100 $ sælges for 500 kr.

#1| 0

Hej People..

Tjaah jeg kom lige til at depositte 200 kr,her igår..
jeg har så været lidt heldig at vinde lidt håndøre..

Så derfor vil jeg gerne sælge 100$ for 500 kr
Det skal være til en danske bank,og skal helst ske
sådan at jeg kan nå i banken og hæve pengene inden
de lukker her kl 16..

Jeg har holdt en pause fra poker i et stk tid nu,og jeg
har tænkt mig at prøve lidt igen..Dog med meget
begrænset spil..
jeg savner noget underholdning,ud over tv og vennerne..

men jeg håber da klart de her $ kan sælges,da det kunne
være rart at få dem solgt right away:)

Jeg sender kun først hvis det er en nogenlunde kendt herinde.
ellers kan vi bruge Mellenmand,eller du kan sende først:)

Mvh mick

Ps det er på PokerStars.

02-10-2009 09:17 #2| 0

HMMMMM!!!!!

Ikke itvivl om du har dem til salg, men for satan da - var det ikke 3 måneders pause!!!!!

/Henrik

02-10-2009 09:26 #3| 0

mr-nurse,jo det var det..men efter en god overtalelse hos PokerStars
support..fik jeg lov til at åbne den igen efter 1 måned..

Jeg keder mig meget om aftenen,og det er simpelthen grunden til
jeg fik den åbnet igen..jeg vil så sørge for det ikke tager overhånd
igen..

den eneste grund til jeg ønsker at sælge,er fordi jeg ikke vil vente med at kunne sætte dem til udbetaling fra imorgen først,også modtager jeg først om 4-5-6 dage..

jeg forstår sikkert der kommer en masse spørgsmål ved mine valg..
men det immervæk mit eget liv,og jeg føler jeg har fået bedre styr
på tingene,rent økonomisk..

og jeg sætter stor pris på alle dem som har hjulpet mig igennem
det her,og de kan også være stensikre på,at hvis jeg føler tingene
går over gevind,så er jeg klar på at stoppe igen..men indtil videre
vil det kun være således at jeg spiller yderst sjællendt..

Mvh Mick.

02-10-2009 09:31 #4| 0

@Agrassiv
Efter jeg tabte de eneste kr jeg havde her sidste 1,så klippede jeg mine bankkort,
og bannede min bruger på stars for 3 måneder..

jeg kan sige med 100%
at jeg ikke spiller online poker i en LANG pause..
jeg skal have styr på mit liv ang spil!

hej allesammen..

I er virkelig nogle gode mennesker!

jeg vil lige pointere at jeg har "Bannet" mig selv på Stars i 3 måneder!

så uanset hvad,så ser man ikke mig på stars de næste 3 måneder..

Og der jo ikke gået 3 mdr endnu, skulle du ikke bevise noget over for dig selv. Søg dog hjælp.

02-10-2009 09:39 #5| 0

@ Aggrasiv

"Jeg keder mig meget om aftenen"

- Det tror jeg faktisk ikke du gør - jeg tror du har abstinenser desværre. Hvis du kedede dig, burde det være muligt for dig at finde andet at beskæftige dig med.

Du har ikke været i stand til at holde mere end en måneds pause - Hvis du skal have nogen chance for at vise pokernet at du ikke er ludoman, så skal du seriøst igang med at banne dig selv igen, og derefter bør du som halvdelen af alle PN profiler efterhånden har anbefalet dig - søg hjælp!

02-10-2009 09:44 #6| 0

[x] Tråden bliver lang.

Håber sgu du har talt med din gode hjælper herinde fra ( kan ikke huske hvad han hedder, andet end det er mckelbergs fætter) inden du har begivet dig ud i det her Mick.

Kan ikke hjælpe da jeg har lukket min stars konto ( det føles faktisk godt)

/Morten

02-10-2009 10:03 #7| 0

Har du ikke lige faaet kontanthjaelp eller hvad du nu var paa? Hvorfor haster det saa med pengene allerede her d. 2? Kan ikke se problemet i at stars bruger 5 dage paa at give dig pengene retur..

"men indtil videre
vil det kun være således at jeg spiller yderst sjællendt.."

Hvor ofte vil det sige? ikke at det rager mig, men lyder om en stor gang bullshit, no offence ofc :)

02-10-2009 11:20 #8| 0

Ban dig selv på alle sites. Anvend kun nogle få hvor du kan sætte en ugentlig/månedlig deposit limit. På den måde kan du få stillet de værste abstinenser uden at det går for hårdt ud over økonomien og måske få vendt din holdning til spillet og ikke mindst $$$...
Det virkede ihvertfald for mig dengang da det begyndte at tage overhånd.

02-10-2009 11:49 #9| 0

ih8:
Jeg gider ikke vente de antal dage på pengene,hvis jeg kan modtage dem med det samme.. det er ikke fordi jeg står og skal bruge de 500 kr idag..men jeg vil bare gerne have dem solgt,hurtigst muligt..

Det kan godt være i syntes det er en gang bullshit,men jeg har besluttet
mig for at prøve stille og roligt igen..

Jeg ved ikke hvad sjællendt er..men en turnering i ny og næ..

men jeg sælger stadig 100 $ idag hvis nogle er interesseret?
ellers må jeg bare vente til imorgen hvor jeg kan withdraw selv..
men det kunne være rart hvis jeg kunne få dem solgt nu her..

stackhunter jeg spiller slet ikke på andre sites end PokerStars
Dog har jeg prøvet lidt på full tilt ..men det er primært kun stars jeg gider ..

Mht mit bank kort..ja jeg har knækket hele lortet,så jeg ejer intet bank kort... men mine kortdetaljer er så indpræget i mit hoved,at dem glemmer
jeg tilsyneladende aldrig..

02-10-2009 12:00 #10| 0

Så kan alle der kørte med "Det er synd for manden"-tonen vist godt pakke sammen!

Manden er jo retarderet. Agrassiv, du skal ik regne med, at nogle folk nogensinde vil hjælpe dig herinde fra, eller støtte op omkring dig, når din rygrad er så ringe!

02-10-2009 12:02 #11| 0

"jeg kom lige til at depositte 200 kr igår"

lol.

Jeg synes tråden siger rigeligt, så undlader bare at skrive mere.. men omg..

02-10-2009 12:03 #12| 0

Styr på økonomi store skridt og tale stars til at genåbne din konto, hvordan gjore du alt det på kun en mdr med en lang pause ilagt i din plan ?

02-10-2009 12:09 #13| 0

"jeg kom lige til at depositte 200 kr igår"

priceless!!!!!

02-10-2009 12:13 #14| 0

Tvivler på du kan overtale stars til at genåbne din konto. Kom selv til at udlukke mig i et ½ år ved en fejl og der var ingen kærer mor.

02-10-2009 12:17 #15| 0

jeg skrev en email til dem forleden,om jeg gerne ville have min bruger åbnet igen,men efter et par emaisl så fik jeg den åbnet igen..

Det kan godt være jeg ingen rygrad har,lige mht det her ihvertfald.
men jeg gør det her nu også fordi,at jeg har lyst til at spille lidt
i ny og næ..

MartinB, det var da perfekt at du ikke skrev en kæmpe roman..
det forventede jeg ellers fra din side af..men hav en god dag..

til alle dem som har hjulpet og guidet mig,I skal bare vide..
At alle de ord og tanker i har haft,har ikke været forgæves
jeg har på min korte pokerpause på 1 måned,alligevel lært
at kontrollere mig bedre mht poker..ikke nok med det,så finder
kæresten og jeg ud af noget sammen igen,og det er også på den betingelse at jeg tager en afslapper med poker..

jeg har "fået" lov til at bruge 200 kr om måneden,og det er noget jeg vil holde.. hvis jeg evt vinder så skal de cashes med det samme..
det er også derfor jeg forsøger at sælge de 100$

men jeg har på fornemmelsen at jeg ikke får solgt de 100$ i den her tråd?

02-10-2009 12:19 #16| 0

Eeben efter 4 emails,så åbnede de min bruger..måtte dog også skrue bissen på,men det kan altså lade sig gøre med noget god velvilje..

02-10-2009 12:27 #17| 0

"måtte dog også skrue bissen på,men det kan altså lade sig gøre med noget god velvilje.." Damn, helt ærligt. Det er sgu ikke så smart, m8. Syntes helt ærligt at du bør gøre noget ved din ludomani. Har været der - er der nok stadig, men for fanden!!!!!!!

/Henrik

02-10-2009 12:29 #18| 0

@Agrassiv

Så vidt jeg forstod på det den gang så var det ikke PokerStars der ikke ville åbne min konto men det var et eller andet med en LOV de skal overholde når de udbyder online spil .

02-10-2009 12:29 #19| 0

Jeg har tidligere ladet tvivlen komme aggrasiv til gode, det er slut nu.

Hvis man hver gang man som ludoman keder sig, begynder at spille poker, så er man jo endnu større ludoman end tidligere, det er jo netop der en ludoman skal lade være med spille.

Tænk hvis en alkoholiker gjorde det samme, bare med pilsnere.

Selvom det lyder hårdt overfor din famlie som er uforskyldt i det her, håber jeg aldrig at nogen herinde hjælper dig igen.

som andre her i tråden har oplyst, så appelerer du i dine tigger tråde til folks medlidenhed og lover højt og helligt at du holder pause i 3 måneder, og så tager du røven på dem alligevel.

Godt jeg ikke hjalp dig som jeg overvejede.

Ps. Du har nu en ludomans lod, du vinder lidt småpenge og får blod på tanden igen, og jeg tør vædde på at hvis du spiller igen, så ender du igen med at tabe endnu flere penge.

02-10-2009 12:29 #20| 0

Aggrasiv, stop nu.

Det er fuldstændig åndsvagt det du gør mod dig selv og dit liv. Du har selv erkendt, at du har spilleproblemer. Hvorfor unbanner du dig så selv fra stars? Det er jo fuldstændig på månen mand.

Jeg har læst fra tidligere tråde at du har et barn. Prøv at opføre dig som en voksen, som dit barn kan se op til og være stolt af når han/hun vokser op. Det bliver altså meget svært når farmand er på kontanthjælp og samtidig har et spilleproblem.

Kig dig selv i spejlet en gang og spørg så om du er en person som dit barn kan være stolt af.

Det burde være vigtigere for dig end din lyst til at spille.

Jeg ved godt det er hårdt, men jeg tror bare man overfor dig, er nødt til at trykke på nogle parametre som gør rigtig ondt, for at du forstår det.

Søg hjælp. Det er ingen skam. For fanden mand, vi har allesammen på et tidspunkt stået i en situation hvor vi var nødt til at få hjælp fra anden instans fordi det har været for hårdt. Som sagt, det er ingen skam.

02-10-2009 12:33 #21| 0

Agrassiv@
Lav en tråd til hvor du rent faktisk sælger de 100$ og så ændre topic i denne til "Sælger 100$ diskussions tråd" for tror der bliver debateret hæftigt.

Kan desværre ikke selv hjælpe.

02-10-2009 12:40 #23| 0

tak iluvpenguinz det vil jeg gøre..

02-10-2009 12:40 #22| 0

de 10-15 % der faktisk havde ondt af dig, er nok blevet til 1-2 %

02-10-2009 12:49 #24| 0

Jeg ville godt nok føle mig bollet i røven hvis jeg havde brugt tid/penge på at hjælpe dig og du så betaler tilbage på den her måde.

Held og lykke i fremtiden , men vi ses jo nok om et par måneder i ny vil gerne låne penge tråd fordi jeg er fuckt.

02-10-2009 12:51 #25| 0

Eeben ,det der er en ting jeg kan Love Dig og alle mennesker..

Jeg vil aldrig lave en låne tråd mere..det er stensikkert!

02-10-2009 12:52 #26| 0

Ja den tror vi så på ......................................

02-10-2009 12:54 #27| 0

Aggrasiv, har du læst mit indlæg?

Jeg mener det, tænk over det.

02-10-2009 12:55 #28| 0

spil nu bare igennem agrassiv... du vil jo ikke lære det alligevel!

02-10-2009 13:02 #29| 0

Kom så agrassiv...

Som Granaten - fyr hele bistanden ind på Stars og giv dem så prygl. Du kan blive herrerig, hvis bare lige kortene falder rigtigt.

PS. Jeg ville ønske du var min far...

02-10-2009 13:05 #30| 0

Mr_K@

Holder det ikke med det Jacob har skrevet?

02-10-2009 13:10 #31| 0

@pingvinmanden

Er du ikke sød at sætte @ FORAN. Og det gælder alle andre der har samme idé om at det er en mailadresse I er ved at skrive til.

På forhånd tak...

02-10-2009 13:11 #32| 0

Mr. K

Det er bare dårlig stil det der, simpelthen.

Jeg har også "skældt ham ud", men at håne på den måde (din sidste sætning) nytter da ingenting.

02-10-2009 13:14 #33| 0

Hvad nytter noget med den mand?

I'm out of here, men jeg står bag hvert et ord. Manden er debil.

02-10-2009 13:25 #34| 0

Hvad er mandens historie? Kort fortalt.

02-10-2009 13:26 #35| 0

Mr_K

spot on imo!

02-10-2009 13:27 #36| 0

mr K..du må være helt blæst oven i Knoppen??

Min søn har alt hvad han skal bruge,og 100 Gange mere til..
Han har det super godt,og der er egentlig slet ingen grund
til at du sidder der og tror,jeg er en dårlig far...?

Har du selv børn?

Hvis du har,hvordan kan du så tro at en som mig er en dårligere far
end dig?

Nu Køber vi jo nyt legetøj og tøj til knægten hver måned..
det sker bare i starten af måneden,hans værelse bugner
med Action men-superman-spiderman..
Hver fredag er der fredags slik,osv osv..

så det er noget vås du fyre af der..!

---------------

Jacob jeg ved det godt,men jeg syntes alligevel jeg vil give det et forsøg
igen..jeg kan spille for 200 kr om måneden,så det er ikke jordens undergang hvis jeg taber dem..jeg kan jo godt lide at spille poker
,det jeg bare skal lære det er Brm..

02-10-2009 13:32 #37| 0

Mick.. Der burde ikke være en eneste der kan tage dig seriøst længere..

Stop nu!!! som alle de andre siger, ellers bliver det en endnu hårdere kamp op ad bakke.

02-10-2009 13:34 #39| 0

@Agrassiv

Hvordan fik han fredagsslik og legetøj når du spillede din kontanthjælp væk i poker og måtte tigge penge til at få mad på bordet?

Jeg har aldrig brudt mig om dig, og jeg har hele tiden vidst at det her ville blive enden på det.

Puke!

02-10-2009 13:34 #38| 0

@Agrassiv

Helt seriøst drop pokeren!

Hvad vil du opnå?

Jeg kan anbefale løb og styrketræning. Kom i form og ændre din tilgang til livet!

Lade være med at påtage dig offerrollen!!

02-10-2009 13:36 #40| 0

[x] Endnu en gang kommer ignore muligheden til sin ret

PN

02-10-2009 13:38 #42| 0

"Jacob jeg ved det godt,men jeg syntes alligevel jeg vil give det et forsøg
igen..jeg kan spille for 200 kr om måneden,så det er ikke jordens undergang hvis jeg taber dem..jeg kan jo godt lide at spille poker
,det jeg bare skal lære det er Brm.."

Dette viser bare at du ikke er kommet videre, tag at skriv til stars og bed dem banne dig de resterende 2 måneder.

Og hvis du kan holde det, kan du starte med at spille de 200 kr om måneden.

Ps, det er ikke alle der stiller spørgsmålstegn ved din evner som far, jeg er sikker på at din søn får det han skal bruge, og så undværer du selv.

Men jeg synes stadig du er åndsvag med din indstilling overfor ludomani og poker, og den måde du pisser på folk der har hjulpet dig.

02-10-2009 13:38 #41| 0

Hvis man opgøre det at være en god far til at være hvor meget legetøje underne har og man kan give dem slik, så er min erfaring at der skal lidt mere til. Har du det skidt har din børn det også dårligt, det kan en slikkepind ikke ændre på.

Du har tidligere sagt, at du har et problem med spil, og det påvirker ikke din familie ? forstår det ikke.

02-10-2009 14:05 #43| 0
Det kan godt være i syntes det er en gang bullshit,men jeg har besluttet
mig for at prøve stille og roligt igen..

Well, det var egentlig ikke en beslutning du tog, vel?

Btw synes jeg, det er elefantastisk, at du til stadighed bliver ved med at udstille dig selv på PN. Tak! Og det er obv. verdens største røver, at du nogensinde har udelukket dig selv fra at spille på PokerStars, men lad det nu ligge. Jeg håber, at du ikke får mere "hjælp" herindefra udover en oneway-ticket til Center for Ludomani...
02-10-2009 14:10 #44| 0

@addict

Ja det er bare 200 kr i starten , så bliver du hookt og du har tabt dine 200 kr fordi du bare altid er så "uheldig" , du sætter derfor 200 kr mere ind for nu skal de sku lige vindes tilbage da du jo slår gamet. Nu kører det hele igen.

02-10-2009 14:40 #45| 0

du ka få 250 kr.... kursen er lav pt

02-10-2009 15:49 #46| 0
"Det skal være til en danske bank,og skal helst ske
sådan at jeg kan nå i banken og hæve pengene inden
de lukker her kl 16.."

+

"ih8:
Jeg gider ikke vente de antal dage på pengene,hvis jeg kan modtage dem med det samme.. det er ikke fordi jeg står og skal bruge de 500 kr idag..men jeg vil bare gerne have dem solgt,hurtigst muligt.."

---------------

Hmmmmmm...
02-10-2009 16:16 #47| 0

Ja de blev da solgt, så skulle der være til fredagsslik.

02-10-2009 16:26 #48| 0

@ Orty

Den faldt jeg også lige over ..

Men Agrassiv .. Havde faktisk lidt medfølelse for dig i starten.. Men jeg skal love for, at det hele er væk nu ..

Jeg har ikke selv børn, men jeg synes ikke at de ting du nævner, gør dig til en god far. (Jeg siger på ingen måde at du er en dårlig far!!)

Din søn får legetøj og fredagsslik .. Wuuhuuu..
Din kæreste synes, at du skal tage en slapper med pokeren..

De to ting kombineret, giver en far/kæreste som går way to much op i at spille poker, og på den måde side stiller familien.. Så er det jo lige meget, hvor meget legetøj og slik du giver ham, hvis du alligevel bare sidder og spiller lidt "hygge poker" .. Men det kan da vidst ikke være hygge poker, hvis din kæreste siger, at du skal skære ned på det ?

Men det er bare min mening om det .. Synes virkelig du skulle tage at kvitte pokeren fuldstændig !

02-10-2009 17:24 #49| 0

ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz.............

At i gider blive ved er mig en gåde!!

02-10-2009 18:03 #50| 0

Men nu kan manden ikke hive ud før imorgen, og vil faktisk gøre så han ikke kan spille (alle sine penge op), så mon ikke det ville være +ev for ham hvis nogen hjalp?

Derudover er du en klovn agrassiv (:

02-10-2009 18:25 #51| 0

jeg er blevet hjulpet:)
så jeg har fået cashet ud..

02-10-2009 18:27 #52| 0

men kentkay du inde på det rigtige der..
jeg vil bare gerne hurtigst muligt cashe når jeg endelig lige vinder lidt:)

02-10-2009 18:42 #53| 0

Først havde jeg sympati med manden, så dalede den lidt efter de første tråde, nu er den HELT væk!

@Agrassiv
Seriøst, prøve at kig dine gamle tråde igennem & se om du vil have det sådan igen.

Du keder dig om aftenen, derfor er det kun poker som kan "fylde" det hul? hmmm

Du havde bannet dig i 3 måneder, men har fået den åbnet nu efter 1 måned!!! sick sick...

Det er ligesom en alkoholiker lige tager sig en øl efter 1 måneds behandling. det skader jo ikke lige at tage en øl vel?

Du fik nummeret til ludomani-centret, kontaktede du dem overhovedet???

02-10-2009 18:50 #54| 0

@blend84

Opgiv at trænge ind til ham når det ikke handler om at du kommer ham til undsætning eller han kan bruge dig financielt. Alt andet praller af på ham som på en ål.

02-10-2009 19:20 #55| 0

@Alle

Nu er PokerNet jo heldigvis et dejligt og fredeligt sted for alle, og derfor forventes det at alle forstår at der ikke hetzes helt uhæmmet mod enkeltpersoner. Agressiv har fået solgt sine muffins som var formålet, hvilket er dejligt for ham, og så er den ikke længere. Poker er et gentlemansspil - act accordingly. Det klæder ikke nogen at tale grimt.

02-10-2009 20:27 #56| 0

Pisfisk @ Han hedder Agrassiv ;-)

02-10-2009 21:02 #57| 0

@Pisfisk

Kan godt forstå at de PN profiler der har prøvet at hjælpe manden flere gange, bliver holdt for nar igen og igen... Har du nogensinde hørt om nogen der har haft held til at få fjernet en self-ban på Stars.

Hetzen er vel berettiget når man tigger om penge til mad til sin familie og sit barn fordi man har spillet dem op - PN's brugere har i disse tråde vist stor forståelse og barmhjertighed - der ikke er blevet belønnet...

02-10-2009 21:11 #58| 0

ynkeligt at skulle forsvare sig selv overfor anklager om man ikke er en god far - lol.

02-10-2009 21:39 #59| 0

@ImStillA

Hmmm... Okay, men sandt nok, touche.

@Fuglsang
Uden at jeg vil blande mig for meget i sagen, kan jeg også godt sætte mig ind i forskellige følelsesudbrud, men det var nu heller ikke det jeg beklagede mig over. Men direkte ondskabsfulde kommentarer er der meget få der bryder sig om, og har man så svært ved at kapere emnet, er PokerNet så lykkeligt indrettet at alle har en "Ignore"-funktion til netop dette formål. Jeg må opfordre til at overveje om funktionen er tiltalende, eller om underholdningsværdien trods alt er for høj. I sidstnævnte tilfælde bør en diskussion holdes på et anstændigt niveau, hvilket også er grunden til at jeg besvarer dit indlæg - netop fordi det er i god tone,forklarende og konstruktivt. Jeg kan kun forestille mig at langt størstedelen af brugerne herinde har de samme interesser som os.

Så uanset hvor enig jeg måtte være eller ikke være i det du skriver, så skal man stadig tale nogenlunde ordentligt. Ellers bør det give anledning til selvransagelse hvorfor der er et gammelt ordsprog der lyder at "tomme tønder buldrer mest". ;-)

02-10-2009 21:55 #60| 0

lol @ godtroende PN.

03-10-2009 21:45 #61| 0

@Agrassiv

Det er sgu tyndt du skal fylde os mennesker med løgn der har forsøgt at komme med råd, og bakket dig op.

Din OPR og sharkscope viser du har spillet stort set hver dag siden d. 21 september..

Jesus fucking christ.

04-10-2009 00:06 #62| 0

Hvis han har haft sin konto midlertidigt lukket for 3 måneder, kan han på ingen måde få den lukket op (Har lært dette af egen erfaring). Han har max haft den lukket i en måned så - måske kan nogle med kontakter til stars linke dem denne tråd eller skrive et velment brev. Vores ven aggrasiv har brug for hjælp.

Kan pokernet banne gutten evt?

04-10-2009 00:25 #63| 0

Big Slick @ WTF?! Hvorfor skal han bannes?

04-10-2009 00:32 #64| 0

Den eneste chance for at komme videre for en gut som ham, er at få blokeret adgang til kilder der kan give ham penge at gamle for - deriblandt pokernet.

04-10-2009 00:40 #65| 0

"Din OPR og sharkscope viser du har spillet stort set hver dag siden d. 21 september.. "

Pænt sick alligevel. Men det kører sgu' da fint nokfor ham i satelitterne :)

04-10-2009 00:55 #66| 0
Lad nu være med at fodre de trolls, der uophørligt vil være at finde på PN for crying out loud. Please?

04-10-2009 00:58 #67| 0

BS @ Man skal ikke lukke for hans adgang, medmindre han selv beder om det!

04-10-2009 07:34 #68| 0

Du kaster en sort sort skygge over folk der har det her spil som deres levevej. Du er en stor taber, og jeg ville ønske folk som dig ikke var en del af et forum der forsøger at gøre konkurrence mindede folk til de bedst mulige pokerspillere. Jeg håber du ryger så langt ned i dit ludomani hul at du taber alt du har kært, så livet kan stikke dig den største lussing nogensinde. Måske der, og det er et stort måske, kan du lære af det og rejse dig op igen.

Du lyver over for alt og alle, er deluded, og generelt uintelligent. Stop med at post herinde, og undlad at kaste skidt på det her spil.

04-10-2009 07:49 #69| 0

# I’ve excluded myself from playing on PokerStars, but now I’ve changed my mind. Can I remove the exclusion?

# No. Once you select to self-exclude, the exclusion is irreversible until the end of the period of you have selected.

Ydermere er det her maaske en ide:

# I am concerned that my problem is greater than just PokerStars. Is there a way to completely prevent myself from playing online poker?

# Yes. Please visit this site: www.gamblock.com. They have software which you may use to completely block your access to any online gaming sites, including PokerStars.

04-10-2009 13:07 #70| 0

"Din OPR og sharkscope viser du har spillet stort set hver dag siden d. 21 september.. "

Av !

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar