hejsa alle.
da jeg lige har vundet en entry til LAPT i Chile den 20-22 januar via satelitter fra en 2$ rebuy og så videre til en 190$ turn derfra videre til en 530$ turn og derfra videre til chile...
alt inkl med rejse og hotel er den 5000$ værd og jeg er interesseret i at sælge 25% så hurtigt som muligt kommer der et godt tilbud idag så tager jeg det helt sikkert....
mvh slotters aka "jonas Moehrdel"
tlf 24494660
email: [email protected]
LAPT i Chile
Hvem skulle være interesseret i at købe % i en ukendt 2$ spiller ?
Går udfra at prisen for disse 25% må være langt under 25% af sædets værdi, men hvorfor så sælge ?
Jeg tager gerne 25 % for 200 $ :)
Du bør nok også gøre opmærksom på at sædets værdi "kun" er 2500+200$
og gøre opmærksom på at der skal betales skat af en eventuel gevinst såfremt du bor i danmark
jaja...
du har ret i det med de 2700$ men skal osse betale 800$ for hotel og ca 1500$ for rejsen og det skal der osse betales 25% af...
jeg havde tænkt mig 1250$ eller hvis man er hurtigt ude kan man få det for 3000 kr hvis de falder idag eller imorgen....
ja siger ikke jeg er verdens bedste pokerspiller men har spillet en del og er i forvejen en kendt backgammonspiller....
men ring eller skriv til mig en mail eller sms hvis i er interesseret...
på tlf 24494660
mail [email protected]
Jeg er ked af at sige det, men at finde en der vil betale de 25% af den samlede pakke er næsten umuligt. Det er jo heller ikke rimeligt, de får jo ikke noget ud af din tur, men kun ud af en evt. gevinst.
Da der så samtidig skal betales skat af denne gevinst og du er en ukendt spiller skal du ikke regne med at få meget mere end 10-15% af dit BI til selve touren (hvor 15% nok endda er optimistisk).
Så jeg tror desværre enten du skal slække voldsomt på dine forventninger til beløbets størrelse, eller helt opgive det.
Wtf hvorfor fanden skulle folk være intereseret i at betale 25% af dit hotel ophold... Kan vi så bo der noget af tiden eller?? Eller 25% af flyrejsen, kan vi så flyve med til thyborøn??? Amen for satan da...
@stonie
Intet var da også klart intereseret såfremt man kunne flyve med derover til!
Det bliver lidt svært da vi ikke har en lufthavn, men man kan vel altid lande på stadion ;)
"du har ret i det med de 2700$ men skal osse betale 800$ for hotel og ca 1500$ for rejsen og det skal der osse betales 25% af...
ja siger ikke jeg er verdens bedste pokerspiller men har spillet en del og er i forvejen en kendt backgammonspiller...."
ROFL
Jeg vil gerne betale 40 % hvis det er......... Omfg. Kom lige ned fra Mars
jeg har vundet pakken på PokerStars.....
slotters
@ Crank88
Du skal vel ikke betale skat af sædet, medmindre du sælger det videre eller kommer i pengene?!
Man bliver åbenbart et overmenneske af at vinde sådan en pakke!! Gid jeg var så dygtig....
@lasse k
Jo du har vundet en gevinst til xxxx kroner der er skattepligtig...
Han kan vel trække det fra når nu turneringen er udenfor EU ?
noget andet med en EPT etc. som bliver spillet indenfor EU
Ja jeg mener også han kan trække BIet fra, hvis han ikke vinder noget i selve touren, da han bruger 2500$ på en tour udenfor europa. Altså han vinder 2500$ på stars og taber 2500$ et andet sted udenfor EU, så det går altså i 0 = han skal ikke betale noget i skat medmindre han vinder noget i touren.
Det er sådan jeg har forstået det.. blev nok lidt kringlet.
Hva' så med den resterende del af pakken? altså hotelopholdet og flyrejsen? det skal vel stadig beskattes?
haha det her er da den fedeste tråd... håber virkelig det er en joke fra slotters :D
tagerlige chancen, og lad os sige at du egentlig ikke rigtig forstår det vil jeg lige skærer det ud i pap:
Du har en pakke til en samlet værdi af 5000$ og vil sælge 25 %.
Det er så kun de 2700$ man egentlig køber 25 % i, men man skal stadig betale 25 % af de 5000 kilo? Det svarer jo til at, lad os sige, du har vundet en kurv med lækre frugter plus en kasse med vin til en samlet værdi på 1000 kr... Du vil gerne sælge alle æblerne (svarer til 25%, af frugterne), og du vil have ca. 250 kroner for dem?? hehe det er satme grinern, håber for slotters, at det er en joke og at du ikke er så dum som du får det til at lyde...
Men et råd, jeg tror ikke du kan få solgt 25 % selvom du kun tog % procent af prisen for en samlede pakke til andre end folk der kender dig...
Jeg håber du vinder den og kan sige til alle de andre: Haha se hvad i gik glip af :) (underforstået at jeg tvivler meget stærkt på du får den solgt - no offense)
men jeg vil godt købe 1% i dig for 25$ bare for at vise min opbakning!
Hold da op... Sjoveste tråd i lang tid!!!! :)
Men tillykke med pakken og held og lykke med det...
Men var der nogen der vidste med garanti, om man skal betale skat af et sæde udenfor EU?.
Regner med at kvalle mig en af dagene:)
er der dobbelt seng?
omg please lad det være et level!!
@ slotters
Tager du til Chile alene for at spille en 2,5 k $ tour?
Det er fandme sick efter min mening.
TAG en med og hold noget ferie
cranker88@
Elsker når folk skal sige til andre hvad de skal gøre o.s.v. Tror fandeme ikke du ville betale skat af sådan en pakke, håber du vinder en, så kan man være først oppe med pegefingeren :)
Ellers så grineren tråd hehe :) Skal have gode poker evner for at klare at sælge 25 % af dit seat for det som svarer til 50 % :D At du så begynder med " Det hele begyndte med en 2 dollar qual" så tror jeg ALLE er hoppet af :)
ellers gl med touren og håber du klarer at sælge din dobbeltseng
@signic det er kun halvdelen af sengen ;).
haha dobbelt sengen gjorde desværre udslaget.... gotta be a level... but still funny
No offence, men tror ikke ham som staker dig, gør det for value, OM DET ALTSÅ PASSER NOGEN HAR BUDT :)
Det er "smart", at du lige får skrevet dit navn, og at du spiller på PokerStars i tråden.
Du ved godt, at SKAT kigger med herinde, ik? Nu er du i hvert fald nødt til at betale skat for ikke at få en dom for skattesvindel.
Buy-in kan i øvrigt trækkes fra.
Kom i øvrigt med en opdatering når du har spillet touren. Held og lykke! :)
så er det sidste chance for at købe %....
indskuddet er på 2700$ udgifterne til ophold rejse rejseforsikring vaccine taxi og mad regner jeg med bliver på ca 2500$
dvs samlet set bliver det til lidt over 5000$
hvis i er interesseret i at købe mellem 25%-50%
så giv mig et kald så finder vi sikkert en aftale vi begge er tilfredse med...
slotters
Slotter hvilken del af, at folk ikke gider betale procenter af din flyrejse/hotelophold fatter du ikke??
Det er egentlig ret smart. Hvis han får solgt 100-150%, skal han bare undgå at komme i pengene... :)
jesus christ du er jo spejlblank op!!
Sælg sku da hele lortet i stedet for også køb procenter i en "kendt" som køber den
Jeg kender Slotters personligt. Han er skrappere end de fleste tror. Når han skal spille de større backgammon turneringer går han samme vej. Han klarer sig ret godt i dem. Hvorfor skulle det være anderledes med poker? Og hvorfor skulle han accepterer ringe bud og folk der griner, når han kan få bedre tilbud andet steds?
Fordi hans præsentation af sit produkt er fuldt ud på højte med djoffers præsentation af HH's. Mangelfuld, mærkelig og sidst men ikke mindst grinagtig.
@allwind
Jo ingen der disser hans pokerevner, eftersom han er komplet unknown herinde, men altså der er vel for fanden ingen der gider betale 50% for at få 25%, det er jo sygt -ev... Og at han så prøver igen efter at han er blive svinet til en gang, det er jo lidt sjovt:)
@joe
Wtf var der mangelfuldt eller mærkelig ved min HH? Nå ja og HU4ROLLZ?
@slotters
Hvordan gik det? Fik du spillet den?
han cashede desværre ikke, så staker lavede en dårlig forretning
www.lapt.com/players/event_details.htmls?id_event=145