Jeg tillader mig at gøre opmærksom på mit seneste blogindlæg i min blog på på PN, således jeg sikre mig så mange som muligt ser det.
Alle spørgsmål vedr bloggen kan stilles i denne tråd.
Mit seneste blog-indlæg.
15k hænder. PÅ EVEREST!?!? Min tiltfaktor når cirka kogepunktet efter 1 time derinde pga deres overdrevnesuperdupernederenamatøragtigelorteklient.
Men GL med projektet. Det lyder egentlig spændende :).
Virker rigtig interessant og ønsker dig al held med det.
Godt initiativ
Rigtig solid projekt, kan kun komme til at gå godt.
Ligesom Viggow mener jeg også, at Everest er dette århundredes dårligste software, men det styrer du jo heldigvis selv.
GL.
Synes ikke softwaren er så dårlig som i gør den til. Man skal dog vænne sig til den, og der er da et par ting som jeg ville ændre hvis jeg bestemte :)
Ville gerne høre op's begrundelse for netop everest ?
GL m8. Det er mega generøst tilbud det der!!! Altså, jeg forstår det rigtigt og du tager kun 35% af profit og smider rulle og rigtig meget coaching oven i hatten???
If so er det imo. det bedste tilbud mht. staking osv osv. leveret i poker DK som jeg kender til!
"* Du whiner ikke (for meget) og har generelt en forståelse for varians.
* Du laver ikke dumme ting, spiller stiv, tilter, lyver og andre muppet-ting."
Det ruler jo mig og Nick ude :D
Kan ikke helt finde ud af om jeg det er +EV for mig at sende denne tråd til toppen, da det jo uden tvivl forringer mine chancer, men på den anden side fortjener OP også den klart bedste kandidat på PN til dette tilbud
Held og lykke OP
Vi stiller spørgsmålet her i stedet for
''Du har fundamental forståelse for poker og har spillet en del hænder på NL100/NL200''
Så det du siger er at du vil have en som har prøvet at rykke op, men som ikke kunne slå niveauet?. Det er ikke en mulighed at finde en NL25-50 spiller som slår det solidt, men som ikke har været højere oppe?.
Super initiativ! Du får min ansøgning snart.
Hvor lang en periode har du tænkt dig at coache?
joonas og KeysorSoze er dine valg.
/thread
Hold da kæft en stjerneblog, du har gang i Hilbert!
Thumbs up!
Må jeg spørge, hvad ud egt regner med at få ud af stakingaftalen?
(løbetid mv.)
Der er vist en der lige har set Brüno ;-)
Det lyder som et rigtig fedt projekt, og jeg tror at personen/erne du vælger kan få en hel del ud af det!
Dog syntes jeg også at der er en hel del spørgsmål forbundet med dit indlæg. Du skriver intet om klausuler eller andre vigtige betingelser! Hvor lang tid skal projektet foregå over? Smider dit protégé selv til en del af rullen, eller skal der kun spilles på max. 3-4 borde?!
Du skriver at det gerne må være en etableret midstakes-spiller.. Ved dette må forstås en person, der er vindende og selv har en fornuftig rulle eller hvordan? Du kunne være fedt hvis du gider udbyde det lidt mere..
Hvorfor skal spillet foregå på Everest, når de ikke tilbyder RB? Overskudet blir minimeret betydeligt ved dette..
Thanks...
Fedt projekt :)
Gid det var NL50ish i stedet
Jeg prøver lige at skrive her istedet :)
Har du en mail man kan sende en ansøgning til hilbe?
Min inbox virker ikke.
Tak for lykkeønskningerne og interessen so far.
@Viggo,
Everests software er slet ikke så skidt igen. Man kan ændre baggrundsbilledet til sort, spille flere borde hvis man synes det går for langsomt osv. Som med alle andre software er det vel et spørgsmål om tilvending. Personligt synes jeg EVPs software er bedre end f.eks Boss og Ongame.
Bridge,
EVP er valgt fordi det er der jeg selv har spillet mest, kender supporten, eneste sted jeg pt har mulighed for at shippe penge hurtigt, og generelt kender games ret godt (ikke lige NL200/NL400 but still). Desuden er dette en investering for mig også, og jeg ser gerne stakee spille de mest soft games på nettet, hvilket jeg tror EVP muligvis er.
Der kunne for så vidt også spilles andre steder, hvilket stakee og jeg finder ud af.
Mickey,
True:) Men "kravet" om whining er nok mere en indikation om at jeg ikke ligge skulder til en violin-grinder. Pokerspillere er generelt nogle fckin pussies (migselv incl), og vi burde alle bruge mere krudt på mere fornuftige ting end AIEV over en random session:)
Incrazy,
Selvom det også kunne være cool at hjælpe nogle NL50 spillere, tror jeg at jeg at jeg i første omgang vil forsøge at finde en spiller som umiddelbart struggler en smule på NL200 ish. Det er lidt nogle andre ting der skal til for at knalde NL50 f.eks, ofte tror jeg disse egenskaber kan erhverves ved trainingsites, mens jeg tror jeg har en del at byde ind på, hvad angår hvordan man knalder reg-fishes på midstakes. Det her er ikke en super god forretning for mig, og hvis jeg ryger helt ned på NL50, er der ikke meget at hente for mig.
SuperWerder,
Stake-aftaler kommer som regel til en naturlig afslutning, når 1) stakeee buster eller kører død i det, 2) stakee vinder så meget så vedkommende har egen rulle og føler han ikke gider afleverer % længere.
Mht en specifik periode, dont know really. Måske 2-3 måneder.
Tinamus,
Jeg er ret sikker på at det, rent $ wise er en ret dårlig deal for mig. Hvis jeg sætter min egen timeløn ved at grinde op imod min forventing ved det her projekt, burde jeg obv ikke gøre det.
Jeg synes det er spændende at lære fra sig og man lærer også noget i processen.
Svenningsen,
Jeg kan umiddelbart ikke komme på flere klausuler. Der er selvfølgelig nogle stop-loss ting, antal borde og hvilke games vedkommende skal spille.
Jeg leverer rullen. Antal af borde må blive en personlig ting, men det her projekt har indlæring og kvalitetspoker som fineste priortet, dvs det ikke handler om at grinde 10 borde og shippe rakeback.
Mht EVP, så kunne det også spilles andre steder. RB er vigtigt, gode games er også vigtigt.
MartinB,
Helst en PM her på sitet.
@hillberado
Mente nu bare at flere NL50 spillere sagtens har evnerne til at slå NL100 / 200. Men ikke har rullen på tidspunktet :) kan hurtigt nævne nogle stykker, altså var mere hvorfor du kun henvender dig til tabene spillere som måske har siddet der oppe lidt tid. Det kunne jo godt ligne et kæmpe projekt :)
Incrazy,
Yea, enig I at det er bedre at finde diamanten i skidtet (læs: en rensende NL50 spiller), frem for en dårlig NL200 spiller.
Well, NL50 spillere er også velkommen til at ansøge. Jeg har allerede modtaget en ansøgning fra en NL50 spiller, og det så ret fornuftigt ud!
@hilbe
Jeg har ingen mulighed for at sende dig en PM i og med at min postkasse er lukket. Gider du sende din mail til mig på: [email protected] hvis du ikke vil have den frem her?
Okay :) jeg spurgte egentlig mest af nysgerrighed, er vidst uden for din målgruppe. Alt jeg har renset er live cash + PLO :)
@ Hustler22
Fordi jeg ikke har lyst til at blive staket og pt ej heller besidder de kvaliteter, som hilberado skal bruge.
Super fedt, Hilbe! Hvis ikke det var fordi jeg var i gang med en anden stakingdeal havde jeg insta shippet en ansøgning - den deal du har serveret for folket kombineret med den indsats/coaching du selv bidrager med gør, at det er et overlækkert tilbud!
Stærkt mester, og GL med det!
@ Turbo
Jeg har faktisk haft en staker der, tro det eller ej, kunne stikke Hilbes deal! :P
Udmærket deal at tilbyde. GL med det.
pick joonas btw, hvis han ansøger.
Det lyder som et rigtig fedt projekt og et generøst tilbud. Held og lykke med det. :-)
Så er det ved at være lige op over. Bliver spændende at se den udvalgte :)
BUMP!
Mon ikke han har smidt en PM afsted til sin udvalgte... De har sikkert nogle ting der skal afklares inden offentliggørelsen, men det bliver et spændende projekt at følge uanset hvad!
Det lyder sq spændende. Men asso, hvis man er storrensende nl50 spiller, hvorfor så tage i mod dette, da der sikkert ikk vil gå længe inden man har bidt sig godt fast på nl100? hvis man owner nl50 som tag så sidder man min. også midt i feltet af nl100 spillere.
Spændende hvem det bliver. Bliver fedt at have lidt anderledes at følge med i :)
Stadig intet nyt?
@ Zonki
Måske pga den vanvittig gode coaching man kan få ved siden af. Tror virkelig den er guld værd!
Hey,
Beklager forsinkelsen. Jeg har været HU med nogle lokale østrigske gangstere de sidste par dage. Sjælelæsningen er mildest talt gået galt - jeg kan ikke se igennem deres larver, læderveste og totalt random moves.
Mht Protege´en, har jeg valgt "Rasseren". Jeg tror han er i et stadie hvor det vil give super god mening at yde coaching som næste step, modsat alle de andre redskaber man kan bruge.
Jeg sender en PM til alle der har ansøgt med en lille julegave:)
Glæder mig spændt til at følge projektet. Held og lykke med det hele
Håber det går godt begge veje :)
Gl med det. Opdatér gerne udviklingen i din blog:-)