Lad os prøve en fælles stake til denne event.
jeg tager for 40$ målet er 550$ så vi kan få 10 heste afsted, jeg udvælger heste, der bliver nok 2-3 heste herinde, og 6-7 heste på et amerikansk forum hvor kvaliteten er i top, dvs virkelig kompetente heste der ansøger.
cut herinde bliver 55-45 og hestene dækker hinandens buy in, cut for amerikanerne bliver 60-40
alle valgte heste poster jeg nick og opr på så de kan railes.
anse dette for mtt staking med varians buster.
Dem der vil være med shipper til Mightyfish (by H avartar salamander) på Full tilt.
Live21 på stars, så får jeg dem byttet inden søndag.
findes der kun 5 kvalificerede heste og bankrollen overstiger dette, sendes dollars retur til de stakere der meldte sig sidst.
current BR 550$
Live: 40$
tiger143 55$
addict7800 20$
clientadvis 20$
kdal123 40$
stenbek 20$
odense 40$
Kanish 10$
SanderM 200$
DrNoe 40$
fs905 20$
Lillie 20$
tiltthis 25$
nedenunder kommer de heste jeg har valgt, og de heste jeg overvejer, efterhånden som folk ansøger bliver listen udbygget.
PTP Heste valgt
ham her er lidt et scoop imo
www.pokerpages.com/players/profiles/117868/dwayne-stacey.htm
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/DwayneStacey/poker/results/E347E7BF643D4F858CA9D577A0A65EE5.html?t=2
FT nick samsungs
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/samsungs/poker/statistics/A2AE90C74A9D45F48C2846387E033E6A.html?t=9
Dyerseve88 på tilt og stars
FT opr
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/dyerseve88/poker/statistics/195EA084C9624BA190251E870328DBE0.html?t=9
stars opr
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/DyersEve88/poker/results/ACEDE5B97FB5457DB2D127C06926E805.html?t=2
Pokernet heste valgt
_orty_ Fulltilt nick Ortmann
Heste jeg overvejer
FT nick crowdad
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/crowdad/poker/results/BE7CCC9C178045C6BBFD4471E7B791D8.html?t=2
pokerbrat637
kender ham som en solid spiller fra stars
officialpokerrankings.com/pokerstars/pokerbrat637/poker/results/90E30532A61846C992AC10D01F56379B.html?t=2
kender ham ikke
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/smoke2012/poker/results/C06A9A6130594AF6AB186464CD5D0E7A.html?t=2
solid spiller, skal lige ha set hans stats igennem
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/DyersEve88/poker/results/ACEDE5B97FB5457DB2D127C06926E805.html?t=2
igen en solid spiller
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/backroadbural/poker/results/CD3F5EA520E247228DF6BBD1BAB7DB52.html?t=2
FTOPS ME fællesstaking med pro hest
har 19.75 på FT hvor jeg alligevel ikke gider spille. så de blver sendt.
addict: np, det bliver alligevel en kedelig opgave at udregne procenter, især hvis alle sendte lige beløb :O)
procentfordelingen er obv i forhold til hvad rullen ender på.
weee my savior:D
Edit. hvornår spilles den?
var hvad jeg havde, lol.
vores cut på 60/40 på det amerikanske forum, uden cake, er en sick god deal for dem, derfor får vi de bedste heste derinde.
std derinde for dette buy in level er 70/30 + de bagefter skylder cake hvis de ikke casher.
jeg poster opr links efterhånden som jeg vælger.
addict, den spilles på søndag 17 ET og det er med en sick nice struktur
Hvis der kan overføres på stars shipper jeg også $20.
er frisk på at spille den
nick kaktusdude sender opr en af dagene denne pc er crap
Dem der vil være med shipper til Mightyfish (by H avartar salamander) på Full tilt.
står i øverste indlæg ;)
Er der ikke en der kan bytte lidt $$$ (20 for både jeg og FS i alt $40) fra Stars til Full Tilt?
i kan bare shippe til live21 på stars, så skal jeg nok få dem byttet : o) tænkte ikke lige på det da jeg lavede posten i nat.
Super - $20 shipped til live21 - clientad
1 indlæg er eddited med de bedste spillere der har ansøgt indtil videre, (de3r skal nok komme flere) i må gerne komme med inputs til hvem i synes skal med, alle spillere anser jeg som plus roi, og de er alle longterm members der har vist de er troværdige.
crowdad og pokerbrat637 kan jeg ikke helt bestemme mig for, håber der kommer lidt stærkere heste, men deres stats kan ses i op, samt de to der allerede er valgt.
hvis der kun findes 5 stærke heste bliver der kun valgt 5, sæderne bliver ikke fyldt op bare for sjovs skyld, dvs kun spillere jeg mener er massivt +ev kommer med.
pokerbrat637 har lige i forgårs haft et meget fint resultat, så ham kunne jeg godt stemme på uden at kende hans spil i øvrigt. Men lader det være op til dig.
Sjovt projekt - jeg skal helt sikkert have en andel - men venter lige til jeg ved om jeg selv skal spille ME
ham tiger143 spiller sgu osse solidt ;)
forstår ikke at han ikke har vundet mere end han har...
og casperNN skal i bare holde jer helt fra, total pokerdonk!
kunne godt være interesseret i en andel dog ser jeg det her som pokernet og ikke et amerikansk forum´som jeg ikke ved hvilket er. Så jeg vil kun have procenter i pokernet spillere hvis det kan lade sig gøre?
sanderM: det kan det desværre ikke, vil blive alt for indviklet at udregne procenter.
og ja det er PN, men vi finder desværre ikke mere end 2-3 stykker herinde der søger stakes til denne tour og som er +ev.
personligt har jeg overskud på stake af heste uden for pn og et sygt underskud herinde, jeg synes ikke det er vildt morsomt, derfor prøver jeg her at blande det bedste fra begge verdner.
forummet er ingen hemmelighed parttimepoker der må dog ikke linkes til det da der er affiliate på siden, men under fulltilt stakes kan man finde den tråd jeg har oprettet med de heste der er valgt og deres andel.
i sådan et felt vil jeg hellere have 10% i 9 gode heste end jeg vil have 30% i tre nogenlunde heste.
jamen ryger de amerikansk heste sammen med pokernet hestenes regnskab?
ja. hvis der bliver samlet 550$ ind og ti heste kommer afsted vil 55$ svare til 10% af overskuddet efter hestenes andel.
hvis jeg skal til at udregne procenter baseret på at nogen fravælger en eller flere af hestene, og modregne de andres procenter vil jeg blive sindsyg, heldigvis er der absolut ingen tvang til at deltage.
og det er ikke sikkert der bliver valgt mere end 4-5 stykker samlet, det kommer helt an på kvaliteten af de heste der ansøger.
PN hestene må pt være kaktusdude, thegreek og voigt, bliver der 10 pladser kommer de alle tre med.
hører obv gerne inputs omkring de heste der skal vælges.
PN valg ser fint ud, kigger lidt på parttime senere.
well orty og thomass skal obv også på den liste, thomasss, har du læst kravende ? med at pn heste dækker for hinandens buy ins ?
men det var 4-5 kvalificerede heste herindefra : O) har valgt to fra det andet forum, og medmindre der kommer folk med syge stats kører vi de næste 4 igennem herinde før der evt bliver valgt flere.
@live
Hvis du lige vil skære det ud i pap for mig, hvad menes der med det ?
Som jeg forstår det, er det at hvis man f.eks er 5 spiller og der kun er en der lige nøjagtigt kommer i pengene, så for han ikke noget ud af det, grundet han skal dække de andres buy in ?
Skal lige forstå det.
Prøver vi at vinde $ til ME 5000$ ved at vinde $ i mindre turneringer.?
Er det korekt forstået.
det er korrekt, alle hestene er ansvarlige for det samlede buy in, er der feks 4 spillere på pn så hæfter de alle for 220$ (hvis der bliver over tre spillere herinde, hvilket det absolut ser ud til der gør, sætter jeg spillernes procent op til 50% af overskuddet) da de står til ansvar for et højere buy in.
Kan man godt både søge og købe %'er?
Også selv om man hedder Stenbek? ;o)
odense, wcoop var også en mulighed, men vi har ingen spillere (i denne del af pn) som begår sig ved et 5k$ buy in.
det kunne obv også have været lavet på stars til de mindre wcoop event, men synes det er sjovere at få flere heste med, og strukturen i den her tour er uovertruffen,
Lige igen. så alle de heste der vælges, spiller kun satelitter til ME?
Den person der kvaller hvis det er tilfældet, er det også den som spiller ME
@Odense
Nej, de 10 heste stakes til en 55$ tour som jeg kan læse det..
odense, sorry, jeg skulle nok have specifieret at det er mini ftops mainevent, altså 500k guaranteed.
¨det er en 50+5 freezeout, med en sick nice struktur, den starter dog sent søndag aften, og kører nok 20 timer er mit gæt.
dette kræver obv at hestene herinde har fri mandag eller ikke arbejder.
Tak.... nu er jeg også ved at fatte det ;-)
Så 1/100 går videre til finalen
Jeg vil da gerne købe lidt. Sender i første omgang $10 på stars til Live21.
Odense, nej 1 pladsen vil sikkert tage 100k$ish det er en ganske normal freezeout tour, det er ikke en kval, det er Miniftops Mainevent, man vinder en del af præmiepuljen ingen sæder eller andet.
hehe, live said it!
Bare lige for at være lidt med.
Hvis man er 10 spiller, hvor 7 af dem ikke cashere, 1 casher 300, 1 casher 600, og 1 cashere 1000 f.eks.
hvad for de 3 spillere der casher ud af det $ mæssigt ??
@live
20 timer... er det ikke lige i overkanten? Strukturen stiger indtil 12timer(ca). Tror da ikke der bliver spillet 8 timer mere...
ved 12K spillere er der 90mill chips, det er 180BB ved lvl 48
thomass, der bliver maks 5 spillere herinde fra (sikkert færre pga tidspunktet.)
men udfra dit eksempel
"Hvis man er 10 spiller, hvor 7 af dem ikke cashere, 1 casher 300, 1 casher 600, og 1 cashere 1000 f.eks.
hvad for de 3 spillere der casher ud af det $ mæssigt ??"
buy in = 550/3 = 183.33$ går fra deres gevinster alt derover vil de (ved 4 spillere og derover) få 50% af.
men det nytter ikke noget at sætte trætte spillere til at spille en super deepstack tour, men lad os se hvem der er klar på en all nighter samt en god del af mandagen med.
Okay
Hvornår vælger du her fra pokernet ?
Hvis det er først er søndag vil jeg gerne lade min ansøgning stå.
Men hvis det er før ville jeg ha det dårligt med at sige ja tak, hvis man skulle være så heldig at blive blandt de udvalgte. For er jo lidt svært at sige nu om man er klar på en maraton tour om 4 dage, og så vil jeg ikke spilde din tid :)
thooomaaass.
Der er 5 spillere herindefra der har ansøgt og som jeg mener har gode nok stats til at de vil have en pæn edge over resten af feltet.
her er du i blandt, og siger du på søndag at du er klar så vil der også være plads til dig, men skal lige have tænkt over den bedste måde at gøre det på, for det nytter ikke noget at smide en ind der ikke er klar, dvs tømmermænd fra lørdag, eller arbejde/skole mandag osv, man kan ikke donke sig igennem dette felt og denne struktur, det er ikke en flippament hvor det er all in poker efter to/tre timer.
jeg vil tro vi rammer de 550$ så vi har 10 sæder, det er ikke sikkert de alle bliver fyldt, det er ikke fair for de andre spillere bare at tage folk for at fylde sæderne, så hvis stats og energien ikke er der søndag aften går jeg udfra folk melder fra, det samme med dem der har planer til et godt stykke op af mandagen, ingen grund til de spiller.
My point exactly :)
Tager for 200$ - vælg nu nogle spillere med hjerne frem for stats. Samt nogen der er troværdige!!
Tag lige en snak med mig når du får tid så kan det godt være jeg putter flere $ i projektet.
sanderM, der bliver udelukkende valgt udfra kvaliteter, og på det us forum, kun folk jeg ved pengene er sikre ved, dvs hvis de har penge på siden, som begge de to jeg har valgt har, ligeledes har de begge tidligere betalt pæne beløb til stakere.
jeg har lavet en tråd med spillerne herindefra hvor de skal melde sig klar, grundet tidspunktet er lidt skævt for os vil det have stor betydning, som du kan se slår de alle midstakes mtt ret klart´under distributed details.
alt i alt er jeg meget positiv overfor de to amerikanske heste, og dem der har vist sig klar herinde.
håber på en enkelt eller to mere fra ptp, da deres tidszone passer bedre, samt deres stats er i topklasse for sådan en tour her.
jeg mener nivauet i denne mtt vil ligge på hvad der svarer til 20$ mtt
og alle der har penge involveret har obv et say i hvem der skal vælges.
nu når vi snart målet på 550. hvis der er flere der er friske tager vi så flere heste, eller stopper vi ved de 10?
Jeg smider for 40$ i bøtten - da jeg har opgivet selv at spille Eventen --ellers SÅÅ fed struktur - damn, jeg burde bare starte mandag morgen med en "sygedag"
addict, som udgangspunkt skal der være plads til alle de heste der slår nivauet stort, det er et 10-12k mands felt så vi fjerner ikke noget value ved at have flere med.
jeg synes dog ti spillere er passende, men omvendt vil jeg nok også gerne selv have for lidt flere dollars, og kan ikke se nogen ulempe ved at have flere stærke heste med.
DrNoe, i know ville gerne selv have spillet den, men tidspunktet er absolut ikke optimalt, så har også selv droppet den.
lyder fint for mig at der kommer flere med, jeg overvejer selv at smide lidt mere i bøtten så sander ikke tager hele gevinsten:p
Nu skal jeg lige have skåret det i bølgepap.
er det den 50+5$ turnering i snakker om hvor der er sådan en god struktur?
Og er det ikke en turnering der er alle søndage?
@Odense
MiniFTOPS er en "kopi" af FTOPS - Full Tilts store tour-serie -derfor kun 2 gange om året
Men buyin er reduceret til en tiendedel af det originale buyin - men de har beholdt den dybe struktur -derfor noget bedre value for TAG rutinerede heste - end de sædvanlige 26$ tours
Det er vist en turnering som bliver afviklet i forbindelse med mini ftops eller hvad deres pendan til wcoop nu hedder. Så det er vist kun en gang om året?
Hvis i vælger at tage flere heste med er jeg nok også klar på at smide noget mere i.
Odense, Miniftops er en kopi af den normale ftops serie (bare med 1/10 buy in)
den er hosted af eli elzra
det er kun i forbindelse med mini ftops den kører.
startstack 7500
de første 15 levels er 12 min
10/20
15/30
20/40
30/60
40/80
50/100
60/120
80/160
100/200
120/240 (her starter en lille ante)
140/280
170/340
200/400
250/500
de næste 20 levels er 15 min
300/600
400/800
osv osv osv osv osv osv
fra 20.000/40000 er det 20 min levels
der vil være ihvertfald 90 mil chips i spil
så er der 50$ tilbage, kan være der bliver åbnet igen for at flere kan købe, men efter de 50$ er solgt så stopper vi indtil de 10 pladser er fyldt op, hvis der stadig er +ev heste åbner vi igen.
en spiller som jeg er lidt i tvivl om skal med, han er ny på siden, så kender ham ikke, derfor er der altid en chance for han kan scamme.
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/DwayneStacey/poker/statistics/E347E7BF643D4F858CA9D577A0A65EE5.html?t=9
men det er måske risikoen værd at tage ham med ?
hvad siger i andre ?
jeg snupper gerne de sidste 30 sidder i toget nu . Sender naar jeg kommer hjem
Er risikoen værd med sådan en tophest - kan man få nogle fra siden til at sige god for ham?
LOL ok vi er enige om han er med ik ?
www.pokerpages.com/players/profiles/117868/dwayne-stacey.htm
tiltthis, jeg havde lavet en lille fejloptælling, der er kun 25$ tilbage, men de er dine
kanish, dunno, måske fordi han vil ind på siden som aktiv, og det er en sick høj stake for en ny profil.
tophestene derinde kan få 20.000$ stakes, samt de altid kan sælge procenter i dem selv både live og online, så det er atraktivt derinde også for denne slags spillere.
for dem der ikke kender siden virker den btw sådan her, der hvor der står stake trykker man på når man vælger heste
img89.imageshack.us/img89/8302/33333333333333333.png
tryk på billedet for stort.
han må åbenbart være ret aktiv på chipmeup siden han spillede den for dem
vodpod.com/watch/1890638-dwayne-stacey-chip-me-up-champ-2009-wsop
kanish, han er valgt, så han bør spille.