Hejsa.
Jeg var så "heldig" at blive nummer 3 i Scandic's 10.000$ gtd tingest og vandt en sjat dollars og en 190+10$ ticket oveni.
Virker til at billetten kun kan bruges til deres 300.000$ gtd af tours.
Kan jeg omsætte denne billet til cash eller ha' lov til at sælge den til en anden bruger på sitet?
Mvh B
Scandic Tour billet
Nej, den skal bruges på en $190+10 turnering. Kan hverken sælges, flyttes eller splittes op.
@Razga
Kan du anbefale en god PokerNetter jeg kan stake til turneringen så? :)
Har ikke i sinde at spille touren selv.
Tak for svaret.
Btw hvis andre DYGTIGE [ :) ] MTT spillere har lyst til at spille den så skriv her i tråden eller smid jeres MSN så kan vi tage en snak om det, jeg er villig til at lave en god aftale til turneringen, men jeg kræver solide profiler eller solide resultater for at kaste 200$ efter en eller anden.
Well jeg prøver lykken og vil se om en dygtig PN'er vil spille den. Hvis mods har noget imod det så slet min tråd i staking fora og det jeg har skrevet i den her tråd omkring at stake en til det.
Håber ikke jeg har trådt nogen tæerne ved at tilbyde staket :)
B
som ragza siger er det ulovligt at lade andre spille ens account. så derfor er du selv nød til at spille den. selvom du kan jo snyde og lade en anden spille. bare sørg for det er hos dig.
Du kan jo også bare spille den i næste uge istedet for :) Den kan jo sagtens gemmes.. bare hop fra turneringen :)
@Maller & Mikkmakk
Tak for jeres svar, det var jeg ikke klar over, jeg tror dog jeg lader 2 gæve venner spille den.
Du må da bare finde en bog frem lav en plan efter blinds lvl/payout og så vinde den MTT ,-) så svært kan det da ikke være. Du må have lidt mere selvtilllid....
@Shoppen
Jeg kan skam sagtens spille MTT's, men siden jeg ikke rigtigt har gjort mig i de marker i over 2 år grundet mit valg af at fokusere på PLO cash ser jeg større roi i at en bedre gir den et skud :)