og før vi er 1.000 medlemmer af Pokernets Facebook-gruppe, kaster han ikke en turnering med lækker added value efter os.
Lige nu er vi oppe på 924 medlemmer, og det synes jeg, da er sådan cirka 1.000 medlemmer. Men DTM er som sagt stædig, og for ham er 1.000 altså præcis 1.000. Så hvis de sidste 76 PN'ere lige gider melde sig til PokerNet.dk på Facebook, så er den hjemme.
8)
Nu vil vi sgu snart have noget PN-tour-lir!
8P
DTM er en stædig rad
@apm
Tja, jeg kan ikke forklare præcis hvad, der er tale om, men DTM har stillet os noget i udsigt, da FB-gruppen blev oprettet i sin tid, og senere har han skrevet på FB-gruppens væg, at der sker noget, når vi runder de 1.000 medlemmer. Og da han er lige så ordholdende, som han er stædig, så skal vi bare op på de 1.000 medlemmer i en fart.
PS: DTM har ikke forbudt os, at lade vore kærester, koner og så videre også blive medlem af gruppen!
8D
Done.
Så er vi 933
938 :)
Hehe, bare gå til den. Vi skal nok ryge til lommerne (og presse vores samarbejdspartnere til det samme), når vi rammer 1K medlemmer :-)
/Mikael
Ja det hjalp lidt med en tråd :)
Jeg er nytilmeldt, og count siger nu 944.
:)
done som 971
...
995 her.
Frem med pungen, DTM.
Put ur monni where ur mouth is, hehe..
hader sku normalt alle de der grupper på fb..
Meeen en undtagelse af de gode såå done, kan bare ikke se hvor mange der er tilmeldt?
arhh fandt det 999
Står lige over billederne ude til venstre.
1003...
Det skal nok blive sjovt at se, hvad der bliver disket op med...
Jeg takker for hurtig opbakning.
Jeg har de sidste måneder gjort flere forsøg på at opildne eller provokere DTM til at lave en PNtour (en af disse indbragte mig endog en skriftlig advarsel fra selvsamme), så det er lækkert, at det endelig lykkedes.
8)
Glæd dig ikke for tidligt. Kender jeg PN ret, så kommer 99,98% af valuen til at tilfalde vinderen...
Og der går heller ikke 5 min. efter en evt. tour er slået op, til at der opstår en laaaaaaaaang tråd om hvorfor visse profiler skal have fordele og andre helt udelukkes, fordi de ikke bidrager nok, raker nok, spiller højt nok, osv..
Mon ik DTM disker op med en $1000 freeroll for jer 1000 medlemmer
Fatter sku ikke folk gider at brokke sig over noget de ikke engang ved hvad er endnu?
Nu kan jeg så kun snakke for mig selv men tror ikek folk regner med at blive rige af at spille den tour, har i hørt om noget der hedder "god lir" " for sjov" "hygge"...?
For hulen da også... ...
Jeg er da fuldstændig ligeglad med præmiefordelingen og præmiernes størrelse. Det det handler om for mig er at spille en tour med en god struktur, hvor jeg forhåbentlig vinder lidt håneret overfor nøje udvalgte PN-profiler.
8)
PS: Men jeg tror nu på pæne addede præmier, og det er ikke afgørende om det er en friruller eller der skal betales lidt spillegebyr.
PPS: Ingen PN uden brok, og enhver PN'er ved, at selvom man så tilbød alle $100 for at deltage i en tour, så ville der straks være nogle brokkerøve, som argumentere for, at det beløb var alt for småt eller blev givet med lumske og usympatiske bagtanker.
8)
1041 :)
Regged..
Han er på ferie, så der går nok en uge eller 2 :)
Mon ikke der kommer en god turnering - plejer ikke at være så dårligt igen jo ;)
regged...
sker der noget?? :P
Jeg venter gerne lidt længere, og forventer at ventetiden er ligefrem proportional med længden af levels i PNFB-touren!!
Lige nu er vi vel på en levellængde på 12 minutter.
8)
Hej,
Der sker en masse, og vi er i samarbejde med flere sider. Bare vent et stykke tid, så er der gavebod :)
@Nothing878
Kanon, ser jeg frem til :)
Glenn
www.pokerliv.dk
sygt at man ikke bare kan søge på PokerNet på facebook og den så popper op - hvad sker der for den søgemaskine?