Snydt af Betonbet/Snarlig konkurs??

#1| 0

Her er lige en advarsel om at benytte Betonbet.

Jeg har i de sidste 16 dage lavet 6 cashout hos betonbet og ingen af dem er kommet til udbetaling, Jeg har naturligvis kontaktet deres support flere gange uden held, kan kun få lov til at tale med en supportmedarbejder som forøvrigt ikke kan hjælpe med noget som helst, da chefen eller deres financeafdeling sjovt nok aldrig er til at træffe....

Ovenstående er naturligvis frustrerende, hvilket jeg har givet udtryk for i deres chat med det resultat at de har lukket min chat ned og ikke svare på mine mails..... Det lugter lidt og er sgu for at sige det mildt, tosset over at blive snydt af et onlinecasino.

Hvad gør jeg,skal jeg acceptere at firmaet snyder deres kunder og pengene er tabt og er der andre der har tilsvarende oplevelser med betonbet????

Er den mon ved at gå konkurs??? Virker meget mærkeligt.


18-07-2009 00:10 #2| 0

Jeg tror du skal have tålmodighed. Så vidt jeg ved er betonbet et halvstort site og tror derfor ikk de snyder deres kunder.
bwin har dog gjort det klart at størrelsen ikke er nogen garanti.

Dog virkelig dårlig stil at deres support.

18-07-2009 00:22 #3| 0

hmmm har en mavefornemmelse der siger vi snart ser en fra B&B i tråden her ;)

18-07-2009 00:38 #4| 0

Er der nogle herinde der har cashet ud fra betonbet med succes de sidste 14 dage???

Syntes der er rigtig dårlig stil.... Det giver sgu ingen mening at snyde kunderne.... Har været kunde de sidste 3 år og raket for nogle rigtig pæne beløb hver måned, men efter denne her oplevelse har jeg sgu spillet min sidste hånd derinde....

Er der nogen der kan anbefale andre primasites med rakeback og div. andre goder?

18-07-2009 01:03 #5| 0
18-07-2009 01:13 #6| 0

purple lounge gennem pn evt ?

18-07-2009 01:17 #7| 0

@Oliverph

Lyder ikke specielt godt....havde et payot stående pending i 6 dage, valgte så bare at cancel det pga. nogle dårlige sessions...

Men førhen tog deres payouts altid 2 dage MAX:

18-07-2009 09:59 #8| 0

@mejefe

Lige nøjagtig, de har altid været rimelige hurtige med deres payouts.

Tror sgu de har store problemer med økonomien.

Deres service er heller ikke hvad det har været.

18-07-2009 11:12 #9| 0

Kontaktede deres support igår - han skrev bare de havde nogle delays pt. - ikke specielt betryggende.

Jeff

18-07-2009 11:25 #10| 0

Vil også anbefale Purple Lounge. Jeg har lavet cashout i den her uge det tog ca. 2 dage. Og kostede ikke særlig meget i gebyr.

18-07-2009 14:41 #11| 0

Det er skidt at de bare beholder ens penge og at man ikke kan gøre en skid.....

16 dage forsinkelse??? har svært ved at se hvorfor det kan tage så lang tid. jeg tror de er ved at broke......

Er der andre der har haft samme problemer de sidste par uger???

18-07-2009 14:58 #12| 0

Har haft pending cashout på 60k de sidste 27 dage.

De siger det samme hvergang at det ikke er deres skyld osv banken er langsom..bla bla bla.


Er 100% sikker på de har likvide problemer.

De er connected med Eurolinx, det er det samme der.

18-07-2009 14:58 #13| 0

Lavede et cash out d. 2. juli. Chattede med support i torsdags og han sagde at de lavede check up på alle cash outs, derfor det tager så lang tid.
Ved sgu ikk helt om jeg skal tro på dem. Han sagde også, at han havde sendt en besked videre, så mine penge skulle blive overført hurtigst muligt.

Evt. få en ven til at oprette en konto på et andet prima-site, but really risky...

18-07-2009 15:00 #14| 0

selvom det obv er irriterende har de vel stillet en bankgaranti der sikrer deres kunders penge ved en konkurs ?

18-07-2009 15:03 #15| 0

07.14.2009 04:16 PM
BetOnBet (unrated) complaints pile in to SBR mailbox
SBR has received eight reports of slow-payment from unrated Malta-based sportsbook, BetOnBet. The sportsbook states it is licensed under the laws of Curacao, although the poker and casino license is supplied by the LGA of Malta. SBR is currently waiting for a manager to discuss the ongoing slow-pay complaints. If you are a player that is being slow-paid by BetOnBet, please contact SBR by filling out the sportsbook complaint form.

og

forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/slow-eurolinx-withdrawals-484586/index20.html

18-07-2009 15:16 #16| 0

@live

Det er sgu bekymrende læsning.... Tak for link

18-07-2009 15:46 #17| 0

@ Alle...

Hvad kan man gøre???

fælles mail...på pokernet til at kontakte dem?

Jeff

18-07-2009 16:14 #18| 0

Fuck! Sgu bange for at miste 1/5 af rullen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18-07-2009 16:19 #19| 0

Utroligt at der endnu ikke er kommet et statement fra betonbet/eurolinx af en eller anden art....

Ingen vil udtale sig...

Nogen der kan knytte et par ord på vedr. online casinoer der stiller bangaranti??

Hvad betyder det?

Kan pokernet komme på banen?? I er bosiddende på malta og har måske nogle kontakter hos betonbet/Eurolinx???

Hvornår kommer DTM på banen ;-)

18-07-2009 18:47 #20| 0

Sick...GL all!

18-07-2009 18:48 #21| 0

Jeg snakker med deres tidligere direktør, det kan være han kender nogen der stadig er det.

18-07-2009 20:27 #22| 0

@comeback

Det lyder super.

19-07-2009 00:41 #23| 0

Nedtur.. Har spillet der i ca. 3 år og aldrig haft nogle probs.. Men ved nærmere eftertanke, var de også et par uger om at give mig pengene sidst.. De plejer ellers ikke at være ustabile på det område.. (max 4 dage)

19-07-2009 13:43 #24| 0

Nogle der har prøvet at trække penge ud med Moneybookers??? Virker det?

Forøvrigt er det en ide at kontakte microgaming??

Har de et ansvar?

19-07-2009 14:02 #25| 0

@Har sat det jeg havde stående til udbetaling...

Giver minus mening at spillle der pt.

Jeff

19-07-2009 16:35 #26| 0

Jeg har ventet på 100k usd i 6 uger ca. Det er via bankwire.
Jeg troede der skete noget for ca. 14 dage siden da deres
direktør mailede at det ville ske snarest. Det eneste der
skete var at den skiftede status fra pending til approved,
men det er nu 9 dage siden, og der er ikke gået penge ind.

Det begynder at blive bekymrende men det er da postivt at
mange på two plus two har ventet længe men til sidst fået penge.

Hvis nogen har info så skriv her eller PM gerne. Det eneste
jeg ved er at problemerne tilsyneladende startede da BoB blev
solgt til Eurolinx.

19-07-2009 16:43 #27| 0

@IWS

GL :/

19-07-2009 17:18 #28| 0

Eurolinx har en meget dårligt ry, der har været en del problemer med de ikke har betalt affiliates og nå de begynder at snyde dem som hjælper dem med at få flere spiller, ser det sort ud

Håber alle jer der har penge i klemme når at få dem ud før kage huset falder sammen, det aldrig godt nå der begynder at komme historier om sider der ikke betaler, så vælger flere at trække ud og så kører lavinen.

19-07-2009 17:21 #29| 0

chip dump da jeres penge til en anden account. Det må da være det sikreste

19-07-2009 17:25 #30| 0

@ ynnad22 sikkert det de håber folk vil gøre og da de siger de p.t tjekker alle cashout, kan de sikkert nuppe en del i det og låse deres konti, så er det 100% sikkert de aldrig får en øre

En anden ting er at der flere i tråden der har yderst pæne beløb i klemme (60-100k USD) og der begynder man næppe at dumpe løs, med mindre man føler det er sidste chance.

19-07-2009 19:45 #31| 0

@Oliver
Mit cash out er til MB, så ser ikk ud til at det vil hjælpe dig. Har lige været inde og tjekke og den er stadig registreret som pending nu på 17. dag. Jeeez!

19-07-2009 23:36 #32| 0

Tror jeg opretter mig på et andet site og får en til at hjælpe mig med at lave et chip dump.....

Var inden og kigge på unibet der er også bruger primasoftware men bordene hedder noget andet.... Nogle der kan fortælle hvilket site jeg kan oprette mig på og spille de samme borde som på betonbet??

19-07-2009 23:38 #33| 0

Husk obv at have en 4-5 borde igang mod andre når i skal dumpe

19-07-2009 23:41 #34| 0

Betonbet og Laden har de samme borde fra 3-6 og op efter ;)

19-07-2009 23:57 #35| 0

@xoB-

Super......

Har overvejet at ringe til ladbrokes kundeservice og fortælle om problemstillingen.... Er det en god ide???? Vil helst ikke risikere at få lukket mine kontoer hvis det bliver opdaget...

Vil sgu gerne have mine penge ud på min bankaccount :-)

20-07-2009 00:16 #36| 0

Jeg er selv i tvivl.. Lyder ikke som en god idé umiddelbart! -men ved det ikke.. Kan du ikke få din far/familiemedlem til at oprette en på Laden? Måske fedest, hvis vedkommende ikke har samme mellemnavn og efternavn, men ved det ikke.. Jeg afventer lige situationen indtil videre- er glad for at spille på BoB.. :)
Har noteret at de, de sidste 3-5 måneder har lavet hele softwaren om, måske dér problemet er, hvis deres medarbejdere bruger tiden på at fixe det!?! Men aner ikke en skid, så håber bare på det bedste ;)

20-07-2009 00:26 #37| 0

@Oliver
Tror det er en meget dum ide at skrive til en random fra lads kundeservice og sige at du vil chipdumpe, fordi du er bange for at betonbet går konkurs.

21-07-2009 21:35 #38| 0

Noget nyt, nogle der har fået deres penge??

Jeg bliver stadigvæk ignoreret....

22-07-2009 01:37 #39| 0

Samme her.

22-07-2009 04:31 #40| 0

Hvis nogle skal have hjælp må de sige til, jeg bruger ikke min ladbrokes account anyway.

Har nykredit bank/ MB / neteller til at overføre til jeres account med.

Vi kan bare start med et lille beløb osv. hvis folk er bange for jeg snyder dem.

Men send en PM.

22-07-2009 11:15 #41| 0

Hvis de ikke er konkurs så bliver de det i hvertfald nu, med alle de folk der vil trække deres penge ud...

22-07-2009 11:44 #42| 0

At the moment, all withdrawals are undergoing security checks to ensure a safer platform for our players. This process causes a minor delay in releasing withdrawals, however we can assure you that there are no financial problems with betonbet.

Samme besked i får?

22-07-2009 18:01 #43| 0

Har også fået den besked... "minor delay"!!!

24-07-2009 18:31 #44| 0

hey

Fik endelig lidt respons fra Betonbet

I know how you feel and we are taking steps to clear the withdrawal. The new system that we have implanted to cope with this problem seems to be working so be assured that your withdrawals will be processed sooner than we expected with the old system. We still cannot give an exact date, but we will strive to inform you a few days before processing.

Please bare with us and we thank you for your patience. Apologies for the inconvenience.

Tjae ved ikke om det er det store fremskridt???

29-07-2009 23:28 #45| 0

Bump..

Nogen der har fået deres penge?

29-07-2009 23:39 #46| 0

Jeg har fået det halve, og de lovede den anden halvdel senere på denne uge, men tror der går lidt længere tid.

29-07-2009 23:46 #47| 0

Okay, hvis man udbetaler halvdelen indrømmer man vel også at der er tale om likvide problemer, og ikke et nyt approval system, right?

30-07-2009 00:23 #48| 0

fryden.. tjaa det tyder det på hvis ikke det er fordi der er lavet 2 udtræk ;)

30-07-2009 01:52 #49| 0

@IWS
Hvor lang tid har det taget for dig?
Jeg har her den 2. en kedelig månedsdag.

31-07-2009 03:17 #50| 0

BetOnBet har åbenbart styr på deres indbetalingsprocedure.

Jeg har lige modtaget et bonus tilbud. 100% op til 1000 dollars.

Jeg vidste ikke engang at jeg havde en konto hos dem :)

Det er pænt smagløst at sende den slags ud når man ikke har udbetalt penge i månedsvis, men vi må da håbe for jer derude at de snart får råd til at betale hvad de skylder.

31-07-2009 03:38 #51| 0

@MortenD

Det har jeg også :)

For et par måneder siden skulle jeg sende kopier af kørekort, betalt regning, pas, sygesikring osv.. For at få åbnet min konto igen- med penge på!? Andre som skulle det samme?

31-07-2009 04:29 #52| 0

@MortenD

Hvis man har problemer som man prøver at arbejde sig igennem, så giver det vel ikke meget mening at stoppe det positive cash flow?

Har du nogensinde hørt om andre brancher, der stoppede med at tage kunder ind, fordi de havde problemer de skulle arbejde sig igennem?

@Alle

Man skal holde sig til de udbydere man kender som store og solide. Vi har aldrig (7-9-13) haft et poker room som stor partner, som har drejet nøglen om og årsagen er meget simpelt, at vi ikke går efter de få extra procenter, som det giver at tage et lille "rakeback room".

Det samme bør spillerne efter min mening gøre. Lad være med at spille på de her mini sites, som tilbyder lidt extra. De 5% mere i value er ikke risikoen værd!

Når dette er sagt, så er det en generel advarsel. Eurolinx/BoB er et ret stort selskab og jeg ville som udgangspunkt også tro, at de klarede den ret godt.

Men opkøbet af 2 sites (BoB og et andet jeg ikke kan huske hvad hedder) kan meget vel have presset selskabet ud i for hårde afbetalingsordninger, som de nu prøver at forhandle bedre. Vi må håbe det lykkedes... Hvis det altså er problemet. Jeg kan dog ikke rigtigt se andre muligheder, da Eurolinx vidst nok har kørt ekstremt godt længe (tog US trafik i lang tid som et af få Prima rooms).

/Mikael

31-07-2009 07:22 #53| 0

@DTM

Hvis du vil kalde PokerBiker, Goldflop, Kick off og det andet skrammel i har rake back aftaler med for 'store solide sider'' tror jeg du må revurdere betydningen af 'store solide sider'.

31-07-2009 09:04 #54| 0

@DTM

Nej og vi har netop set hvor det bar hen specielt i rejsebrancen hvor kunder fik en bar røv at trutte i fordi selskaberne blev ved med at sælge rejser, selvom de godt viste at selskabet med garanti ville dreje nøglen om inden længe.

Det er derfor supergodt der kommer fokus på det her, at de ikke udbetaler hvad de skylder folk.

31-07-2009 11:41 #55| 0

Lyder som et perfekt sted, for folk der ikke har overskud på pokeren.

Så bliver pengene da i kredsløb på sitet :-)

Håber det lykkedes for jer at få jeres penge tilbage.

04-08-2009 16:46 #56| 0

Så har jeg taget chancen og trukket nogle $'s ud derfra via banktransfer.. Så starter nedtællingen på hvor mange dage det tager før de er ude :) Skal nok lige skrive igen, den dag de eventuelt skulle dukke op! :p

08-08-2009 21:42 #57| 0

@DTM

Har microgaming ikke et ansvar og kan/vil de gøre noget??

08-08-2009 22:20 #58| 0

Jeg har fået 20k mere, og mangler nu kun 30k af de 100 =] - jeg regner med at få resten i næste uge, men det er endnu ikke bekræftet.

09-08-2009 14:12 #59| 0

Jeg kender desværre ikke Microgamings politik på området.

11-08-2009 23:56 #60| 0

48 dagen siden og det eneste man bliver spist af med er et autorepley

ank you for contacting us.



We are very sorry both your withdrawals are not able to process yet. We have implanted a new system to cope with this problem, which seems to be working, so be assured that your withdrawal will be processed. Although we still cannot give an exact date of when it will be ready but we will strive to inform you a few days before processing.


We thank you for your patience and apologies for the inconvenience caused.


Kind regards,


Kevin
BetOnBet Finance Team


@ImwithStupid hvad har du gjort siden du kan få dine penge?

12-08-2009 01:07 #61| 0

@Flex

Sygt.. jeg var ansat hos BetOnBet for ca. 7 månder siden.. og ved at det tager ca. 3-4 sekunder at godkende et withdraw.. altså hvis skillingerne er at finde på firmaet's konto..

12-08-2009 01:22 #62| 0

@ Guti14

Ikke lige det jeg har lyst til at høre!! ;)

12-08-2009 03:19 #63| 0

Ja de har ingen penge er vel ikke nogen hemlighed mere..:-(

12-08-2009 05:40 #64| 0

@Nimacos

Den dag en af vores anbefalede sider bukker under, så råber du bare alt det du vil. Men indtil videre er det ikke sket, mens korthuse ramler ned om ørerne på folk mange andre steder.

Enten så kender vi selskabet bag et site som solidt eller også har vi tillid til folk, som ejer (eller har nøglestillinger) hos selskabene.

Desuden så er det ejendommeligt, at du har meninger omkring de nævnte det sites. Du har efter min bedste vurdering ikke den fjerneste anelse om, hvem der ejer disse sites og hvordan deres finansielle situation er. Hvis APM åbnede "skibspoker.com", så er det ganske givet også et mindre skin, men selskabet bag det indikerer, at det nok ikke lige drejer nøglen om lige med det samme.

/Mikael

13-08-2009 00:09 #65| 0

Det er fandme en bitter tråd at læse idet jeg selv venter på mine udbetalinger fra BOB.

1. udbetaling 6/7-09
2. ubetaling ca 3 uger senere.

Jeg er blevet spist af med akkurat samme irriterende mails som jer andre.

Må vel bare krydse fingre og bevare tålmodigheden.

Skriv gerne, hvis der dukker penge eller noget nyt op hos jer.

13-08-2009 07:41 #66| 0

Har ventet på mine 5k siden d. 2. juli :S Har endda snakket med support som lovede at give besked videre til finansafdeling men har ikk hjulpet det store.

13-08-2009 10:26 #67| 0

@DTM

'Du har efter min bedste vurdering ikke den fjerneste anelse om, hvem der ejer disse sites og hvordan deres finansielle situation er'.

Sørgeligt hvis det virkelig er din 'bedste vurdering.

Nu har jeg solgt og produceret promotion item (such as poker item), fra du gik i folke skole, altså langt tid før du blev promoted til 'moderator' på PN. Hvilket iøvrigt er min 'bedste vurdering' ikke kan have gået din viden helt forbi?

Hvis man ikke selv gider finde ud af det, eller ikke kan finde ud af det selv, så ligger der og har ligget der i mange år, op til flere firmaer i Kina, som kun laver back ground check af købere/firmaere.

Og det er jo ikke fordi dine 'solide' partnere har det størreste årlige promotions budget i forhold til 50 andre poker udbydere.

17-08-2009 16:39 #68| 0

Hey fik denne mail idag....

Dear Michael,


Thank you for contacting us.

I am happy to inform you that we have completed all your withdrawal requests and you will receive your money in your bank account within the next few days.

We thank you for your patience and apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,

Kevin
BetOnBet Finance Team


Det ser godt ud, vender retur når pengene er på min bankaccount.

Held og lykke til Jer andre...

17-08-2009 18:02 #69| 0

jeg kan overhovedet ikke se hvad spillernes penge har at gøre i deres drift, de burde da være på en adskilt konto. ved man om nogen har den procedure, eller er det standard at de forvalter ens penge.

17-08-2009 18:08 #70| 0

har de folk til at sidde og lege, og investere med vores penge, eller?

17-08-2009 18:10 #71| 0

har fået penge i dag :DDDDDDDDDDDDDDD

MINUS: tænkte fuck it og prøvede kræfter med lidt PLO 200 med min PLO20 rulle - gav mig lige minus 600d på konto efter et par badbeats i variansens tegn :S

18-08-2009 16:30 #72| 0

@Oliver
Det glæder mig at du er kommet et stort skridt nærmere.

@mjoeden
Fedt med udbetalingen, ikke så fedt med den uheldige session :)

Jeg venter stadig tålmodigt :(

19-08-2009 01:23 #73| 0

Venter også stadig.. Deres finance har ikke svaret mig endnu, så venter i spænding :D

19-08-2009 23:52 #74| 0

@oliverph og mjoeden

Hvad har i gjort for at få dem til at udbetale?? og brugte i Moneybookers?

Jeg venter på anden måned, og bliver efterhånden totalt ignoraret når jeg skriver til dem...

20-08-2009 13:49 #75| 0

Udpluk fra chat:
Tony: There will always have to be security checks to see if a transaction is legitimate.
Tony: At the moment we are experiencing a delay. Our Finance Team will be able to assist you further at [email protected]

Nu er der sendt en mail afsted til Finance Team og vi må se om det kan speede tempoet op. Jeg tvivler :S

20-08-2009 18:22 #76| 0

Jeg tvivler også :(

Jeg har sendt adskillige mails til [email protected] og det er samme svar man får, hvis man overhovet får et svar :-S

"We are very sorry both your withdrawals are not able to process yet. We have implanted a new system to cope with this problem, which seems to be working, so be assured that your withdrawal will be processed. Although we still cannot give an exact date of when it will be ready but we will strive to inform you a few days before processing.
We thank you for your patience and apologies for the inconvenience caused."

Så sørgeligt!

21-08-2009 22:51 #77| 0

Linx Media Group Company Statement

21. August 2009

MALTA – The Linx Media Group has today announced that it is seeking to put its businesses into liquidation and will cease trading with immediate effect.

As yet, the Linx Media Group does not know how long this process will take, but it will provide updates on the situation as and when information becomes available and when liquidators are appointed.

A company spokesperson from the Linx Media Group stated: “It is with great regret that we make this announcement. I appreciate the concern and frustration that this will inflict on the Eurolinx, BetOnBet, and Linx Casino player community. Affected account holders are those individuals who have agreed to a contractual relationship with the Linx Media Group through Eurolinx, BetOnBet and Linx Casino. All available player funds are held by these businesses. As soon as we have information on how to lodge claims with the liquidators, we will communicate this via www.eurolinx.com, www.BetOnBet.com and www.linxcasino.com.”

Så sindsygt det her.

Nogen der ved mere end mig vedrørende det her, og bare for god ordens skyld hvordan tolker I ovenstående statement?

På forhånd tak.

21-08-2009 22:54 #78| 0

Der vil på et eller andet tidspunkt blive udpeget en adminstrator som vi gøre boet op.

21-08-2009 22:58 #79| 0

@Comeback (og andre)

Tak for svar og sorry hvis det er mig der er meget tung vedrørende det her emne, men hvad vil det sige "at gøre boet op"?
At alle spillere er garanteret deres penge? Har selv rimelig mange penge ude og svømme men har en kammerat som har RIGTIG mange penge ude!

21-08-2009 23:14 #80| 0

@oyster10

Jeg tror, det bliver svært for kuratoren (hvis der bliver tildelt en) at give alle deres penge tilbage. Som det plejer med konkursbo, så er dem med de største udestående, der først bliver indfriet og så arbejder man sig nedad, indtil pengene slipper op.

Er sgu ked af det på dig og din vens vegne. :-(

---
www.raybandk.blogspot.com

21-08-2009 23:17 #81| 0

"Nogen der ved mere end mig vedrørende det her, og bare for god ordens skyld hvordan tolker I ovenstående statement?"

Konkurs, et ½-1½ års ventetid på penge og udbetaling af en procentdel af tilgodehavendet ville jeg gætte på.

Beklager

21-08-2009 23:22 #83| 0

Det er sku sick det her !

Føler virkelig med jer der har penge i klemme :(

21-08-2009 23:22 #82| 0

de har sg da vist det i lang tid , ud og bræk fingerne på teamet bag det skodsite

21-08-2009 23:24 #84| 0

@RaybanDK og c_hope

Tak for jeres svar. Oplyser mig lidt selvom jeres svar stinker af pis. (set med mine øjne, håber I forstår hvad jeg mener)

Skal man som spiller selv foretage sig noget eller?
Har ikke ligefrem erfaring med en sådan sag.

På forhånd tak og tak for empatien RaybanDK.

21-08-2009 23:26 #85| 0

Jeg kender ikke til selvskabet, men hvis det er som så mange andre steder, hvor spillerens penge "indgår" i den daglige drift, så er chancen lig 0 at I får noget tilbage.

Så lad os håbe at de ikke har haft kontrol over spillernes penge, så ser det lidt mere fornuftigt ud.

21-08-2009 23:27 #86| 0

@oyster10

Du kan evt. forhøre dig her:

forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/slow-eurolinx-withdrawals-484586/index11.html

Der er folk derinde, som ved lidt mere om det.

---
www.raybandk.blogspot.com

21-08-2009 23:34 #87| 0

var b&b stadigvæk ejet af de der klovne i norge ?

21-08-2009 23:43 #88| 0

Er der forøvrigt nogen. der har en update på folks tilgodehavender hos Wauw Poker ?

21-08-2009 23:51 #89| 0

@RektorFinn

Jeg fik 50% tilbage, resten er væk.

21-08-2009 23:55 #90| 0

skal man være nervøs for at andre PRIMA sites går ned også eller er dette isoleret til dette betonbet site??

21-08-2009 23:58 #91| 0

Lorte-microgaming...først tabte omkring $300 da microgaming lukkede Battlefield Poker og nu et par hundrede dollars på bet on bet...sætter aldrig penge ind på det netværk igen!

Følger med dem som har tabt mesterslanten på eurolinx og betonbet nu

22-08-2009 00:32 #92| 0

Rayban skriver:
Jeg tror, det bliver svært for kuratoren (hvis der bliver tildelt en) at give alle deres penge tilbage. Som det plejer med konkursbo, så er dem med de største udestående, der først bliver indfriet og så arbejder man sig nedad, indtil pengene slipper op.


Jeg har ingen forudsætninger for at udtale mig om det er sådan det foregår på Malta. Men i DK er det ihvertfald forkert. Kun SKAT og firmaer/banker der har pant i værdierne kommer før andre (plus enkelte andre undtagelser).
Lad os sige at kreditorerne (i dette tilfælde spillerne) har 1Mil$ til gode og der efter advokat og andre gribbe har været på er 100K$ tilbage så bliver der udbetalt en dividende på 10% til alle.
I DK tager dette typisk fra 12-36 måneder afhængig af størrelsen og antal transaktioner der skal gennemgåes og fordres. I mellemtiden kan man blot afvente :(

22-08-2009 00:36 #93| 0

Til dem der har noget i klemme er der megen informativ viden at hente i 2+2 tråden (advarsel: de tegner ikke noget lyst billede)

22-08-2009 11:55 #94| 0

øv

22-08-2009 13:49 #95| 0

Nåede heldigvis at chipdumpe lidt til andre sider, men slet ikke nok.. Nedtursmorgen.. "#%¤¤¤¤#&%¤%¤"(/&!!# baaaaaah

22-08-2009 15:33 #96| 0

Sry, men chancen for nogen ser penge her er second to none..

Så sick for alle der har penge stuck.

22-08-2009 15:37 #97| 0

@4500

Nej, alt blev solgt til Eurolinx

22-08-2009 16:04 #98| 0

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Dropper sgu dagens session...

22-08-2009 16:28 #99| 0

Fra 2p2:
jokotokolino:
"I got an email a week ago from Jo Remme. with his tel nr and I called him. I asked him what the real problem is. He said they were not doing good because of the changes in currency, real estate etc. So there were cashflow problems. He also promised me last Friday to transfer 20k this week. Didn't get it ofcourse. Even spoke to him yesterday and he acted still optimistic saying that money was ready for transfer. This morning I tried to call him he answered trough SMS that he was in a meeting after that I tried a few more times but he didn't respond at all.

What was clear for me about his story was that they have been trading with our funds and that went extremely wrong. The word trading he used himself."

sick sick sick... BetOnBet har da Eu-licens på malta men er der så ikk lovgivning om at holde spillerenes penge adskilt fra driften?

Kæft jeg skal drikke mig stiv i aften!!!!!

22-08-2009 16:34 #100| 0

@ Alle.

Insane.....Jokotokolino er i måske i top 3 over mest vindende på Betonbet, seriøs omaha haj.

Jeff

22-08-2009 16:35 #101| 0

Chip to the dump..

22-08-2009 16:48 #102| 0

Mere fra jokotokolino:
"Like me. Won 30k last week and have all my pokermoney there 140k.
Just couldn't withdraw more then I did.
Started last November with 5k.
Did got about 80k this year but a marriage is expensive.
Left now with 2k on stars."

Surt men også dumt at have hele sin roll på et site.

22-08-2009 16:52 #103| 0

Microgaming statement www.microgaming.com/pressrelease.aspx?pid=477

ISLE OF MAN - Microgaming announced today that it has terminated its software licence agreements with the Linx Media Group, with immediate effect. It has been advised that the group Companies are insolvent.
Microgaming is presently gathering all facts relating to this matter and will provide further announcements as and when information becomes available.
Microgaming recommends that any Eurolinx, BetOnBet and Linx Casino players affected by this situation submit their enquiries directly to the relevant liquidator as soon as contact details become available.
------------

Ser ud til at MG smed dem ud.

23-08-2009 09:12 #104| 0

Prøver lige igen:

"skal man være nervøs for at andre PRIMA sites går ned også eller er dette isoleret til dette betonbet site??"

24-08-2009 10:47 #105| 0

"Whoa! More shocking revelations regarding the operations of this outfit and its management.

If it is true that Jo Remme and his colleagues were operating without a licence whilst telling players that they were licensed, it would probably amount to criminal fraud and be actionable against the individuals concerned"
www.casinomeister.com/forums/casino-industry-discussion/33130-eurolinx-betonbet-linx-casino-gone-into-liquidation-4.html

@mods
Undskyld hvis linket er ulovligt :)

24-08-2009 10:51 #106| 0

Mistanke om superuser på 2p2:
forumserver.twoplustwo.com/19/high-stakes-pl-nl/eurolinx-prima-rigged-565943/#post12651561

24-08-2009 12:26 #107| 0
www.lga.org.mt/lga/content.aspx?id=157049
24-08-2009 15:19 #108| 0

@Zaphod2000

Har du skrevet til dem??

Jeg har desværre ikke screenshot af min "cash out pending"

er heller ikke helt med på hvad Class 1/4 og Class 3/4 er?

25-08-2009 00:55 #109| 0

Forstår ikke pokernetværkene, da de (Microgaming i dette tilfælde) taber så meget goodwill på sådan en sag, når det burde være ganske let at sikre spillernes penge.

Da det gamle PokesPoker gik ned var der heller ikke penge til spillerene, dette til trods for at man var en del af Ongame.

Jeg har aldrig forstået at de netværksudbydere, som lader deres skins selv stå for udbetalingerne. Hvis PokesPoker som eksempel havde to kunder. Den ene vinder en million, og den anden taber en million til spillere på et andet Ongame site, så burde Ongame jo have poolet pengene, således at f.eks en Eurobet kunde kan tage sine penge vundet fra en Ongame spiller ud. Men hvis ikke PokesPoker kan betale sine kunder, hvordan betaler den så de penge der går fra deres spillere, og til f.eks en Eurobet kunde? Derfor må der have været en overhængende risiko for at svindel som i PokesPoker kunne havde trukket andre mindre Ongame udbydere ned.

Jeg antager at det er det samme vi ser i BonB og Eurolinx sagen, hvorfor man vel efter at stort set det samme skete med Rednines/Battlefield, kan undres over at der stadig er spillere der vil spille hos Microgaming skins.

25-08-2009 01:43 #110| 0

@ Jensen

Hørt !!

Det er grotesk diverse sites økonomi er blandet samme med spiller acounts.

Det skyldes nok at de regler, som nogle pokersites er underlagt er meget
langt fra de regler vi kender fra danmark.

Og at der sandsynligvis ikke føres nogle form for tilsyn.

Sagt på en anden måde: det er den enkle spillers ansvar at beskytte
sig mod "uheld" af en hver art.

max 10 buy ins pr site.

Deposit/withdraw 2themax så får vi nok også rydet lidt op i alt det
skrammel der findes derude.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar