Hej Alle
Så er der planlagt en stor fest for sifosis og er selvfølgelig ikke kun for dem der har procenter i ham til HU-ME den 12 april med det lille uskyldige buy in af 25,500 dollars.
I den anledning, har jeg stablet en hyggelig og lidt mindre HU tour sammen. Når man er slået ud af denne tour, er der mulighed for en masse andre spil, som vi i fælleskab finder ud af.
Da det er en HU tour går det nok ikke at starte for sent op, så selve tour starter kl16.00.
Efter de to første runder, ringes der til den lokale pizzamand, der sørger for lidt til de sultne sjæle.
Sifosis tour starter kl 20.30 og vil blive vist på storskærm og vi satser på rigtig landskamp stemning. Måske vil han endda lige smider en kommentar til os, når han "føler" herfor via msn.
Prisen har været diskuteret lidt frem og tilbage, men er endt med at være på 300 (inkl rake, til betaling af fælleshus og rengøring - maks 50,-.)
Såfremt man ikke har lyst til at spille med i HU, men bare gerne vil joine sidegames og se sifosis give dem smader, er det også muligt (her tages der dog en rake på 50,- og mulighed for at deltage i side-games)
Vinderen af HU får foruden pengepræmien også mulighed for 1 times coashing af SIfosis, hvilket han i løbet af weekenden selv vil kommenterer her i tråden.
Betaling er muligt via banktransfer og via stars ( 60 dollars til mrs-nurse).
Såfremt ønskes betales via bank, så PM for informationer. Sidste rettidig betaling vil være 11 april kl 20.00
Arrangementet finder sted i Sophienborg Park 1, 3400 Hillerød (fælleshuset)
For dem der aldrig har været her før, er det tog til Hillerød og derfra bus 702 mod Sopienlund (af ved sophienborg park, andet sidste stoppested). Herfra 100 m at gå - svært at gå forkert.
Der er mulighed for ca 40 deltager, så skynd jer at tilmelde jer. Tilmelding kan ske i denne tråd og er man sikker på at komme skrives der bare det ( og så hæfter man for betaling!!!). Dem der er sikre på at komme, skrives på herunder.
1. mr-nurse
2. Hermod
3. Xander12
4. SoderberG
5. shp2000
6. RedNeck-DK
7. Otten1
8. TonnyG
9. Mixland
10.Hammerstiv
11. Seisbye
12. Thomas
13. mrJBK
14. kofoeds
15. kaktus
/henrik
pokerfest for sifosis, HU-TOUR,12/4
Henrik
Tror du skal passe på med at sætte buyin så højt - tror det skræmmer en del væk. Evt 300kr? Hvad siger folket? Jeg regner stærkt med at komme, men skal lige have det verificeret
Søderberg
Du er på, hvis jeg selv kan deltage - men jeg fanger dig lige en af dagene.
@hermod
Har du tænkt dig at stake the famous pokerplayer Søderberg? Are you insane?
shipit2000
Nu er det ikke for at blære, men mine staking stats med hermod er noget der ligner en ROI på 250 %. And it's true!
hej nurse
lyder godt men hvis du vil have 40 med i hu touren blir der 24 oversiddere i 1 runde så sæt evt antal i touren ned til 32 så passer det
p.s bare et forslag
Shp
Skal du have lidt i ham også?
Søderberg
Er din roi ikke tættere på 500% iflg. Mine beregninger.
@hermod
Hvis jeg havde for mange penge, ville jeg en købe en fin cubaner og sætte ild til den med en tusindlap ...
;o)
@Kaktus, kan man ikke bare nøjes med at 8 sidder over og så spille 32 af de 40? ;)
@Nurse, Som Hermod tror jeg også at et BI på 300 vil tiltrække flere spillere
cunego@
jo men så der 8 der skal sidde over runden efter
Det er rigtigt, men til lige netop denne type arrangementer synes jeg bare det er vigtigere at få flest muligt med :)
Aaaah, nu forstår jeg. Hvis vi går ud fra 40 tilmeldte. I get it ...
Nu spørg jeg (som intetvidende) hvad går det ud på ? Er det en Almindelig turnering til 500 Kr eller noget særligt ? Hvad spilles der ? Hvem kan deltage ?
Hvad betyder alle de HU og ME ting ?
Hvis det skulle skrives så almindelig "ikke poker freak" skal forstå det, hvad er så ordlyden ?
På forhånd tak.
@buy-in
Buy-in er nu rettet til 300kr.
Vedr deltager antal er det selvfølgelig vigtig at vi rammer så tæt på 16 eller 32 som muligt. Ellers må der ved lodtrækning findes et par oversiddere. Det skal nok lykkedes at finde en struktur som passer.
@mixland
HU-tour er, hvor 2 spiller mod hinanden. Hvis der eksempelvis er 32 der tilmelder sig - går de ud i 1 første runde hvor de spiller en mod en. Vinderen hver af disse 16 kampe går så videre og spiller igen en mod 1. Vinderen fra hver af disse 8 kampe går igen videre osv osv.
HU - betyder bare Heads UP.
ME - betyder Main Event (der hentydes der til Sifosis HU-tour på stars)
Alle kan deltage og skal bare tilmelde sig her i tråden og så fra første april sørge for at få betalt.
/henrik
@mr-nurse
Tak for svaret og uddybningen. Jeg skal lige tjekke min kalender da Have sæson´en er gået ind og jeg skal muligvis passe denne men ellers er jeg fristet.
Hermod
Det kan du have ret i, men jeg dividerede det lige 2 i og med det var en 50/50 deal og fik det til 250 %. Men jo, kan du have ret i. ;)
Søderberg
Jeg er ret sikker på at jeg har ret :-)
Tjeck lige facebook! har sendt dig en besked
har han egentlig slået et tidspunkt op, hvor han vil have pengene overført?
@werder
Nu er der rettet i det i første indlæg, så nu skulle det være lidt mere klart. Ellers PM for informationer eller skriv her i tråden
Pengene kan indbetales via bank (pm for informationer) eller via stars (60dollars til mrs-nurse).
Tænkte det var smart at starte indbetalingen til d 1 april, men folk kan såmænd bare starte op med at betale når det passer dem.
Sidste indbetalings mulighed bliver lørdag 11 april kl 20.00
/henrik
Werder
Det er enten til hans konto eller på stars er jeg ret sikker på. men du får nok mere info hvis du kommer :-)
Jeg adder lige lidt value til dagen ved at love at jeg spiller cash - dog helst mixed game
Jeg er meget interesseret. Skal dog lige have styr på om jeg kan komme :)
Forresten, godt initiativ Henrik. :)
mr-nurse
ty, men det var mere staking pengene til bække, jeg talte om. Synes der er lidt for langt fra sønderjylland til hillerød, selvom det lyder nice hyggeligt.
@werder
Hæld lidt sprut på nursen og jeg garantere der er value i turen derover :)
@werder
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=178469
Men procenterne i ham blev mildest taget revet væk.
/henrik
@ Hermod
Jeg trækker gerne dig også ;) Så kommer vi ind pre med min AQ mod dine KK og så trækker jeg lige et A i billetten. :D
Som du vel husker, lægger jeg ikke AQ pre. :D
har investeret i 1% - mente bare sifosis ville oprette en tråd når det var ved at være tid til overførsel.
Sign me in.. ♥♥
Bisgaard eller bilø er nødt til at granske deres hjerner og se om de ikke også kan huske situationen..
Haha, kan slet ikke forstå at jeg skulle have gjort det, men _MÅSKE_ kunne jeg have gjort det, når jeg tænkte tilbage på dit meget tight image (:D)
Jeg har ikke været med før.. Så hvor er det henne? et sted man kan kan komme forbi overkommeligt med det offentlige??
Jepper, Nurse plejer at skrive tog og bus info, så det kommer nok i tråden
Du vil ikke ønske at trække nurse. Han kalder all-ins med KT !!!
Jeg er 90% sikker på at kunne deltage dette fantastiske arrangement :-)
Jeg skal lige have denne udpenslet.
"tour starter kl16.00. "
Fair nok det starter klokken 16:00
"Sidste rettidig betaling vil være 12 april kl 20.00"
Man kan spille og vente til klokken 20:00 med at betale - FEDT nok - Poker på Kredit :o)
Nu jeg alligevel har skrevet så er jeg All-In så skriv mig på listen.
Hej alle
Som mr-nurse nævner har jeg lovet lidt coaching til vinderen af hu-turneringen.
Jeg forestiller mig at det bliver noget med at vedkommende spiller ca. 5 hu's og rekvirerer hhs fra spillene og sender dem til mig. Jeg vil så gennemgå disse og komme med kommentarer til de hænder jeg føler er en kommentar værd og desuden komme med generelle kommentarer.
Som opfølgning på dette forestiller jeg mig at vi eventuelt kan diskutere lidt udfra de punkter jeg når frem til via gennemgangen og samtidig kan vedkommende stille eventuelle spørgsmål, som jeg vil forsøge at besvare efter bedste evne.
Herefter kan vedkommende forsøge at implementere de ting vi har snakket om i sit spil. (Hvis altså vedkommende mener det er værd at implementere) Når vedkommende så føler at de ting skulle være på plads gennemgår jeg gerne 5 nye hhs og ser om jeg stadig ser forbedringsmuligheder og kommer med disse.
Det tager nok lidt mere end den time jeg lovede mr-nurse, men det er stadig overskueligt og jeg tror det kan give vedkommende en del stort set uanset niveau. Det har i hvert fald været ganske effektivt hos dem jeg har gjort det med indtil videre.
@ werder77 og andre
Deadline for overførsel er som jeg tror jeg har nævnt i en tidligere tråd præcis 7 dage inden turneringsstart. Altså den 5. april kl. 20.30
@ mr-nurse
Det ser ud til at du har overset otten1, redneck-dk og tonnyg på din opsummering af hvem der er med :-)
Jeg forstår heller ikke hvorfor folk ikke har meldt sig til for længst
Hvis der er en der kører forbi Århus, og kan tage mig med er jeg nok klar. Jeg er selvfølgeligt også klar til at spæde lidt til benzin
@sygeplejerske
Hvis man kører mod nord fra Århus, går der lang tid før man er i Hillerød :)
Culkasi24-03-2009 15:47
@sygeplejerske
Hvis man kører mod nord fra Århus, går der lang tid før man er i Hillerød :)
He he, ja og det er kun hvis du holder lidt mod højre
Hvad med de iskolde pils ? skal vi selv nappe dem med eller kan det købes hos dig ?
@mr-nurse
Jeg håber også at jeg finder nogle at køre med.
De sidegames der kører hvilke limits er de som regel?
@ mr-nurse
Sign me up!
Kom så PN Århus, mand jer op og lav noget tilsvarende, gider fandeme ikke til Hillerød, lorte by!
@fisker1
Er der nogen/noget, der forhindrer dig selv i at arrangere noget tilsvarende, eller vil du bare gerne have andre til at gøre arbejdet for dig?
---
www.bimbampoker.dk
Hep.. Jeg vil gerne, men skal lige have det tilpasset med work. Er det sådan at jeg kan reservere en plads. og svarer senest søndag? Jeg er 95% sikker på at kunne..
hvornår er sidste frist? jeg regner også med at være frisk.. Men hvornår skal du have endeligt svar?
Storskærm , fedt Nurse, så skal der råbes og skriges+ køres kolde ned :) :) :)
@Mr-Nurse
Kan man overfører på andre kontier end lige PokerStars ?!
@coinflip
Jeg vil gerne skæppe i benzin-kassen til en tur hjem mod Århus mandag, men jeg tager allerede fra Århus nu på fredag - så udturen er ikke interessant.
@ BimBam
Ja det er præcis hvad jeg mener, det er udelukkende fordi jeg er doven, ikke fordi det virker langt ude at skulle erhverve mig poker borde og leje lokaler til en enkelt turnering, det er KUN fordi jeg er doven og gerne ser folk gøre alt arbejde for mig.
det blir go lir :)
@mr-nurse
Jeg har en kammerat som gerne vil deltage, hvis det er i orden ?!
Hans navn er Thomas
/TonnyG
95% sikker. Vender lige tilbage i denne uge.
hej mr-nurse. nej for jeg kan ik selv komme men jeg håber specielt at han vinder nu hvor rigtig mange kan vinde penge på ham :)
@mr-nurse
Jeg overfører lige senere idag 120$ til din fulltilt pokerkonto
mrs-nurse1
Kan desuden klart anbefale folk om at støtte op omkring dette arrangement!!
ses næste søndag :)
Okay... Jeg kommer også hvis der stadig er plads...
Skal nok overføre pengene samtidig med at jeg overfører til Sifosis.. (inden søndag)
Er der nogen som skal med fra det mørke jylland? Bor jo i allans føde by :)
I Vejen, ved kolding. Så hvis nogen har en ledig plads i bilen, er det da vær at overveje.
@nurse
har overført 60$ på stars.
kommer og renser, men er sikkert ikke med til festen senere da jeg har vundet et sæde til SCOOP ME [M] som desværre ikke kan refunderes.. overvejer dog at tage laptop med og så tylle bajer med Jer andre og spille touren samtidig ..
@Nurse
har du fået mine penge fra fulltilt!? Tror nemlig noget er kikset!!
@Wann
Jeg kan tilsyneladende ikke gøre noget ved det.. jævnført mail fra stars::
You have won an admission ticket to '2009 SCOOP - $1,050 Entry'. This ticket allows you to participate only in a tournament of this type. Tickets are not redeemable for cash or Tournament Dollars; if you register and then unregister from the tournament, your ticket will be returned.
Av Jeg skal også spille Main Low 109 $, Nurse kan du klare en Lap til mig ?
Jeg har lige gennemgået deltagerlisten til festen,
10 nits
2 deadmoney
2 chefer
Det bliver vist easy money
Håber for alt i verden jeg trækker SHP eller Nurse. evt Otten.
jeg har aldrig prøvet HU live... så det ska nok blive sjovt.. :-)
Forresten har du modtaget pengene nurse??
Jeg anser det faktisk som lidt bedre at trække Mr-nurse i 1. runde end at trække en walkover.
jeg må bare stole på at skrubguder tildeler mig den plads og for alt i verden ikke trækker "The famous danish Pokerplayer", det ville være helt sick -EV
@ hermod
Man kan mene det ikke ville være helt optimalt. Skal vi ikke bare satse på at ses i finalen? :D
@mr-nurse
så er der overført fra stars - bekræfter du lige.
@Otten1
Jeg er ret sikker på at redneck-dk har noget lækkert du kan låne søndag... :-)
@kofoeds
Tak for den ... ;)
@Otten1
Jeg skal nok sørge for en ekstra bærbar.. no problemos !!
Nöj, jeg glæder mig til at flytte tilbage til dk, så man kan deltage i disse arrangementer. Det lyder sgu najs...
Go' aften drenge...
Jeg (+kammerat) har ikke betalt endnu - det lader sig lige vente på sig :)
@hermod
Jeg laver en update imorgen, får ikke tid idag. Men sakser lige hvad der står øverst i tråden
"Der er mulighed for ca 40 deltager, så skynd jer at tilmelde jer. Tilmelding kan ske i denne tråd og er man sikker på at komme skrives der bare det ( og så hæfter man for betaling!!!). Dem der er sikre på at komme, skrives på herunder.
/henrik
Update
Som jeg lige kan se det, er følgende dem der har fået betalt. Men tjek lige efter og giv besked hvis der er nogen jeg har glemt
mixland
shp2000
kaktusdude
kofoeds
Redneck-dk
mrJBK
hermod
søderberg
seisbye
otten1
mr-nurse
TonnyG
TonnyG`s ven
xander12
lasse
kris
Dem der mangler at betale skal lige få det gjort eller sende en besked om at de gør det.
/henrik
Kan i ikke afholde en "part 2" i midtjylland hvor sifosis selv bor ;)
Hvorfor kan jeg ikke finde dit nich til PokerStars í denne tråd ?!
Hehe super - sender 120$ - skriver du lige når du har modtaget dem, så jeg ved det er i orden?!
Slettede din post med det forkerte nick otten. Ingen grund til at skabe misforståelser
@hermod
Du er sgu for cool!!!!!.
Glæder mig for vildt til søndag, 16 tosser der skal spille en god gang poker, drikke en masse øl og så heppe igennem når Sifosis tryner phil og de andre!!!!. Har lige været inde og tjekke reg til HU ME og satme nogle seje gutter der er tilmeldt. BLIVER FOR VILDT!!!
/henrik
GL til jer! Kan desværre ikke selv komme.
@mrs-nurse
Huh? Phil hvem? Philivey2964 er desværre ikke phil ivey himself.
@hermod
Jeg gør ihvertfald, de skal fandme ikke forsøge at snyde mig med sådan noget navnepjat!!!!. Og vil det sige at ham kidpoker, ikke er ham fra karatekid??? - og hvem er så ham der peteEastgate???? Og lol der er også en der hedder elkY - må der være en eller anden svensk elg fan der ikke kan stave!!.
/henrik
Har folk fri mandag? og er der et sted og crashe ??
/Morten
Mandag er helligdag!!
HOLY fuck, det bliver altså IKKE ske nurse ;)
Men hvis jeg får det bedre i løbet af dagen er jeg på.
Fuck!! Den ene er mere gal end den anden - det kan kun blive godt i morgen :D
Jeg er piv vissen nu... så har ikke læst hele tråden igennem...
så hvornår skal man være der????????????????????
FUCK det er tidligt... så bliver jeg nok nødt til at få en reperationsbajer... for ellers har jeg nok for store tømmermænd...
men okay... vi ses kl. 16...
Nu ved jeg godt at jeg er sort-seer, men er man sikre på at et højt antal bærbare til samme SCOOP event ikke kan blive et problem?
Som jeg lige kan vejre stremningen er der vel en del der tikker ind til i hvert fald Main (L)?
Sidder I på samme trådløse netværk - er der overhovedet kapacitet nok til jer i form af porte/ip-adresser på netværk etc?
Jeg tænker selvfølgelig på om det kan se mistænkeligt ud set fra PokerStars security aspekt...
Ja der er ikke længe til!
Så lad mig bare trække dig i første runde :P
Jeg har selv kvallet mig til main event... men har inregget mig.... ved ikke hvad de andre har tænkt sig... men tror ikke de tbliver det store problem...
okay... jeg skal nok spewe en masse til dig TonyG....
har du unregged mrJBK - og det efter jeg donerede en stor dobling til dig ved at kalde pushe min stack med 5'ere i hulen ind i et kald fra dig med JJ på et 244 flop
Nå, jeg kan jo bare lære at spille seat-sat's noget bedre... GL til HU tourney imorgen.
Der bliver ikke noget held og lykke. Jeg snupper det hele med det skrub jeg har for tiden:
PokerStars Game #26989819519: Tournament #153493058, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level XVII (500/1000) - 2009/04/11 20:53:32 ET
Table '153493058 169' 9-max Seat #4 is the button
Seat 1: HELLAFIDE86 (14194 in chips)
Seat 2: putte913 (49100 in chips)
Seat 3: JohnnyBH (7283 in chips)
Seat 4: Tonny2000 (33203 in chips)
Seat 5: Kev Mo7 (11604 in chips)
Seat 6: IMVDJJ (40627 in chips)
Seat 7: superdave38 (35835 in chips)
Seat 8: stahly4 (54294 in chips)
Seat 9: BigDeal73 (15834 in chips)
HELLAFIDE86: posts the ante 125
putte913: posts the ante 125
JohnnyBH: posts the ante 125
Tonny2000: posts the ante 125
Kev Mo7: posts the ante 125
IMVDJJ: posts the ante 125
superdave38: posts the ante 125
stahly4: posts the ante 125
BigDeal73: posts the ante 125
Kev Mo7: posts small blind 500
IMVDJJ: posts big blind 1000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Tonny2000 [K♣ K♥]
superdave38: folds
stahly4: raises 2000 to 3000
BigDeal73: folds
HELLAFIDE86: folds
putte913: folds
JohnnyBH: folds
Tonny2000: raises 5000 to 8000
Kev Mo7: folds
IMVDJJ: raises 5000 to 13000
stahly4: folds
Tonny2000: raises 20078 to 33078 and is all-in
IMVDJJ: calls 20078
*** FLOP *** [J♠ J♣ K♠]
*** TURN *** [J♠ J♣ K♠] [4♠]
*** RIVER *** [J♠ J♣ K♠ 4♠] [K♦]
*** SHOW DOWN ***
IMVDJJ: shows [A♥ A♥] (two pair, Aces and Kings)
Tonny2000: shows [K♣ K♥] (four of a kind, Kings)
Tonny2000 collected 70781 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 70781 | Rake 0
Board [J♠ J♣ K♠ 4♠ K♦]
Seat 1: HELLAFIDE86 folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: putte913 folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: JohnnyBH folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: Tonny2000 (button) showed [Kc Kh] and won (70781) with four of a kind, Kings
Seat 5: Kev Mo7 (small blind) folded before Flop
Seat 6: IMVDJJ (big blind) showed [Ah As] and lost with two pair, Aces and Kings
Seat 7: superdave38 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: stahly4 folded before Flop
Seat 9: BigDeal73 folded before Flop (didn't bet)
Vi ses i morgen :D
håber virkelig han klare sig bedre end jeg har gjort i mine små lorte events?
5 timer igen
Er det de fleste der skal spille Scoop selv samtidig??? For så kunne jeg også godt tænke mig at tage en bærbar med....
mrJBK:
Jeg, kofoeds samt Otten1 spiller helt sikkert, måske også flere... Syntes det kunne være sjovt hvis vi var flere som spillede den..
Og et andet lille spørgsmål...
Bussen derud til går kun 1 gang i timen så vidt jeg kan se.. så skal man komme 14.50 eller 15.50??
GL til jer alle og sifosis selvklart :)
Kun en anelse skindsyg :P
Mvh Tumble
Så er dagen kommet og må den bedste vinde (ja det blir sgu nok mig) ha ha ha
Vi ses folkens
Kom nu bare friske Krede drengen, drop dine planer og kom kl 16 :D
Dillersnaps.. Så står aftenen alligevel på lektier :-/
Tag den ned, SØDErberg.
Nogenser evt kan hente os på Hillerod station - vi er i lyngby nu og når aldrig den bus :(
Arfg dårlig Iphone
Nogen der evt kan hente os på hillerød station da vi kun er i Holte og aldrig kan nå den bus :(
Får man et resultat ?? Jeg ved dog at jeg vandt min første kamp og gik ud i runde 2
HU blev vundet af Lars, efterfulgt af TonnyG ???, delt 3 plads blev =tten og jeg.
Tror Hermod faktisk kom sidste pladsen, da han uheldigvis trak een langt bedre modstander der drev ham rundt i managen ;-).
Der ligger tre herhjemme og sover på sofaerne og tror også shp2000 har en del overnattende gæster. Mange vile spille scoop.
/henrik
Ja det mangler vi sq og få sagt - for det fortjent, så vellykket et arrangement det var.
Tak for en kanon dag/aften !!
Dejlig og se, at selvom man er ny i live/uden for skærmen, at folk er venlige og tager godt imod en!!
Ja.. tak for en hyggelig aften... Det bliver ikke sidste gang jeg kommer til et sådan arrangement...
Jeg siger også tak for en god aften selvom Mr-nurse var en alt for stor modstander til mig. Jeg tror næsten jeg er nødt til at oprette en tråd kun for at lovprise hans fænomenale pokerevner.
jeg kan med rette sige at jeg slet ikke havde en chance - GG WP
Vil også lige benytte chancen for at sige tak for et par hyggelige timer, Virkeligt godt arrangement.. ser frem til ligende kommende !!
mht. til placering i vores HU match sluttede kofoeds som nr 2, jeg selv blev donken af otten1 i min første match !!