Nå, så er tiden kommet til en ny tråd da den anden var blevet lidt lang samt en ny update.
Oktober er absolut ikke gået som jeg havde håbet / forventet og jeg er pt kun på 16 BI's. Det bliver ekstrem svært at nå, men, da der er en enkel der har udstik på mig udover mig selv gør jeg selvfølgelig forsøget og ser hvad det kan blive til.
Tog igår to sessions, den første var en 8½ BI + session, godt spil, godt med skrub og gode setups, dette håbede jeg så fortsatte i min session nummer to men nej, endte med en 10 timers session med masser af setups, turned nuts mod rivered nuts, mere eller mindre alle flips tabt osv osv - en roller coaster session hvor jeg startede med at være oppe, så nede, så tæt på even for så at tage et mega dyk til 10 BI's stuck ca og så endte jeg 3 BI's nede - 6 BI's under expected.
Som lovet Moxo er her et par screenshot af hhv mest vundet fra og mest tabt til i September
img5.imageshack.us/img5/1714/tabttil.jpg
img132.imageshack.us/img132/6318/vundetfra.jpg
Graf oktober:
img7.imageshack.us/img7/8480/graf43k.jpg
Sessions oktober:
img23.imageshack.us/img23/8894/sessions43k.jpg
3 mdr supergrind projekt, tråd nr. 2
Ja der skal vist en god omgang skrub til for at hente det sidste, men en lille heater vil da hjælpe på det. :)
Har du ikke spillet en del hænder færre end expected. 42k på 20 dage er jo ikke alverdens, når du skal vinde så mange BI. Men det kan jo selvfølgelig også være svært med motivationen efter din september måned. :)
Gl med det!
@LaptopBob - Jo, det har været en meget svær faktor med manglende motivation, men den er så småt ved at være der
Nu må vi dog se hvor langt jeg når
En hurtig lille update, sidder lige pt og er ved at gøre klar til et smut til London - er blevet lokket med til Wembley til NFL kampen her på søndag og ellers så skal weekenden bruges på diverse pubs og så regner jeg også med at skulle ind og se hvad det der ministry of sound nu er ;)
Nå, nok om det - projektet i den her måned er der endelig kommet gang i, grinder en del og er på 55k hænder lige pt, hvad vigtigere dog er, er at jeg er på +7510$ - så dvs jeg er lige præcist halvvejs ift bettet - chancen for jeg når det er obv stadig lille men vil mene at efter den sidste uge (specielt igår hvor jeg havde en +11 BI's session) hvor mit spil virkelig kører, mine plays lykkes, folk bliver valuetownet, tilter og variansen har vendt lidt (gået fra 12 BI under expected til 2 under expected), kan det være jeg, med lidt lykke og lidt held, alligevel når målet. Der skal dog obv grindes bersærker meget igennem i den sidste uge - men, det må der jo så blive :) - er er ret sikker på jeg ikke får grindet det vilde i london....
Nå, vil bruge min flyvetur på at finde specifikke hænder og klargøre screenshots graf + sessions
God weekend derude
Nå, tid til en update her inden sneen falder, min lyst til poker er dalet til et niveau ala lysten til at ha sex med Pia Kjærsgaard, så har ikke fået grindet specielt meget, faktisk har jeg efter jeg kom hjem fra London kun haft en enkel session, alt gik galt og jeg tabte ca. 10 BI's i den session, en af de session der bare er trælse, alt gik galt, connectede ikke, masser af 3 og 4bets osv osv
Nå, om ikke andet, slutstatus er at jeg ikk når denne måned og jeg har besluttet mig for at købe mig ud af November bettet, orker ikke mere poks lige pt....
Hvis nogen skulle få samme tanke om et lignende projekt så go ahead, stikker gerne ud :)
Selvom referatet bliver lidt kortere end forventet så kommer der et, med plusser, minusser og hvad der ellers har været af småting
Sry til MoXo der troede på mig i denne her måned, og, alle November bets (hvis der er nogen) er obv washed...
Nu er der vist bare dømt snekamp :)