Hey PN
Da jeg kunne fornemme at interessen for regnskab til at holde styr på sit pokerspil er relativt stor, så har jeg valgt at tage et lille skridt videre.
Kan både bruges til PLO og NL, alt efter hvad man spiller.
Der ligger guides i selve arkene.
Tourney:
Ny version Excel
peecee.dk/upload/download/169830
Ældre Excel version
peecee.dk/upload/download/169834
Cash:
Ny Excel version
peecee.dk/upload/download/169853
Ældre Excel version
peecee.dk/upload/download/169854
Mvh. MoPe
Årsregnskab Tourneys + Cash
Virker fint her
Ukendt fil :) Kan heller ikke åbne det, mit excel er dog ikke gammelt :)
Så skulle det være opsamlet.. Håber det virker, og kan bruges.
Mvh. MoPe
Hvad er koden til af: Buy In Minus Profit?
Så er begge ark færdige, det blev til en lille ændring i cash, hvor der blev tilføjet dagens resultat samlet + årets resultat/måneds resultat.
GL med det.
Jeg har fået regnskabsarket, og det er super godt, lige sådan noget jeg havde i tankerne.
Har tilbudt MoPe at stake ham til et par tours som tak for hjælpen.
Godt arbejde!
Hey OP
Super nice arbejde.
Ikke for at presse dig - men ville der vaere mulighed for at tilfoeje en end of month (eller day) funktion - hvor man kan tilfoeje rakeback/bonus. Saa man kan adskille de to?
Helt og aldeles fremragende!
♥
Dejligt, så kan man jo selv gå ind og lave nogle mere dybegående statistikker af sit spil :)
Lige præcis.
Har man behov for mere, kan man altid lave div grafer udfra de stats som arket giver.
Rigtig lækkert Mope.
Lige et par forslag:
Lad netværks-navnene pege på en celle, så man med en ændring kan ændre alle navnene. (jeg har f.eks. Boss istedet for Party - så skal ændre alle månederne)
Valuta-kurs celle ud for hvert netværk. Som resultat-kolonnen så ganges med (evt) så man ikke blander euro- og dollar-resultater i det samlede resultat.
Et par gode forslag der Junior.
Det kan godt laves smartere så hvis man ændrer et netværk navn så ændrer den selv allesammen..
Men gider ikke bruge mere tid på det nu :) hehe..
Så lidt skal I lave selv hehe..
Mvh. MoPe
Junior - tilføj mig på msn . Molle2002 @ msn . com
Så skal jeg lave det til dig.
Mvh
@Mope
Rigtigt flot ark (har kun set tour-arket)
En lille finte, der måske kan spare dig noget tid en anden gang:
=D4+D5+D6+D7+D8+D9+D10+D11+D12+D13+D14+D15+D16+D17+D18+D19+D20
kan nemmere skrives som:
=SUM(D4:D20)
Keep up the good work:)
Det er rigtigt, men kunne ikk lige få det til at spille da jeg arbejdede med det, så nu blev det på den gammeldags måde :D
Rigtigt fedt uden tvivl. men syndes der lige er et lille minus: tallende er grønne selvom det er minus.. og mangler måske også en graf?
Altså farverne kan man selv ændrer??
Det er bare at markere også trykke på rød i stedet for grøn?
Og en graf må man også selv lave..
Mener dette dækker de nødvendige ting.
Og som skrevet gider jeg ikk smide mere tid i det nu :) hehe..
GL med det.
Mvh. MoPe
Jaja men kunne være fedt hvis den auto valge farven alt efter plus eller minus..
småkedede mig så har arbejdet lidt videre med turneringsarket så det bliver noget jeg rent faktisk selv kan bruge - tak for grundstenene MoPe
tænkte at jeg hellere måtte dele det med folket :)
den vigtigste ændring er understøttelse af forskellige valutaer og mulighed for selv at vælge hvilken valuta man vil se det samlede resultat i
derudover er der tilføjet noget site-specifik statistik og fixet nogle formler som ville give problemer ved et større antal turneringer
og bare fordi jeg kunne har jeg tilføjet CStorgaards ønske om forskellige farver ved +/- :)
har ikke lige fået testet så meget på det men håber ikke der er alt for mange fejl
peecee.dk/upload/download/170025
KojGysto
Fedt nok lavet :D
Tak for viderebyggelse..
Du kunne vel ikke lige smide Full Tilt på også? ;)
Så kan jeg selv bruge det også ..
Mvh. MoPe
ved ikke lige hvorfor jeg glemte dem.. men du kan bare tilføje den nedenunder på grunddata-arket