2 stk til DTG 50/50 bi
1 og sidste + vigtige hænder
moffa er den ene han cash for mig igår. Hvis han kan.
opr must
DTG(lukket)
Jeg er klar.
Nick : Skidegod
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Skidegod/poker/results/EC4B000CC7D94B01856B0AD6E7A9229F.html?t=2
Jeg er frisk hvis det er ok at jeg først regger lige inden late reg lukker.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Stenbek/poker/results/32C244771303432C8DCE81CBD1373954.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Stenbek/poker/results/5E8A9EF8D49F4194AB8875C629648BF3.html?t=2
Stenbek
jeg er sgu klar til at prøve i aften. Normalt staker jeg selv, men har dog også prøvet at blive staket en enkelt gang, det var i denne for staker hvor jeg cashede, dog langt fra FT desværre :(
nick: RazTaFaRib0b
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/RazTaFaRib0b/poker/results/F8FDFD423A494F039833BCC64BE8454B.html?t=2
mvh Andy
Jeg er frisk på at give DTG et seriøst skud!
OPR: officialpokerrankings.com/pokerstars/Nikolaj87/poker/results/8E2ACFB4B90C4C6D81CDAAA5E7B7FDAB.html?t=2
jeg er sku på klar på at kører en DTG hjem for dig idag ? :) .
nick: dks_per
opr: officialpokerrankings.com/pokerstars/Dks_per/poker/results/FC688A30ABBD4F0AB1E07B927DE5620D.html?t=2
per dk har du betalt mjhp det du skylder ham ellers kan du ikke få stake af mig
har sendt besked med uddybning.
@sldc Selvfølgelig har han ikke det og vil nok blive overrasket hvis han skulle gøre det en dag. :)
@ mjhp han har lige sendt mig den her pm
vi har lavet en deal mig og ham, så den skulle være i orden, og det har altså været i fejltagelse, det var anden gang jeg blev staket herinde så dummede mig, og det er jeg enorm ked af. det samme vil absolut ikke ske i dette tilfælde hvis det er , fordi jeg har lært af det. men det var ikke noget med at jeg cheatede ham eller lignende, jeg mistolkede ham bare, da jeg skrev om jeg skulle sende 2,2 dollar tilbage, men han sagde jeg bare skulle spille videre, hvor efter jeg vandt en sat, som jeg unregistrede mig fra og spillede turneringer for de der t$. han har sagt at vi skulle ligge episoden bag os.
jep det er beskeden jeg sendte til dig,..
og det er hvad jeg lige har skrevet til mjhp
jeg troede du sagde du var ligeglad med de dollars og episoden var lagt fra os, men jeg må have misforstået noget så ? , selvom jeg har pm's hvor der står at jeg bare skal glemme de få dollars ?
hmm underligt, og kan også gå ind at finde beskederne hvor der står jeg bare skal glemme de dollars ? ..
@per-danmark Er som skrevet i flere pm også lige glad med de $$ men forvent ikke at jeg intet siger når jeg ser i tråden at du søger stake advarede jeg da folk imod dig. Har du snydt engang kan du sikkert snyde igen. Men lad os nu ikke spamme Sldc fine staking tråd mere.
@sldc Gl med dine heste. :)
ffs, jeg er en snyder, fordi en aftale er misforstået, sorry guys, men det kan jeg bare ikke følge?
well, hvis du vil gøre dette godt igen, var det en forbandet god ide at sige du betaler pengene tilbage til mjhp hvis du casher.
det store problem er at hvis du casher stort kan man ikke ha tiltro til at du betaler tilbage som tingene står pt.
siger ikke det er umuligt for dig at vinde tillid, men det tager tid og ordenlig opførsel.
Drejer det sig ikke om stort set ingen $????? Betal dem dog tilbage, og start fra nul. Ellers tror folk jo naturligvis, at du bare er ud på at score småpenge hvor du kan.
Og vær realistisk om dit pokermæssige niveau. Indtil videre, er du altså ikke set spille særlig godt. Og dine stats giver ingen grund til at tro dette skulle skyldes uheld.
Som du har gebærdet dig herinde so far, kunne jeg da heller ikke drømme om at stake dig til noget som helst.
Jeg vil gerne spille for dig i aften.
De store resultater mangler dog stadig på stars, derfor får du osse opr fra ongame...
tiger043 på stars
officialpokerrankings.com/pokerstars/tiger043/poker/results/3EAF9765E81B41E797F37FB1D036EADC.html?t=2
officialpokerrankings.com/ongamepoker/Bygger43/poker/results/410C33C6F2314202AC983164B58FED06.html?t=2
$5 - $10 $3,315 $1,689 104% $8.05 621 25% 33/202 16% 4/14/45/22/14
$10 - $20 $2,327 $673 41% $12 408 6% 26/140 19% 5/13/44/21/17
larsschmidt1 er klar på denne
officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
Afsender Per_danmark
Modtager fryden
Emne hmm
hvis du regner mig for at være så ringe, så lad os tage en hh ?
Hvad for en hh snakker vi om?????
Jeg siger ikke du er ringe, jeg fortæller dig hvordan jeg (og vel sikkert de fleste herinde) opfatter dig. Vi kan jo ikke dømme ud fra andet, end hvad vi har set.
lol, er han ikke like 75% - roi ? og nr 1.200.000 ud af de 1.200.500 på stars
Tror sgu' Fryden knækker dig selv i en svær pokerdisciplin som HH (!?!?!)..
Sorry for spamming..
jamen er jeg en typisk turnerings spiller, naah.. spiller jeg cash , tjaa..
det er der jo desværre ikke statistik for ? ..
Jamen så send mjhp den smule $ ud af dine cash winnings. Og du kan da lave masser af statistik på dit forrygende cash game, vha. poker tracker, hvis ikke undertegnede MTT-donk tager meget fejl.
Mvh. Fryden.
EDIT (for ikke at spamme sldcs tråd): Jeg fatter blot ikke din ageren herinde. Du gør absolut intet for at vise økonomisk ansvarlighed, spillemæssig kvalitet eller for den sags skyld ganske almindelig omgængelighed. Du lyder som dine stats, langt fra at have styr på poker. Og uden vilje til/ønske om at ændre på dette. Jeg kan tage fejl, men igen, kan kun sige hvordan du virker ud fra din gøren og laden her på stakeforum.
hmm , til hvad live siger ovenover, hvis jeg casher vil jeg selvfølgelig betale min "gæld" til mjhp ? ...
fryden, hvor mange gange har du egentligt set mig spille ? , siden du kommer med sådan en udtalelse ?
Hvis nu du lige sænker paraderne, og tager ilt til hjernen mester. Og så læser hvad jeg skriver. At jeg kun kan vurdere dit spil ud fra hvad jeg ser herinde. Dvs. ikke særlig godt spil, og ditto stats. Det er alt.
EDIT: Og hvis du absolut vil diskutere videre, så opret lige en tråd. Jeg har allerede skrevet for meget uvedkommende i sldcs tråd.
Utroligt at han siger at han er vindende CG spiller, men han kan ikke sende et par dollars tilbage til mjhp :o)
Er det playmoney du bruger da?
Forresten, så få dog sendt de penge der til mjhp, hvis du overhovedet vil have skyggen af og blive staket igen!
Hvis der stadig er åbent er jeg klar på at spille for dig.
Nick: Diff007
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Diff007/poker/results/F9102061BD9F4E0CBC970AD5C2296918.html?t=2
SRY fik trykket send for sent
GL til alle