Skriv gerne her om i synes tråden jeg har lavet hvor folk kan føre deres resultater ind er brugbar, og om det er noget i vil benytte!
MTT resultater for hest/staker-god ide???
Ja meget men opsætning af det kunne osse være sådan her
dato/staker/tour id/BI/resultat/- eller + $
evnt en linje i bunden hvor der står + eler - på samlet stake
så opretter hver hest en tråd og retter hele tiden i den
Det ville være fantastisk imo, alene det at se om pn samlet er oppe eller nede ville jo være monster sjovt, men kræver alle skal deltage.
idéen er god.... men risikoen for at det bliver uoverskueligt er vist rimelig stor.....
Er der en der vil bruge tiden på at opdatere ? Så synes jeg man bør lave en blog hvor staker indberetter via PM til den der opdaterer og så kan vedkommende lave en kolonne pr spiller.
Prille som staker evnt ny staker kunne man hvis en hest søger på det stake man nu tilbyder, gå ind og tjekke denne hest`s resultater
Ved godt det på et tidspunkt kan blive overskueligt, men så må der oprettes ny tråd, hvor i hvertfald balancen videreføres, evt sammen med FT placeringer?
På trods af at et regnskab som dette pt. vil smadre, den i forvejen lille, kredit, jeg har herinde, synes jeg det er en fremragende ide. (Satans DoNs!!!!)
Jeg mener dog at Homemades version er den rigtige vej frem.
Og ja, det bliver muligvis uoverskueligt, men indtil der evt. kommer en regnskabsfunktion på PN, er det da en udmærket "service" at tilbyde stakere - om de så vil benytte den eller ej er jo en anden sag. (kunne jeg nu godt forestille mig at de ville.
Lad os blive enige om en struktur, og få "hottet" tråden der skal drive det.
Jeg kunne ligeledes ønske en "SNG-projekt" liste, omfattende alt lige fra sats, HUs, singel + mulittable SNGs.
Kunne være noget i stil med:
Staker/Start/slut/BR start/BI/+eller-$ / ROI
Kunne jo evt. bare medtages i den anden tråd.