Er der tilfældigvis nogen der arbejder for/ kender en der arbejder i Dells kundeservice..min kæreste har talt med dem noget der ligner 10 gange vedr et problem med hendes pc og de lover at ringe tilbage uden resultat.
Eftersom hun bruger cbb på sin mobil har det ligeledes kostet i nærheden af 200 kr at prøve at få dem i tale.
håber en dedikeret supporter/kundeservice ser dette.
Medarbejder hos DELL
11-09-2009 14:29
#1|
0
11-09-2009 21:03
#3|
0
RIGGED..
Hvad er problemet med maskinen? Skal den ikk bare shippes afsted til dell?
11-09-2009 21:12
#4|
0
Ih8twos OP
Hvad er der ikke galt...har haft teknikere ude flere gange og alle dele er skiftet...den har ikke virket siden hun købte den..
11-09-2009 21:14
#5|
0
GL M8
Vi købte en PC hos Dell sidste år og har ikke haft andet end problemer.... og kundesevice .... HA ..... glem det
11-09-2009 21:16
#6|
0
Er det software eller hardware fejl.. det hvis det er soft så kan det jo måske løses via lidt søgen eller fjernstyring..
Men ellers er det da bare at sende den tilbage og evt. true lidt med EB!
Håber det lykkedes for dig
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!