Hej PokerNettere.
Velkommen til PokerNets quiz der er sponseret af Fortune Poker og Poker Nordica!
Quizzen er afsluttet!
Det gik meget hurtigere, end vi forventede.
Tillykke til vinderne.
Det er nu tilladt at give små hints her i tråden :)
Du kan deltage i quizzen her:
PokerNet Quiz
Mvh,
PokerNet Teamet
PokerNet Quiz AKTIV
100 % :)
Allerede stuck gåde 2 ;-)
Kan vi få svar på hvor mange gåder der er?
Samme er Mr_K ;-)
Sick I allerede er i 5'eren :S
Håber ikke I vinder før kl. 24 - så vinder jeg en cola :)
@clrawe
Det meste kan jo være flere ting, men den er nu ret simpel :)
lol stuck i gåde 2
nu er det 4'eren jeg er stuck i. Har i taget syre inden I lavede denne quiz :)
LOL har snart brugt 1 time på gåde 2... Opgiver nok om få sekunder inden jeg mister lysten til livet.. især da det kun er ældre som har en chance i konkurrencen her :p
videre til gåde 3, den er ik nem
Jeg har netop opgivet i 2eren, latterligt at lave forskelbehandling på brugerne, bare fordi man ikke har hængt ud her som PN nørd i flere år og gået op i hvad folk lavede til daglig!! Puke
Hvis man skal kende brugerne, for at kunne klare 2'eren, så er jeg nok død. :( So fucking sick...
hvis 5 er så svær, så gider jeg ikke bruge mere tid på denne quiz, så heller grinde noget poker, så store er præmierne heller ik
@Maller
Haha ja, du har ret. Men mener også der blev sagt at quizzen var nemmest for de ældre/erfarne PN medlemmer, inden quizzen gik i gang. But still.. en smule unfair.
Erfarenhed hjælper sgutte ved gåde 3!
Men kan jo ikke rigtig diskutere den, da det er imod reglerne.
SHIIIIITTTT!!!! Jeg vil heller have femmeren!
Med fare for at få samtlige PN'ere til at give op må jeg hellere sige, at det var en joke :)
Holstt +1
Kaster dog ringen i håndklædet nu.
Har prøvet bukserne ud af røven.
Ja okay.... :(
Er også stuck ved nr 3 ffssfsfsfsfsfsfsfsfsfsfsffffffs
Nu kan jeg lide rune0714 meget bedre.
8D
Mand, hvor er det nedren, at man ikke må snakke med nogen om 3'eren!
Nå, havde givet op på gåde 1, men ville lige prøve igen.
Jeg giver hermed officielt op på gåde 1
Held og lykke.
ooooooooog vi går hurtigt videre til nr 5 !!
Er på quiz-heater nu :)
@krede88
Jeg har lige haft Robert i røret, og efter jeg forklarede gåden til ham sprang han ud fra 7. sal. Tydeligvis en mere vanskelig gåde end selv de største hjerner i verden vil kende til.
PS. Jeg ved godt at jeg ikke må modtage hjælp for nogen form, men eftersom jeg aldrig fik et svar fra Robert, ser jeg ikke mig selv som regelbryder, endnu.
Hahaha 5eren er faktisk ikk så svær :D
Nå, ja, for mange der er for langt foran nu. Så opgiver indtil videre, for det fylder sgu for meget af min RAM op.
I øvrigt ros til nothing og resten af pnteamet for at have stablet denne pisseirriterende konkurrence på benene. 8)
Så får man et random tal ....hvad skal jeg med det ..... jeg finder mig ikke i det!
Vi har allerede fundet vores 3 vindere.
Det gik MEGET hurtigere end jeg forventede, men prip havde tiltro til jeres intelligens, og derfor skylder jeg ham nu en cola :(
Tillykke til vinderne!
Det er tilladt at give små hints i tråden nu, så kig væk hvis I ikke vil have hjælp :)
Så kan vi vel godt få at vide, hvor mange gåder man skal igennem for at gennemføre?
---
www.bimbampoker.dk
Ja - der er 6, hvis man tæller rebussen med :)
fatter heller ikke 5'eren...svaret plz!
@clrawe
Hvor ligger pokernets base?
Malta ligger lige under Italien. Sikker på du rammer? lol
På månen?
Jeg har tæppebombet Malta med 1000000 klik.
Og da det ikke virkede tæppebombede jeg alt andet.
@clrawe:
Sikker på det ikke var din geografiske viden der kom til 'kort' ?
Jeg trykkede sgu også på den forkerte ø indtil jeg googlede mig frem til den rette placering :p
Giver lige en ledetråd til 5'eren, da der højst sandsynligt er mange der har problemer.. Hænderne er alle fra en række WSOP Main Event HU's og det samme er den i skal finde frem til og den burde være til at huske for de fleste :)
Hvad er det for et skodtal i 4-eren , for helvede...?
3eren. Kig litteratur siden godt igennem. Der er en interessant bog.
2'eren starter med R slutter med A
Kentkay
En bog med titlen på en dansk pokerspiller !!
@Kentkay
Boganmeldelser - Quiz Master
Så får du vist ikke et bedre hint ;)
---
www.bimbampoker.dk
1. Jeg ved, hvor Pokernet holder til, og jeg kan styre en mus - no problem.
2. Jeg ved, at hvem der holder med klubben over klubber - no prob.
3. Jeg har fundet bogen - no prob.
Men hvad skal jeg med et 6-cifret tal???????
@Løvetæmmer
TAK! Af en eller anden grund skulle jeg bare læse din kommentar og så vidste jeg hva jeg skulle bruge det 6-cifrede tal til :) 193105
jeg har c/p alle titler, omformuleret the great dane på alle måder. ffs, lorte quiz :(
giver op, gl all.
Kentkay, jeg gjorde det samme.
Men du skal skrive navnet på spilleren.
@Gåde 3
Var faktisk inde på "Pokerbøger"-undersiden som n oget af det første, men kiggede ikke ordentlig efter.
Endnu engang tak til PN-teamet for spændende udfordringer!!!
(grrrr)
Tak til vinderne for at de fik lagt gåderne døde så hurtigt, at vi andre nu kan få nogle hint. Og TILLYKKE!!!
Kan vi få navnene på klogeågerne?
lol 4'eren var den eneste som jeg vidste hvordan jeg selv skulle løse :D
Stuck på 1'eren...
Hvad fanden er det i midten af øverste line? Et rosenblad? En musling? WTF!
Lol noget skidt...
Fuck, den med tallet var hardcore, selvom jeg nok havde fundet ud af den før eller siden.
ImStillA: det er en kerne.
Bad3xo @ Ty! Resten var da ret nemme! :-)
ImStillA
du skal skrive svaret på rebussen ind i www.pokernet.dk/svaretpårebussen, og så kommer du til quizzen :)
Pooh
Pooh @ Du er lidt for sent ;-)