Playboy mansion billet til salg

#1| 0

Vi står med en Playboy mansion billet til salg, da der er gået kuk i nogle pas oplysninger..

Kom med et bud ASAP hvis der stadig er nogle interesseret..

Billetten indeholder :

Program:

Fredag den 5 Juni: Limo afhentning i L.A lufthavnen af vores personlige Playmate Host. Vi kører til Mondrian Hotel og indlogeres i suites samt store værelser. Derefter privat velkomst Party samt VIP adgang til de mest eksklusive fester og natklubber.

Lørdag den 6 Juni: Privat Fest på The Playboy Mansion. Med 4 retters Gourmet buffet kreeret af Gordon Ramsey, Premium Fri bar, Indgang til ”Grotten”, verdensberømte DJ´s, samt ikke mindst 600 Playmates.
Check en af festerne i Playboy Mansion her

Søndag den 7. Vores Playmate host tager os til et crazy VIP Pool Party på toppen af Mondrain Hotel. Natklubben her skulle være den med den højeste beliggenhed i L.A, hvor kendisser såsom Paris Hilton m.fl. har for vane at hænge ud. Mondrain Hotel står for at være et af de absolut bedste luksushoteller i området, hvor vi bor i super omgivelser, således er suiterne alle på +400 kvm (amerikansk målestok), med trådløst "rainshower", BOSE anlæg og fabelagtige udsigter.

Det her er inkluderet i prisen:
Fly t/r København - Los Angeles.

3 dages hotel overnatning på Hotel Mondrian. Adgang til Playboy Mansion Festen. Limo transport til og fra lufthavn samt Mansion Event lørdag.

VIP Adgang til de mest eksklusive fester og natklubber.
Personlig Playmate host til Mermaid´s VIP spillere og meget meget mere.

En partybus (de ser sådan her ud : www.platinumexpresslimo.com/10-20Passe(...)) bliver lejet med fri bar og fyldt godt op med lidt bunnier også. Den vil køre os rundt i L.A i 5 timer på lidt "sightseeing".

Snoop Dog skulle ligeledes dukke op til festen på Mansion har jeg ladet mig fortælle, og så deltager hjemlige kendisser ala Remee, Lykke May, og vistnok også Helena Christensen i festen, så der skal blive smæk på.

Læs mere her:

www.mermaidpoker.com/?page=4787

21-05-2009 19:22 #2| 0

tror bestemt EP kunne være interesseret.....har du snakket med ham?

21-05-2009 19:23 #3| 0

Han har fået fat i en billet "desværre"

21-05-2009 19:27 #4| 0

Hvad regner du med af pris? :)

21-05-2009 19:43 #5| 0

Kuk i pas oplysninger til USA?

21-05-2009 19:56 #6| 0

Det er mit pas som er udløbet, og derfor kan jeg med stor sandsynlighed ikke nå at få et nyt..

Derfor prøver jeg at hjælpe den gut jeg skulle have købt billetten af med at sælge, da jeg lidt føler det er min skyld også hvis han ikke kommer af med billetten..

Så den første der byder 2k$ eller 1500 euro får billetten..

21-05-2009 20:05 #7| 0

Jeg er på vej ud af døren, hvis nogle byder en af de to priser er billetten deres.. Jeg følger op på det i nat når jeg kommer hjem..

21-05-2009 20:25 #8| 0

Hastebehandling eller midlertidigt pas

Er du sent ude med bestillingen af dit pas, er der fire muligheder for levering af pas i hastetilfælde:

* Hastelevering
* Ekspreslevering
* Forlængelse af eksisterende pas
* Midlertidigt pas (nødpas)

Hastelevering

Hvis du din afrejse er så tæt på, at du ikke kan vente på den almindelige levering på 10-14 dage, er der mulighed for hastebehandling. Den tager normalt ca. 8 dage.
Ekspreslevering

I helt særlige situationer kan du få leveret dit pas som ekspreslevering på hverdage inden for almindelig kontortid. Her skal du være opmærksom på, at du selv skal betale meromkostningerne.
Forlængelse

Du kan få forlænget dit eksisterende pas én gang ved et stempel, hvis dit pas er udløbet inden for to år eller vil udløbe inden for kort tid, inden du skal rejse. Men kun i det tilfælde, at det ikke er muligt at nå at bestille et nyt pas (fx ved en akut opstået rejse). Forlængelsen vil så gælde, til du kommer hjem fra din rejse - dog maksimalt et år.

Forlængelsen koster ikke noget.

Du skal dog være opmærksom på, at ikke alle lande accepterer en forlængelsespåtegning i passet.

Det er op til dig selv at undersøge om dit rejsemål accepterer det. Det kan du gøre via dit rejsemåls ambassade i Danmark eller dit rejseselskab.

Du skal møde personligt op i borgerservice og have dit pas med.

Sakset fra www.borger.dk/EMNER/DAGLIGTRANSPORTOGREJSER/PAS/Sider/ans%C3%B8gomdanskpas.aspx#RichHtmlField2Bookmark4

Så hvis du virkelig gerne vil afsted, kan du nok godt nå at få lavet et pas.

21-05-2009 20:29 #9| 0

Du kan få forlænget dit eksisterende pas én gang ved et stempel (HOLDER ½ ÅR)

YEP

Gik bare op til kommunekontoret eller hva f det hedder og så fixede de den ;)

Dog ku man komme ud for de ville bruge lidt tid på at tjekke ens oplysninger igennem div. steder man fremviste det

21-05-2009 20:50 #10| 0

Achilles du koebte da en billet til 2K euro igaar.

21-05-2009 20:53 #11| 0

Nimacos @ Ja og han prøver at sælge den nu?

21-05-2009 21:43 #12| 0

Som skrevet, så kan du få dit pas forlænget med blot et stempel. Så den undskyldning med at passet udløbet, går ikke ;)

22-05-2009 04:06 #13| 0

Jeg takker for rådene.. Jeg har kontaktet paskontoret idag, men hun vidste ikke så meget hende jeg snakkede med, så hun ville få dem til at ringe fra kbh i morgen, så det venter jeg på..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar