Hej,
Som de fleste ved er vi ved at samle ind til Henriks ferie, så han får en chance for at komme igennem en kedelig tid.
Har du ikke hørt om dette, så læs her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=185632
Alle beløb folk ønsker at donere skal sendes til undertegnede på stars.
Nick på Stars: BisgaardxD (Hillerød/Hillerod)
Nick på Full Tilt: uRnextIDOL (Hillerød/Hillerod)
Denne tråd bruges til at opdatere bankrollen og til at skrive når I har overfør.
Bankroll Stars: 2.051,07$
Bankroll Full Tilt: 275,97$
LUKKET: Fonden til støtte for nurse
ty for info mjhp :)
@Bisgaard
$ overført grundet manglende stake gevinst i går :D
@fryden
Jeg smider selv i skilling i til sidst - jeg runder alle beløber op og gør hvad jeg ellers kan for at få lidt $$ på kontoen, da jeg ikke selv spiller poker i disse dage :).
Mine $25 er jo et fint rundt beløb, men rund dem endelig så meget op du lyster ;)
Der var ingen gevinst på stakes, så tror det bliver billigere at overføre direkte nu og da. Jeg sender lidt mere hvis jeg laver en top 18 i en tour. (eller anden gevinst, eller stake succes eller cash eller...)
Er der nogen slut dato ?
Mvh. Fryden.
Fryden, da cashout tager lidt tid, vil mandag d. 8 juni være datoen for at de skal smides afsted til nurse.
er vi short søndag d.7 er det obv værd at overveje at smide dette ud i det store forum,og se om der ikke ligeledes er opbakning derude til at donere nogle procenter af søndagsgrinden.
overvejer at betale det der må mangle til slut...og hvis der intet skulle mangle, kan man jo altid bruge lidt lommepenge...
smider 10$ fra rullen, syns jeg alle skulle gøre, alle der har 2-300+ har da råd til at smide 10$ for en god sag, og det er der vist mange der har dåd til, bare der er 20, så er der jo allerede 200$ :) sender også lidt overskud over engang imellem
det er sgu go stil sayallin.........men tror nu der er god mulighed for at vi når målet inden da. Men som du selv siger, lommepenge kan altid bruges
Zinkha, dette er ikke så meget en indsamling, jeg har på første dagen alene smidt 40$+ og håber absolut på at det bliver til mere, og 2-3 gode resultater på de dage vi har tilbage regner jeg absolut med, om der så evt kommer et beløb til slut er en anden ting, det kommer helt an på hvordan jeg løber, men som det ser ud er det kun af min action jeg giver procenter væk.
selve ideen er såmænd fin nok, og hvis nogen har lyst synes jeg absolut de skal gøre det, men ikke folk der kan komme til at savne de penge at spille for.
5$ sendt fra stake af the greek.
Vandt 116 $ i går med 20 % til Mr Nurse, har sendt dem til min staker så må han smide dem over til dig :)
Sendt 1$ til Bisgaard, efter et resultat i 10k kl. 15 hvor 20% går til Nurse... Ikke meget, men som sldc skrev: mange bække små :)
Dagens gevinst i EB+2000 $ added på 5 $ sendt til BisgaardxD
Ikke meget i dag , men i morgen bliver det klart til mere
Sender hermed 21,5% af gevinst som Otten1 hentede hjem for mig igår.
Håber der er flere på vej.
Comming up
Hvis det ikke lige var for denne her
PokerStars Game #28464355269: Tournament #163921007, $10+$1 Hold'em No Limit - Level XX (700/1400) - 2009/05/21 23:32:27 CET [2009/05/21 17:32:27 ET]
Table '163921007 144' 9-max Seat #7 is the button
Seat 1: TheGreatModi (34742 in chips)
Seat 2: brzy007 (41696 in chips)
Seat 3: otten1 (35839 in chips)
Seat 4: patzer12 (33900 in chips)
Seat 5: Zara_Yaqob (52687 in chips)
Seat 6: Patoot19 (30500 in chips)
Seat 7: nagrom69 (6269 in chips)
Seat 8: miagieman (67769 in chips)
Seat 9: Commander25 (46648 in chips)
TheGreatModi: posts the ante 175
brzy007: posts the ante 175
otten1: posts the ante 175
patzer12: posts the ante 175
Zara_Yaqob: posts the ante 175
Patoot19: posts the ante 175
nagrom69: posts the ante 175
miagieman: posts the ante 175
Commander25: posts the ante 175
miagieman: posts small blind 700
Commander25: posts big blind 1400
*** HOLE CARDS ***
Dealt to otten1 [Kd Kc]
TheGreatModi: folds
brzy007: calls 1400
otten1: raises 4200 to 5600
patzer12: folds
Zara_Yaqob: folds
Patoot19: folds
nagrom69: folds
miagieman: folds
Commander25: folds
brzy007: raises 35921 to 41521 and is all-in
otten1: calls 30064 and is all-in
Uncalled bet (5857) returned to brzy007
*** FLOP *** [7c 8d 4d]
*** TURN *** [7c 8d 4d] [6h]
*** RIVER *** [7c 8d 4d 6h] [9h]
*** SHOW DOWN ***
brzy007: shows [Th As] (a straight, Six to Ten)
otten1: shows [Kd Kc] (a pair of Kings)
brzy007 collected 75003 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 75003 | Rake 0
Board [7c 8d 4d 6h 9h]
Seat 1: TheGreatModi folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: brzy007 showed [Th As] and won (75003) with a straight, Six to Ten
Seat 3: otten1 showed [Kd Kc] and lost with a pair of Kings
Seat 4: patzer12 folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Zara_Yaqob folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Patoot19 folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: nagrom69 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: miagieman (small blind) folded before Flop
Seat 9: Commander25 (big blind) folded before Flop
smed 3$ afsted til Bisgaard.. mine 55 kunne desværre ikke banke 2x AA preflop
Sendt $6,55 fra Raket-Stafet
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=185819
1$ sendt fra dtg stake af Otten - rent uheld at der ikke blev en ordentlig skilling der :oS
Jaja små 100 $ om dagen, så bliver det close og ingen har endnu vundet noget stort , det skal vi sku nok nå
jeg giver gerne $15 fra min "rulle" på hele $18 på PokerStars... jeg skal bare lige finde ud hvordan man laver en buddy-transfer.
(kan man få en hurtig forklaring her?)
Jeg spiller alligevel stort set aldrig, fordi jeg kommer til at kede mig, så der er ingen grund til at lade de småpenge stå på nettet, når en anden har mere glæde af dem.
Kan jeg på nogen lave en transfer fra mermaid, hvor jeg også har små 20 stående?
/tuz... der ser frem til kun 20 arbejdsdage inden den lange sommerferie på 5 uger.
update.
Gratz til noller og pokerman med det flotte resultat og den flotte donation :)
Så har jeg - Tuznelda - shippet $15 til BisgaardxD.
:) hilsen tuz ... som stadig ikke fatter hvorfor jeg kan logge på og "stå" i eget navn på pokernet, men når indlæg er postet figurer de alligevel under mikkmakks navn.. :(
Jeg donerer 10% af evt. gevinster i:
3,30$ 50.000$ Gtd.
DEG
som jeg spiller i aften.
---
www.bimbampoker.dk
@HomeMade
BimBamse
---
www.bimbampoker.dk
smider 10% sammen med tojen i evtcash i 55usd 50k GTD kl 23.
jamen hvor er det sick:
PokerStars Game #28501803569: Tournament #163921074, $50+$5 Hold'em No Limit - Level X (300/600) - 2009/05/22 23:34:31 CET [2009/05/22 17:34:31 ET]
Table '163921074 21' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: pampa27 (56058 in chips)
Seat 2: campionmundo (28720 in chips)
Seat 3: MrRepsak (4086 in chips)
Seat 4: avejdegn99 (14120 in chips)
Seat 5: immaxx (12525 in chips)
Seat 6: vikingper (1965 in chips) is sitting out
Seat 7: actionswift (6815 in chips)
Seat 8: AnimalMoth3r (12790 in chips)
Seat 9: jussi1982 (9826 in chips)
pampa27: posts the ante 50
campionmundo: posts the ante 50
MrRepsak: posts the ante 50
avejdegn99: posts the ante 50
immaxx: posts the ante 50
vikingper: posts the ante 50
actionswift: posts the ante 50
AnimalMoth3r: posts the ante 50
jussi1982: posts the ante 50
campionmundo: posts small blind 300
MrRepsak: posts big blind 600
*** HOLE CARDS ***
Dealt to MrRepsak [6s 6c]
avejdegn99: folds
immaxx: folds
vikingper: folds
actionswift: folds
AnimalMoth3r: raises 870 to 1470
jussi1982: folds
pampa27: folds
campionmundo: folds
vikingper is connected
vikingper has returned
MrRepsak: raises 2566 to 4036 and is all-in
AnimalMoth3r: calls 2566
*** FLOP *** [5h Qd 7d]
*** TURN *** [5h Qd 7d] [9h]
*** RIVER *** [5h Qd 7d 9h] [Qh]
*** SHOW DOWN ***
MrRepsak: shows [6s 6c] (two pair, Queens and Sixes)
AnimalMoth3r: shows [Kd 9c] (two pair, Queens and Nines)
AnimalMoth3r collected 8822 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 8822 | Rake 0
Board [5h Qd 7d 9h Qh]
Seat 1: pampa27 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: campionmundo (small blind) folded before Flop
Seat 3: MrRepsak (big blind) showed [6s 6c] and lost with two pair, Queens and Sixes
Seat 4: avejdegn99 folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: immaxx folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: vikingper folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: actionswift folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: AnimalMoth3r showed [Kd 9c] and won (8822) with two pair, Queens and Nines
Seat 9: jussi1982 folded before Flop (didn't bet)
i DEG 30 til ITM øv og 1 min efter i 55 kl 23 desværre ingen USD i denne omgang
PokerStars Game #28501898154: Tournament #163921171, $50+$5 Hold'em No Limit - Level III (25/50) - 2009/05/22 23:37:02 CET [2009/05/22 17:37:02 ET]
Table '163921171 89' 9-max Seat #6 is the button
Seat 1: lambaole (2993 in chips)
Seat 2: Nandoo777 (3495 in chips)
Seat 3: jockk20 (10949 in chips)
Seat 4: superowl99 (2745 in chips)
Seat 5: Pokerman3333 (2135 in chips)
Seat 6: Taktix (6185 in chips)
Seat 7: Schaffi1980 (5858 in chips)
Seat 8: MrRepsak (2483 in chips)
Seat 9: RLee982 (2005 in chips)
Schaffi1980: posts small blind 25
MrRepsak: posts big blind 50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to MrRepsak [Jc Kd]
RLee982: folds
lambaole: folds
Nandoo777: folds
jockk20: folds
superowl99: folds
Pokerman3333: folds
Taktix: folds
Schaffi1980: raises 100 to 150
MrRepsak: calls 100
*** FLOP *** [Qh Ts 4s]
Schaffi1980: bets 200
MrRepsak: calls 200
*** TURN *** [Qh Ts 4s] [3h]
Schaffi1980: bets 350
MrRepsak: raises 1783 to 2133 and is all-in
Schaffi1980: calls 1783
*** RIVER *** [Qh Ts 4s 3h] [8c]
*** SHOW DOWN ***
Schaffi1980: shows [Jh 9s] (a straight, Eight to Queen)
MrRepsak: shows [Jc Kd] (high card King)
Schaffi1980 collected 4966 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 4966 | Rake 0
Board [Qh Ts 4s 3h 8c]
Seat 1: lambaole folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: Nandoo777 folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: jockk20 folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: superowl99 folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Pokerman3333 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Taktix (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: Schaffi1980 (small blind) showed [Jh 9s] and won (4966) with a straight, Eight to Queen
Seat 8: MrRepsak (big blind) showed [Jc Kd] and lost with high card King
Seat 9: RLee982 folded before Flop (didn't bet)
sådan stars fjerner lysten til at spille mere idag hehe. napper 5 rebuy og gider ikke mere pis hehe
Har været staket til 80k i aften, og det gav en gevinst på 139$ hvoraf jeg skulle aflevere 80 til staker. Men donerer lige 10$ af dem til mrnurse.
Det passer vist med en 4 fadbamser i Bulgarien. Skååååålllll champ:-)
Godt gået Tojen. manden skal da ikke sidde og drikke en kold fadøl uden børnene skal have is. 10$ mere sendt
giver hermed 300 kr da jeg vandt jyllingevejs crazyrebuy for 2 uge i træk de blir sendt en af dagene
JohansenDK og jeg sender hver nu 25 dollars, da vi sagde 10% af de 500 dollars skulle gå til MrNurse!
25 $ shippet afsted
har smidt 20$
overskud fra stake med peter_kv11
Har lige lavet 22 $ til Nurse i en sng, min staker sender dem, weeeee
5 % i sunday million max 200 usd.
Ny her,men syntes det gaar til et godt formaal...
Nick mr rolex
Så er der sendt lidt $ fra "MuppetHunter".
Hej Alle
Først og fremmest, tusinde tak for jeres hjælp. Jeg har jo kigget på denne her tråd ufattelig mange gange og ofte gerne ville kommenterer min taknemmelighed. Men den støtte i yder, er svær at beskrive for mig med ord.
Jeg har kigget mit budget igennem for næste måned og lavet beregning for mine indtægter (løn) og mine udgifter. Det ville på ingen måde være mig muligt at afholde den ferie som jeg allerede har betalt depositum for og ikke mindst har ( og det er ikke smart ) fortalt mine børn om (fortalte dem det, da man efter en skilsmisse gerne vil gøre alt muligt for at ens børn skal blive glade). Det har virkelig hængt mig som en mare, at jeg har fortalt dem det og flere gange - også om natten - spekuleret over hvordan det skulle kunne hænge sammen og om hvordan jeg kunne blive nødsaget til at fortælle dem, at vi alligevel ikke skulle afsted og den ked-af-det-hed som det ville medfører dem.
Mit humør har selvfølgelig af den grund, været på lavpunktet. Syntes alt var noget lort og tanken om, at jeg som enlig far "mislykkede" trængte sig hele tiden på. Været på arbejde hele weekenden og søndag siger mine kollegaer så til mig, at det virker som om jeg er forelsket eller har vundet i lotto. De kan mærke, at der er sket en kæmpe ændring og jeg har fået det - gode - humør tilbage som jeg normalt besidder. Dette skyldes udelukkende JER!. Det er jer, der har gjort, at jeg nu ser meget mere lyst på det hele og pludselig ikke er så angst for min ferie med mine børn. Denne følelse kan desværre ikke beskrives i ord og et forsøg herpå ville virke absurd.
Jeg er og vil altid være jer evigt taknemmelig og ser allerede nu frem til hvordan jeg på et tidspunkt ville kunne gøre gengæld.
Håber I alle får en dejlig dag.
/henrik
@ Henrik, er sgu glad for at det har hjulpet på humøret, ik altid lige let at sætte ord på tingene, men er sgu rart at se pokerspillere kan løfte i flok, og stadig holder dampen oppe, den eneste årsag til dette er det arbejde du har lagt i sammenholdet tidligere herinde, du har udelukkende dig selv at takke for at så mange har støttet op om dette, man høster som man sår, og ingen tvivl om du har haft stor betydning herinde, både med stakes, pokernet events, og generelle tilstedeværelse.
vi er heldigvis kun på sjettedagen, og allerede kommet et pænt stykke af vejen, og det uden nogen spektakulærer cashes, så målet på de 2k skal vi nok få ramt, hvis vi ender på den kedelige side må der lidt opfindsomhed til søndag d. 7 juni, så vi kan få nogle flere med på søndags grinden.
Har aldrig mødt Henrik, men har fået et godt indtryk og det lyder sgu som et fornuftigt projekt!
30$ sendt.
Sendte af samme grund som Bavian:-)
15$ på vej her fra efter 2 gode spillere cashede i ottens 5$ tur ;) er sikker på der kommer mange flere den vej ;)
@ingemand - Godt du fik shippet nogle af vores winning $
@nurse - godt du har fået humøret op igen, det kommer forhåbentligt snart helt i top!
@alle - gogo! vi er godt på vej, men der skal skrabes endnu mere ind :)
Tror sgu jeg vil lave deposit på stars - man bliver jo helt glad af at læse tråden..
Jeg spiller nogle tours for fonden idag..
30k $11 RB kl. 14. OUT!
1K PLO 8,8 kl. 14.30 OUT !!!!!!!!!!!!
10K 5,5 kl. 15. OUT!!!!!!!!
Fuck en omgang lortetours!
664 $ og små 14 dage igen , jamen self når vi det
Jeg spiller selv nogle tours iaften , skal lige hjem og se hvilke
og der er 20 % af evnt overskud pr MTT til MrNurse
Sender 7$ efter en 215 plads i DTG her til aften.
En god kamp leveret af davidrose giver 20$ til fonden, der ligger mere i ham, så nok ikke det sidste vi ser fra davidrose
Tak for stake Quark, jeg håber heller ikke det bliver det sidste jeg kan bidrage med til denne ferie.. Hvem ved, måske kan jeg lave nok til at jeg selv kan komme afsted også :D
Så chancen for at få runde tal på min account, så 11,87 $ er hermed sendt.
Hvorfor bliver den tråd ikke lagt på forsiden?!
Synes det er en god og ærlig sag! Men tror sku der er mange ikke lige klikker forbi staking forummet, inklusiv mig selv! Så lige et tilfælde jeg ser denne tråd!
Nå men, på forsiden med den og de 2k$ er hurtigt hentet!..
SiFFer
Siffer: grunden til det blev lagt herinde var for at undgå al den larm der vil komme ude i det store forum, hvor tonen er noget anderledes, er dog ikke i tvivl om at du har ret, og hvis vi ender på den kedelige side af de 2k$ søndag den 7 juni, vil det absolut være værd at overveje, da der uden tvivl også vil være mange støtter blandt de "rigtige" pokernettere, og alene en søndags grind vil være nok til at få resten ind.
men har overvejet det, og det vil nok være den bedste løsning.
Sendt de småpenge der stod på min stars account, selvom det ikke var meget.
Så er der overført 50$ til BisgaardxD på PokerStars.
Duce
SÅ sick alle de turneringer hvor Nurse skulle have noget af kan jeg bare ikke cashe i..
Nå håber snart det vender og jeg kan få shippet noget afsted til den gode nurse.
6 $ shippet efter cash i 50gtd rebuy..
5$ på strars shipped efter cash i 30kg kl 18.00 igår
Sender $10 - som ca er 10% af det Pokerman3333 cashede til mig i BAP'en i nat.
God tur Henrik!!
Så er der 19$ på vej fra nikzz og major7
efter aftale med major7
shipper jeg bare de 19$ (på stars)
Dejligt at se det alle. keep up the hunt :)
@ hermod
Kan du/I ikke flytte denne tråd til den "rigtige" forside. Tror, at der er mange, som gerne vil støtte dette projekt, men ikke ser tråden.
Supersennels
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=186478
Lille rest på FT overført.....god ferie Henrik til dig og ungerne.
K
Tror ikke længere på karma og "rullen" er heller ikke lige til det - men $25 sendt.
God tur! :)
Sender 18,44 $ , fik en 1xx plads i mil $ turbo takedown
der kommer nok flere , har et stake i 250 k gtd som ligger i nr 6 med 300 tilbage
Endnu en god dag på filten ( dog en ærgelig 3 plads i en 12 $ 180 mands SnG ) burde have vundet , samt lidt overskud på noget stake
17,72 $ sendt
Alt i alt en fin weekend
(forlænget)
Hej Alle
Lige mødt på nattevagt og tjekket seneste update. Helt fantastisk og sikkert må det nu være at ungerne og jeg drøner afsted på sommerferie den 28 juli. Dette ser vi alle tre meget frem til efter et anstrengende forår, som vi forskellig grad har slidt på os alle. Tusind tak til alle!!!!!.
Da så mange mennesker nu er blevet involveret i vores ferie, syntes jeg at der bør smides et link til hvor vi skal hen. Bare så I kan se, hvad I har været med til at sørge for.
www.startour.dk/rejse/bulgarien/sinemoretz/hotel-bella-vista/?season=sommer-2009
Tusind tak til Live for at oprette tråden, til bisgaard for at administrere "fonden" og til alle jer der har gjort rejsen mulig. Det har virkelig været rørende og gjort at jeg i en svær tid, har kunnet se fremad og fundet noget at glædes over!!.
/henrik
Arg snyd Henrik... kan du ikke lave plads til mig i din kuffert :P så kunne det være min forsinket fødselsdags gave lol :P
ej spøg til side... ser sku lækkert ud... håber i får en kanon ferie...
@Henrik
Det var så lidt - altid til rådighed, når det trænger på :).
- Ser lækkert ud, du må have verdens bedste ferie med dine dejlige unger :)
update - 1.758,58$ indsamlet. WP!
Keep em' coming.
bisgaard/hermod/quark, har en af jer Moneybookers ? se tråd på forsiden.
har set tråd på forsiden men har desværre ikke Moneybookers
desværre ingen Moneybookers
Hej alle
Ved ikke hvad jeg skal sige, men er utrolig glad for at jeg er alene hjemme lige nu. Jeg er så mega rørt, at ord i denne situation er så fattige.
Som jeg har skrevet før, er det at have lovet sine børn noget, som man pludselig finder ud af er uopnåeligt, vel den værste følelse der findes for en forældre. Jeg har lovet noget til mine børn, som jeg ikke har kunnet leve op til, men pokernet.dk har gjort det muligt.
Jeg er så rørt lige nu, at jeg på ingen måde har anelse om, hvordan jeg nogensinde skulle vise jer min taknemmelighed over jeres indsats.
For pokker, hvad siger man til folk, der samlet har hjulpet en ud af den værste krise man har været i???
Jeg må desværre bare nøjes med at takke jer allesammen. Tusind tusind tak!.
En meget meget rørt
/Henrik
Jeg stiller gerne min Moneybookers konto til rådighed til formålet. Skriv lige, hvis der er brug for det.
Jeg kender ikke manden personligt, men jeg går udfra, at der efterhånden er en del herinde, der kan sige god for, at jeg ikke snyder, og jeg vil gerne være med til at give lidt støtte til manden og hans unger.
---
www.bimbampoker.dk
Okay, for dem der gerne vil sende via Moneybookers, kan de sende til min konto så:
E-mail: kimaase (at) hotmail (dot) com
Skriv mr-nurse fonden i E-mail subject og Jeres PN nick i feltet bemærkninger.
---
www.bimbampoker.dk
Så er målet nået - 2k$!
- Fantastisk flot arbejde, PN!
Bankroll: 2.236,34$
Men de skal næsten også have lidt lommepenge, så der er til en is til ungerne ;-)
Jeg sætter 50$ til side.
---
www.bimbampoker.dk
Stærkt gået PN......Det er sgu go stil.
God ferie Henrik, nyd den nu sammen med ungerne
Hvor er det fuckin stort det her. F_O_R_M_I_D_A_B_E_L_T_!_
God tur Hr. Sygeplejerske.
GODT GÅET alle sammen... det her så så god stil.. jeg synes det er flot at så mange har smidt penge i kassen selv om man ikke kender Henrik..
GOD FERIE MED UNGERNE:)
Hej
Først og fremmest - hvor der I seje!!!. Jeg er meget taknemmelig for hvordan denne tråd hele vejen igennem er blevet modtaget. Jeg er glad, jeg er rørt OG JEG SKAL AFSTED PÅ DEN FERIE JEG HAR LOVET MINE BØRN!!!.
Jeg har intet haft med tråden at gøre (men tak live!!!), men jeg kan fortælle jer at rejsen skal betale senest 13 juni. Mest fordi der har været snakket så meget om deadline osv ( og det vil for mig nok være lidt af et badbaet, at jeg kan betale rejsen d 14 juni - og udsolgt).
Jeg vil så gerne kunne fortælle jer, betydningen af det I har gjort. Men det kan bare ikke beskrives med bogstaver. Så jeg vil endnu engang bare takke jer allesammen rigtig meget.
/henrik
Er det ikke bare at trække ud nu og betale rejsen, hvad der så er tilbage efter ferien er betalt er vel lommepenge til dig og ungerne ( de haster jo ikke lige så meget )
syntes bisgaard skulle hive de 2k over til henrik nu så han kan betale rejsen med det samme... resten vi skraber sammen er jo bare lommepenge til dem... ;)
go rejse henrik og unger ;)
havde kun et mindre beløb stående. men der skulle da være til en is til børnene dernede :-)
god tur!!
Det ser ud til at de kan få en god pose lommepenge med også, hvis vi fortsætter stilen.
---
www.bimbampoker.dk
Har overført $12 på stars som alligevel bare stod og samlede støv.
Jeg kender dig ikke, men vil gerne støtte det her projekt.
Hav en god ferie :)
nu vil jeg ikke tisse på nogens sukkermad, og da slet ikke på Henriks.
Men stars har noget med at man ikke kan trække transfers ud medmindre man har spillet for 70% af beløbet eller sådan noget.
Dette burde du måske teste bisgaard, og evt. tage en snak med stars om det.
Kunne godt forestille mig de vil se lidt skeptisk på alle de transfers der er blevet gjort til din account på det sidste :D
God ferie fra mig også! :D
Tror ikke det bliver noget problem.
@mQggan og andre
Det er ingen problem at trække dem ud - de er undervejs, trukket 2k$ ud tidligere idag, så Henrik kan betale for rejsen. Så 10.000,- gode danske kroner er på vej til ham :)
Hej alle
Først og fremmest en kæmpe tak til jer alle!!!!. Dejligt at vide at sommerferien bliver til noget for mig om mine børn - tak!. For uden tvivl en dejlig ferie og et godt pust væk fra hverdagen, som har været lidt speciel på det sidste.
Idag talt med bisgaard, som trækker pengene ud til hans bankaccount og så overfører til mig (bliver vel omkring mandag/tirsdag) og så betaler jeg rejsen straks og skriver det her i denne tråd.
Glæder mig usigeligt meget over den velvillighed der har været fra pokernet.dk`s brugere. Siger noget om et sammenhold, tiltrods for at de fleste af os kun kender hinanden gennem cyberspace.
Endnu engang tak!.
Henrik
@Alle
Der er faktisk problemer med at trække pengene ud pt. Jeg arbejder hårdt på sagen.
@Bisgaard
Skriv til den danske support, de er nemmere at have med at gøre og forklare tingenes sammenhæng
Evnt kan man vel sende dem til MrNurse som selv kan trække dem ud ????
@HomeMade
Vil ikke hjælpe på problemet, da problemet er at før man kan trække ud skal der spilles for en del af overførsel beløb før man kan.
Årsagen er at de ikke vil være bank
ja okay ved jeg så ikke, kan godt være der er forskel på det, har aldrig selv prøvet at hive ud lige efter
Hej alle,
Hermed en update på situationen.
Stars nægter at udbetale mig penge, og jeg har modtaget disse mails fra dem:
"Hello Kasper,
Greetings from PokerStars.
After a routine review of your latest cashout in the amount of $2.000.00, it has come to our attention that all of the funds that you cashed out came directly from a transfer that you received from other players. We noticed that you did not play with the funds received from these players.
Our transfer privilege is only available to allow players to fund their accounts in order to play when they can not deposit funds with their own deposit options. We are restricted by our licensing agreements in the Isle of Man that prevent us from being able offer a real money transfer service for the purpose of cashing out. This is why we can not allow cashout from transferred funds.
In this case, your cashout has been cancelled and funds have been returned to your account balance. You are welcome to play with the funds or to send them back to the players.
We thank you for your cooperation and understanding.
If you need further assistance, please feel free to contact us again.
Regards,
Christian J.
PokerStars Security Team."
SAMT
"Hello Kasper,
Thank you for your email.
Transfers are usually made between players so that the person who receives the transfer can play at the tables. On this occasion it was noted you immediately cashed out the funds.
Using it to settle debts from outside PokerStars and not to play on the tables is not allowed.
We are not a financial institution or a money transferring service.
Every deposit and cashout has fees that we willingly cover for players that deposit to play, but we can not be covering fees for deposits and cashouts not intended for play.
Therefore we have rejected your cashout
Regards,
Ricardo
PokerStars Security"
Derfor har jeg besluttet at overføre 2.000$ til Henrik selv, da hans account er rimelig aktivt og jævnligt har store cashouts. Så må vi se om pengene ikke kan komme ud den vej :).
Håber på jeres forståelses.
/Bisgaard.
Sagen er den at de ikke kommer ud medmindre en eller anden fra PokerStars forbarmer sig over jer, eller også skal i finde nogen der vil købe de dollars her på pn.
Hvilket nok er den letteste løsning.
Mon ikke man kunne få nogle af de store tour spillere til at købe dem, EVT. tage fat i isser og få ham til at snakke med PS :D
Self kommer de ud hvis Henrik selv trækker dem ud
De undre sig over at Bisgård vil trække 2000 $ ud uden at have sat ind eller spillet
Nu er de sendt til Henrik som har stor aktivtet på sin konto og der vil de aldrig undre sig over noget
Hej
Bisgaard har overført pengene til mig og der var ingen problemer med at lave et cash out (hvilket jeg heller ikke havde forventet).
Jeg syntes det er helt vildt formiddabelt som I har støttet i denne her sag og jeg er jer virkelig meget taknemmelig.
Jeg har snakket med bisgaard om, at hele indsamlingen snart skal stoppe. I har gjort jeres til at jeg kommer afsted!!!!!. Desforuden er der allerede samlet en hel del lommepenge og da rejsen jo er med " all inklusive" er det vel begrænset hvad jeg skal bruge. Samtidig syntes jeg, at I allerede har gjort mere end rigeligt!.
Jeg vil igen gerne sige tusind tak, for al den støtte i har givet mig i denne svære tid. Det har virkelig været af hel kæmpe betydning for mig.
TUSIND TAK
/Henrik
det er ikke om din profil er aktiv eller ej, men det faktum at de ikke vil have at deres site bliver brugt som et pengeinstitut.
Jeg havde samme problem da jeg skulle stake kentkay, der gik de heller ikke med til at han cashede ud hvad jeg havde transfered til ham.
:S
Men nu må vi se
Update:
Bankroll Moneybookers: 1.737,- DKK
---
www.bimbampoker.dk
Bliver der stadig samlet ind eller, skal jeg lave dealen om i min tråd?
kruse, målet må efterhånden siges at være nået. så det er ved at være på tide at stoppe for procenter, nogle har dog stadig givet udtryk for at komme med lidt tilskud, dette har de selvfølgelig lov til, men ingen grund til at folk afsætter procenter mere.
Hej
Jeg syntes som Live, at målet er nået og endda mere til. Tråden er lavet for, at jeg skulle kunne komme afsted på den ferie med mine børn - og det har I sørget for bliver til virkelighed. Desforuden har I samlet rigtig meget ind til "is til ungerne" og "fadøl til den gamle".
Jeg er selvfølgelig jer allesammen dybt taknemmelige og vil ikke kunne give udtryk for hvor meget det har betydet for mig!.
STOR TAK TIL JER ALLE!!!
/Henrik
God tur herfra ;)
jeg ser lige om homemade ikke synes vi skal smutte fordi klubben en dag der er åben :) (gæsterspiller er vel ok???)
@nikzz
Ville være mega-hyggeligt. Og gæstespillere er meget velkomne!!.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=187158
/Henrik
Så er pengene shipped til Henrik. Der mangler en overførsel fra min tilt acc til hans, men den klarer vi hurtigst muligt.
Jeg vil derfor sige at eventuelle kommende aktiviteter på "BisgaardxD" på Stars _IKKE_ har noget med Henriks fond at gøre - bare for at have det på plads.
Henrik kan evt. konfirmerer her i tråden at han har modtaget den sidste slat penge fra mig.
@hermod
God idé :).
@Alle
Jeg skyder muligvis en raket på stars senere eller her en af dagene - bare så folk ikke tror jeg spiller for fondens penge, så er ALLE penge overført til Henrik.
Bare for at have det på det rene :)
Fantastisk allesammen!
God ferie Henrik.