Er på mongoltilt, så regner med at spille 1/2 nu på Prima, hvis der er nogle, som vil have mine skillinger, inden jeg spewer dem væk til random muppets.
Nick: IDateRetards
Kom join the party
DOH!
Er stadig på pokerfri uge... Sickness!
Ville ellers gerne rense dig :)
Op på hesten og spil ordentligt m8! :)
MVH Skod
hehe er allerede close to bust.
Taber alligevel alt jeg rører ved, så nu hedder det 3/6 hu for resten.
And this is how it ended.
** Hand # 2923440997 starting - 2009-10-28 00:58:31
** Faoiltiama 2 [Hold'em] (3.00|6.00 NL - Cash Game) Real Money
ThaFishyForY sitting in seat 1 with 677.00
IDateRetards sitting in seat 2 with 784.25[Dealer]
IDateRetards posted the small blind - 3.00
ThaFishyForY posted the big blind - 6.00
** Dealing cards to IDateRetards: Jc, Kh
IDateRetards raised to 18.00
ThaFishyForY raised to 66.00
IDateRetards called - 66.00
** Dealing the flop: 6s, 9d, Jh
ThaFishyForY bet - 66.00
IDateRetards raised to 162.00
ThaFishyForY went all-in - 545.00
IDateRetards called - 611.00
** Dealing the turn: 10d
** Dealing the river: 5h
ThaFishyForY shows: 7s, 8d
IDateRetards mucks: Jc, Kh
ThaFishyForY wins 1353.00 from the main pot
Rake: 1.00
** Hand # 2923441670 starting - 2009-10-28 00:58:51
** Faoiltiama 2 [Hold'em] (3.00|6.00 NL - Cash Game) Real Money
ThaFishyForY sitting in seat 1 with 1353.00[Dealer]
IDateRetards sitting in seat 2 with 107.25
ThaFishyForY posted the small blind - 3.00
IDateRetards > hahaha
IDateRetards posted the big blind - 6.00
** Dealing cards to IDateRetards: 6s, Ac
ThaFishyForY raised to 18.00
IDateRetards went all-in - 101.25
ThaFishyForY called - 107.25
** Dealing the flop: 7h, 10c, 9s
** Dealing the turn: 5s
** Dealing the river: 7s
IDateRetards shows: 6s, Ac
ThaFishyForY shows: 3c, 5c
ThaFishyForY wins 213.50 from the main pot
Rake: 1.00
WP idiot - FML.
IDateRetards mucks: Jc, Kh
Tak for supporten i chatten btw - hvem du så end er:-)
@ dr0nuc
Ja, noget i den stil.
@SuperSennels
Sneen falder på fredag:)
Op på hesten,det hele ordner sig skal du se.
Jeg tror på dig.
Mvh Simon
ST +1
Tag en god pokerpause og start forfra med stram BRM, du er jo klart en vindende spiller såfremt du ikk tilt-limit rusher når det går skidt!
Very UL!
Jeg får det helt dårligt når jeg læser denne tråd igennem :/
Der er sgu ingen grund til at få det dårligt, have medlidenhed eller lignende. Jeg er en donk, og så er den sådan set ikke længere.
for HELVED da også altså Benjamin!?
så "countdown to meltdown" på msn var for engangs skyld sandfærdig...
Tiltet, fair. Limitrush, aaaghr!!!
Var der nogle der sagde julesne???
Op på tyren igen OP, ikke for at træde i det - men kunne godt tænke mig at vide hvor mange BI du havde smidt inden du gik på agrotilt ?
Som Nilsson.
Får det også helt dårligt af at læse det.
Håber ikke det var hele rullen der røg.
Det tager laaang tid at komme op og køre igen!
Har lavet samme nummer 100 gange.
Dagen efter sidder man med en følelse af at være den mest retarderer mand i landet, og der er bare ikke så pisse meget man kan gøre ved det.
Håber du har en løsning, evt en der kan stake dig, så du ikke starter op helt forfra.
meltdown.... 2$ SNGs FTW
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=200233
Hmm..
Det virker sgu lettere fjollet IMO.
EDIT: Staveplade
Dude, du var en af de sidste pn'er jeg havde trodet ville gøre det :(
Var det virkelig hele din roll ?
@ ManCini
Ikke rigtig noget faktisk - var bare pissed over en breakeven periode på 35K hænder med et utal af lamme sug og set-ups.
@ Ketelsen
Både ja og nej. Det var den rulle, jeg havde i spil. Har stadig en del som back-up, men holder en længerevarende pause nu.
SS,
Dine analyser bliver bedre og bedre og hvis du får dit hoved str8 ville du sagtens kunne knalde NL100.
@ hilberado
Ja, det føler jeg mig ret overbevist om, men mit hoved er ikke i nærheden af at være str8 pt:-)
SÅdan har jeg været kørende siden maj måned... Spiller 100k hænder om måneden for at breake even! GL med at være udpeget som rakemachine...
Wtf?
Hvorfor ikke bare cashe ud, og så bruge pengene på noget fornuftigt...? Man har imo et sick forhold til penge, hvis man vælger at smide +5k dkr ud af vinduet, og endda reklamere med sin hjerneblødning inden man gør det......
Lyder solidt med nogle dages pause, og evt. date nogle retards i mellemtiden :)
Læs en bog, cykel en tur, lav noget kedeligt et par dage, knald et par damer, w/e, og tilbage og rens af.
lul?
Anyway - been there done that. Det er langt fra enden på verden :)
Vi ses om en måned.
Well.. U are not alone, tror jeg har lavet det nummer en 5-6 gange igennem årene, det er bare om at tage en pause og når sulten og lysten melder sig igen er du mere motiveret og koncentreret end nogensinde før :-)
"Hvorfor ikke bare cashe ud, og så bruge pengene på noget fornuftigt...? Man har imo et sick forhold til penge, hvis man vælger at smide +5k dkr ud af vinduet, og endda reklamere med sin hjerneblødning inden man gør det......"
Ja omg altså ! hvorfor i alverden casher du ikk ud når du har fucking 5K kr !!!! Det er jo helt vanvittigt mange penge.. For de penge kan du jo leve mindst 1/4 måned !!
Som de ikk helt hjernedøde siger så er det bare igang igen. Du har hva det kræver for at komme til at være solidt vindene på 400nl+, det er jeg slet ikk i tvivl om.. Hjerneblødninger kommer desværre for de fleste men lad dig ikk slå ud af en enkelt.
Personligt har jeg accepteret at jeg sucks at poker og har derfor valgt at grinde sng som mit bread and butter, men jeg er overbevist om at du har hva der skal til for at blive en af de der cashgame sharks.
I have faith in you man, prove i'm right !
"For de penge kan du jo leve mindst 1/4 måned "
Ja eller mere end en måned, inkl alle faste udgifter etc i følge taksten på dagens SU :/
@ Ketelsen
Hvis du ikke synes at 5000kr er en del at smide væk på så kort tid, så har du så sandelig også et MEGET forskruet forhold til penge. 5000kr er sgu da 2mdrs madbudget, og så spiser man endda godt.... Om så OP er vindende på nl5k, vil det jo være bedøvende lige meget, hvis han af og til vil få disse hjerneblødninger og brænde hele rullen af. End of story!
Som mange af de andre, op på hesten igen, mit indtryk er også at du er pænt bedre end en avg. nl100 spiller! Pause, og så bare derudaf of rens de pisfisk!
Var så lidt med chatten, altid noget du ikke gik ud efter kortet (;
velkommen i klubben SS hvis du har tiltet rullen væk jeg har også lige smidt en lille 30k $ af rullen :)
STUCK ! :(
@Aced2day
Jeg har aldrig sagt at det ikk er meget at smide 5K på en dag.. men jeg har selv gjort det flere gange og jeg laver stadig ikk andet (work, that is) end at spille poker, så undre (er det virkelig et ord !?) mig bare over at nogen kan være stupide nok til at komme med comments som: "Hvorfor ikke bare cashe ud, og så bruge pengene på noget fornuftigt...?"
"Ikke rigtig noget faktisk - var bare pissed over en breakeven periode på 35K hænder med et utal af lamme sug og set-ups."
Omg...Det er jo like....well, nothing...
lol @ tilt rullen væk pga 35K breakeven periode :D
Op på hesten igen makker, og få styr på det mentale :)
sailor skriv lige hvis du får samme ide ! :D
Og jeg overvejede at stacke dig......hvad sker der med blødningen...
haha SørenMathias. Jeg lagde jo nærmest op til, at jeg ville spewe til PN, men ingen ville have mine :-)
Synes det er vanvittigt at spewe rullen væk pga 35k break-even hænder.. Det er hvad man spiller på 2 uger??
@ walth
enig, synes det pænt crazy =D
Men nok ikke alle der spiller 35K på 2 uger :)
@n1c0
35k på to uger svarer til 1250 hænder om dagen, hvilket er 75 min poker, hvis du 8-10 tabler.
walth...
2500 om dagen... (35000/14 = 2500). Alligevel en ok forskel.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i at man kan tilte over break-even over 35k hænder. Så har man jo i realiteten brugt forholdsvist langt tid på noget rimeligt meningsløst uden at tjene nogen penge på det - dvs. spildt tid man kunne have brugt bedre på så meget andet.
Nu ved jeg ikke hvor meget OP spiller men for almindelige mennesker der ikke har tid til/gider at spille poker hele tiden, og ikke er grinder-maskiner der spiller 8-10 borde, tager det altså sygt langt tid at spille 35.000 hænder.
Jeg har selv tiltet over væsentligt mindre men jeg er også i en klasse for sig på det område :-)