Samme villain som før. Folder min AQ i forrige hånd. DDet er kun et par hænder efter. Han har heller aldrig 3-bettet mig på flop i single raised før. Jeg har CR flop semi aktivt, han er ikke bleg for at tage af.
Turn action?
- RealMonies sitting in seat 1 with 5078.00 [Dealer]
- Luchador sitting in seat 2 with 4709.00
RealMonies posted the small blind - 10.00
Luchador posted the big blind - 20.00
** Dealing card to Luchador: Q♠, J♥
RealMonies raised - 60.00
Luchador called - 60.00
** Dealing the flop: J♣, J♦, 7♣
Luchador checked
RealMonies bet - 100.00
Luchador raised - 300.00
RealMonies raised - 800.00
Luchador called - 800.00
** Dealing the turn: K♠
Luchador checked
RealMonies bet - 1350.00
Turn og eventuel river plan?
Efter svar, videre til: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=186712
Dybe trips, action...
Hmm, såfremt han er ude i en skæg, så tvivler jeg STÆRKT på, han better riven.
Hvordan spiller du et farvetræk her? Er det CRAI eller muck(jeg mucker, that's just me :) )
Anyways, du bestemmer selv, hvad du har lyst til her, for du kommer imo aldrig væk fra den.
Altså, han ved ikke hvordan jeg spiller farvetræk her, men han forventer vel fold, hvilket obv. også er default.
Når jeg overvejer at drysse trips, så ryger drawet ret hurtigt i mucken ;-)
Yeti? Nej, ved godt den er forældet.
Jeg caller, og kommer ind på en blank river, hvis han shover.
Jeg shover turn i stedet for at gå efter en "homerun". Han har over 1 buyin inde på turn og jeg forventer ikke han bluffer eller valuebetter JT/J9/J8, hvis du blot caller turn.
-Chris
Selv med så dybe stacks og med fare for total at kamikaze den, hader jeg ikke et 4 bet på floppet. Jeg har svært ved at se mange hænder i vores 3-bet OOP coldcall range der fungerer super godt. Er det standard for folk at calle med FD/TT/we her? Fint nok vi har en god pris for stacks osv, men situationen er vel ikke til at være fantastisk glad for. CRAI turn som spillet ser ganske fint ud, men hvorfor ofte kan vi forvente han bareller en skæg på turn når vi flatcaller 3 bettet?
Er det helt drivende at vi skal kalde turn. Vi harnetop kaldt et 3bet paa floppet, saa villain maa da give os kredit for en eller anden haand. Jeg spiller ikke saa hoejt, men jeg tror vi er slaaet i dette spot. Fold er mit bud. Jeg vil dog osse 4bette floppet, saa vi faar mere besked.
Mvh Sealand
Fold kan ALDRIG komme på tale taget dynamikken i betragtning. Snap og shove en del rivers :)
@Joonas: 4b floppis, blehr.. Dont like, med mindre villain er stjernepsykopat (eller svensker fra b2b).
Jeg synes OPs call turn / evaluer river linje er meget god. I skal være opmærksomme på, at vi intet slår i villains valuerange, da han typisk KUN vil have en b/c range med de her stacksizes, og at semibluffs på parrede boards med den her flopaction ikke ligefrem er fantastiske.. Langt oftest vil han checke QJ og ned bagved på turn, ville jeg tro - selvom Turbo obv kan være temmeligt callish i nogen spots... så er det nok optimistisk han betaler med Q høj i DET her spot ;-)
Jeg tror i øvrigt, jeg caller de fleste rivers - klør eller ej. T♣ bliver dog temmeligt grim ;-)
Enig med AB mht. villains valuerange. Min egen plan var at calle turn og så folde river.
River var en K, hvilket ændrede mit planlagte fold til et call, da jeg nu kunne udelukke en god del af den valuerange han spiller sådan (77) hvis han skubber.
Han checkede dog sin 65o bagved.
Jeg sad faktisk og tænkte over, om jeg ville betale en K. Selvom kombinationerne bliver væsentligt færre, bliver bluff-frekvensen altså også kraftigt nedsat, tror jeg?
@AB
Ja, det er jeg enig i at den gør, meget endda!
Men samtidig er det pludselig kun KJ der slår mig, hvis vi antager at en K checker bag ved på turn. Og med kun KJ inde i billedet skal han nok få hjerneblødninger ofte nok til at det er profitabelt at kalde.