Jeg har tyvstjålet en ide TiltThis er kommet med og produktudviklet lidt på den. Det går ud på følgende:
"Stenbek challenge" er en kamp mellem de personer der tilmelde sig denne. De skal spille 10 stk. 45 mands sng på samme level indenfor 48 timer fra kampstart.
Vinderen er den der har størst overskud på de 10 tours og man vinder ALT det overskud ALLE de andre har lavet. Dvs. de spiller i 0 eller taber deres underskud hvis de ikke slår niveauet. De kan dog aldrig tabe mere end de buyin de selv taber.
Spiller man ikke alle 10 tours skal man betale en straf til vinderen på 2 buyin.
De tours der gælder er de 10 første tours der er regisreret på OPR efter at kampen starter.
Den første "Stenbek challenge" kan man tilmelde sig i denne tråd og vi starter på ét niveau hvor alle kan være med, nemlig 6,50$ på PokerStars.
Startskuddet går onsdag den 5. august kl. 12.00 og den sidste skal være startet fredag den 7. august kl 11.59.
Kom frisk, jo flere vi er jo større BONUS!!
Hvis I finder nogle huller i konceptet så skriv også lige i tråden.
Jeg glæder mig til at rive jer rundt!! ;o))
Stenbek
Multi "Stenbek challenge" og KÆMPE bonus
lol, jeg kan sgu godt lide din variant :)
jeg er frisk på at starte en idag hvis der er andre der er med?
Går ud fra det er på stars du vil spille ikke? Fin sjov ide ellers, men må indrømme en weekend umiddelbart ville passe mig bedre:)
Hvordan vil du administrere det eventuelle overskud til den samlede vinder?!
Er det ikke en god ide at poste id, eller første hånd?
Det er på Stars, mange tak djoffer!!
Vi sætte en igang i weekenden og lad os bare se om vi kan få en igang nu også. Hvad skal tidsrammen på den være?
"Stenbek challenge" vol. 1 kører fra ??? og til ???
"Stenbek challenge" vol. 2 kører fra onsdag 12.00 til fredag 11.59
"Stenbek challenge" vol. 3 kører fra fredag 12.00 til søndag kl. 18.00
Når man tilmelder sig skriver man hvilken man vil deltage i.
Til melding er self bindende.
Stenbek
# Maller
Det klarer folk selv indbyrdes.
# Peter
Er det nødvendigt når det er OPR der tæller?
Der laves en tråd for hver "vol." og her laver hver deltager et indlæg som de selv redigere med resultater. OPR er kun for kontrol.
# alle
Lad os prøve om det ikke kan kører uden "overdommer" og "mellemmand". Det er jo helt klart at folk der ikke betaler ikke har en fremtid på PN, som i stakeforum med ban-tråd.
Øv, havde lige i starten håbet det var en 48 hour challange. Hvor alle startede på feks 100$ og skulle grinde 5,5$'s som max, og alt størst overskud i perioden. Han vandt alt over skud fra de andre, op til 500$ or so. Ville have været en lir ide jeg var klar på :D
@ OP
skift til ongame og jeg er klar :-)
fed ide...
#Incrazy
Så handler det ikke lige så meget om skills og fun som det handler om hvem der kan hive 48 timer ud af kalenderen og lave alle mulige "sjove" arrangementer for at nå flest mulige.
Ideen er at lave en sjov challenge hvor alle har en chance for at være med og vinderen kan score en måske stor bonus.
Stenbek
Vil nok godt være med på VOL. 2, og måske VOL. 1 kommer an på hvornår den starter ?:)
@Stenbek
Handler da langt mere om skills mit forslag, end det du er kommet med :D Variansen over 10 stks 45 mands, er epic stor så meget op til tilfældighederne hvem der vinder. Udsvingene over 10 spil er relativt store :)
# Incrazy
I princippet er jeg enig, men det åbner også for at man går sammen nogle stykker og holder på 24/7 og andre julelege.
Men du er velkommen til at sætte det op i en anden tråd hvis du vil. ;o)
#zeelogic
Så jeg også helst men lad os se om vi ikke klarer den uden. Konceptet åbner jo ikke for at man kan hustle andres penge, blot undlade at betale.
Lyder som god lir :)
Men ligesom zeelogic synes jeg også, at der blir nød til at være en eller anden form for sikkerhed.
jeg tror ikke sikkerhed blive det helt store problem da er der en det vil snyde og ikke vil aflevere de vunde $ vil han jo sjovt nok være bannet for life, og ens stars nick kan jo ikke ændres, så prøve vedkommende at være med igen er det jo let at se.
alle skal vel også lige melde deres PokerStars nick ud
mit: toxictornado
Vi er i hvert fald os tre.
Skal vi ikke bare gøre det lige meget hvad? Så ser vi bare hvor mange der melder sig til inden kl 19.59?
hopper ligeledes med for en staker
Live21
hehe elsker det
en ny title til stenbek måske :)
bliver fedt at se hvem der løber med jackpotten for med de spiller pt der er meldt op kan det jo næsten kun være ren overskud
gl alle der vil forsøge dette lir :)
håber at få tid til det! :) hvis ikke denne så den næste. gl til jer alle. holds os updatet!
ja det er turbo... vil være med næste gang tror jeg god lir. måske man skulle øve sig lidt først... gl til dem der er med. så lurer jeg lige niveuet hehe
Håber du har ret nikkz, men 45 mands er et særligt format som ikke er lige til at gå til, så tror det bliver lidt sværere end man umiddelbart skulle tro.
Men i VOL 1 ser stærk ud, nogen friske gæt på hvad den bliver vundet på?
Se mere på dette link, men SKRIV IKKE i tråden:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=192147
Hmmm
Måske de ærede medlemmer kunne tænkes at overveje at donke niveauet lidt ned. Eller lave det til en procentuel udfordring. Den der opnår størst RIO af de 10/20/30 eller x-antal 45-mands SNGs løber med en udefinerbar præmie?
Jeg er f.eks. frisk på x-antal 1-3$ 45mands SNGs... Og samtidigt er 10 vel et lidt lavt antal. 1-times spil?
Nogen der bryder sig om mindre BI til gengæld for større antal, således at varians formindskes?
Inched, der håber at være med en anden gang
# Inched Limns
"Stenbek challenge" VOL 2 og 3 bliver udbudt i morgen men det bliver sikkert med samme BI.
Du er meget velkommen til at starte VOL 4 med de konditioner du ønsker, her tænker jeg på BI, antal og periode.
Du kopiere bare min tekst fra VOL 1 hvis du vil.
Held og lykke!! ;o))
Stenbek
Det er godt nok ikke overbevisende det der bliver leveret i VOL 1 !!??!!
Nope, det kører ikke, har haft en del 15-20 pladser, næste gang burde man ikke spille turbo tours. Evt. spille de 5,5$ 45 mands som kører.
Turbo tours er da perfekt. Jeg melder mig da gerne til VOL 2 så længe det stadig er turbo tours.
Det begynder sgu at blive pinligt :)
Ikke én der har formået at komme i pengene!
Har godt nok haft et par grimme beats tæt på pengene, men stadig ikke godt nok.
Turbo tours er perfekt ja, men de spiller godt nok som vilde dyr nede på det niveau. De caller helt vildt light, og hvis de bare snitter floppet så kommer skillingerne flyvende til midten. Så jeg er faktisk lidt chokeret må jeg indrømme. Men lad os nu se i morgen hvor jeg spiller mine sidste 6 om ikke noget af gassen er gået af i dagtimerne. ;o))
Ellers kunne man se om der var stemning for at rýkke et level op, der ved jeg det ikke er lige så hovedløst.
Man kan også lave en VOL. X. på Tilt hvor strukturen ikke er lige så stejl. Det er dog ikke turbo men dog b6 min. levels.
Men det er sgu meget sjovt at være med til!! ;o)))
ja ja, flot med en 7. plads, men det betyder jo stadig bare at der er stort underskud hos alle. Det skulle gerne være sådan at min. 2 eller 3 hev et pænt overskud hjem set over 10 tours.
Det var åbenbart ikke tydeligt at ironien drev af indlægget! ;o))
Med 7 deltagere som har fornuftige til gode stats skal min. 3 lave et overskud, så det her er HELT hen i vejret!!??!!
Men der mangler at blive spillet en del så lad os nu ikke gå i sort før den fede har sunget! ;o)))
Stenbek
Stenbek, jeg forstod skam godt ironien i indlægget LOL
Syntes jeg for sjov ville prøve at spille en af disse tours, da jeg aldrig har spillet dem før. Er startet ok, men vender da lige tilbage med resultatet. Den jeg spiller har tour id 184424642.
Kan se at Bavian og Live er med i samme tour. Live er ude og Bavian har siddet ude fra start af (så er det sgu svært at hive gevinst hjem).
Damn, røg på en 12 plads med AK mod A9, ellers havde jeg haft et pænt chiplead. Tidligere i touren tabte jeg en stor pot med A9 mod A8, ellers spillede jeg den vist helt pænt ;)
Jeg er da helt klart med på VOL 2.
WOW, så kom det første store cash. Zeelogic snuppede lige en 2. plads til 60$, så han har taget en klar føring.
Så blev man ellers ramt af strømafbrydelse :S
Kostede lige 2 buyins. Den ene sng var cirka halvvejs, mens den anden slet ikke var begyndt endnu.
Tror jeg gemmer mine sidste 3 forsøg til imorgen!
Skal lige have lidt morgenmad og så må jeg jo vise at niveauet godt kan slås!! ;o))))
hvis man nu ikke kommer itm i nogle af de 10 sng, skal man så betale 65 dollars til vinderen, altså ens underskud, eller går man bare i nul og betaler 0 dollars til vinderen
#peller
Hvis man vinde noget modregner man sit samlede indskud og sender sit samlede overskud til vinderen.
Ja, men når man har 80% af chips 3-vejs er det sgu ikke godt nok at blive 3'er.
Der var en super afgørende pot hvor jeg troede han kunne smide sit svage es men det kunne han ikke desværre og inderst inde var jeg jo nok klar over det så skulle self ikke have skubbet på river.
Ikke for noget, men det ligner ikke der kommer "en KÆMPE bonus" til vinderen. Hvis der skulle være noget til vinderen ligner det, man bliver nødt til at smide måske $10, måske mindre, til vinderen, selvom man går i minus. Bare så der var noget GTD at spille om...
# Shithapp3ns
Nu er de jo ikke slut endnu og bonus er jo noget man aldrig kan være sikker på at få. ;o)
Ideen er ikke at vinde penge direkte fra hinanden men at der er en der har muligheden for at vinde hele overskuddet, hvis der vel at mærke bliver et sådant, samt den gode lir det er at konkurrere mod andre.
Og det er der tilsyneladende flere der kan se det sjove i og elelrs så dør det jo bare stille og roligt.
Det du lægger op til er et helt andet koncept som også kan være interessant, men ikke i denne sammenhæng.
Stenbek
Okay... Syn's det det virker som en enormt fed idé, og ville gerne være med, men spiller ikke på Stars, desværre. Hvis det var på Ongame var jeg frisk med det samme... :)
syntes vi måske skulle prøvet en variant i weekenden der hed 10 x 12$ (180 mands)
det kunne blive rigtigt godt :)
håber der er stemning for det
I 45 mands skal du cashe 2 gange på 10 spil for at holde niveauet og derfor er der en fair mulighed for at der bliver penge.
I 180 mands skal du cashe 1 gang på 10 spil for at holde niveauet og der skal så blive min. nr. 5 for at få overskud og det giver self endnu mindre chance for overskud.
Men vi skal måske gå op på 11+1$ 45 mands for at få lidt mere ordentligt spil ud af det. Skal dog siges at der bliver spillet noget mere normalt her i dagtimerne end der gør om aftenen!!!
Men lad os hører hvad der er stemning for og så sætter vi sådan en op.
Så er det op til dig TiltThis om der skal være spænding om det i aften. Jeg mangler 2 og ender min. i et meget lille +.
Lav nu et par resultater så jeg har noget at vinde!! ;o))))
VOL 2 er åben for tilmeldning
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=192198
@TobiasLJ
Der findes kun turbo 6,5$ 45 sngs.
Kan se der allerede er en del tilmeldt til vol. 2 :) Regner med at tage revanche efter at have fejlet heftigt i vol. 1.
Okay, så er det nok en fordel at det godt må være turbo :). Men jeg har lige startet en op, som skal afgøre om jeg skal være en del af liren. Da vi alle ved at man efter 1 spil nemt kan afgøre om man er godt inde ;)
Men jeg tilmelder i den anden tråd hvis det går godt i den jeg har startet nu...
håber at være frisk. det er squ god lir men ved ikke lige om jeg har 65$ til projektet men prøver at se på det da det virker som god lir :)
selvom turbo tours tit ikke er mig men hvad fanden det er kun 44 mand jeg skal vinde over x6
tiltthis har da halv travlt hvis han skal nå at gennemfører vol 1. har han ikke kun til 23.59 til at starte de sidste op kan se han mangler 5. ellers så er der vel bare straf hehe.
Håber ikke han når det for så vinder jeg og han skal betale straf!! ;o)))'
Nej pjat, han når det self, de skal jo bare være startet.
VOL 1 er færdig. Se resultat i tråden
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=192147
Tilmelding til VOL 2 er startet i denne tråd
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=192198
fuck nåede ikke til en computer inden kl 12 er på arbejde og ville gerne have været med da jeg nok kunne få presset det ind.
håber at vol 3 er de samme conditions for der kan jeg være med
Vi er startet godt på vol 2, da der allerede er 2 der har hevet en 4. plads hjem.
Filét! -ville ellers gerne have deltaget, men er i sommerhus.. Håber der kommer flere af disse challenges. Det er sgu' et godt initiativ!
Vol. 3 og højere ser jeg frem mod :) -GL til dem er i krig allerede..
-nilfo1
Lyder spændende. Det kunne godt tænkes at jeg er klar på en vol. 4, da jeg ikke har mulighed for at være med i vol. 3.
---
www.bimbampoker.dk
Det er ikke muligt at tilmelde sig efter starten, vel?
Ellers er jeg ihvertfald klar til vol. 4 =)