Kære alle
For et par uger siden sad jeg og snakkede med Live over msn. Fortalte ham om de problemer jeg har haft omkring skilsmissen, de uventede regninger og den store sorg at jeg havde fortalt min børn at vi skulle til Bulgarien på ferie. En ferie jeg pludselig ikke ville kunne leve op til.
Live oprettede så en tråd i staking forrummet og senere lagde han den så ud i det "store" forum.
Jeg var meget nervøs da jeg så tråden, udover at jeg syntes det gik ud over noget stolthed, var jeg også meget nervøs for at der kom en masse negative kommentarer.
Der har igennem hele tråden udelukkende været støttende og opmuntrende kommentarer. Folk der på forskelligvis har støttet mig, enten med bidrag til selve fonden og/eller med en masse opmuntrende kommentarer.
Det har virkelig været en uvurdelig støtte for mig, at opleve folks reaktioner og har i den grad haft en indvirkning på mit humør.
"Fonden" har opnået sit mål og der er endda kommet en hel del penge til "is og fadøl". Jeg syntes ikke længere, at der er grund til at folk skal blive ved med at yde bidrag til ferien.
Jeg skylder jer allesammen en kæmpe stor tak, ved ikke hvordan jeg nogensinde vil få mulighed for at yde tilbage af samme kaliber, men jeg vil gøre hvad jeg kan for det.
Jeg bliver også nød til, specielt at sige tak til Live fordi han gjorde dette muligt. Du har godtnok være der for mig i denne her i periode (skal lige siges, at jeg aldrig nogensinde har set live i den virkelige verden). Også tak til Bisgaard for at styrer feriefonden.
TUSIND TAK TIL JER ALLESAMMEN!!!!.
/Henrik
Tak til pokernet`s brugere!!!
Ja det er hammergodt, og kun på sin plads :)
Det er da fedt at vi kan gøre så stor gavn og glæde, efter princippet om at løfte i flok, og mange bække små...
Ønsker jeg en helt igennem fantastisk ferie Henrik.
Mvh. Fryden.
PS: Du har da vist om nogen gjort noget for PN, med arrangementer og ekstra udgifter i den forbindelse, staking samt generelt behagelig tone. Noget for noget. WP alle.
Som ny fisk i PN vandet er jeg vildt imponeret over sammenholdet , wp every one
Unikt sammenhold på et forum. Tror ikke det er set magen til mange steder. Jeg er i hvert fald glad for jeg fik muligheden for at være en del af det.
VWP PN.
God tur! :)
daweed@
tak for soveplads forleden
nurse@
kan i have en rigtig god ferie
du fortjener det nurse.
Haaber i faar en super ferie og ja dejligt at se folks respons herinde.
god tur
Kasper
nurse sådan er det når alle elsker kaktussen hehe
Saa laenge kaktussen ikke stikker er de fleste vel venlige i den henseende hehe
jep helt sikkert sad lige og talte ca 10 herinde fra jeg har crashed hos
@ Henrik
hehe du har jo fortjent det... ;) håber i får en kanon ferie der nede... nu hvor i både har til øl og is hehe ;)
/Kasper
Virkelig stor indsats fra Pokernet - i sær Live, som viser et format af rang.
Trods mange har haft ondt i måsen over staking forummet, så tror jeg faktisk, at det er her, det største sammenhold i bund og grund er.
Rigtig god ferie til dig og dine børn, Mr-Nurse - det er jer vel undt!
Har været en fornøjelse at kunne hjælpe til for en forholdsvis lille indsats, men mange bække små i et stort sammenhold har gjort det muligt at nå målet endda før tid.
GOD Ferie til jer, og vend tilbage med ny energi, så du igen er klar til de daglige udfordringer
Hey Nurse
Jeg vil også lige ønske god ferie til dig og børnene. Fantastisk at det sammenhold man føler der er her i staking forummet virkelig også er der.
samtidig er jeg virkelig glad for at være med til at bidrage med så lidt, som giver så meget glæde hos dig og dine børn. Endnu engang rigtig god ferie til jer allesammen:-)
Hej alle
Så er dagen kommet, hvor jeg og ungerne drager på ferie. Vi ser alle 3 frem mod det, med stor spænding og glæde.
Det har jo været en vildt turbulent tid for mig ( og familien ), så det bliver vanvittig dejligt at komme lidt væk.
Vi flyver 17.05 fra Kastrup og er så dernede sent iaften. Vejret ser superfint ud med sol fra skyfri himmel og temp på 27 - 30 grader. Der skal dases ved swimmingpool, ud på et par sejlture, vandland og da jeg jeg har to piger i shoppingalder (er kvinder egentlig ikke ALTID i shoppingalder!!), skal der selvfølgelig shoppes godt igennem. Måske en hurtig tur til Tyrkiet ( skal bo 15km fra grænsen ), men ellers bare lade dagene "glide".
Tak for hjælpen til jer allesammen!!!.
/Henrik
god ferie :-)
How a nice holiday, sir :)
♥♥
God tur, fedt at se pokernet har samlet ind til dig, så I kan få en god og velfortjent ferie.. :-)
Hygge!!
Mvh.
Steffen
Hav en rigtig god tur. :-)
Gó ferie! :)