Er der ikke en med kontakt til Boss, der vil spørge om følgende?:
1. Hvornår kan man rebuye fuldt på cash-borde HVER gang?
2. Hvornår kan man undgå at AUTO-CHECKE. Det virker lidt svagt at have raiset preflop, og så bare sidde og glo på at lortet checker, når det bliver ens tur.
3. Katastrofen: Hvornår kan man undgå at AUTO-FUCKING-RAISE. Det virker lidt svagt at have reraiset all-in preflop med 38offsuit, og så bare sidde og glo på at pengene fosser ud.
4. Hvis ovenstående ikke rettes snarligt, kan jeg så ikke hæve mine penge uden kurstab, i forhold til deposit?
FUUUUUUUCK, det pisser mig af.
Lorte Boss-bugs.
1'eren er standard - de andre er helt og aldeles ukendte for mig og jeg har trods alt været på bossen i + 2år...
2'eren kan muligvis have noget med forbindelsen at gøre (du disconnecter)
3'eren - nej vel....
1. Kan man lære at leve med.
2. Nej, for hvis der er andre der raiser, kan jeg reagere normalt.
3. Skete to gange i dag.
Det er som der er et "usynligt flueben". (Og nej, jeg har ikke sat noget flueben ved en fejl, fejlen fortsætter hele hånden....og tit de efterfølgende)
Jeg spiller meget (læs: kun) på Bossen og har vel spillet omkring 4-500.000 hænder derinde i årenes løb. Jeg har, 7-9-13, aldrig oplevet andet end 1'eren.
Har du moddet softwaren eller lignende?
Hvilket styresystem har du? Jeg har bruger Windows XP.
Punkt 2 og 3 lyder jo helt sygt. Hvilket skin spiller du på?
Har du moddet softwaren eller lignende?
Jeg er computermongol og kan kun gætte på hvad det betyder
Hvilket styresystem har du? Jeg har bruger Windows XP.
Også XP (tror jeg nok. Se ovenstående om min computerviden)
1 ja sker.. men så i stedet for f.eks 100 .. vælg 99.99 ?
2 - naaahhh
3 - nej nej nej :)
Jeg har spillet fast på bossen i 3 år.. og har ALDRIG set det :)
Har spillet rigtigt meget på bossen, og synes det er super :) Jojo, der er 1 bug eller 2, men synes nu ikke det er så galt igen.
Den med du ikke kan reloaded til max buyin er hurtigt fixet med bare at vælge 99.9 i stedet for 100.
De andre har jeg godt nok aldrig været ude for :)
1 - fejl ja..
2 - har jeg prøvet en enkelt gang eller to, men tror det var pga. min modstanders net der røg eller sådan noget, uden han var sit out..
3 - nægter jeg simpelthen at tro på, så havde det stået i nogen artikler om Boss media osv..
4 - ok :)
Der er uden tvivl en masse bugs i boss media softwaren. Jeg spiller limit, så jeg har ikke problemer med ikke at kunne lave fuldt buyin. Derimod har jeg problemer med at hvis jeg vil reloade, så bliver dem med hele min bankroll hvis ikke jeg er forsigtig. Hvis man taster hvor meget man vil reloade og er lidt uheldig, så ændrer softwaren tallet til hele dit buyin. Enten er det hver gang der bliver dealet, eller også er det hver gang der bliver dealet en ny hånd. Lige gyldigt hvad så er det ihvertfald pisse irriterende.
En anden bug jeg har prøvet er at man timer ud og så selvfølgelig bliver sitout. Så skal man sidde ude den næste hånd også, selvom man har trykket at man er tilbage. Pisse irriterende. Især hvis det sker lige før blinds... Jeg har ihvertfald valgt det fra. Det er simpelthen for irriterende at spille der. Det kan dog have ændret sig siden. Har ikke spillet der i et halvt års tid.
jeg kan sagtens kende ALLE de fejl du nævner har selv oplevet dem, har kun oplevet auto all-in engang og var ved at kaste computeren ud af vinduet. auto check gennem hele hånden ser jeg ofte!!!! hvis man mega tabler og ryger i timeout kan der ske at bordene ikke popper frem on action.
@OP:
Hvor mange borde spiller du af gangen? Du er måske kommet til at trykke på noget så du er gået all in når bordene popper frem...?
Anyways... I den seneste Boss update har de lavet lidt om på "bord-popup"-delen (eller er det kun hos mig), så man skal klikke på bordet før det er aktivt. Så kommer man da i hvert fald ikke til at trykke på noget ved et uheld. Desuden bliver man ikke afbrudt, hvis man er ved at skrive note på en villain. Jeg synes dog det er irriterende at der skal klikkes ekstra før bordet er aktivt.
@apm1986
Tusind tak!! Man begynder jo at tvivle på ens fatteevne.
"hvis man mega tabler og ryger i timeout kan der ske at bordene ikke popper frem on action."
Jeg spiller helt uden overlap.
@bjorna1980
"Hvor mange borde spiller du af gangen? Du er måske kommet til at trykke på noget så du er gået all in når bordene popper frem...?"
Jeg spiller helt uden overlap. Sidder og kigger på bordene, også når jeg har foldet.
I går sad jeg stille og roligt på 4 borde. På 3 af disse havde jeg foldet, så jeg sad bare og kiggede på det sidste for at se aktion. Da der blev raiset tidligt, og en anden kaldte, skulle jeg til at folde. Men inden jeg nåede at røre musen, raisede jeg max.
Og jeg garanterer for at alle fluebensfelter var tomme, og jeg havde ikke hånden på musen, så det var heller ikke missclick.
Jeg ville ikke skrive det her, hvis jeg ikke var 100% sikker på det var en fejl.
@Clrawe
3'eren er skyld i at jeg er stoppet helt med at spille cash på bosssen.. Oplevede det 1 gang, og det var 1 gang for meget.. 2'eren sker ofte flere gange i løbet af en session...
Uhyggeligt at høre om flere der har oplevet nr 2 og 3..
Jeg har endnu set det eller endog hørt om det ever... Og har som sagt spillet
3 år på bossen..
Strange...
Kan det være et specielt styresystem der går i konflikt med softwaren ??
Er der en grund til at i bliver et sted hvor man ikke kan stole på softwaren ??
Mvh Søren
Nr 2 og nr 3 må næsten nødvendigvis være noget andet end deres software, for når nogen aldrig har oplevet (inklusiv mig selv og har spillet der en del år) så burde det da ikke være deres software.
Nogen oplever det tit, andre aldrig. Så skulle deres være en speciel doomswitch på jeres account, også bliver det først rigtig sick.
Har ingen forklaring på noget som helst af det, men ville da undre mig meget hvis deres software skulle lave den forskel på account og det derfor kun er nogen som får "smidt" deres penge ud af vinduet.
/Michael