Hvad mener PN om disse 2 programmer?
Fordele og ulemper?!
HM versus PT3
tjah. Kender ikke rigtigt HM, men jeg er glad for PT3. Dog er der nogle små bugs som er PISSE irriterende. Ved ikke om HM kører fejlfrit...
Det spørgsmål er stillet ca. en fantasillion gange på diverse fora. Tag en tur på google og se om du bliver klogere
Er (selvfølgelig) gjort men ikke mange hits på dansk og specielt ikke mange af nyere dato...
har ikke HEM, men overvejer at investere, så jeg har begge.
Om PT3 kan jeg sige:
Fordele:
- Det understøtter de store netværker + nogle ekstra. Stars, Tilten, Ongame, Party, Boss osv. Det er en fordel hvis man skifter site en gang i mellem, eller i det hele taget spiller på flere sites.
Entraction er ikke understøttet, men det kan være det kommer, hvem ved.
- Det er let at konfigurere sin HUD, så man har de stats man ønsker og alle de essentielle stats er inkluderet.
Ulemper:
- På nogle skins popper HUD'ens stats op langt ved siden af den spiller de hører til og man er så nød til selv at justere ved at trække med højre museknap.
- På nogle skins er HUD'en en anelse langsom, og opdaterer sig altså ikke altid hånd for hånd.
Jeg har PT3, og er super tilfreds.
Og problemet som Academics nævner kan nemt løses, så det skal du ikke tage med i dine overvejelser :)
(PM mig Academics, hvis du skal ha' det løst :) )
Jeg har begge programmer, og jeg bruger kun HEM nu. Features er meget bedre her.