lidt sørgmodigt vælger jeg at sige farvel for denne gang, er dog overbevist om at jeg vender tilbage på et senere tidspunkt, dog næppe inden for den nærmeste fremtid. Af de problemer jeg har privat, har en konsulent udpeget poker som værende en del af, at han tager fejl er en anden ting, men har lagt mig selv i hænderne på andre pt, og valgt at følge den linie der bliver lagt.
poker er dog efter min egen overbevisning den eneste intellektuelle udfordring jeg har haft igennem de seneste par år, og den største grund, udover kæresten, til hvorfor det ikke er gået værre end det nu engang er.
der er en del herinde der har vist en interesse i mit liv, hvilket absolut har været en støtte, og som er en af årsagerne til denne tråd, der er nogle jeg skylder en besvarelse, andre som jeg skylder en forklaring.
der har været et par Live stakere, disse er gået hus forbi, og har alle haft et overskud, samt jeg har spillet efter bedste evne.
en online staker skylder jeg dog en forklaring, jeg har spillet mens jeg har været påvirket, og tager selvfølgelig tabet på mine skuldre. det stakede beløb (500$) er stadig på kontoen, men overskudet er pisset væk, der dækker jeg selvfølgelig !
Igennem år 2008 har jeg brugt hele min opsparing, der er kommet igennem poker, på druk og stoffer, kisten er "tom" og jeg er nået til vejs ende. dvs fremover skal jeg være lønslave, hvilket jeg sjovt nok glæder mig til.
jeg har ikke været hjemme siden søndag i sidste uge, og er sku svært at vende hjem, langt lettere bare at pisse på det hele og blive væk, jo længere tid der går, jo sværere er det at komme tilbage, men det er sgu på tide at se problemerne i øjnene.
tak for den støtte jeg har modtaget herigennem, den har betydet meget for mig ! til næste jul kommer der en positiv update !
Tak for denne gang
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden. Du virker til at være ved godt mod og indforstået med situationen.
Hel og lykke med det Live - også på tide du får gjort noget ved dine problemer!
Hello dude.
Som jeg skrev i en af dine tidligere tråde omkring dette, har jeg selv været igennem det samme, som du nu skal igennem,
Jeg har været på misbrugscenter i 1½år, så jeg kender det.
Har du brug for hjælp/støtte/bare at snakke med en online ukendt 19årig knægt, skal du være velkommen til at PMe mig.
Ellers al held og lykke herfra.
Kent.
At erkende man har brug for hjælp er det første skridt på vejen.
Rigtig meget held og lykke herfra.
/Karen
Held og Lykke
Pokerklubben Fish 'n' Chips
www.fish-n-chips.dk
GO live! som jeg har skrevet før, og smidt dig lidt hjælpe links osv, så var dit første skridt og erkende du havde et problem, dit næste store skridt var og snakke med "familie" eller søge direkte i behandling. Du skriver du har gjort begge dele, og det gør sgu mig glad og tro (selvom det er over internet og jeg ikke aner hvem du er ) at du er igang med hjælp! jeg ønsker dig fandme alt held og lykke fremover og hvis der kommer de mørke dage, som der nok gør, så tøv ikke! ring til din søster, skriv en sms til hende hey man smid et indlæg herinde whatever, du virker som du har styrken til det og jeg tror sgu på du klare det mester!
Keep it up, og lad være med og tænk på og holde os updateret, nu skal du tænke på og komme helt ovenpå.
Rigtig mange held og lykke med det Mester!
/Morten
GL i fremtiden
da jeg læse overskriften tænkte jeg, åhh gud, endnu et tudefjæs der er gået broke og vil fortælle hele verden han stopper indtil næste gang han får løn.
Men da jeg så fik læst dit indlæg måtte jeg trække det i mig igen. stor respekt for at du erkender dit problem og prøver at få gjort noget ved det.
Held og Lykke i fremtiden.
Gl m8, som andre også siger, når du først har erkendt dit problem, er du kommet langt. Meget langt.
Det skal sgu nok gå, og GL med at blive lønslave, så møder du nogle nye mennesker IRL - Det vil forhåbentig påvirke dig positivt også. :)
Du skal have alt lykke og held herfra. Håber det bliver godt at se familien igen.
Held og lykke.
Held og lykke her fra.
Håber dine problemer kan få andre til at indse deres på et tidligere tidspunkt
Held og lykke med livet fremover, håber du får styr på det hele så du kan få en alm. hverdag op og køre igen..
LOL jeg har ikke givet op endnu mangler bare en staker til en stor tour i aften ...............................
Gl mester! Haaber du faar vendt skuden!
God vind - det at være lønslave er ikke ubetinget dårligt. Jeg står selv og skal til at skifte job, og glæder mig meget til den nye udfordring :)
GL m8
Al mulighed held og lykke i fremtiden, Live :).
- Allerede med dette indlæg og dit syn på det hele er du kommet langt - keep it up :)
STOR respekt herfra Live, ønsker dig alt det bedste i fremtiden, gl med det hele!
"Held og lykke her fra.
Håber dine problemer kan få andre til at indse deres på et tidligere tidspunkt"
dette er nok desværre alt jeg kan håbe på. jeg har været clean siden midt i december, desværre kun pga pengeproblemer, alligevel holder jeg ved, jeg er kommet ovenpå igen, har taget en munke sejr samt en 3 plads, det kan holde mig ovenpå i en lille uge hvis jeg lever efter min gamle levestandard.
dvs jeg har 18k pt, og har ikke sniffet dem op selvom jeg har haft rigetligt med muligheder, og jeg er mere end stiv i dag, onsdag, tror jeg i hvertfald det er, måske tirsdag alt efter om klokken er efter tolv.
selv uden stoffer har jeg desværre brug for hjælp, ved ikke rigtig hvad jeg mangler eller hvor jeg skal søge efter det.
jeg vælger at slutte af med det citat jeg startede med
"Held og lykke her fra.
Håber dine problemer kan få andre til at indse deres på et tidligere tidspunkt"
for jeg er langt ude, hvis dette kan hjælpe andre med at genkende tegnende, så vil jeg sku være stolt.
Jeg tror jeg ville flytte langt væk hvis jeg var dig, og starte på en frisk.
Måske en psykolog ville være en ide?
rend mig,
læser mit eget indlæg igennem og det lyder af lort, økonomisk er jeg måske ovenpå, psykisk, og adfærdsmæssigt er jeg stadig langt nede, hvem drikker sig stiv en tirsdag ? udover dette er jeg stadig sigtet på snart 6 måned, hvilket trækker mange kræfter ud af mig, dette vil jeg ha en afklaring på ! før det sker tror jeg ikke jeg kan stoppe med alkohol, selv hvius jeg kan.
jeg tuder ikke, jeg er selv skyld i mine problemer, men at lade en fyr som mig være sigtet i så lang tid uden at kunne få en afklaring er komplet sindsygt
hermod, har jeg overvejet, men hvorhen ? jeg er opvokset i midtjylland, kender folk i silkeborg, herning, århus, skanderborg, vejle, ålborg. har boet længe på amager og i roskilde, samt kammerater i odense.
alle ovenstående er druk samt folk jeg kan købe igennem, og en enkelt dårlig dag så kan jeg besøge dem og falde i igen.
at flytte er ligegyldigt desværre, at komme igennem dette betyder jeg selv skal kunne sige nej.
har kvallet mig til en stor turnering, hvilket jeg pt prøver at få penge fra, da jeg ved jeg falder i hvis jeg tager over og spiller den.
Ja det gør det lidt sværere. Er dine venner typerne du kan sige til at det er slut nu? og at de skal sige nej til dig?
hermod, nej, på dette punkt har jeg ingen støtte, alle mine kammerater tager stoffer, udover fra kæresten som jeg er stukket fra fra igen igen, og tror ikke hun tager mig tilbage.
jeg skriver en sms til min søster hver uge om hvordan ugen er gået, problemet er at jeg lyver og siger den er gået fint.
evt kan du søge hjælp hos AA. men husk på at det er en stor beslutning.
hvis du skal have noget hash så ring...
Spøg til side, håber du vinder kampen mod dinne afhængighed. Har haft en lignende problem, uden mit familie var jeg nok ikke i live idag. Jeg synes ikke at du skal stikke af, du skal finde de venner du snakker mest tryk med. Snak og få det helle ud, ellers ender det helle i kolaps. hel og lykke
Jeg kender dig personligt gennem en fælles kammerat i silkeborg Dennis. jeg tror jeg har mødt dig ædru/stoffri 1 gang, men det er ved at være 2-3 år siden? ., og jeg må sku sige du er en mægtig fyr,. når du er ædru/letter beruset ., man kan tydeligt mærke foreskel på dig,. og er glad for du har indset du har et problem . for det er sgu heller ikke sjovt at se dig, når du er i den stand . :)
Keep your head high ♠
Alex.
Du trænger insta til hjælp nu! kontakt:
Misbrugscenter silkeborg
www.silkeborgkommune.dk/Fakta+om+kommunen/Institutionsoversigt/%c3%98vrige+institutioner+og+tilbud/Misbrugscenter+-+Omr%c3%a5de+Vest
Psykiatrisk skadestue : +4570250177
en krise telefon
Din søster
andet venskab?
turbo. uden at vide hvem du er, så vil jeg´, hvis du har lyst gerne ha et møde med en udenforstående, så du må meget gerne sende en pm. evt i aften for jeg sidder på admiralen nu.
Hejsa
Virkelig en stor ting at du har indset at du har et misbrug og har har svært ved at administrere et liv med poker. Dette er en stor bedrift i sig selv, og et kæmpe fremskridt.
Gl fremover, ønsker dig det bedste.
Gør nu som jeg foreslår og tag kontakt til de offentlige hjælpeforanstaltninger der er - tag kontakt og vær samarbejdsvillig!
Der er ikke ret mange der slipper ud af et misbrug på egen hånd - og som pokerspiller bryder du dig vel ikke om at have oddsne imod dig!!
Jeg går i seng nu ... og håber du valgte den korrekte beslutning!
Livet kan være noget lort men der er ingen tvivl at du har det der skal til
for komme tilbage på toppen,hvis du har brug for et sted at være er det bare at sige til jeg hjælper dig gerne med et sted at være.
finally, hvis du virkelig mener det er du et sygt stort menneske, tror desværre det kræver et menneske der tager røven på dig, før nogen tager imod det.
men tak for tilbudet, det er sku flot.
Ja jeg mener det,du siger bare til hvis der er noget jeg kan gøre for dig hvis du har tankerne at starte på en frisk så flytter jef til USA efter sommerferien du siger bare til.Send en pm hvis du vil snakke
finally, jeg har trukket på de forbindelser jeg har, en af dem er at flytte til usa, og arbejde for et relativt stort AV firma, hvilket er en mulighed, men eftersom jeg er sigtet og stadig venter på en dom (efter små seks måneder) ser jeg det som at stikke af, og jeg ved jeg vil falde i, de problemer jeg nu engang har, skal jeg kunne få styr på uden at flytte til et andet land, men det ville klart være det letteste.
igen tak for tilbudet, men grunden til dette indlæg er ikke for at få hjælp, men for at andre måske kan genkende deres egne problemer før de ender hvor jeg er.
Live, syntes det er godt du kommer ud med nogen af dine frustrationer, og være sigtet og gå i uvished er frygteligt hårdt psykisk det ved jeg selv, men du bliver sgu nødt til og være ærlig om ikke andet så over for din søster så hun kan sparke dig videre!
Du har fået mange mulighedder med hensyn til hjælpe linier/steder og kan ikke komme igang med det, det er os få der selv kan det, men for pokker, du har en familie som kan hjælpe dig, du har faktisk løsningen lige ved hånden, din mobil, en sms til søs med, " hey søs jeg har ikke været ærlig" er nok til hun kan ligge to og to sammen.
Håber sgu du får gjort hende opmærksom på det mester.
Ellers kan du stadig ringe til en del forskellige linier og få hjælp. det kræver dog en del selvdisiciplin og tage det skridt.. kender det sgu.. sms nu til søs at du har brug for hjælp mester!
xs, hvis jeg kunne så tog jeg de 8 måneder, (dvs 5 før jeg kommer ud) bare for at blive fri for at være sigtet, at være sigtet i så lang tid er umenneskeligt, det er seks måneder nu, for noget jeg ikke selv mener jeg er skyld i. hvor er min retssikkerhed ? hvis det er ensbetydende med usikkerheden ville jeg helst være fri og bare blive dømt uden at kunne forsvare mig selv.
hvad nytter det at være ærlig overfor min søster sålænge jeg ikke har vished overfor hvad der skal ske med mig selv ? jeg føler mig straffet uden grund, hvis jeg havde vished for jeg skulle ind og sidde kunne jeg tage mine forbehold.
dette lyder som en tudeprins, hvilket absolut ikke er meningen. men den situation som jeg er i føler jeg ikke er fair, og hvis jeg havde klarhed overfor hvordan jeg stod angående min sigtelse, ville jeg have en større chance for at slippe ud af mit misbrug.
for at få en afklaring kunne jeg godt finde på at smide navnet på kællingen der har min sag, et par hundrede emails ville hun sku ha godt af
Kan du ikke ved og kontakte anklagmyndigheden, eller politiet finde ud af hvordan din sag står?
Er det ikke "kun" 6 måneder man kan "vente" før det er besluttet om der skal en retssag til, min kammerat har ihvertfald i morgen overstået de 6 måneder han fik at vide der ville gå, og hvis ikke han havde en indkaldelse til retten inden da var sagen fra faldet.
xs, dunno, jeg har fået at vide jeg ikke kan rejse en sag i forsvar, og har intet hørt omkring en forældelses frist, måske der er en på mildere sigtelser ? dette må andre gerne deltage i, om 11 dage rammer jeg de seks måneder.
angående at kontakte politiet, så er det kun for at få en status, udover ham der har rejst sigtelsen direkte har sagt jeg bør gå fri (dvs ham der har taget fingeraftryk, og forklaring) hende der har min sag er ikke til at få fat i, hun nægter direkte at snakke med mig som jeg forstår det, har ringet ca 40 gange, uden at kunne komme igennem, selvom hun er tilstede.
1. mød op på hendes kontor.
2. mail til retten, politi, evt forsvare, og anklager.
Jeg ved ihvertfald han fik at vide at hans sag er droppet i morgen medmindre hans sag bliver forkyndt. og det når den så nok ikke.
hvor latterligt det end lyder vil jeg ikke gå fri på en teknikalitet, jeg har intet problem med at skulle ind og sidde nogle måneder, jeg har et problem med hvordan selve sagen er foregået.
hvis jeg går fri bliver det ikke fordi jeg har været sigtet for længe.
hvis sigtelsen bliver frafaldet pga den har varet for længe melder jeg mig selv.
efter det her fortjener jeg en afgørelse.
hvis jeg på nogen måde kan køre en sag imod ham/dem der meldte mig, eller imod staten for at have opretholdt den i seks måneder så gør jeg det tilgengæld, ligegyldigt hvad det end koster mig.
min kæreste er allerede blevet afhørt, uden at være blevet gjort opmærksom på hun ikke har ret til at udtale sig, dette gjorde jeg ingen indsigelse imod.
jeg står ved det jeg har gjort, det eneste jeg vil ha er en afgørelse, og efter mine egne idealer har jeg ikke hjort noget forkert, og så er jeg sku ligeglad om jeg bliver dømt eller ej, men seks måneder er komplet sindsygt at vente på en dom.