Jeg vandt en Irish Open Festival pakke hos Ladbrokes sidste uge, som jeg er nødt til at sælge. Pakken indeholder følgende (sakset fra mail jeg modtog):
Your package includes:
550 Main Event registration
Three nights accommodation at The Gleneagle Hotel, Killarney on the nights of Friday 2nd, Saturday 3rd and Sunday 4th October 2009. The room is booked for two people and includes breakfast.
If you would rather stay Thursday, Friday, Saturday then this may be possible, please contact our events team to check out availability.
You will be responsible for making your own way to Killarney, and more information is provided below on the options for travel and also possibly extending your stay or upgrading your Hotel room if required.
Poker Information:
The Main Event has a guaranteed prize pool of 250,000 and play will commence on Friday 2nd October at 1400.
In addition to the Main Event there is a Super Satellite on the Thursday evening and two side tournaments will be available as follows:
Festival Schedule:
Thursday 1st October (19:30 start, TBC)
Main Event Super Satellite (30 tickets guaranteed)
50 + 10 Re-buy Event
Friday 2nd October (14:00 start, 3 day event)
Main Event 3 Days
500 + 50 Freezeout, 250,000 guaranteed prize pool.
15,000 chips, 1 hour clock.
Saturday 3rd October (16:00 start)
2 Day Event
270 + 30 Freezeout
10,000 chips, 40 minute clock
Sunday 4th October (15:00 start)
1 Day Event
150 + 20 Freezeout
8,000 chips, 30 minute clock
Som i nok kan se skal man altså selv sørge for transporten. Der er flere forskellige muligheder (igen fra mail):
Travel Information
Kerry Regional Airport is 19 km from Killarney with flights with Ryanair from Dublin, Stansted, Luton and Frankfurt.
Cork International Airport (87 km). Flights from London Heathrow and key regional airports and major European cities. Transfer time from Cork to Killarney is about 90 minutes.
Shannon International (135 km) Flights from 22 European destinations and 6 US gateways
Dublin Airport (305 km) Flights from all major UK, European and US destinations plus daily flights to Kerry Regional Airport.
Killarney Train Station is served by Dublin and Cork trains
Ladbrokes giver pakken en værdi af 950 og jeg har valgt at starte auktionen ved $500. Handlen vil foregå sådan, at når prisen er aftalt skal køber sende en mail til en Ladbrokes medarbejder med navne, ladbrokes nicks og det aftalte beløb. Derefter sender jeg ligeledes en mail med navne og nicks hvor jeg godkender overførslen af pakken.
Hvis i vil se mere info om turen, kan de ses via følgende link:
poker.ladbrokes.com/en/poker-events/irish-poker-festival-2009
Auktionen slutter fredag d. 4/9 kl 15.00
Salg af Ladbrokes Irish Open Festival pakke
31-08-2009 15:55
#1|
0
31-08-2009 17:15
#2|
0
$500 budt.
31-08-2009 18:32
#4|
0
@TheBeach
Har du nogensinde købt noget, eller fulgt op på et af dine bud på noget som helst? Du svarede aldrig tilbage til mig da du ville købe $, og bød osse på %er i EP i HU eventen, som du ikke ville have..
Så har du budt løs på en masse andet, bla. en auktion hvor du bød efter lukketid.
31-08-2009 21:51
#5|
0
@Fryden
Jeg har handlet en del gange med folk, og købt flere ting herinde.
Desværre er der også flere gange hvor jeg har budt, og efterfølgende alligevel ikke har været interesseret.
Men dette bud står fast, det lover jeg 100 %
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!