer med dansk IP? :S
@Lollebabz
Deres licens virker kun i Amerika.. ligesom at du ikk kan se TV2 Sputnik på en amerikansk IP :)
Nå okay.. Takker!
Tror jeg vil prøve at høre en god amerikansk netradio, har du link Cali? :D
www.y100.7miami.com/main.html
2 rigtig gode radio stationer, med det nyeste inden for musik.. Det er jo Amerika, så det meste er ovre i Akon og T.I. genren.. Så hvis det er din smag, så er det helt klart 2 super gode..
Helt klart mine favoritter når jeg er i Los Angeles eller Miami..
Det er min genre, mange tak - prøver jeg at lytte til, kan være de un-jinxer mit uheld :D
@bjarmo?
Lyder lidt underligt - kunne nemlig ikke selv se det, da jeg var i LA nogen måneder siden :s
@Calikid og bjarmo
Der er nogle programmer Sputnik har lukket mod IP, og nogen de ikke har (licensrettigheder, f.x. sport hvor de kun har rettigheder til at vise i DK, og lign.)
@Creative
strongvpn.com/
Der kan du få UK ip, Det er også både hurtigere og bedre, men så er det ikke længere gratis
Nice... Mange tak nu kan jeg endelig se Michael Moores nys film :-)
ellers kan man også via your-freedom og openvpn skaffe sig en amerikansk, fransk, tysk, UK og Canadisk ip-adresse :)
youtube musikvideoer, der er spærret for nogle lande pisser mig så grusomt af.
Bump
Jeg er pt i Vegas og kan obv ikke få adgang til feks Ipoker...nogen der kan hjælpe mig til en EU IP nemt og gratis?
Nice1. Takker!
Nogen der har det installeret som kan se nogle af disse videoer fra the late late show med Craig Ferguson?..
www.cbs.com/late_late_show/video/
Jeg kan ikke med min danske IP men ved ikke om det er derfor
@ Junior.
Sæt igang med at installere og se derefter løs.
Det virker.
Der er to måder at få en gratis EU IP hvis i ikke vil betale (Det ville jeg nu nok gøre af flere grunde).
1. Få sat en Hamachi VPN op på en computer herhjemme i DK - måske jeres egen eller en vens. Google -> Hamachi eller download fra www.logmein.com
2. Google -> Free proxy servers - find en i EU og brug den (Advarsel : i ved ikke om den så er sikker)