Hey PN'ere
Jeg ligger inde med 10 billetter til Europa League kampen mellm OB og makedonske FK Rabotnicki eller Crusaders FC fra Nordirland i 3. kvalifikationsrunde.
Information:
Dato: 06-08-2009 kl.20.00 (Tjek for evt. ændringer på www.ob.dk)
Normal pris: 120,-
Din PN pris: 60,- eller 11$ overført til PS
Sektion: C6 på Switch.dk Tribunen
Sælges da jeg desværre ikke har mulighed for at komme, samt at jeg er FCK fan :)
De kan afhentes på Frederiksberg eller sendes pr post, sendes de pr post koster det 1$ eller 5,50,-
Jeg stiller sikkerhed inden handel pr. PM så folk kan se jeg ikke fupper, ellers skulle der gerne være nogle herinde der kunne sige god for mig.
Først til mølle, får først malet.
Bestillinger skrives her i tråden.
Med venlig hilsen
Mørch
Billetter/ OB - FK Rabotnicki 1/2 pris
dobbelt post
Hey. Kan man eventuelt betale til en FULL TILT konto istedet?
Jeg har ikke lige penge på Stars. Men vil gerne købe to billetter hvis det er
Kan stå 100% inde for Morch, ellers afleverer jeg min 1. fødte...
@Kristian_G
Ja, det skal vi nok finde ud af. Jeg har desværre ikke en full tilt konto, men en af mine gode venner har en. Han er lige ude at rejse, men jeg har sendt ham en mail. 2 stk. reserveret til dig. Så snart jeg har hans fulltilt oplysninger får du lige en PM.
Mvh Mørch
PS dillerhans, du skylder mig jo allerede nr. 1-4
kontakt evt live og brug ham som mellem mand får full tilt til stars. plejer han at være en god hjælp for :)
Lyder fint. Ser frem til at hører fra dig.
Fandt lige ud at jeg rent faktisk havde en Full Tilt konto, du har en PM om 2min Kristian_G
Ellers tak for tilbudet chmpen85
@ Morch
Billetterne er modtaget idag med posten.
Tak for en god handel.
Hilsen Kristian
@Kristian
Det er mig der takker
@Alle der er stadig 6 stk. billetter tilbage jeg er klar på en hurtig handel ved køb af dem alle.
Jeg vil gerne tage 2 billetter, smid lige en pm når du ser min post.
Vil gerne snart have en tilbagemelding, hvis jeg ikke har hørt noget mandag bestiller jeg selv billetter til stiften.
@addict7800
PM sendt sorry :)
@Alle
Der er stadig 4 billetter tilbage
@Alle
4 billetter tilbage og de skal væk.
Normal pris: 500,-
Din PN pris: 150,- eller 28$ overført til PS eller FT.
Jeg sender dem imorgen.
Først til mølle.