Ændret til torsdagspoker d. 20 August
Friske korthajer:
- Mulan 20.30
- Pavillion 19
- Leifti 19
- Pokerdonky
- Temerario 19
- Ihadrepsak 19
Århus poker hos mig
Jeg kunne godt være frisk på et hygge spil ;)
1/2 mixed lyder fint for mig :)
Har desvære intet gear :/
Jeg kan sikkert godt overtales til en dealers choice runde eller to, men vil helst spille nl...
Bump
Jo Coin. Jeg ved han også er frisk på flere live games, men først om en måneds tid....
Dobbel post
Holder øje med tråden indtil 18, så gider jeg ikke holde aftenen sat af længere.
Kan hoste onsdag i stedet, så meld nu til folkens!
Jeg er på standby begge dage ... kan muligvis, men er ikke helt sikker.
Bliver der et game i aften?
vi er kun 4 i aften lader det til, reps coin mig og shp. Med Mulan kan vi være 5 i morgen aften...
Lad os da få det game på banen, meld tilbage om i kan/vil onsdag kl. 18 !?!
Jeg kan ikke Onsdag
Skuffende at der kun er 4 friske spillere i en by med 300.000 indbyggere!
Bump for onsdags poker! Kom så korthajer!
Bliv endelig ved med at opret disse tråde! Jeg flytter til Århus lige så snart jeg finder noget at bo i, og jeg er helt sikkert klar på nogle hygge homegames :)
/Spasm0
Eftermiddags bump!
ikke nok tilbagemeldinger...:(
Bumper lige,
Jeg er klar nok iaften hvis der sker noget.. dog kan det ikke blive for sent..
Jeg er også max klar iaften.
- Det skal dog blive efter 20:30.
Men giv besked tilbage
Coinflip jeg synes du er alt alt for ufleksibel! :)
Kunne også være frisk på et hygge spil 1/2 ! :)
Jamen det lader til vi har 3 stykker nu, så det er jo fremragende! Holder øje med tråden, såfremt vi bliver 5 kan vi godt sidde her...
Pavillion, vi er da 4?
pokerdonkey
Mulan
Leifti
Pavillion
Så mangler vi kun en ;)
Ærgeligt, det er lige er i aften ..
Skal nemlig til Silkeborg ..
Men jeg er frisk en anden dag :)
Forsatan ligepræcis den dag jeg skal til fodbold kamp:( @pavillion ja jeg er alt for ufleksibel
Jeg kan desværre ikke i dag, da studiet er igang ... Jeg er ikke færdig på skolen før 22 tror jeg ...
Super!
Coinflip du kan jo evt. dukke op efter din kamp?
Passer kl. 18 folket?
Det lyder fint med mig... hvad er adressen? Skal lige finde ud af om jeg kan tage cyklen eller busserne skal hjælpe mig lidt.
Er der styr på chips, kort osv.?
Jeg ska os lige have en adresse så jeg kan planlægge med busser osv, tak..
og til hvor sent planlægges der at der skal spilles?
Jeg har lige været nede og købe en ny dug
Har chips og kort, men hvis der er nogen der ligger inde med rigtige plastickort må i meget gerne tage dem med.
Det er 2 minutter fra Vesterbro torv, pm'er adresse og tlf.nr
Har et par copaq plastikkort, kan godt tage dem med.. hva siger folk hvad klokkeslet vi skal begynde?
dammit at i tager en dag som idag, hvor der er BIF kamp. Er dog klar en anden dag :) Og kender os 1-2-3 mere der er klar på cash tit og ofte
Ok smider bare info her:
Adressen er Langelandsgade 30 st.tv, 8000. (lige ved siden af sct. marcus kirken).
tlf. 29 91 69 51
Hvor mange kan være her kl.19??
Okay, jeg kunne meget nemt finde på at kigge forbi, hvis der stadig er plads?
Så PM mig gerne med tid, adresse og telefon nummer :)
Mvh
Kasper
Jeg er klar kl. 19
jeg er klar kl 19, men har no clue hvordan jeg kommer derud.. nogen der ka hjælpe? fra tranbjerg af.. er relativ ny i byen..
Damn du har langt vej... :) hmm så er det vel bare ind på rejseplanen og se hvordan du bedst kommer med busserne med mindre du er i bil :)
lige en der kender pokerdonky da han ikk har meldt tilbage siden 13:18.. er han mon stadig klar ?
nej jeg har pm'et ham for tre kvarter siden men har intet hørt....
Er vi stadig go ? forjeg skal snart ud og begynde med og cykle hvis det skal være.. :b
@Leifti.
Hvis du ikke er kørt, kan jeg evt. give dig et lift det meste af vejen? Bor på Skanderborg siden af Viby :)
jeg har været nede og købe dug og sat op, så ja vi er på!
finno, jeg hopper på cyklen, tager mig nok en god halv time om at komme derud..
Gamet er i gang på langelandsgade men der er stadig plads til en spiller mere!
Hey, jeh har sku mega pokerlyst, især nu hvor min fulltilt konto er nede.. Ku jeg være med på langelandsgade??
..
Så er det HU mode på Langelandsgade, vi tager gerne nye spillere hvis nogle natteravne er friske!?!
Takker for en hyggelig aften, håber vi kan få et spil op at stå igen inden længe. :-)
Flytter til Århus søndag, efter det kunne jeg snildt være klar på nogle homegames! :)
Sys det var for dårligt at der ikk var nogle friske natteravne til poker i nat kl 4.00!! ;)
He he... Hvordan endte det igår?
Og tak for spil - det var sgu hyggeligt!
Pavillion for host-prez!
SNG spillet snakket vi ikk om.. Det var ikk li helt vildt :S
Og Pavillion og mig skulle nok ikk have spillet heats up.. Eller jeg skulle nok ikk.. kom lidt for mange bluff fra min side.. Faktis 3 kæmpe bluff som alle blev kaldt ned :(
.. Men var os det oprindelige cash game der talte ;)
Ja tak for et godt game allesammen. Spillet kommer til at køre i morgen aften, og håber på at kunne køre allerede fra en 17 18 stykker, meld frisk ind i tråden i morgen!
Fedt tiltag, nogen chancer for at du gentager sådan en aften ?