Hvis der evt. er nogle travintresserede på PN........
Hvad siger i til den danske hest Hanoi der i dag vandt 7 afd. af V-75 på Solvalla.....
Går den en god fremtid i møde...?
Jeg synes den er fantastisk....:)
Hanoi...........Fantastisk hest.
lol (sry).
Aner intet om heste, bryder mig ikke om store, utilregnelige dyr. De smager ikke engang så godt som svin og okser :)
Men som knægt var jeg vild med Tarok.
Håber du vandt nogle knaster på den fantastiske traver.
Kødscootere.............hahahahahahahahahahaha
hahaha .. præcis som Salsaclaus :D genial comment :D
Kunne sgu godt spise en steak nu... oksekød, ja tak!
HAHA :D
@LoneRangR
Ahahahahahahahahaha kødscootere :DD:D:D
Seriøst jeg griner stadig 10min senere... hahahhha hvor er det tørt det der altså
Hanoi gik kanongodt, var det ikke en 1.08 Aabning ? , men var da ogsaa god da Moenster koerte den ..
Ejer selv halvpart i Okay Bee og (maa du kende), saa lidt gaar jeg da op i Trav ..
Missede V75 idag , var saa dum at pille Verdi Sund 3 af til fordel for Sean Trot 9...kostede 4100 Svenska ...Oev
@ LoneRangR
Fuldstændstig færdig af grin over den kongebemærkning.
Så store dyr med en hjerne på størelse med en valnød kan/skal man ikke stole på. (heller ikke selv om der står en eller anden sød heste-pige, og påstår det modsatte).
Sætter mig aldrig op på så fucked op et dyr igen, om så jeg fik penge for det.
Fucked up lorte spasser dyr.............
OMG NEJ NEJ NEJ!!!
Aarets comment!!!
kødscootere FTW!!!
En jeg kender ramte de 7, men han ville hellere have at 5,11 eller hest nr 12 skulle have vundet, da han havde lukket afdelingen :-(
Med hensyn til Hanoi, den så/ser rigtig stærk/god ud, bare den ikke får nogle skader!!
Hvis der er nogle som kun spiller V75, så må i meget gerne dele nogle af jeres tips med mig og omvendt selvfølig. :-)
fin hest, dog ikke vildt imponerende, de åbner i 1.08(den er ikke med i åbningen) får lov at køre til spids i 1.18 tempo, og slutter den sidste kilometer i 14-15 fart.... ikke noget der ikke er set mange gange før...
Huh ?
@ LoneRangR
"Huh ?" Igen er du spot on!