Agrassiv går nye veje

#1| 0
www.acemag.dk/forum/item.asp?threadID=6280&ForumID=1

15-09-2009 13:18 #3| 0

haha @ den fryser

15-09-2009 13:18 #4| 0

men det er jo sygt...

15-09-2009 13:18 #2| 0

omfg klam at se på.

15-09-2009 13:21 #6| 0

utroligt. Har han ikke fået hjælp en milliard gange her inde hvor folk er gået med ham ned og handle?

15-09-2009 13:21 #5| 0

Lad nu manden være, han har altid betalt det han har lånt, at han har lidt private problemer bør ikke være grund nok til at hive den tråd herind imo

15-09-2009 13:22 #7| 0

Here we go again..

15-09-2009 13:23 #8| 0

Oh my...

15-09-2009 13:24 #9| 0

jeg har fået forbud af at skrive sådan en tråd herinde

det ændre alligevel ikke min situation!

men okay det er fair nok,hvis i syntes det er så sjovt at køre på mig*g*
men fuck jer,som eneste intension er at spille dum..

jeg skrev den tråd på acemag pga jeg lovede nothing aldrig at poste en tråd ang dette her på pn..

men hvis du læser tråden som er skrevet på ace,så ser du også
grundlaget til hvorfor jeg gjorde det..

i må altså tage det som i vil,andet kan jeg ikke sige..

Fortsat god dag..

Mvh mick

Ps.underligt min tråd ikke kunne blive på acemag,så kunne det være
der var hjælp at hente for mit vedkommende altså..

15-09-2009 13:25 #10| 0

og tak for støtten live,det er pænt af dig!:)

15-09-2009 13:47 #11| 0

og hvorfor tror du nothing ville have dig til at fjerne dine tråde herinde og bede dig om ikke at poste flere?

15-09-2009 13:48 #12| 0

@ de to første indlæg

Er linket "suited for work" ?

15-09-2009 13:50 #13| 0

@ Don_T

Ja.

15-09-2009 13:52 #14| 0

Tak. Fra de 3 første indlæg fik man indtrykket af han havde solgt sig som Se&Hør mand.

15-09-2009 13:54 #15| 0

jeg har heller ikke startet den her tråd andy..
jeg så helst den her tråd her på pn ikke eksisterede,
men jeg kan jo ikke gøre så meget når martinB følger mig i døgndrift,
og så snart jeg laver et move,så han topklar til at svine en:)

men det er fair nok,hvis han syntes han får det bedre:)

men moderator må meget gerne lukke den her tråd,selvom det nok er
MartinB som skal henvise til det!

15-09-2009 14:01 #16| 0

hvad med af du fik søgt hjælp istedet for lån? dette er ikke ment som hån, men jeg undrer mig bare.

15-09-2009 14:06 #17| 0

1) Hvis Aggra låner for at spille er han en nar, men hvordan kan folk være så sikre på det?

Det kan jo være han har betalt de folk tilbage han skylder og nu skal låne en slat.

Jeg nåede ikke at se indlægget på ace inden de slettede det, så jeg ved ikke om ovenstående har noget på sig, dog synes jeg altid tvivlen skal komme ham til gode.

Ps. Hvis han virkelig har spillet poks siden trådene herinde, kan i slette ovenstående og så joiner jeg gruppen af haters.

15-09-2009 14:20 #18| 0

kadang jeg har ikke spillet poker i 1 måned ca..

jeg har betalt alle jeg skylder tilbage,dog skylder jeg stadig en på stars
40 $fra før jeg bannede mig selv på stars..de falder dog den 1/10
på hans normale konto..

addict,jeg spiller ikke poker mere..så ved ikke hvad hjælp det skulle være..

grundlaget er at kæresten og jeg har fundet ud af det er bedst vi ikke er sammen mere,så jeg er flyttet til en kammerat(som kan hjælpe med husly)indtil jeg finder noget andet,men han har ikke selv så mange penge at rode rundt med,og han har sagt jeg skal se om jeg ikke kan finde
en løsning mht husholdningen.så vi kan splitte indtil den 1/10..
jeg har fyldt "kærestens"køleskab op,så hun står ikke og mangler noget..
Hun har jo trodsalt også min knægt hjemme,så det er nu vigtigst at de
har noget..

derfor jeg prøvede at søge inde på acemag.

Mvh mick.

15-09-2009 14:23 #19| 0

jamen hvis du ike spiller mere er du jo kureret, thumbs up! (ironi kan være anvendt)

men held og lyke med familien fremover.

Casper

15-09-2009 14:28 #20| 0

poker miljøet er obv slet ikke der du skal befinde dig, det burde de fleste kunne se. ud og find et arbejde, så svært kan det ikke være. Tigge tråde på internettet er næppe vejen frem.

15-09-2009 14:45 #21| 0

Selvf skal konen og sønnike have mad, fin prioritering.

dog enig med joonas i hans bretragtning

15-09-2009 14:47 #22| 0

i know joonas..

pt er mit liv lige en tand indviklet,så jeg ved godt jeg skal finde
mig et job..jeg skal nok først lige pakke mine ting og flytte dem først
ihvertfald!

tak casper..

15-09-2009 14:49 #23| 0

søg på mc d , de mangler sku altid arbejde sådan et sted og jeg har kun possitive ting at sige om arbejde på mc d , har selv været der i 2½ år .

omkring 107 i timen + tilæg , og du for 70 kr at spise for om dagen eller deromkring.

Hvis man virkelig mangler penge er der altid folk der vil af med sine vagter så hvis man vil knokle igennem kan man nemt komme op på en 10k-12k i måneden udbetalt.

15-09-2009 14:52 #24| 0

Det var vel kun et spørgsmål om tid før at agg. oprettede sådan en tråd igen.

Kan kun sige +1000 til hvad joonas skriver, hvilket jeg også prøvede at få agg. til at indse sidst han lavede et ligende stunt.

15-09-2009 14:57 #25| 0
www.mcdonalds.dk/dk/job___karriere/ledige_stillinger.html
15-09-2009 15:31 #26| 0

Hvis I ikke har noget konstruktivt at komme med så lad dog manden være.

Ja det er da sørgeligt at det kommer så langt ud for nogen, men hvad hjælper det ham, at I sviner ham i hver tråd han deltager i?

Anmeld ham til en moderator og lad dem tage stilling til om han har noget at gøre på PN.

De ynkelige i denne tråd er er alle jer der hater på Agrassiv, ignorere dog manden hvis det virkelig pisser jer så meget af.

Hvis I ikke har et udestående med Agrassiv hvad rager det så jer hvem og hvor han låner penge og for den sags skyld hvad han bruger dem til?

/N-V-M

EDIT. Martin B, hvad er det du får ud af at hænge ham ud på PN for en tråd oprettet på et helt andet forum? Du virker som en lille knægt med lavt selvværd.

15-09-2009 15:46 #27| 0

Jeg synes det er på plads at udstille folk som opfører sig så idiotisk at de spiller sig fra hus og hjem og så får de hjælp af folk på PN og samtidig så spørger de lige om de kan låne flere $$ til at få endnu større gæld af og smadre deres liv endnu mere.

Jeg har prøvet at være konstruktiv over for Agrassiv og virkelig rådet ham i hvad han skal gøre, men det praller af på ham som på en ål.

Alle kan ryge på røven, men når man gør det gang på gang på gang fordi man er ludoman og spiller sine penge væk, så synes jeg fandme grænsen er nået når man så sidder og tigger penge på et offentligt forum!

15-09-2009 16:01 #28| 0

Luk nu for fanden røven Martin.
Du udtaler dig om noget du intet aner om.

Og du har været konstruktiv? Ffs da....

Micks problem er jo ikke nu her at han har spillet sine penge væk?
Hans problem er at han er inde i dårlig stime med kommunen der har trukket i kontanthjælp, er generelt hårdt spændt på kontakthjælp, samt nu er ham og damen gået fra hinanden efter 7 år.

Ja det er pisse nederen at oprette tråde på diverse fora vedr. hjælp til at klare sig i hverdagen, og det er heller ikke noget jeg opmuntrer til.

Men at se dig sidde og ytre dig om ting du ikke aner en skid om, det kan sgu få mig i det røde felt.

Du er lige nøjagtig intelligent nok til at kunne stykke et forløb sammen, men så åbenbart heller ikke mere.
Nu har du fået ind på lystavlen, at Mick har spillet sin familie fra hus og hjem flere måneder i træk, er scammer og generelt morer sig ved at ydmyge sig selv på offentlige foras for at låne penge.

Kunne du stoppe op et lille øjeblik og træde ud af din egen lille beskyttede egoistiske verden og tænke over at andre mennesker (selvf. ikke dig selv) laver fejl her i livet, og det herefter kunne være rart hvis der var nogle der gad hjælpe en op igen?

Sjovt at netop ordet empati skulle rime på MartinB.

Og for fremtiden så hold dig please til at kommentere tråde hvor du kan bidrage konstruktivt...?

15-09-2009 16:02 #30| 0

NVM +1

MartinB, hvad giver dig ret til at dømme folk som Aggrasiv? Du skriver at du har været konstruktiv, men nu opretter du en flame-tråd for en mand der obv har det svært - det har jeg sgu svært at se det konstruktive i.

For mig virker du som en person der opnår en personlig selvtilfredsstillelse når andre har det svært. Det er din egen sag, men at oprette en tråd for at ophøje den er klamt.

15-09-2009 16:02 #29| 0

@ MartinB

Du må være et meget lille menneske indeni!

15-09-2009 16:13 #31| 0

Føj du er ulækker MartinB.

Aggrassiv GL med det hele. Tag nu og brug den hjælp du får ordentligt inden du er helt ude hvor du ikke kan bunde.

/Morten

15-09-2009 16:16 #32| 0
2018 Champ

Halløjsa... Jeg troede sgu dette var et debatforum. Dvs et forum hvor man debatterer forskelligt. Men det gælder måske ikke MartinB med flere?

15-09-2009 16:19 #33| 0

nvm +1

15-09-2009 16:21 #34| 0

Agrassiv du får lige lidt her fra.

Han har ALDRIG snydt mig og betalt som aftalt, alle jer haters kom nu videre altså ....

15-09-2009 16:23 #35| 0

LR @ Du er sgu et klogt individ.

15-09-2009 16:30 #36| 0

Prasd +1

15-09-2009 16:31 #37| 0

Og til dem der giver en fuck, så snakker jeg stadig med Mick over msn.

Vi prøver sammen at få ham ud af den situation han er i.
Det er med gode råd, at lytte, at give ham andre ting at bruge tiden, nu hvor poker/spil ikke er en option at bruge fritiden på mere.

Jeg er f.eks. ok habil til at lave mad, så jeg kan byde ind med hjælp til at lave madplaner med billige ingredienser der kan bruges gennem hele ugen, samt der står hjemmebag på programmet. Både for at få udgifter ned, men også for at tilbyde en ny interesse over poker.
Noget at sætte fokus på istedet for at tænke hvor nederen hele situationen trods alt er.

Et klap på skulderen, både når man fucker up, og når man er på rette kurs, hjælper mere end nogle (!?!) måske tror.

Og ja, jeg har hjulpet med en skilling, men ikke uden krav om at der sker forbedringer på andre fronter.

15-09-2009 16:33 #38| 0

Jeg syn's det er underligt, at Agrassiv ikke har fundet et job, for hvis man virkelig er langt nede kan man altid finde noget.
Ved ikke om Agrassiv går i skole eller noget, men ellers kan man finde sig et kursus at gå på på Niels Brock eller lignende og få 5k i SU i det mindste...

Siger ikke, at Agrassiv personligt er en skidt person, men uden at kende for meget til hele situationen, virker det ikke som om han prøver at finde sig et job, og skaffe nogle penge... Læste godt om situationen med buschauffør-jobbet. Men man kan vel godt stå på en tank mens man venter.

15-09-2009 16:35 #39| 0

AD, hvornår skal vi i klubben på Jyllingevej igen?

Det med madinvitationen, gælder det også fætre ? ;o)

15-09-2009 16:37 #40| 0

Du tilmelder dig bare på billigmenlækkermadplansservice.dk ;)

Mht. Jyllingevej, så er jeg da game.

15-09-2009 16:38 #41| 0

@mckellberg, fredag?? :D

PRASD for president. syntes det er super du gider hjælpe en mand der er nede. virkelig flot.

15-09-2009 16:39 #42| 0

Right, jeg finder lige ud af noget ;)

15-09-2009 16:40 #44| 0

@Schultzefyren

Jeg er i sommerhus desværre...

I know, Prasd er en god mand. Det ligger nok i generne! (Han er min fætter ;o))

15-09-2009 16:40 #43| 0

MartinB er obv spot on, og i andre tør bare ikke indse det af frygt for at lyde hårde. Det er ikke tilfældigt at et menneske der er mega på røven og har et fucked liv, sjovt nok er havnet på et pokerforum for at begge om penge. Det er klassiske ludomani eksempler, og jeg kan ikke se hvorfor folk konstant kan benægte det. Fair nok hvis i er venner med manden og beskytter ham, men det er en hård udstilling af mandens liv og personlighed at han er sunket så dybt til konstant at tigge om penge online. At du bare nægter at gøre noget ved det, viser jo bare at du har et problem. Få any job, hvor svært er det?

Stop med at vær herinde. Jeg vil vædde med du er typen der bare lige skal spille et par tours hist og her, og bare håber på den store gevinst, for så ville det hele blive så meget nemmere. Du er ærligt ude at skide, og det lyser langt ud af hvad du har foretaget dig herinde. Det er super tragisk at du har en søn, og føler at du har gjort en god gerning fordi du har fyldt deres køleslab op. Tag nu tag i det, slet din profil, drop online miljøet og fix dit liv. Det er her er patetisk, og du vil ikke kunne udstå dig selv om nogle år, hvis ikke du kommer igang.

15-09-2009 16:42 #45| 0

I siger lige til når i tager på jyllinge!! jeg vil sgu gerne lige sige hejsa ;)

15-09-2009 16:43 #46| 0

Kan inte fredag, der skal jeg faktisk hjem til din far kellberg.
En hverdag ville nok passe bedre.

Ikke at jeg prøvede at invitere mig selv med schultz ;)

15-09-2009 16:45 #47| 0

@ joonas
SPOT ON!

15-09-2009 16:46 #48| 0

Hahah du invitere bare løs ;)

15-09-2009 16:49 #49| 0

LoneRangR+1

15-09-2009 16:52 #50| 0

Lol, schultz er ellers hyggelig! :)

Haha, ok - lyder hyggeligt, skal EB og Mugge med også, eller bare dig (og damen) ?

15-09-2009 16:56 #51| 0

@prasd
madplan med billig god mad
[x]Sign me up!
:)

15-09-2009 17:09 #52| 0

Det er jo nærmest uhyggeligt så dead-on, joonas er.

15-09-2009 17:11 #53| 0

@ jonas

Der er jo ingen der nægter at indse at Mick har ludomaniske tendenser. Heller ikke Mick.

Så fordi folk har ludomaniske tendenser, så har de ikke ret til hjælp og sympati?

Der er, så vidt jeg ved, ingen herinde der er venner med Mick, og handler jo ikke om at ville beskytte en ven. Det handler om at folk har brug for en chance, og at det IKKE hjælper en person der lider af en sygdom/har problemer, at folk trashtalker og udstiller personen.

Du har ret i få ting:
Mick er helt sikkert personen der "lige" skal spille en tour, for det kunne jo være... så ser det hele bedre ud.
Derudover vil Mick vil ikke kunne udstå sig selv om nogle år hvis han ikke får styr på situationen nu.

Men nu har han jo også erkendt at han ikke kan styre spil, og han har også efterhånden forstået at der skal styr på situationen, da den er er særdeles uholdbar.

Forstår bare ikke at du skyder løs ligesom Martin, uden at kende en skid til situationen? Han skal lige vide at han er fucked? At det er tragisk at føle tilfredsstillelse i at fylde køleskabet til familien?

Det lyder så nemt at give andre besked på at fixe deres liv. Få et job, læg dine tidligere vaner på hylden, hold op med at genere os andre med ligegyldige vræl om hjælp.

For mig er det sgu mere patetisk at se folk skyde løs med deres egoistiske og nedgørende holdninger.

Edit:
"og i andre tør bare ikke indse det af frygt for at lyde hårde"...

Ikke en skid at gøre med frygt for at virke hård.
Det handler om indstilling til livet. Skal folk ligge som de har redt, eller er der folk der ikke selv kan komme op igen, og dermed har ret til hjælp?

15-09-2009 17:12 #54| 0

joonas er spot on!

15-09-2009 17:18 #55| 0

Joonas spot on.

derover vil jeg gerne sige GL til agrassiv med at finde et job.

15-09-2009 17:33 #56| 0
2018 Champ

Dejligt at se at der altid er en lommepsykolog eller to klar til at springe til, når nogen har brug for seriøs hjælp.

Ironi kan være anvendt.

15-09-2009 17:41 #57| 0

@ LR

Dejligt at vi skal tåles med tåber som dig, der hellere fraskriver sig ethvert ansvar for solidaritet, men istedet vælger at angribe det.

Sker sjældent, men er rigtig tæt på at brække mig over folk som dig.

Ironi er ikke anvendt.

15-09-2009 17:45 #58| 0
2018 Champ

@ Prasd

Har du eneret på at vurdere hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert?

15-09-2009 17:53 #59| 0

Skal lige siges at jeg ikke kender manden.
Men hvis manden gentagende gang "tigger" penge og folk stadig låner ham penge af deres hjertes godhed, lære manden jo ikke noget.

Han har i andre post "tigget penge" til div, og hver gang kommet med en historie, denne gang med at han har fyldt køleskabet hos sin eks til hende og hans søn.

Hvis det lykkes igen, gad så vide hvad det så er næste gang.

Agrassiv et lille forslag, jeg kender en som har prøvet og det hjalp. Søg hjælp i din kommune, fortæl dem at dine problemmer er vokset dig over hoved og modtag den hjælp du kan få der.

15-09-2009 17:56 #60| 0

Der er sguda ingen tvivl om, at dem der mest effektivt hjælper agrassiv væk fra pokermiljøet, så han kan skabe sig et andet og bedre liv, er dem der giver ham en sviner.
Det er noget lort han har gang i og det skal han vide. Han skal ha det at vide hver eneste gang han viser sine ludomaniske tendenser. Det er den eneste vej.
WP MartinB og joonas!

At folk så synes det er på sin plads, at arrangere lidt hygge aften med poker, i en tråd, hvor en mand der på ingen måde har brug for at se og høre om positive ting ved pokermiljøet skriver, er jo helt væk.

Agrassiv, www.ludomani.dk

15-09-2009 18:01 #61| 0

joonas og martinB spot on!

Det gavner slet ikke aggrasivs situation at grave sig i et større økonomisk hul end han er i for vejen, ved at låne penge på et internet forum. Specielt ikke når han selv foreslår at give 40 % i rente på de lånte penge! Han hjælper obv. ikke sig selv og sine tendenser ved at være aktiv bruger på et poker forum!

15-09-2009 18:07 #62| 0

Det sq fint han får hjælp af Prasd, dog ikke økonomisk, der kammer jeg lidt over, så længe han kan låne penge af andre så længe vil han låne... om det så er til mad, spil eller noget helt tredje. vi bor sq i danmark, og jeg nægter at tro man ikke kan have råd til mad, husleje, lån, tlf osv, selv på bistand! Han har et simpelt overforbrug, og sådan er det bare, sq ikke noget vi andre skal gå ind og dække med div. lån. jeg ønsker ham al held og lykke i fremtiden og ikke mere end det.

15-09-2009 18:15 #63| 0

Er pointen med tråden på Ace om et lån til mad? Eller er det en lån til poker?

I øvrigt så er jeg samme vogn som OP og Joonas. Omend jeg nok ikke ligefrem ville stalke manden og hænge ham ud på et forum. Jeg kan efterhånden ikke huske hvor længe dette har stået på, men det skulle da være muligt at finde et job. Man behøver jo ikke køre bus. Man kan ikke tillade sig at være kritisk når man ikke har nogen penge.

men held og lykke med det hele aggrasiv. Håber du går bedre tider i møde

mvh

15-09-2009 18:23 #64| 0

@Prasd

+1

Det er dejligt at se en, der hjælper en i nød.

Det er vejen frem!

@Aggrasiv

Som nogen har skrevet er kommunen en god hjælp, de kan stort set hjælpe med alt du har brug for, det er jo ikke for sjovt vi lever i sådan et godt land som danmark.

15-09-2009 18:30 #65| 0

Synes godt nok det er imponerende at folk går helt i grøften over at jeg siger tingene som de er.

Jeg lyver ikke, og facts er jo at han tiggede om penge herinde lige efter han havde spillet xxx antal dollars op inde på PokerStars og ikke havde en rød reje tilbage - hvis du, PrasB, eller andre vil forsvare det så gør i bare det, jeg har bare INGEN respekt for det.

Selvom i måske tror at jeg bare er en der hader Agrassiv så har jeg faktisk brugt lang tid på at skrive lange indlæg til ham om hvordan han kan komme ud af sin elendige situation og søge noget hjælp, men selvom man gør det flere gange i træk og manden tydeligvis er totalt ligeglad med at folk yder en indsats for at få ham i den rigtigt retning så føler man sig røvrendt og så kan jeg ikke lader være med at blive sur.

Efter 1. eller 2. gang han tiggede om penge og fik dem af PrasB skrev han en PM til en eller anden PN'er og spurgte om han ikke kunne låne ham 3-400$ på full tilt poker og så betalte han 500$ tilbage til den 1. når hans kontanthjælp gik ind.

Er jooonas og de andre der giver os en "+1" for vores mening de eneste der virkelig kan se at det er for Agrassivs eget bedste at vi siger til ham at han skal tage sig sammen og lytte til vores råd?

Jeg kunne for så vidt være pisse ligeglad, men jeg synes oprindeligt talt det er synd for ham at han står i den sitaution som han gør, men al respekt ryger bare fra min side af når man vil låne flere penge til at komme ned i et endnu større hul samtidig med at man spørger om lån til penge til at købe mad for.

Så jer der synes jeg er totalt langt ude, læs de andre tråde, få lidt indsigt i hvad der er sket og hvad der er foregået.

15-09-2009 18:33 #66| 0

@LonerangR

Tag nu lige og spis lidt brød til, du har jo åbenbart råd til det - så put godt med smør på.

Prads prøver for helvede da bare, at hjælpe en mand der er fuldstændig på røven. At du ingen sympati har for det, er jo i og for sig dit valg. Men at du ligefrem behøver at komme med tåbelige ytringer er vel ikke nødvendigt - eller?.

Og nu hvor Robinson er igang, så giver jeg sgu en Talismand til Prads og smider en stemme på at LonerangR skal sendes hjem.

@aggrasiv

Håber tingene lykkedes for dig her i denne svære tid. Som sagt før, har selv været der og kunne nemt havne der igen. Godt du har nogle venner omkring der ikke bruger deres tid på at nedgøre dig.

/Henrik

15-09-2009 18:35 #67| 0

@ Lone

Nej, det er et debatforum, og desuden har vi ytringsfrihed.
Du har ret til at mene nøjagtig hvad du vil inden for lovens rammer.

Jeg har på den anden side også ret til at have min mening.
Og den har jeg så ytret.

15-09-2009 19:01 #68| 0
2018 Champ

@ Prasd

Jeg har vidst på intet tidspunkt ytret noget som helst om hvad du må mene, og hvad ikke. Jeg har end ikke skrevet personlige udfald, hverken mod dig, eller andre, som efter min mening gør Aggrassiv en bjørnetjeneste af dimensioner.

Når det så er sagt, så er min pointe den samme som før. Den slags hører bare ikke hjemme, hverken i dette eller for den sags skyld i andre pokerfora. At OP så vælger at oprette denne tråd, synes jeg er helt ok. Om end ikke for andet, så for en advarsel til andre om IKKE at låne manden penge.

Sidst men ikke mindst, så kan man jo kun undre sig over at hovedpersonen ikke er kommet længere. Skåret i kontanthjælp? Hvorfor? Det må der sgu være en årsag til. Manden har jo tydeligvis haft problemer siden han oprettede sig på PN, men står på trods af det i en ringere og ringere position.

@ mr-nurse

Har du røget noget du ikke burde? Noget kunne ihvertfald tyde på at du nu også er med på holdet der kunne trænge til et kursus i girafsprog.

15-09-2009 19:06 #69| 0

@ MartinB

Du lyder helt ædel når du skriver din side af historien. Og jeg er sådan set ikke tvivl om at det er sådan du ser forløbet.

Thumbs up til dig hvis du har brugt tid på at hjælpe Mick ud af hans situation.
Jeg har dog været med i de fleste tråde, og har ikke set noget jeg vil betegne som hjælp fra din side. Lidt ala denne tråd.

Du har ret i mange af de ting du har skrevet. Det bestrider jeg på ingen måde.

Mick har fucket grumt up; Lavet et hav af tråde hvor han vil låne penge, som i nogle tilfælde er gået til poker. De fleste ville nok være stoppet efter 1. forsøg. Han tror at det er vejen ud af problemer at låne penge. Han har nogle gange ikke tilbagebetalt til tiden. Han har endnu ikke fået sig et job.
Det er alle ting jeg vil betegne som dumme. Så langt er vi enige.

At folk mener det er dumt af Mick, er helt ok med mig.
Det er et forum, stikker man næsen frem, så skal man også være beredt op at den kan komme til skade.

Men at du kan forveksle dine egne posts med gode råd, det ovorgår min fatteevne. "Tag dig sammen og få styr på dit liv!"

Prøv nu at forstå at alle ikke bare siger til sig selv at nu skal fremtiden være bedre og der skal være styr på det shit.
Nogle kan klare det selv, andre har brug for venner/familie/fremmede.

Nej, det er i det her tilfælde IKKE en hjælp at du sidder bag skærmen og skråler op omkring hvor lam du syntes situationen er, og hvor meget Mick skal tage sig sammen. Det er heller IKKE en hjælp når du skriver i random tråde hvor Mick deltager, at han skal smutte.

At du har din mening, det kan jeg respektere, men at du fejlagtigt mener at det er for Micks bedste at du blander dig, det er kan jeg ikke respektere.

quote:
Er jooonas og de andre der giver os en "+1" for vores mening de eneste der virkelig kan se at det er for Agrassivs eget bedste at vi siger til ham at han skal tage sig sammen og lytte til vores råd?

15-09-2009 19:29 #72| 0

Majorgårdens ludomaniafdeling
St. Kongensgade 75 A, 1. sal
1264 København K.
Telefon 3332 7780 eller 4970 7770

15-09-2009 19:29 #71| 0

Prasd det er jo godt at vi har folk som dig der har patent paa moral og godhed.

Og alle de andre medloebere der tror de kan score nogle point paa gratis baggrund baggrund er da de virkelig patetiske.

15-09-2009 19:29 #70| 0

@MartinB

Find dig noget bedre at tage dig til end at flame folk, der vel dybest set aldrig har gjort dig noget personligt.

Mit indtryk er, at Agrassiv er en fin fyr med nogle dårlige vaner, hvilket har medført et grimt dyk i tilværelsen. Det kan sgu' ske for os alle og støtte og rådgivning (læs Prasds fremgangsmåde) er imo den eneste måde, hvorpå man kan bidrage positivt til hans situation.

@Agrassiv

Håber sgu' du er på benene igen inden længe og husk at se positivt på tingene generelt. De fejl du har begået skulle gerne danne grundlag for en fremtid uden sådanne gentagelser.

15-09-2009 19:31 #73| 0

@Prasd

Jeg ved ikke hvad for en verden det er du lever i , men i min verden skal man ikke finde sig i hvad som helst.

Som jeg også har skrevet så prøvede jeg at hjælpe manden i de tidligere tråde ved at råde ham til hvad han skal gøre for at komme ud af hans nuværende situation.

Når manden så er totalt ligeglad med at folk ligger en del tid i at skrive de ting til ham og samtidig vil til at spille videre på Full tilt og skylde flere penge væk, SÅ FÅR MAN BARE NOK!!!

Har du så skide svært ved at sætte dig ind i det?

15-09-2009 19:50 #74| 0

Folk er nogle suckers herinde. Facts er han har gjort det mange gange før, og nu bliver ved. Er ligeglad hvor øm historien er, manden skal bare tage sig sammen. Ting som "se positivt", "håber du kommer på benene igen", preller jo helt af på en mand der åbenlyst skider højt og helligt må mulighederne for at få hjælp. Han skifter endda forum. Selv hans bedste venner må kunne se hvor patetisk det er. Han skal ikke have nogen penge, han skal ikke have nogen support, han skal have et los i røven, og stoppe med at smide sit liv med en søn væk pga alt det her.

Slet din profil, og tag dig sammen. Du sejler, er ude på et sygt sidespor, og er fint igang med at ødelægge dit liv for et spil du aldrig nogensinde kommer til at vinde i. Du er patetisk, og dit største problem er sikkert du godt inderst inde selv ved det. Med det være sagt, håber jeg for dig du tager dig sammen og fixer det.

15-09-2009 19:51 #75| 0

@ Martin

Ja

Ellers...

Gider egentlig ikke rigtig bruge mere tid på den tråd her.
Overbeviser ingen, så spild af tid.

15-09-2009 19:57 #76| 0

MartinB, ludomani er en sygdom! Man vil så gerne lade være, men så snart man får penge mellem hænderne kommer spilledjævelen op i en. Jeg har skam været der, men kom heldigvis ud af det inden tingene tog ALT for meget overhånd.

Hvis du, som du skriver, har fået nok af Agrassiv og er træt af den tid du forgæves har brugt på at hjælpe ham findes der en ignore funktion på PN - jeg har lige afprøvet den på rottegift2, håber den virker. I stedet vælger du så at oprette en tråd om Aggrasiv..? Nu bruger du endnu mere tid på ham? Det er da dobbeltmoral.

Jeg går ud fra at du stadig gerne vil hjælpe Aggrasiv, men jeg mener ikke at en tråd med et link til et indlæg på Acemag efterfulgt af en masse
er sagen.

15-09-2009 20:47 #77| 0

har ikke læst hele tråden da jeg ikke magter at skulle igennem det vanlige pjat igen..

@aggrasiv.
har du fået styr på det?? ellers vil jeg gerne smide en kasse med diverse madvarer afsted til dig..

15-09-2009 20:48 #78| 0

Jeg kender kun Agrassiv gennem trådene her på Pokernet, men de ting han skriver er da ikke unikke. Han har blot handlet menneskeligt som millioner før ham og jeg tvivler på at vi har set den sidste ludoman, alkoholiker, narkoman etc. etc. etc.

Spil, alkohol, stoffer, cigaretter, onani, mad, motion og andre stimulanser der giver brugeren lidt dopamin vil altid resultere i at der er nogen som ikke kan sige fra i længden og bruger det i overdrev. That's life.

Agrassiv er havnet i et hul - det har han erkendt; hvorvidt han er på vej op ved kun han selv. Selv om vi kunne løfte ham op af hullet tror jeg ikke det vil have en positiv effekt i længden, da han bare vil grave et nyt eller falde i det samme hul. Han skal selv komme op af hullet med alt hvad det indebærer, men indtil det sker (hvis det sker) kan I enten vende ham ryggen eller behandle ham pænt. Han har så vidt jeg ved ikke snydt nogen eller forsøgt på det så jeg forstår simpelthen ikke denne hetz.

15-09-2009 22:23 #79| 0

MartinB spot on! At der så er nogle, der gerne vil hjælpe en mand, der tydeligvis ikke kan eller (vil) hjælpe sig selv er noget helt andet... Det er flot gjort - helt sikkert...

Alle de lån af ikke reality mennesker er efter min mening skidt - det er som at pisse i bukserne. Varmt i et kort øjeblik, men hurtigt bliver det koldt! Og mener det er helt hen i hegnet af Agrassiv, der bliver ved med at spørge folk om penge, og ikke mindst dem der låner ham dem... Hvis du skal op af dit hul, så må du arbejde for det - det vil sige aktivt søge job.. At give kommunen, et busselskab (så vidt jeg husker), et brud med en kæreste gennem længere tid skylden for ALT er jo direkte pinligt - Sorry! Tag ansvar for dine egne handlinger ellers kommer du ingen steder...

Til det reele problem. Du er ludomand med stort L! Det er der ingen tvivl om. Søg hjælp a.s.a.p., såfremt du ikke selv kan hive dig op af hullet du er havnet i.. Men erkend nu du har et problem istedet for at komme med undskyldninger for dine problemer!
Vil kun nævne det som en fodnote, men har selv spillet lidt for meget, og som tidligere nævnt, så er der kun 2 ting at gøre - arbejd seriøst med dit problem selv. Hvis ikke det går, så må du søge hjælp! Jeg var heldig selv at kunne ordne det, men jeg kunne sagtens være endt i en situation med behov for hjælp..

GL

15-09-2009 22:43 #80| 0

Det gør mig ondt, at opleve det som sker igen for aggrasiv. Jeg har kendt ham i en længere periode og har lånt ham penge flere gange, og har da altid fået dem tilbage (nægtede dog at modtage renter for det). For et stykke tid siden lukkede jeg kassen og gør det endnu, udelukkende fordi jeg kunne se min tjenester var bjørnetjenester.

Aggrasiv - Du er måske på røven økonomisk og psygisk, og har akut brug for proffesionel hjælp, men husk du er rig som mennske og far, så tag dig sammen nu, og få den hjælp du har brug for, så du igen kan blive et helt menneske.

Dem som ikke lige rygklapper og ynker har altså en god pointe i det de skriver, og selvom det gør ondt på mig, at de hakker på aggrasiv, så kan jeg godt forstå dem, og et forum som dette skal der være plads til, at ytre sin holdning.

Det eneste jeg mener er skidt er faktisk MartinB oprettelse af denne tråd, den virker på mig som en unødvendig "jubiiii" over en andens dårlige skæbne.

Aggrasiv. jeg vil ikke låne dig penge, men råde dig til at tage kontakt til en i kommune, så du kan komme på ret kurs igen og få proffessionel hjælp.

Hilsen en som altid vil være bekymret

15-09-2009 22:47 #81| 0

@ OP

Dårlig stil at oprette tråden.

Kender ikke Aggrassiv og kan derfor ikke udtale mig om hvad der er godt eller skidt for ham. Men at oprette en tråd som ikke har andet formål at svine en til som i sølet er for sølle.

At du så prøver at argumentere for at det IKKE er for at svine ham til er jo helt til grin. taler for sig selv!!

16-09-2009 05:05 #82| 0

Det er fint nok alle jer der siger held og lykke ect. - det er rart med et skulderklap i det der kan virke som en uløselig situation. Det viser en masse empati og det har jeg respekt for.
Jeg er dog relativt enig med Joonas i den her sag. MartinB opretter en tråd og viser egentlig det åbenlyse.
Manden er jo ikke på vej op af det hul han har gravet sig selv ned i og kommer det formodentlig heller ikke før:

1. I holder op med at give ham økonomiske midler - som bare er quickfixes der lapper nogle nuværende problemer - men fjerner fokus fra problemets egentlig kerne manden selv

2. Han fjernes fra et miljø som han er sygelig afhængig af.

I den forstand synes jeg PN burde vise et socialt ansvar og banne manden - af hensyn til sig selv(selvom dette nok ville medføre et ramaskrig herinde af diverse brugere). Det er ikke ud fra logikken if you cant see it its not there - men ud fra et ansvarligt synspunkt - på samme niveau som forældre der holder deres overvægtige børn væk fra slik.

Vi har et fint socialt netværk i Danmark der er gearet til at håndtere folk med problemer og at låne penge på diverse random fora er sgu nok ikke lige vejen på at komme ud af sine problemer. Man kan få kontanthjælp og det burde være til at få et job i Danmark - så må man sætte tæring efter næring noget som en mand på hans alder burde have lært.

@Mick
Seriøst - drop hele pokermiljøet - få dig en anden hobby og et arbejde. Vis dig som en rigtig mand og indse at du har sat en søn i verden - som du nu på godt og ondt har et ansvar overfor. Der er kun en der kan ændre din situation og det er DIG!
Jeg ønsker dig held og lykke med det hele.

16-09-2009 09:20 #83| 0

Der er ingen tvivl om folk som joonas med stor sandsynlighed er 100% spot on, dog mener jeg godt man kan fremsætte sine argumenter på anden vis.

MEN,

Ludomani er en sygdom, folk får en sygelig afhængighed af at søge den store gevinst der kan gøre en godt rustet økonomisk.

Alle herinde har en eller anden form for ludomani, de fleste, forhåbentligt, formår dog at holde det på et niveau så det ikke skader deres private økonomi mere end de kan klare.

Derfor synes jeg ikke der er nogen grund til at hoppe på en mand der allerede ligger ned!!!

Forestil jer den omvendte situation hvor i selv har bragt jer i håbløs gæld fordi i ikke kunne finde ud af at sige fra når i havde tabt et pengebeløb, og blot fortsatte til i på et tidspunkt endte så dybt nede i sølet at i til tider overvejede om det overhovedet er værd at leve mere. Ville i ændre situationen ved der sidder nogle højhellige mennesker og dikterer hvad der er rigtigt og forkert? Ting som han i øvrigt med 100% sikkerhed godt ved er rigtigt, men det er ikke altid lige let at få gjort disse ting!

Jeg havde en rigtig god ven, der netop endte på denne måde!
Hvordan kom han så videre? VED HJÆLP! Hans venner støttede ham økonomisk, ikke ved at give ham kontanter, men ved at handle ind for ham, og ellers betale de mest basale ting manden havde brug for. Kravet var en tur på centeret i Odense, og det har givet pote.

Manden har nu et job, en lejlighed han rent faktisk har råd til at leve i og mad på bordet.
Dette var dog ALDRIG kommet så langt uden gode venner der gav en hjælpende hånd - og jeg kunne forestille mig Mick har brug for det samme. Altså, folk der gider give den hjælpende hånd, i stedet for blot at diktere hvad han skal gøre - for det hjælper sgu ingenlunde manden.

Nu har manden så også mistet sin dame gennem 7 år, og det må sgu alt andet lige være forfærdeligt når man i forvejen er helt nede.

Håber du har nogle gode venner der vil hjælpe dig i denne tid, selvom det ikke just virker sådan eftersom det er på acemag, samt pokernet, du forsøger at få til dagen og vejen!

Mick, du bliver NØDT TIL, for din egen samt søns skyld, at gøre noget ved problemet. Hvis du ikke er så heldig at have venner der indser hvor stort omfang problemet er, bliver du nødt til at søge hjælp SELV.
Jeg ved godt jeg selv sidder og dikterer det du allerede ved at korrekt, men det er virkelig den eneste løsning hvis du ikke har andre til at trække dig op fra dybet.
Få lånt pengene til Odense, og få styr på dit liv. Det kan godt være det kommer til at tage et par måneder at komme ud på den anden side, men hvor mange måneder har du efterhånden levet i helvede?

Husk på, når du en dag et godt stykke ude i fremtiden, med et fast job og en lejlighed, kan give din søn nogle af de ting du altid ville ønske du kunne give ham. Jeg ved du vil det bedste for dine næreste, men du bliver nødt til at gøre en indsats for at bevise det.

Med håbefulde hilsner om en forbedring af dit liv snarest,

DarkXoiX!

16-09-2009 09:31 #84| 0

Op har selvfølgelig lidt ret i sine udtagelser, en smule.

Jeg gad dog vide hvor mange sider han har oprettet denne tråd på, arto, bold, 2+2, en gruppe på facebook måske.

Det er jo slet ikke relevant at oprette en tråd herinde, det er jo ikke herinde han spørger om penge.

Men ok, der er nogle der træder på folk når de ligger ned.

16-09-2009 10:40 #85| 0

@DarkXoix

Alle herinde har en eller anden form for ludomani, de fleste, forhåbentligt, formår dog at holde det på et niveau så det ikke skader deres private økonomi mere end de kan klare.

Ludomani er en sygdom - så du mener altså, at alle herinde er syge?
Alkoholisme er også en sygdom - så mener du så også, at hvis man drikker et glas rødvin til oksemørbraden eller får en øl i weekenden med gutterne, at man er alkoholiker og dermed syg?

16-09-2009 10:54 #86| 0

Joonas + Martin B

+1

16-09-2009 11:29 #87| 0

som flodslag!

16-09-2009 11:57 #88| 0

Vi reagerer alle følelsesmæssig forskelligt når vi står i lort til knæene og micks reaktion er såmænd ikke særlig unaturlig. Vi mænd har en tendens til ikke at reagere særlig hensigstsmæssig når tingene ikke kører som planlagt. Fx skænderier, damen skrider - man mister sit job og det hele bliver uoverskueligt. Nogen klarer det fornuftigt ved at løbe en tur, mens andre tyer til alkohol, stoffer, spil el. andet.

Jeg har selv et misbrug med i bagagen og er blandt dem som ikke handler særlig fornuftig når jeg har et tilbagefald. Dem har jeg stadig indimellem omend der går længere og længerere mellem dem. Har lige haft et der gør jeg nok næsten er lige så meget på røven, men jeg skal nok klare den, så rolig folkens!

Jeg går dog til nogle møder og har faktisk stor glæde af de fleste af dem. Har googlet mig frem til gamblers anononymous.

www.gadanmark.dk/

Tjek deres mødeliste og se om ikke det er noget for dig. Har du andre misbrug med i bagagagen - det har kan man nemlig let have når først man har ét, så kunne AA eller NA måske være et forsøg værd.

Jeg har kendt dig længe efterhånden og synes du fortjener al den hjælp du kan få. Ved hvor meget du tænker på din søn og hans bedste. Men moren skal sgu nok få hjælp - så tænk på dig selv nu. Du fortjener sgu så meget bedre.

Jeg ved hvor god en fornemmelse man har i kroppen når man har siddet og talt med andre med samme problem som en selv, så giv de møder en chance.

Sidst, læg den dårlige samvittighed fra dig og kig fremad. Tænk positivt Champ. Held og lykke, og så håber jeg du kunne bruge bare nogle af mine forslag. Hygge :-)

16-09-2009 12:04 #89| 0

Pastet fra gamblers anononymous mødelisten

Onsdag kl. 17.30-18.30

Valdemarsgade 47

1665 København V

Fredag kl.: 18 - 19

(Speak første fredag i måned mødet slutter 19.15)

Valdemarsgade 47

1665 København V

1. møde i mdr er åbent møde.

( også ikke afhængige )

Søndag kl.: 10 - 11

Valdemarsgade 47

1665 København V

Tlf. 2825 3909

4. møde i mdr er åbent møde.

( også ikke afhængige )

16-09-2009 12:06 #90| 0

@Muhsen

Nah, mener først det er en sygdom hvis man ikke kan lade være, og vælger at bruge mere end godt er.
Jeg vælger bare at betragte det som en mild form for ludomani at man overhovedet finder det sjovt at smide lidt penge på Danmark vinder mod Sverige :-)

16-09-2009 12:35 #91| 0

Lige en kort bemærkning; Nogle gange skal folk som "agrassiv" også have tingene af vide som de er. Hvis en mand som ham får for meget hjælp, kan det sagtens ødelægge hans motivation og disciplin. Det handler ikke om at han skal have flere penge. Hvis han får for meget hjælp, har det ikke afskræmt ham nok imo.
Man skal yde for at nyde.

-Frederik

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar