Hey folkens.
Nu da bossen er nede, så jeg ingen anden udvej, end at ty til stars og prøve med en raket.. Startede på PLO 0,5/1 $ med 20 $, og er nu via PLO 1/2 $ videre til PLO 2/4 $ med 101 $ i alt..
Ku være sjovt hvis flere røg til vejrs med en raket.. Så hvis i ikke har andet at lave, så fyld 20 $ brændstof på og se hvor langt i kan nå.. :)
Hvem når længst ?
PLO eller NLH raket challenge
Har lige sat en igang, startede med 150 $ på Stars for en uge siden og er oppe i 12.000 $ nu... Elsker PLO raketter ;)
@ djoffer - Sådan maaaaiin - lad os få en post i ny og næ med results
@ PeterPaaPan - vvvvn - respekt !
Nice djoffer.. :) - Jeg er lidt stuck på PLO400 - 80 $ tilbage, men venter bare på den rigtige hånd, så hedder den PLO600 :;)
første raket er crashet, meeen den anden er nået til nl500(okay addet selv 4 dollars men wtf...)
Surt med en apollo 13.. Men de kan jo ikke alle være månelandinger.. hehe
Men jeg er nu ret overbevist om at min når mars inden kl 03.30 hvor det er sengetid :)
og burn... korteste raket ever efter en fyr beslutter sig for at kalde med et gut short for halvdelen af min stack, og den giver ham self. en bedre streg end mig:(
Hold os updateret zonni!
Nå for pokker - så hedder den PLO600 - fik en K høj flush i hus mod Q høj flush.. 140 $ lige pt