Hej
Nogen af jer der har oplevet at få mails fra full tilt hvor der står man har foretaget en ændring i ens email adresse? Ens mail bliver lavet om til [email protected] ?
Samtidig bliver der fjernet 10$ fra ens konto?
Hvad skal man gøre? Jeg har skrevet til support og ændret password. Er der mere jeg kan gøre lige nu og her?
Hackere på full tilt?
gå ind i din klient og se hvilke ip´s der har haft logget ind på din konto.
der kan man ligeledes se hvor de kommer fra i verden, ganske rart at vide trodsalt, især hvis det er fra en dansk ip.
Prøv evt at kontakte ejeren af domænet og hør hvad han har med sagerne at gøre
speednames.com/whois.asp?name=jaykay.dk&snkey={13951F79-ECBC-401B-B509-7C0B1D3440F7}*233896
Jeg har udbetalt alt hvad jeg har på FT.
Så nu må jeg se hvad der sker. Tak for alle svar.
Jeg må lige informere jer alle sammen om tyven, så andre ikke får taget penge af ham.
Jeg er rimelig sikker på hans navn er: og har ip'en: 80.196.108.119
Han logger ind på ens account og ændre email adressen og tager alt fra 10 til 15$ dollars fra dig.
Håber ikke nogle andre har været uheldige med ham.
@Sevelius
Hvordan kunne du vide hvem det var der havde logget ind på SvenneBabz's FT account?
@SvenneBabz
Hvad sagde FT til det? hvordan har han fået fat i dit password?
Kender du til andre der har fået nappet $ på FT?
@Sevelius
Hvordan kunne du vide hvem det var der havde logget ind på SvenneBabz's FT account?
@SvenneBabz
Hvad sagde FT til det? hvordan har han fået fat i dit password?
Kender du til andre der har fået nappet $ på FT?
Hvorfor skulle han nøjes med at tage mellem 10-15$ lyder som et bluff i mine ører.
//MoPe
@huje
Svennebabz skriver i OP at ens mail laves om til @jaykay.dk. Sevelius har bare slået ejeren af det domæne op.
wtf !?
hvorfor fanden sku man logge ind på en account og kun tage 10$ ?
og så vidt jeg kan forstå har han ingengang ændret pass ? Det er godt nok den dummeste hacker ever hvis det er rigtigt.
som don_t skriver var det måden jeg slog det op. At manden så er så dum at gøre det så åbenlyst fatter jeg ikke
Måske er det for at folk kunne overse et sådant beløb?
Men den teori virker også underlig hvis han ikke skifter e-mailen tilbage til den oprindelige.
Rimelig åbenlyst at de færreste ligger mærke til 10 $ der forsvinder derfor de små beløb
UNDSKYLD MIG, men er;
Registrant
zzz
ikke bruger 'Kampmayn', som skriver i denne tråd;?
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198777
Navnet minder og det er samme by i profil.... Very odd :-)
Copy fra profil inden det blive slettet:
jesper
Alder 18
By otterup
Job webudvikler
Favoritspil Texas Holdem
Foretrukne limit < $1/2
Spillet poker siden 2008
Online Poker
Pokerrum Username
Ingen registreringer!
Home game interesse Fyn
Forum indlæg 1
Otterup, det er da ikke langt herfra. Der kan da nemt deles lussinger ud :-)
er du gal et fjols, nu kan en moderator vel få delt et gult/rødt kort ud? hvis ikke bare banne ham
webudvikler / hacker? o.0
Men lad nu manden forklare sig først, kan jo være, det er et navnesammenfald :)
Tror simpelthen ikke der er flere pokerspillere der hedder xxx - men kunne da være spændende at høre hvad han sagde, tvivler dog på vi ser mere til lige den profil.