Hej er der nogen der ved hvor jeg kan streame finalebordet i aften/nat på forhånd tak.
WSOP Final
Den bliver jo ikke streamet. Kun live reporting på bla pokernews så vidt jeg husker.
bluffmagazine har straming med lyd
bluffmagazine har straming med lyd
@Jensen
Det lyder sådan. Men hvis du slår op på dvs. poker news sider i morgen tidlig, så skal du nok hurtigt få svaret på hvem der vandt ;)
svenne det tager jeg gerne et bet på ikke er tilfældet.
Jeg har fået et link fra Metalby herinde fra til WSOP FT live stream. Jeg må ikke sende det videre, da det åbenbart er noget affiliate-halløj. Men Metalby må gerne. Tror bare I kan sende en PM til ham :)
Ty mhau, ser sgu ud til at virke.
@ festesben
Well, i det link som Metalby sender rundt, der er noget optakt nu med Negreanu og Eastgate :)
@Metalby
Tx much appreciated....kanon link!
@MHau:
Jeg går ud fra, det bare er for sjaw, og en pendant til AndyColes loltrick sidste år?
@ poker prince
Næh, sådan noget synes jeg egentligt slet ikke er sjovt :S
@ festesben
Eksempelvis i venstre side under "Seneste blogindlæg". Der er han den øverste :) Ship en PM til ham.
OMFG!!! Så I det korttrick Negreanu kunne???
@ festesben
Nop, det er et affiliate-link. Bare prøv at sende igen. Han får nok mange PMs i øjeblikket, så han kan nemt have overset den.
@ festesben
Det ved jeg ikke.
Men du skal have en kæmpe tak for at bekræfte, hvorfor der stadig er value i online poker :D
NOgen der kan sende dette link på en eller anden måde? kan se hans Pm er blevet lukket?
Sidste år var der en sjov tråd hvor folk lod som om der fandtes live-stream af WSOP og at AndyCole kunne sende linket. Det var skæg fordi så mange hoppede på den.
Der var nemlig IKKE nogen live stream. WSOP finalebordet blev nemlig ikke streamet live sidste år fordi ESPN sendte det i redigeret form tirsdagen efter.
Folk hopper nok ikke på den igen, og i hvert fald vil det ikke være ligeså sjovt at gentage joken.
Stop... just stop. ;-)
Bluff + Wsop's hjemmeside live-streamer
Starter kl. 22 på Bluff