121 med i en 1 FPP tour på InterPoker.
Kun præmie til nr. 1.
Har lige taget den ned; første tour win i flere år :)
Spiller normalt ikke tours, kun NL100 cash
YEEESS, vundet 2500$ package til Vegas
Tusind tak, er helt oppe at køre.
Bliver vist svært at falde i søvn :)
Tusind tak.
Skal i seng nu; ind og drømme om Vegas; sov godt allesammen
Flot! At vinde sådan nogle pakker med FPP har jeg sgu altid haft respekt for!
syntes folk på pn giver den gas fortiden. Well done, og jeg tror det er meget værdi i de tour i det der er sindsyg mange som får kval dertil.
gl med turen
Happy Birthday ;P go tur
har du brugt 1 point, der var 121 med, og shippet den pakke?
Det må betegnes som god value... :)
Gratz
Tillykke. :-) Well fucking done.
1 FPP tour på InterPoker??? Sick! har de flere af den slags tours?
Tillykke med sejren, super nice at føle man har slået alle ud :P
Tak for alle lykønskningerne :)
@ Junior
Kan ikke rigtig finde ud af hvordan den er strikket sammen.
De skriver at der er 1000$ til accomondation på et "top hotel on the strip" (bliver fratrukket hvis man ønsker pengene i stedet).
Også afhentning i lufthavn i limo :)
Derudover er der 1000$ til travel-money. Så er der jo kun 500$ tilbage til tour ?
Ved sgu ikke om jeg gider tage til Vegas for en $500-tour, så tror jeg hellere jeg vil have de 1500$ (2500-1000) i kontanter: man kan overføre accomondations til en anden spiller med interpoker konto.
Hvis det er en $1000 tour tager jeg nok derned.
@ Mio23
Der er vist ikke flere 1 FPP's tilbage; tror kun der var den ene.
Tillykke hr.
Hvis det er du ikke vil afsted så smid lige en besked. Kunne måske godt være intersseret i at købe den :)
@ Myth_Dark
Tak skal du ha' :)
Får svar fra dem senere idag om hvad det er man kan overføre mm.
Tror som sagt at det er accomondation man kan overføre til en anden spiller:
Altså,
Afhentning i Limo i lufthavn + hotelophold på the Strip, til en værdi af $1000.
Hvis jeg ikke tager afsted er jeg selvfølgelig meget interesseret i at overføre denne del (da man ikke kan veksle den til penge - de har nok booket værelserne - limoen).
Men som sagt, jeg hører fra dem senere i dag om hvad de forskellige beløb dækker, og vender tilbage....
Det kan jeg nok heller ikke :)
Men synes der er for lidt value hvis det kun er en $500 tour (så er 80% af gevinsten jo lir og ferie).
Har en lille datter og kæreste med en del aftenarbejde, så der bliver også en noget planlægning der.
Har ikke bestemt mig endnu; er det en $1000 tour, regner jeg dog med at tage afsted
500$ tour, kan også hurtigt blive til mange penge ;)
Og hvor tit, har man lige den chance at komme til Las Vegas, blive forkælet og få lov til at spille en Tour til en værdi af 3000 kr. :D
Jeg ville være verdens lykkeligste, hvis jeg fik den mulighed, og du OVERVEJER DET shiiit bro :) Din dame kan godt holde ud i en uge, hvis du ikke kan tage hende med :)
Jeg ville skam heller ikke tage afsted alene til Vegas for at spille en sølle $500 turnering, så hellere spare pengene på fly osv, og så tage en lille ferie i Europa istedet for :) Så jeg forstår sgu godt OP.. meeeen en af de små WSOP trækker dog hvis det er :P
Jeg ville med glæde, send den videre til mig så skal jeg nok tage den for dig :)
den tur er mere end de 2500$ værd, synes jeg ihvertfald :)
Men det også kun en drøm at komme til Las vegas :( måske engang når jeg vinder i lotto haha
Vegas har jo altid åbent, og hvis det passer dårligt ind i programmet, kan man jo bare vente med at tage afsted til næste år :) Så forstår ikke hvorfor turen skulle være mere end $2500 :P Men ved self ikke hvordan det står til i det gale svenske land :D
Der var ingen turnering, men $1500 ind på min konto, og "$1000" non refundable dækkende:
"Top Hotel on the strip" (27. juni - 5. juli) , incl., limosine lufthavn - hotel, og InterPoker Goody-Back.
Napper bare pengene, da jeg ikke har råd til at spille turneringer/live cash. Kunne dog være fedt at møde nogle poker-hajer in real life :)
Der bliver nok gang i den i InterPoker-campen....
Hotelophold mv. er sat på auktion her:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=185694