Så lige preview for næste afsnit, der så man den nye fyr der tjekker ind i paradiset........... ..
Kan det virkelig være sandt?
Banned4evah i paradise hotel....!
Ved ikke om han hedder Aab4Eva.. Men ved at det var den gamle Lilja4ever, eller hvad han nu hed aka. Frederik :) Skal nok blive lir.. Håber du får banget Maria - bare lidt (for pokernets skyld) selvom Gleager vidst har været igang ;)
Rygtet vil vide, at han nok skal gøre en "god" figur i showet.
Har hørt lidt sladder fra et par kollegaer i branchen..
Shh, Nusse...
Frederik og Cecilie vinder/kommer til at stå i finalen.. GG Lilja, ægte poker spirit :)
Mener Frederik og Line-Sofie, sorry :P
lol. :-)
haha, han er lige så kikset som jeg havde forestillet mig.
@Lolle
Håber det er et rent gæt.
Kæft hvor ser jeg godt ud på TV!! :D
Plejer ikke at se det, men øv er det så først på mandag..?
Denne tråd er to be continued.....!
Håber rygtet er sandt og du vinder :-)
Men det har vel krævet at man kysser røv på produktionsselskabet for vildt..
Har sammen med konen set de sidste 2 afsnit og der må man da sige at det er dem der har bestemt hvem der røg ud....
Tydeligt at de har skrevet en drejebog...
Men ja, de skal jo selvfølgelig også sikre underholdningen :-)
Nede i bunden.. Fisskarl!
www.tv3.dk/component/option,com_fireboard/Itemid,2466/func,view/catid,103/id,85356/#85356
Bliver epic. Elsker billeder på dkbn, hvor du slår dig løs med Susan K og co. WP
Håber flyet med alle deltagerne styrter ned.
Poetisk retfærdighed.
Hvad er det poetiske? Hold op med at bruge udtryk du ikke forstår sinke.
@Paula
Det poetiske består i ;at gud straffer dem for deres imbecile og ynkelige adfærd på TV. GET IT RETARD ?
Nej, det er retfærdighed. Du mangler stadig det poetiske før det bliver poetisk retfærdighed.
@Paula
Det er poetisk fordi de har påført offentligheden deres intetsigende og uinteressante tilværelse. At gud straffer dem er smukt, retfærdigt, og ikke míndst udfrier gud tumperne for deres lidelser; det er POETISK.
At du ikke fatter det fortæller blot os andre at du er svagfatter.
Som sagt; lad et fly med alle de forbandede udskud styrte, så kan vi holde en kæmpe fest.
@ N_-U_-T_-Z
Kæft du er en idiot. Velkommen til ignore.
Hvorfor bliver han ikke slettet hermod ? Han er jo kæmpe troll ffs.!
@Paula
Så er det en aftale !
Jeg sørger for champagne og andre lækkerier.
Du har dametække, så du arrangerer det med pigerne.
Alle andre ; medbring blot jeres gode humør.
@larstyndskid
Nå.
@ nød
du må virkelig kede dig. Især med alle de indholdsrige tråde du laver. De er jo alle på højde med denne fremragende post!
@NUTZ
Jeg forstår slet ikke din tankegang.
Det er fair nok du ikke kan lide programmet, det har de fleste nok snart forstået, fatsvage eller ej.
Hvordan kan du sidde og ønske at en flok uskyldige mennesker, skal dø og tilmed vil fejre det?
Du er lidt en joke.
@tyndskid
Imponerende at du udbasunere når du sætter folk på ignore, for derefter at besvare deres post.
Kæft du er en nulbon.
Jesper
@Nilssson
Jeg melder mig ud af denne tråd, kan i hygge jer med jeres TV-darlings.
Jesper
out
@lasse k
Hvorfra for du at frederik fra paradise skulle være AaB4Eva.?
Manglende hjerneceller vel... Jeg har intet med banned4ever eller lilja profilerne at gøre, og skal bestemt ikke være med i paradise...
FREDERIK ER GENIAL
Når man nu ikke har andet at lave en fredag aften....
Wikipedia følger om lidt..
Spørgsmål:
Hvad betyder vendingen poetisk retfærdighed?
Svar:
Ordbog over det danske sprog opgiver følgende definition:
Poetisk retfærdighed, om ideelt krav om retfærdighed i poetiske værker, hvorefter
de(n) retfærdige belønnes og de(n) onde straffes. HegermL. (Hjort.B.I.375). Man vilde efter god gammel Sæd og Skik se Misdæderen, idetmindste, sjæleligt straffet. Dette var jo i Aarhundreder blevet kaldt den poetiske Retfærdighed.Brandes.Volt.II.20.
Yeah at jeg tager måske fejl er lige gået op for mig.
edit: Poetic justice is a literary device in which virtue is ultimately rewarded or vice punished, often in modern literature by an ironic twist of fate intimately related to the character's own conduct.
tjaaa. often/always. gay iyam.
Jeg bøjer mig i støvet og undskylder.
2. del
Wikipedia:
Poetic justice is a literary device in which virtue is ultimately rewarded or vice punished, often in modern literature by an ironic twist of fate intimately related to the character's own conduct.
tjaa han har vel ikke overtrådt en regel, så jeg kan ikke se at jeg skal/kan gøre noget.
er det Zupp der står ude til venstre på drenge-gruppe billedet??!!?
Aab4eva@
Beklager, der har stået i flere tråde i var den samme og Banned4evah kommenterede slet ikke på det..
Men BEKLAGER, det var ikke min mening at hænge en forkert ud.!
Overskriften er nu rettet.
at han ønsker andre mennesker døde der iblandt en pokernetter burde da udløse en eller anden form for edit...
just my 5 cent :-)
men ja, frygtelige mennesker skal der måske også være plads til ;-)
TheGreek , I Agree . Han bliver nakket for led.
SLET ikke hahahah :D . LOVE IT .
lige pludselig siger han bare: Så skal hun da bare ha et semi renak bet på tight/loose open ended streg flush træk haha
Var jeg den eneste der lagde mærke til da han skulle vælge imellem de 2 piger, siger han det bliver jo SEMIsvært det her. LOL En freak..
skræmmende han skal være pokerens fjæs udadtil... hvem er manden, hvad spiller han?
HAHAHHA . Well spotted Fanatic :P
Super read han lige fyre af dér!
Hun spiser bare som et dyr hahahah. så nice.
Håber han snart kommer med nogle flere POKAH udtryk !
Paradise er lige blevet dobbelt så sjovt nu :D
Han er sku da cool nok!
Kunne være han skulle træne lidt på at tage tøjet ordentligt på istedet for at spille med musklerne :P
Hahahahaha... OMFG!!!!
Århhhhhhh nejjjjjjjjjjjjjj da.......
Knap dog skjorten op mand og tag den på ordentligt istedet for.
God underholdning. :)
Ta' lortet ned og giv kas. Skyd altidpå riveren. :D
FUCKING PRICELESS MED DE TRØJER!!!! GAL EN KEGLE :)
Hahahaha go Lilja.....kør de Paradise tards over :)
Nogle af de fyre er da lidt småkvabsede.....
Og Lilja virker da som en glad, og venlig fyr. Dog lidt surt at blive overmandet af sit eget tøj.
Hvis du nakker værten, så giver jeg fandeme en øl for hver centimeter af din højde !
Gaaal det afsnit er priceless!
Undskyld men er det ikke ham der tidligere har ført sig frem som en player? Hmmm... WP then!!!
Skrevet af: Mark, På 2009-30-03 14:33
Haha i har ikke set ham i virkeligheden .... der sidder hans øjne ikke skævt.
Report
Skrevet af: .., På 2009-30-03 14:23
Hans øjne sidder da skævt??
Report
Skrevet af: adad, På 2009-30-03 14:22
ad
Report
Skrevet af: mig, På 2009-30-03 14:16
håber ikke Frederik splitter Jon og Line Sofie
Report
Skrevet af: malene, På 2009-30-03 14:11
han er lækker.
men han har ikke nok myskler.
Report
Skrevet af: Lars, På 2009-30-03 14:05
AD!
lol :)
Skrevet af: puba, På 2009-30-03 14:50
Han har et lidt lille hoved i forhold til kroppen synes jeg?
LOOOOOOOOOOL
Hvis der findes en fanklub, vil jeg være medlem!!
priceless...
elsker den her fra hans link på tv3..
"Hvis du kunne vælge at spise middag med en bestemt person, hvem skulle det være?
Elton John"
Det er seriøst det fedeste svar nogensinde på det spørgsmål :-)
Slap da af med at håne manden, det er da trist at i mener at man er en freak når man bruger ordet "semi" i en formulering, eller skal svine ham til fordi han er høj/whatever. Han virkersom en helt almindelig fyr, som så mange andre man ofte møder diverse steder. At pigerne (især maria) var en rigtigt lort er jo ikke hans skyld.
At episoden med trøjen var ret morsom er jo en helt anden sag :P
Ban OP
JAA ynglings trooooolllll
fatter det ikke klomanden er bannet for mindre.
Synes du gjorde der godt frederik..
Bare gi den gas.
FlaskeW,
De fleste håner ham ikke, men griner med ham fordi det er en sjov situation. Jeg har ikke set meget paradise, men synes også han gjorde det fint fwiw. Derfor kan det godt være sjovt alligevel.
Hvordan fanden kan en så kikset person komme med i paradise ??
Enten har der virkelig ikk været særlig mange ansøgere eller også er det bare et humoristisk input til showet.
Morten og Peter passer jo bedre ind end Frederik
Gi den gas inde i paradise,fedt en fra pn er derinde...
gl med at vinde lortet..
@Ketelsen
Er du okay? - eller bare ked af at din ansøgning ikke var god nok til at komme med.
Det du skriver er i hvert fald ikke skide gennemtænkt, store klovn.
@FREDE
GL
Snakkede med en pålidelig kilde idag, som fortalte hvor langt Frederik kom. Det bliver vildt. ;b
ja er jo tidligere skrevet herinde at han vinder sammen med hende med de store jader som han så på... :)
Kan ikke lige huske hendes navn
Jaa..
Utroligt. Har fået det fortalt af en bekendt som har kontakt til en af dem der klipper hele showet sammen.
hehe...
skodko håber ikke din underholdning er ødelagt :-)
sorry for spoileren troede sgu alle der læste paradise tråde havde set det...
Var vel en million indlæg om det den ene dag.
endda også i denne tråd i starten af den.
Så sick han vinder. lame imo ..
@Nillson
Ja okay, den med morten og peter var måske en lille overdrivelse.
Morede mig bare over at mit indtryk af ham som pn-troll passer så godt med ham i virkeligheden.
Hey guys...
Glad for at i bliver underholdt - Jeg synes det er fedt at læse nogle positive kommentarer! Det havde jeg ikke rigtig regnet med :-)
Det fine stunt med trøjen er selvfølgelig sjovt, men det var sgu også for at give lidt god TV :) Jeg ved godt at kameraerne kan dreje sig! Synes det giver et indblik >>"I HENHOLD TIL"<< at give god underholdning. :-)
Begyndelsen er seriøst ingenting... Det stikker helt af :-)
@Ketelsen
Jeg synes sgu ikke at jeg har været perm. troll herinde... Jeg har haft mine tråde med digte og udbrud, men jeg har også været aktiv mht. analyse. Det er sgu ikke fordi jeg har været desideret GROV over for nogen herinde....
Selvfølgelig må Frederik ikke spoile noget fra paradise.
- mener det står i deres kontrakt at de ikke må.
Blir spændende at følge din færd derinde.
Giv gas.
Jeg kan ikke svare på noget af det, desværre... :-)
Jeg er efterhånden selv forvirret over hvordan det ender... Jeg får nye ting af vide hver dag! :/
Jeg synes Lilja gør det utrolig godt!
Han er virkelig med til at give PH et nyt pust....
Hold kæft hvoe er han en tøs ham Gleager....Bare der går lidt i mod ham tuder han....
Synes han virker sympatisk og kan egentligt rigtigt godt lide ham, men han virker også ret malplaceret i forhold til en typisk paradiso.
Lad os nu se når han begynder at gå amok :)
hvor er det griner :D
gl frederik.. synes nok jeg havde hørt der kom en pokerspiller ind i paradise!! :D
derudover, gas nu ned med flame tards.. paradise er grunden til i allesammen lever.. det er fandme dagens højdepunkt :D
GO FREDE!!
GL frederik. :D
Håber du kan gå langt, og glæder mig til de næste afsnit.
Fatter ikke hvordan frederik kan vinde ?! Alle hader ham jo ?!
Fuck du virker cool, frede :D
btw. hende der Cecilie er da en sinke.
GL freddie we love you:D
Jeg syntes det sku også stillen er Thumps up, fra frederik side...
lidt alá jeg selv ville ha opført mig..
@ Frederik.
Hvordan er det at blive udstillet som en der er lidt "barnlig"/dum?
"ej ej ejjjjjjjjj ej, nearhhjj, eller - måske.. ej ej ejjjj - JO det er dér den ligger!!"
N1
Hey guys...
Håber det var det værste afsnit i min TV-tid :-)
Jeg havde forberedt mig på min lidt vilde start, men synes også det er sjovt at se hvor "lidt" der skal til før at folk synes man er underlig.. Jeg er nok ikke så selvhøjtidlig som de andre! Synes godt nok der er nogle kedelig typer derinde... Min indstilling inden opholdet var at jeg ville være mig selv...
Det er da også en lille trøst at dem som har sagt nogle grimme ting om én, ringer og undskylder lidt... Alle kommer godt ud af det med hinandne nu, så man tager det ikke så personligt som man nok burde :-)
Men tak for opbakningen... Det kan man også have brug for nogle gange...
God skrub!
Nice 1 ^^
Når Frederik først begynder at spille sit a-game, kan de andre godt pakke sammen.
Mærkeligt at den idiot, man har haft på ignore gennem laaaang tid, viser sig at være den mest normale og sympatiske person på hele hotellet. Banned4evah du er fra nu af på permanent unignore!
Håber du når langt, som det har været antydet herinde.
PS: Mine børn synes til gengæld, at du er utjekket. 8)
Frederik er kongen.... Virker dybt sympatisk, hyggelig, intelligent og ikke mindst kejtet på den fede måde!!!
Håber du tager lortet hjem - ship it!
Lige set ugens recap over lidt tømmermænd.. Det går da meget godt!
- GL
som Nilsson :D
En lille reminder - I aften går det løs med at vi klæder os ud som piger og der går rygter om at det skulle være et af de vildere afsnit!
Især en af deltagerne føler sig ude af position, til stor morskab for os andre - Og vi ved vel alle at position er det vigtigste udover skrub!!!
Er du ikke gået bust på bossen btw frederik? :D
@banned4evah
Kan du ikke lige forklare mig pointen i den der p5 ting? fattede ikke lige helt hvad meningen var
@andy
Tror da muligvis Frederik er en af dem som tænker mest på det taktiske, udover Martin.
@punkdane
Formålet er vel at komme til at kysse med personen eller mere :)
Yah.... det var den dybere taktik der var på spil i gårsdagens afsnit, hvor han bankede shots i hovedet... ;-)
@michaels
Ja, men forstod ikke lige hvordan man nåede til det via de regler der
@ Punkdaner
Tror ikke det er et spil i den forstand.. Jeg er ikke sikker, men tror mere det er en taktik ala Neil Strauss's "the Game" og lignende pick up moves..
@cheiron
Muligt, men Lasse havde mere brug for den en alle. Lad os bare sige at det er godt at billedeprofiler ikke er så benyttet på pokernet
Punk tuder bare fordi, han bliver ved med at skyde hans hårdt tjente SU afsted mod mig..
Drengene slikker sig om munden, når donken kommer ind i lokalet med sine 'sexy eyes' og Trutmund og tror han kan spille kort. I hans hoved bevæger han sig i slowmotion mod bordet og tror vi tjekker ham ud, så han prøver at være en lille smule sexy.
Vi venter bare på, at han sprøjter sine penge, så vi ikke behøver at høre på hans bad beat historier og hans utallige boy on boy eskapader..
Bliv klippet, ta' et år med skoleskibet og vi kan snakke om det, kid'..
hahahahahahahahahahaha
Lasse, prøv at gætte hvilken spiller jeg har størst overskud på ifølge pokertracker.
Fik i øvrigt ikke sagt tak for de nye sko jeg investerede i efter dit sidste homegame. Husker jeg forkert eller lånte du penge af mig der :)
Derudover er det sjovt at når folk begynder at få høje tindinger, så vil de have andre til at blive klippet
At du bragger over ET moderat overskud, efter vi har spillet homegames i snart to år siger meget om dit spil, lille ven. - At du så fik råd til de kawasaki sko, du altid har ønsket dig, er jeg kun glad for at kunne hjælpe med. Hvis du får brug for flere penge, må du bare sige til ikke'.. Ikke flere tårer fra dine sexy eyes!
Jeg mindes ikke det normalt er mig der plejer at låne, eller gang på gang kun har råd til at tage 400 med til en aften og må gå klokken 21..
PS. Jeg vil heller' have høje tindinger og noget klogt at sige, end at ha dit ladyboy/tokyohotel look, med intet på hjertet andet end den ene bad beat historie efter den anden. We get it, du spiller super! - Men er altid bare uheldig!.
PPS. Tager gerne en lowstakes grudge match.. 1000$ på højkant.?
du blever ved.
Lasse, et moderat overskud? købte mig ind for 300 og gik med 2500. Jeg var den eneste med overskud pånær Tobys lillebror(som tjente 100). I øvrigt har jeg kun haft 3 aftener med underskud i dine homegames. Ja, på 2 år!.
"At du så fik råd til de kawasaki sko". var det ikke dig som plagede om at få mine gamle?
"Jeg vil heller' have høje tindinger og noget klogt at sige"- få dine penge tilbage for "the game" hvis det er dit bedste comeback
ps. De 40$, vandt du på væddemål i byen, hvor vi aftale vi skulle fortsætte den. Men husker godt dine stønnede beskeder på min telefonsvarer. "jeg er i mine forældres hus. Har mega lyst til at spille på stars. Banken har lukket..øhh, jeg mener jeg har glemt min dankort. Kan du ikke skynde dig at overføre? plzzzz.."
PPS: er på en grudgematch på en 2 betingelser.
1. Vi spiller online.
2. Hvis du taber skal du lade dit hår vokse til Tokio Hotel-længde. Jeg klipper mig naturligvis tilsvarende skaldet.
pps. Er du overhovedet sikker på du har 1000$?
Du troede jo også dit 26" tv var 32". Måske skulle du lige tjekke rullen først
Lyder for vildt, men kan i ikke lave en anden tråd?
@ Punk
Pathetic, fiktion og virkelighed begynder at flyde sammen hva'
@ Mathiasbak
Jo, sidste OT indlæg, vi har aftalt at klare det over PM.
Så det snart tid til det actionpacked apradise afsnit!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK HVOR JEG GLÆDER MIG TIL I AFTEN!!!
LILJA DU ER G-E-N-I-A-L
mathiasbak21-04-2009 21:50
Lyder for vildt, men kan i ikke lave en anden tråd?
Hvorfor, nu fik den her endelig lidt indhold der er værd at følge :) lowstakegrudge.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
"hvor mange gange har du spillet pik herinde, Frederik"?
"Tør jeg virkelig svare på det!?"
"Okay, 1 gang"
Alt for griner! :)
hahah frederik ♥
Sikke fans man får af at være med i PH.
"Skrevet af: sød pige, På 2009-24-04 13:10
tror jeg er forelsket i dig :s
Kan ik lade være med at tænke på dig. Drømmer om dig, sammenligner min kæreste med dig, tænker på dig når jeg køber ind og når jeg er alene om natten.
Du betyder virkelig meget, selvom jeg ik kender dig. Du må ik blive skræmt væk."
Epic!
Beklager jeg ikke lige har fulgt så synderligt meget med i Paradise, men grineren er det sku at se, sepcielt dig Frede, det er satme humor :D
Der er mange der omtaler noget med et trøje stunt ? (nogle der evt. lige kan forklare en langsom opfattende hvilket afsnit det er i? ) :-)
Hej alle!
Så har I allesammen muligheden for at spille poker imod Banned4evah.
I aften deltager Frederik fra Paradise Hotel nemlig som bounty i den første af ialt 41 Paradise Hotel turneringer som Bet24 kører den næste måned. Langt de fleste af turneringerne er freerolls, og der er gode præmier og bounties.
Læs mere om disse turneringer på Bet24.com
Mvh. Chris
Bet24.com
omg er banned4ever ham frederik fra paradise !
du er jo... nogenlunde normal ?
du er jo... nogenlunde normal ?
du er jo... nogenlude normal ?
ja så er det man tænker: "Hmm vi mangler sku da noget!"
ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1160536.ece
PigeSex på paradise - Se det er sku god underholdning, bortset fra man knap nok ser noget desværre....
HOLY fuck, jeg har ALDRIG set et afsnit Paradise, men da jeg sad med en veninde her forleden kunne jeg sgu ikke holde min kæft fordi tøssen sad og snakkede Paradise mens der var The big lebowski på skærmen så jeg sagde, " er det ikke ligemeget Frederik vinder alligevel, sammen med en random girl" Hun gik AMOK!!!!! svinede mig til med alaskens ord, og skred :(
Så nu skal jeg FANDME ikke se det lort for sure...
GAAAHHHH
/Morten
Det sker i finale ugen:
MANDAG
En af drengene(FREDERIK) får en mission, der går ud på, at han i al hemmelighed skal invitere en gæst med til en fest på et andet hotel, hvorefter han selv skal gå i forvejen. Han vælger at invitere sin partner, som igen skal invitere en ny gæst og selv forlade hotellet. To gæster ender med at blive efterladt på Paradise Hotel, hvor uhyggen breder sig. De efterladte forstår ikke, hvor de andre er forsvundet hen, og de gennemsøger derfor hotellet uden held. De efterladte opdager festen på hotellet ved siden af, og finder ud af, at en af dem kommer til at forlade det luksuøse liv på Paradise Hotel på den første dag i finaleugen.
TIRSDAG
Der er tre par tilbage på Paradise Hotel og finalen nærmere sig hastigt. Dagen starter hård og brutal med et brev til gæsterne, hvor der står, at tre par på hotellet er et for meget og et par skal derfor elimineres i dag. Et par står mellem de to andre par og har parrenes fulde tillid og med hård hånd styrer parret sig gennem dagen ved at lave aftaler med begge par, for at sikre deres overlevelse. Begge par hopper på aftalen og glade skåler de først med det ene par og derefter med det andet par, og parvis lykkeønsker de hinanden om en god finale. Et af parrene bliver dog noget så skuffet når de finde ud af, at de er blevet fyldt løgn
ONSDAG
Det er dagen før finalen, og der er nu kun fire gæster tilbage på hotellet. De fire er meget nervøse og undrer sig over, hvad der skal ske - for der er jo stadig et helt døgn inden det er finaledag. Hvad de ikke ved er, at ni af hotellets tidligere gæster er på vej som årets jury. Og årets jury får sig en kæmpe overraskelse. For ikke nok med at de får stor indflydelse på, hvem der skal vinde Paradise Hotel et af jurymedlemmerne får selv mulighed for at komme i finalen! De ni tidligere gæster skal nu sammen finde frem til den pige, og den dreng, som de mener, fortjener en finaleplads. De fire på hotellet aner ingen uro, men et brev giver dem den chokerende meddelelse: en af dem når ikke til finalen. Den der først rækker hånden op, sælger sin partner og skal i stedet danne par med et af jurymedlemmerne.
Så er det sgu finaleuge guys!
Det bliver en fucked up psycho uge hvor folk falder på stribe!!
Der er stor finalefest @ Luux cph hvor det går helt amok!
Synes fandme det kunne være fedt hvis PN meldte sin ankomst!
@banned
har du fået tid til at spille poker igen btw?
Efter at være tvunget til at se 3 afsnit, når man er sammen med venner eller veninde der går ud og hænger sig selv hvis de misser et afsnit, vil jeg gerne lige medgive, at jeg synes du er jordens største konge derinde, ja dig frederik.
*hint hint* Lige pt vil jeg kalde mig selv for bust. *hint hint*
Jeg er fan! :D
Ej, du er cool nok - bliver fedt at se dig vinde på torsdag ;)
håber nu du tager den hjem alligevel ;) ... fandme god humor at lave stort på andres toiletter og så "glemme" at rulle ud ;) vækker minder fra sommerlejr :)
Pooh
loool
Hvor manger er i egentlig tilbage?
Frederik, kan du ik skaffe et par billetter til mig og en anden pokernetter?? Vi har fucking set omkring 50 afsnit sammen. Vi er selvfølgelig dine største fans...
Frederik ♥♥
Da du først siger det der ironiske til Melissa, og bagefter falder på trappen. Var flad af grin :D!!
Hvorfor komme ind til Paradise? medmindre man er total medieluder. Har en del venner/bekendte som har været med, sjovt at se dem, men så ikke mere af det.
lol - det var fand'me en sjov invitationsleg... "jeg blev grebet af panik" - ja, det var også en virkelig svær opgave, du fik der :P
Hvorfor er du stoppet med at trolle Frederik. Læste lige gamle tråde igennem og du var sku glad for at lolle i mine tråde. Er jeg så lidt kendt nu plz
mio
Har en del venner/bekendte som har været med
så mange kan det vel næppe dreje sig om.
60 er über ironi nummer...
Frederik...Du er sgu den eneste der har fortjent at vinde...
Håber at det går lidt bedre med damerne udenfor paradise ind indenfor....
Hej alle!
For dem der har lyst til at deltage i finaleaftenen er der hermed en oplagt mulighed. Bet24 udlover 3 x 2 billetter til finaleaftenen. Den løber af stablen torsdag d. 28. maj på Club (S) i København. Det eneste du skal gøre er, at sende en mail til [email protected], hvori du skriver dit Bet24 brugernavn eller poker-nick. Så deltager du i lodtrækningen om de eksklusive billetter.
Vinderne findes torsdag morgen.
Mvh. Chris, Bet24
MoPe
Jeg kan se ironien i det.
ellers må vi vedtage på pokernet at når man bruger ironi, så indsætter man lige den ironiske smiley o_O
Hende der lenesofie er da dummere end dum at høre på...
Hun skal fandme være glad for at hun er lækker og har gode kasser...
GL Freddie :-)
Line Sofie er en so
Martin er en slange
Maria en luder
Frede er kongen!
omg NICE klonk frederik 250k i lommen
NICE RIVERR
Grats Frederik
Nu skal du bare stikke Line Sofie før hun stikker dig
SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDD
Edit: FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLD
INSTANT SMIDT PLZ
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TILLYKKE FREDERIK :D
Gratz frede
Tillykke Frederik! Synes sgu du har spillet spillet til perfection! Holdt dig lidt i baggrunden, men alligevel været klog nok til at klare dig på det og være vellidt af alle på hotellet! Fortjent sejr som du kun kan være bekendt!
@Frederik
Overvejde du seriøst ikke at smide den kugle, når Jon og Line Sofie havde sådan et kærligt forhold!!!
Jeg havde insta smidt den! :D
Tillyke Frederik :)
God stil at dele pengene med Line-sofie, ville synes det var totalt respektløst at tage alle pengene selv når man begge er nået så langt :)
Grats igen! :)
WP :D
Tillykke med det. Havde nu gerne set Martin blive belønnet for sit imponerende spil, men på den anden side så har Maria også været vanvittig passiv.
tillykke Frederik, godt gået
Jeg havde squ smidt den kugle
Tillykke Frederik! Du spillede den sgu godt ♠
Kæmpe Gratz og du er 100% den mest fortjente vinder IMO, sammen med Martin selvom han var et svin.
Line Sofie fremstår, på TV i hvert fald, som en led bitch.
Jeg havde insta smidt da den var røget på 350K. 150K Til Melissa og verdens største griner når Line Sofie gik amok + selvfølgelig den store risiko der ville være ved at hun smed den først.
Martin har været en kæmpe idiot på det hotel. Han har ikke haft tid til at more sig, fordi hans eneste tanker har været TAKTIK TAKTIK TAKTIK. Frederik har først og fremmest moret sig, men samtidig altid haft noget taktik i baghovedet.
Synes også at Frederik, som en af de eneste kommer ud fra hotellet uden at have nogle "fjender" i ryggen. Man kan sgu ikke andet end synes om Frederik, både som meddeltager eller seer.
FREDERIK!
det interview med dig og gleager, hvor i snakker om damer og tilbud, hvor susan kommer på banen og gleager hoster flabet, og du siger 'ja, du har da os været der'.
ah, lol jeg var flad af grin!
Tillykke Frederik :) Har ik selv fulgt med, men da få gange jeg har set det, har du været en af de få, som man kunne holde til at høre på.
Gratz og flot du spiller den clean finalen !
Tillykke, Frede/Banned.
Eneste fortjente vinder.
Martin gravede fra start sin egen grav med al sin taktik. Man kan ikke være så lusket og falsk uden i længden at skabe sig fjender. Troede dog helt seriøst at Gleager ville stille sig bag den billige ho (læs:Maria), der tror hendes kusse er vejen frem her i tilværelsen. Og du behøver ikke at have ondt af hende... hun skal nok ende op i en pæn villa på Strandvejen hen ad vejen, hehe.
...Men I havde jo vundet på Connies stemme alligevel. Gratz.
Også nice nok at ingen af jer smed kuglen. Ville have ødelagt hele sæsonen for mig. Også et rimelig psykopatisk "twist" at komme med lige som man tror det hele endelig er afgjort. Phew.
Håber du har betænkt Melissa med en skilling. I havde trods alt hinandens ryg indtil du kom bedre ind i spillet.
WP, m8.
Hvad er tanken bag at stenen ikke smides, når du risikerer nul og niks, eller stolede du bare så meget på hende pigen (så kun de sidste 30 sek, og fik så er forklaring af kæresten om hvad det gik ud på)?
Mener bare at din risiko er nul ved at smide stenen allerede på de 250k, så hvorfor ikke gøre det?
@Jensen
Der er vel to mulige svar:
1. Moral?
2. Alt kan ikke gøres op i hard cash. Tænk på den +EV det giver ift. damerne i byen fremover, der synes han er bund reel?
gg wp
Tillykke, men forstår godt nok ikke hvorfor du ikke smed kuglen i det sidste minut, troede du ville lave noget godt tv? :p
MichaelS
Tror alligevel man får lidt følelser indblandet med de andre deltagere, og gode venner for life måske?
Men ville da have været rimelig go lir :P
haha tillykke wp
Weltklasse!!! Er stadig flad af grin, når jeg tænker tilbage på "lort i andres toilet-joken"... synes sgu du gjorde det godt uden at gøre dig selv til grin (udover det obvious ved at stille op til det program ;))
Pooh
graaaatz frede!!!
Hej Frederik
Vi har for første gang ever set det meste af paradise, og du har sku gjort det godt.
Det taktiske har været perfekt.
Vi var dog enige om at det mest rigtige havde været og smide den kugle i jorden på 250-300k, så Melissa havde fået hendes del af kagen for at være dig "tro" i de ca. 10 uger.
Hjertelig tillykke med SEJREN !! ;)
Alt for god stil at holde fast i kuglerne!! :o)
Så får man lige lidt af sin tillid til menneskeheden igen, og kan gå i seng med en varm fornemmelse i maven ;o)
He - jeg så mit første Paradise afsnit i går da min datter SKULLE se finalen.
Til min store overraskelse var Banned4Evah/Lilja4Evah/Frederik den mest normale og fornuftige at høre på ... og jeg medregner her både deltagere og værtinde.
Det er sgu et hårdt felt når det kan være tilfældet :)
..tillykke med pengene Frederik.
Faldt over denne i et indlæg i arkivet.. :)
Beklager Frederik!.. :)
www.youtube.com/watch?v=ENDVrvpm1ps&feature=related
Hvad er Frederiks poker alias? Og hvor spiller han henne?
Nej, at han undlod og smide kuglen viser jo netop hvilket menneske han er og det vil følge ham resten af livet. Sådan opfører mennesker med god moral sig og det samme gælder Line Sofie. Men det smil hun smækkede op i de sidste minutter, sekunder kunne jo sende en hver mand i akut lammelse :-)
Men helt sikkert så skal Frederik da sætte prikken over i'et ved at give melissa 25 k og et klap i numsen. hehe
Tilykke Frederik - suveræn tv så pissed du blev på den selvudnævte alfahan - som jo i virkeligheden er en alfahun. Mage til bitch skal man lede længe efter.
Ja.. kæmpe tillykke Frederik..
Stille stille stille stille nu står buster op.
Min nuvænde hund hedder Messi..
Min næste hund skal uden tvivl hedde Frede !
Du er aaalt for grinern, helt fortjent du vandt! Lidt ekstra lir kunne være hvis du havde smadret Martin en på skallen.. Hold kæft han var "pain in the ass" på skærmen! Muligt noget producer shit...
Grats anyway!
X
TAK FOR DET!!!!!!!!!!!!
Det er fandme dejligt at alle ved det nu!!
God stil af pokernet her!!!
Kan I alle have en formidabel dag med masser af skrub!
Vi ses lige pludselig!!! :-)
Jep, tillykke med sejren Frede.
Du burde lvae en slags frede's hjørne på PN, nu vi ikke har dig til at aftilte os i fjerneren mere.
På den måde ville vi også kunne slippe for alle tøserne, win / win / win - gogo :)
Tillykke Frede. Shit du er en crasy guy - på den gode måde ;)
ship it og go' skrub i fremtiden!
Jeg synes sgu det har været grineren underholdning, og synes helt klart frederik har virket som en af de mest sympatiske derinde og dermed fortjent vinder, hvis man overhovedet kan snakke om det :) Line Sofie derimod imponerede mig ikke rigtig, men hun var åbenbart meget vellidt, og så var det god stil at de delte pengene, thumps up for det :)
Så er det vel ved at være tid til Frede hopper i brønden?
Er det så ikke på tide at få slettet den her skodtråd?