Bettingraketten 1k->21k kr
Det tog så lige præcis en måned :D
Satte gang i en raket med en ven lige før jul, da han er for wuss til at spille poker ordentligt. Han ville kun sætte 250 kr ind, men da vi kunne få en 100% op til 1000 kr satte jeg de sidste 750 ind, så vi kunne få gang i en ordentlig raket.
Vi har fulgt en del råd vi syntes løs fornuftige - både herindefra og andre steder på indernettet.
Og I kan selv se resultatet i linket - altid rart at være inde for 75% :)
Hvorfor går det ikke altid sådan?
\Razga
Santonio Holmes skulle score TD i går :)
Satset - ja, men sådan er det med raketter
Liverpool skulle vinde 3-0 i en kamp. Kan ikke lige huske hvilken. De penge var rest efter de to foregående bets.
Den kører oppe i toppen hver gang jeg opdaterer et bet.. Men den har faktisk en kolonne - ellers kan jeg ikke lave grafen :)
NICE razga...
Arket kan hentes her
Excel 2007:
www.student.dtu.dk/~s062081/Bookie%20Ark%20(med%20forklaring).xlsx
Excel 97-03:
www.student.dtu.dk/~s062081/Bookie%20Ark%20(med%20forklaring).xls
Kritik modtages
\Razga
WD Razga.
Kritik kan kun være i ikke har shared de odds til os andre! ;)
Well done, dude. :b
En anden (lille) kritik, kunne være at der ikke er noteret hvilke spil/kampe der er spillet, eksempelvis under kommentar?
@DaBLAM
Overvejede det bestemt også.. Og vil nok gøre det i næste projekt..
Gad bare ikke de første 5-6 kampe og så var jeg for doven til at finde frem hvad vi havde bettet på :P
Hmm sikkert mig der er computer dum, men jeg kan ikke finde ud af at download'e de excel ark.
Jeg ser dem kun i xml format og det kan min excel ikke forstå.
Nogen hints ?
60% af overskudet er lavet på ét bet, på trods af 29 bets totalt. Så er det jo en raket:) wp razga
[x] Razga har altid succes
VERY well played m8s... Hvordan føltes det, da Holmes scorede sit TD???
bare et spørgsmål... der står der kun er indskud på 1000...
men i bet 1 vinder i til 1.80... ergo 1800 på kontoen..
bet 2 er ligeledes på 1000 kr... men i taber ergo burde der kun være 800 på kontoen,...
men bet 3 lyder på 1000 kr..?
@Bluff
Sgu ikke altid. Sidste raket styrtede da vi ramte 10k.
@Vendelbo
1000 kr bonus