Daw.
Lige en hånd jeg er lidt i tvivl om. Den er muligvis ganske standard, men jeg er alligevel noget i tvivl om river, og jeg tror egentlig jeg fik taget den forkerte beslutning, so here we go.
Normalt c-better jeg floppet, men de sidste gange jeg har gjort det på sådan et flop, har jeg fået et all-in i nakken, så nu prøvede jeg lige at lade være. Er det fint nok?
Villain spillet 47/0/1.25 men over kun 21 hænder så det siger nok ikke det helt store, men dog er han nok ikke den skarpeste.
Vi har begge 25$.
Dealing down cards
Dealt to Hero [A♥ K♠]
Villain posts the small blind of $0.10
Hero posts the big blind of $0.25
X folds.
X folds.
X raises to $1.
X folds.
Villain calls $0.90.
Hero raises to $4.50.
X folds.
Villain calls $3.50.
Dealing Flop [3♣ 7♦ 5♥] Pot: ~10.5
Villain checks.
Hero checks.
Dealing Turn [K♥] Pot: ~10.5
Villain checks.
Hero bets $6.25.
Villain calls $6.25.
Dealing River [Q♥] Pot: ~22.5
Villain bets $13.86, and is all-in.
Snapcall?
Jeg kan bare ikke lige se hvad Villain spiller sådan her som vi slår...
AK i 3-bet pot, river beslutning
Synes det er ALT for weak ikke at bette det her flop efter du har reraiset, jeg siger 7-8 stykker(og folder som regel til et reraise allin, med mindre jeg har et super godt read).
Jeg snapper river! (Sikkert også derfor jeg ikke er storrensende...)
Du sidder selv med A♥, så farven er ikke særlig sandsynlig, men set og KQ kan han vel sidde med!
Holmeo
Pointen med at lade være med at c-bette i netop dette spot er, at normalt c-better jeg tæt på 100% i RR's pots, hvilket jeg arbejder på at sætte lidt ned. De sidste mange gange jeg har c-bettet sådan et flop har jeg fået et all-in i hovedet og har været nødt til at folde (argumentet er dog måske ikke så godt i sig selv, men en grund til at jeg prøvede at lade være denne gang) uden at ane om jeg er foran eller bagud.
Et andet argument er, at hvis vi antager at Villain har en ret stram range for at kalde mit 3-bet, er de eneste hænder jeg er foran, hænder som AQ, KQ og AJ, hvorfor jeg reelt set kun frygter en Q og til dels J på turn.
Resten af hans range er jeg langt bagud til og han folder ingen af disse hænder alligevel. Dermed giver jeg mig selv en mulighed for at catche up de gange jeg er bagud, med minimal risiko for at blive suget ud på.
Ved at bette folder Villain kun hænder jeg slår alligevel.