Føj for satan (En stakkels pige)
Er der andre end mig, der tænker YIKES?!
Kan godt lide at hun skriver, "Jeg ønsker at første gang skal være noget specielt, ikke bare en quickie".. LOL!
Når køberen er en 57årig Fritzl-type, tror jeg sq hun ville ønske at det kun var en quickie...
Fuldstændig det samme som en Americaner har gjort. Ved ikke om det nogensinde blev til noget, da hun også ville have noget kemi med personen og det derfor nok aldrig blev sådan en fritzl en.
Svenningsen, er jo svært at sætte sig ind i. Hvis nu hun kommer fra en fattig familie, og ikke har råd til at studere. Så føler hun måske det er hendes eneste, mulighed for at få en uddannelse og et job bedre end at stå i McD resten af livet.
Kender ikke det rumænske uddannelses system, med hvad de giver af tilskud osv til at studere.
Syntes ikke man kan dømme hende, da man ikke ved hvorfor hun gør det.
Fred være med det når nu hun har valgt det sådan :)
@Incrazy
Det er jo et spørgsmål om stolthed og moral så :) Personligt ville jeg hellere være stolt og fattig, end studerende og gangbanget. Iøvrigt er det da en syg kedelig tendens, at prostitution blandt fattige 18-årige østeuropæere billiges.
GA
sagde heller ikke jeg forstod hende, men hvis hun ser det som eneste mulighed så vil jeg da ikke være den til at dømme hende.
Om første gang er med en fuld rumænsk teenager i baggården ved et eller andet rumænsk betondisco eller en rig tysk forretningsmand (eller pokerspiller lol) kan vel næsten være det samme.
Forskellen er bare pengene.
Så snart første gang er overstået, så falder kursen vel til 3-400 kr. pr. gang, så det er nu eller aldrig :-)
Hvorfor vil nogen betale så meget for en tøs, der har nul erfaring i sengen, og hvor man skal have alt det hyr med ulækkert blod og alt muligt?
Jeg vil da bestemt ikke mene at hendes beslutning er tilrådelig, da konsekvenserne næppe står klart for hende, men siden en af konsekvenserne er at omverdenen reagerer med et "Føj for satan!", så må man nok sige at netop den ytring ikke er særlig konstruktiv, og hvis det gør nogen forskel overhovedet, så er det da at forstærke de ubehagelige eftervirkninger som den stakkels pige må stå igennem.
Det underlige er at hvis en dreng havde gjort det samme, så ville han få at vide at hvis han skal have noget, så er det ham der skal betale (med mindre at budet kommer fra George Michael), og så ville folk ellers bare trække lidt på smilebåndet. Der ville i hvert fald næppe være nogen der vil udbryde "Føj for satan! Hvordan kan han sælge sin jomfrudiller til højest bydende?".
Synes det er mere sørgerligt, at nogen vil betale SÅ mange kroner, for at få et slag fisse på en der ikke selv har lyst..
Og om hun er luder eller ej kan ikke diskuteres.. kun prisen.. !
@Cheiron
hva da? Søger du erfaringer til hvordan du også kan sælge din mødom?
Yes jeg fører stadig ;D
uhhha, hun skal passe på!
sådan noget førstegangshalløj kan være MEGET voldsomt!!!
Der er nok ikke noget med "vær blid". Næææ manden har jo betalt så rigeligt, og så må der spilles!
Ironi kan være benyttet i ovenstående.
Incrazy / Steel
Nu var det ik fordi jeg ville starte en diskussion om det moralske i denne sag...
Overskriften dømmer ikke hendes situation men udseende ;-)
Ja så er menneskehandlernes "kronede dage" ovre, de må hænge lidt med mulen når en 18 årig sådan ødelægger det for mellemhandlere :)
Vil da håbe der nogen der starter en indsamling til staklen, så hun kan få en uddannelse :(
@ Tumbleweed
Jeg har taenkt mig at saelge min krop for at faa raad til en uddannelse.
Kan jeg ogsaa faa en indsamling?
Giro 413:
"i anledning af Smyrnovakovenstaja's" forestående studiestart, blev der samlet ind, så hun kan gå i skole.
Sikkert ikke nødvendigt, går ud fra du er bygget lidt som van damme og så er der jo fast indtægt hos diverse fritzer, de næste mange år :)
Forstod den nu godt! :) det er sørgeligt at lande som dette skal stagnere i forhold til uddannelse/udvikling mm, fordi de unge ikke har råd til at uddanne sig.
Om det så er en særlig begavet løsning er tvilsomt, men jeg ser det nu som en desperat handling for at sikre en rimelig fremtid.
mvh Tumble