her poster i jeres placering, ingen HH, udelukkende placering og evt beløb der blev cashet, hvis det ikke ender med 30 placeringer der bliver postet, må der gåes igennem at alle rent faktisk har spillet.
Nazgul placeringer
Var nede i 300 og kom i 1400, men kunne ikke ramme 10-outer.
-2235
Ude nr 1553
1290.. tak for stake.. må der være mere skrub til de andre
ude.. 1118 PokerStars er bare så rigged! qq mod a-9, og han rammer a på river.. fucking hader stars!
999#...
Er saa freaking sick!
Haaber ham tabbatta taber hele lortet fucking donk der klonker alt spiller af lort. LUCKBOX!! faerdig emd stars
Tak for stake
ude 584 $13,92 sendt
603 out, fuck,, vandt 16,84 $, sender dem, fuckkkkkkkkkkk
For fanen den var grim JJ vs 89
Ude som nr. 391 HH i denne tråd
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=182123 -
Vurder om QQ ikke er OK spillet, og om Q,K er tilt spil... kan ikke finde ud af det..
$25.27 vundet - sender 18,13$ til dig - send PM hvis der er noget !
Tak for stake!
bergkamp, din KQ hånd er ganske fin, spiller den selv sådan, medmindre villain er en sten.
Guut.. Var lidt fustreret over hans klammo hitter på river da jeg har QQ.. havde været godt med den pot.. Men ak nej
Også her Otten.. min er ligeså laaam som din
Dear Tigerfry,
You finished the tournament in 218th place. A $42.13 award
Takker for stake, $26,66 skal overføres til ?
nazgull87
@Live
Jeg tror ham Foeller han mangler..
ingen indlæg fra ham af i hele touren..
$ overført.
Endnu en gang tak for stake. Mangler fortsat lidt skrub for gode resultater :s
Ahh okay !
helt i orden
bergkamp, han har sendt en pm om at han blev forhindret, så ingen problemer der, men kan ikke se at kenkay har spillet.
Er der ikke flere der mangler?
client, det passer med de exits der er postet i den anden tråd, 27 exits 1 der stadig spiller og 2 der har været forhindret.
Ryger som nummer 123.. Skubber 88 med 40K, bliver kaldt af AQ og er ude:(
Er der nogle der kan regne ud hvad jeg skal sende tilbage?
54.78 - 11 /2 + 11 = 32,89 retur
et samlet underskud for staker på 184$
men 8/28 kom i pengene, må være godkendt, payouts er bare så toptunge at der skal et FT til når så mange bliver staket
Takker mange gange for stake og opbakning! Sgu en dejlig ånd der er inde på pokernet!
Godt gået mrslara og tillykke med sædet :-)
Synd at der ikke blev et FT ud af det i denne omgang. Bliver spændende om Naz laver en vol. 3 ;-)
fs905