Dårlig opførelse!

#1| 0
Sendt til fryden i PM

Hej pn'er

Jeg ved ikke om i ser denne besked, men i tilfælde af at I gør, så poster jeg den:

Jeg har ikke en lav fatteevne, som det i mange af mine post fremgår, jeg er virkelig ked af sagens udvikling, da jeg synes det har været en kanon oplevelse at have med jer at gøre.

Jeg må indrømme at jeg har lavet nogle virkelig dumme handlinger og beslutninger. Jeg har dog meget svært ved at se hvordan jeg kan rede livet på dette forum.

Jeg vil sige det har givet mit spil virkelig meget, og der har ikke været noget federe end at stake nogle dollars, hvorefter man kigger på fra sidelinjen og ser udviklingen.

Jeg kom fra starten dårligt ind på pn, ved blandt andet at søge stake via pm's hvilket har været min absolutte dummeste handling, samt det at jeg ikke holdt mine aftaler i det første stake jeg fik af Homemade.

At sagen nu har taget den retning havde jeg aldrig forudset, da du tilbød mig det bet. Jeg synes da det var ret nice lir, men det var jeg åbenbart ene om, for da jeg beviste det, så var jeg ude på dybere vand end jeg kunne bunde.

Jeg vil helt klart sige at mine handlinger i mange situationer har været til grin, samtidig med at jeg har følt med provokerede af visse personer, så på samme måde blev jeg provokerende, hvilket var den helt forkerte strategi.

Jeg ved ikke om du ved hvad jeg skal gøre for at komme tilbage, da jeg har svært ved at slippe dette, da jeg har brugt mange timer på det, og har nydt alt det pokersnak.

Måske I vil give mig nogle råd om at sige ordentligt undskyld og blive accepteret igen, selvom jeg ved det kommer til at kræve hårdt arbejde, hvis det skal have en chance for at kunne lade sig gøre.

Men alt i alt sorry pn, det var ikke meningen med mit besøg her.

Hilsen Per Jensen / Per_danmark

ps. håber nogle af jer vil bruge det sidste tid på mig og svare :).
25-11-2009 18:57 #2| 0

"Jeg vil helt klart sige at mine handlinger i mange situationer har været til grin"

spot on, der har sgu været en del handlinger der har været til grin! og at du først kan se nu, at de har været til grin ændrer jo ikke ved, at du nu engang har gjort som du har!

/G

25-11-2009 18:59 #3| 0

Lad nu bare være med at kommentere på det...

Nu har vi haft en tråd, der handlede om at kaste med mudder. Lad os holde os til den...

25-11-2009 19:00 #4| 0

Niks , har du ret i , men det er meget smart lige at få et slag i ansigtet og komme ud af sin lille kubel, så man kan se sagen i et bredre persperktiv !

25-11-2009 19:02 #5| 0

WD Per - godt at se , fint indlæg

25-11-2009 19:03 #6| 0

Det kræver en vis form for modenhed at spille for andres penge, der er ikke plads til et ego der forhindre en i at blive bedre.

vi har nollerdk og gumple som vel nok de bedste eksempler herpå, begge har rykket sig utroligt meget, det har de gjort netop fordi de modsat dig har valgt at blive bedre, istedet for en stædig holdning om at ingen skal lære mig noget.

Dette gælder btw ikke kun i poker, men i alle livets aspekter, man kommer længere ved at være lydhør overfor andres forslag til forbedringer, også selvom budskabet måske ikke altid bliver afleveret på den mest hensigtsmæssige måde.

25-11-2009 19:08 #7| 0

Live jeg forstår dig, også der for jeg laver denne post.

Føler mig nemlig parat til at udvikle mig, jeg vil blandet sige at de gange jeg har arbejdet med happy har givet mig utolig meget, og han er kommet med små input, som gør at jeg casher flere turneringer end jeg førhen har.

Jeg har været meget lukket til , og hurtigt følt mig provokeret , alt for hurtigt, hvilket jeg vil kalde mit største problem. Håber nogle få vil have forståelse for det !

Edit: Urettede post, så lad vær med at gå op i stave fejl, eller fejl fomuleringer. :).

25-11-2009 19:13 #8| 0

Da jeg ikke har nogen ide om hvad der er sket førhen.......

Grundlæggende er det dog min holdning at der skal være plads til alle og at træder nogen ved siden af skal de i en hvis grad have muligheden for at starte på en frisk. Dette kan dog ikke ske et utal af gange.

Hvadend der her er tale om har du med ordets magt taget et første skridt i den rigtige retning, det bør så følges op af handling.

VH

Morten

25-11-2009 19:15 #9| 0

Slasquer +1

25-11-2009 19:24 #10| 0
25-11-2009 19:27 #11| 0

Jeg har det på den måde at man må erkende når man fejler, og prøve at rede kastanjerne ud af ilden, hvilket er det jeg forsøger. Fordi jeg har fået mere ud af pn, end jeg ville gøre af noget andet forum!

25-11-2009 19:33 #12| 0

sry forkert tråd

25-11-2009 19:35 #13| 0

@Minibt

Spot on!

Troede jeg sgu' heller ikke...

25-11-2009 19:36 #14| 0

Godt initiativ du har taget der;) Jeg er rimelig sikker på at størstedelen af folk herinde er klar til at give dig chancen for at komme tilbage hertil, og blive en del af PN igen. Men tror du skal være klar over at det tager tid at vinde tilliden tilbage hos folk.

25-11-2009 19:38 #16| 0

Ingen er for stor til at ta´ imod en undskyldning!!

Godt du har omsider selv kan se det fra en anden vinkel.

25-11-2009 19:38 #15| 0

@strange_man

lol nåde du at se hånden, skyndte mig ellers at fjerne den.

25-11-2009 19:39 #17| 0

sq da ikke gi manden chancen igen igen. tojen du falder da ikke på røven over sådan en gang smøre.

25-11-2009 19:44 #18| 0

Der vel plads til alle.

Jeg har giver Per chance nr. 2 men nr. 3 skal han ikke regne med.

25-11-2009 19:45 #19| 0

Ved ikke hvor mange chancer manden har fået i forvejen.

Men som jeg skriver, vil det tage tid.

25-11-2009 19:46 #20| 0

fordi jeg har fået en øretæve af de store, som har fået mine øjne op. Det tog desvære alt for lang tid, men sent er bedre end aldrig.

25-11-2009 19:46 #21| 0

Happy Jazz præcis min point

25-11-2009 19:51 #22| 0

Af de store?

Vi har prøvet at hjælpe dig fra dag 1 per, og vi er stadig mange der nok vil hjælpe dig. Men din snor er som du selv ved ikke så lang mere, og derfor kan jeg godt forstå dit første indlæg.

Men som skrevet før mange gange.

LYT LÆR OG GØR SOM MAN SKAL ;)

Ser/håber at se en bedre per DK på pn

I think this is you´r last shot

Hilsen

Nikzz

25-11-2009 19:53 #23| 0

Jeg håber du får ret nikzz, men er måske bange for at den sidste chance har været der for manges tilfælde, desværre, men vil gøre mit ypperste for at rette op på det forsømte !!

25-11-2009 20:30 #24| 0

Alle har vel lov til at få 15 chancer, så derfor har Per stadig 1 chance tilbage. Stake ham nu!

25-11-2009 20:39 #25| 0

Lidt ord til dig Per.

Jeg har personligt prøvet at hjælpe dig flere gange. Du siger tak efterfølgende, men laver intet om. Eksempler på det:

Besked modtaget 11-09-2009 08:52
Afsender Per_danmark
Modtager fs905
Emne tak
tak for rådene mester :).. det kan jeg bruge til noget . måske også dumt af mig at tage en 45 mands, men der skete absolut intet på 90 mands turneringene, prøvede også at skrive til ham , men så skrev han at hans postkasse var lukket, vidste jeg ikke :/ :)..

Besked modtaget 12-09-2009 06:47
Afsender fs905
Modtager Per_danmark
Emne Sv: tak
Nogle råd her i dette forum.

Når du starter her ser folk dig an. Starter du med at bryde aftaler, så er du meget bagud på point - derfor er det meget skidt efterfølgende at spille ting som ikke er aftalt. Det gør du vil misse nogle gode stakes som udbydes her.

Jeg har respekt for, at du spiller de 4 sng's som elmander giver dig mulighed for. Spillet ser fornuftigt ud.... dog SKAL du holde dig til aftalerne.
Personligt vil jeg være utryg ved at køre en stake hos dig, hvis du ikke kan holde dig til det aftalte.

Flemming

Besked modtaget 14-09-2009 19:48
Afsender fs905
Modtager Per_danmark
Emne Sv: vedr. stake projekt :)
Hej Per

Du er stadig bagud på point hos mig. Desuden lever du ikke op til de krav jeg har sat i min tråd.

Hvis du skal spille for mig, så skal du selv kæmpe dig op. Det kræver meget tid og en hård kamp...... det betyder du skal bevise dit værd - både til at overholde deals og brm.

Flemming

Besked modtaget 08-10-2009 05:41
Afsender fs905
Modtager Per_danmark
Emne Sv: stake
Hej Per

Jeg vægter forskellige ting. Når jeg staker, er det vigtigste at kunne holde de aftaler jeg stille op. (det er i øvrigt ikke så svært)

Stabile folk som gider at spille de sng's som jeg staker til. For mig er det selvfølgelig vigtigt at de kan spille poker og ka levere overskud, hvis ikke - så er det en anden deal der skal laves.
Denne deal er der stadig ikke opbakning til i dette forum!

Som jeg har sagt tidligere, så er du bagud på point. Jeg ville ikke turde stake dig til et projekt - dine stats berettiger i øvrigt heller ikke til det.

For du vil blive accepteret herinde, så er det vigtigt du spiller stabilt og ikke bare går efter det hurtige win (altså hvis du ikke lige vinder de første 8 sng's af et projekt, så spiller du bare en raket - ikke det der er staket til)

Flemming

Hos mig har du bestemt ikke fået mere respekt. Det er faktisk ikke så svært herinde. Hold dig til dine aftaler og behold en ordentlig tone, så skal du nok blive respekteret!
Grunden til jeg skriver i den seneste tråd, er at du flere gange har fået opskriften. Du ændrer intet - også selvom du siger du har lært af det.

Grunden til at jeg involverer mig - DETTE SKAL IKKE VÆRE NOGET NYE HESTE SKAL LÆRE AF!

25-11-2009 21:55 #26| 0

fs905

Du er spot on bortset fra at det da netop er noget de nye heste skal lære af!?! Tror jeg nu også du mener! ;o))

Alle

Hvorfor fortsætte med at være negative? Manden har givet en undskylning og har nu en lang kamp foran sig for at blive accepteret på lige fod med de nye her. Men alle bør da acceptere så moden en undskyldning! Det er jo på ingen måde ensbetydende med at man kaster penge efter ham, selvom selverkendelse absolut er første skridt i den rigtige retning.

Nulstil følelsesbarometeret folks og lad ham kæmpe sin egen kamp i stilhed. Det er alle bedst tjent med.

Stenbek

25-11-2009 22:10 #27| 0

@Per_Dk

Jeg synes som en del andre fra denne tråd at det er godt gjort af dig med denne udmelding, det gavner nok også dig selv fremover herinde..

Jeg tror hvis du virkelig vil noget med poker, så skal du lytte og tage ved lære af de råd du får herinde fra.. Ikke fra mig af, men for mange af de andre skrappe MTT spillere.. + deet er meget vigtig at du overholder ALLE dine aftaler til punkt og prikke..

Derfor vil jeg gerne prøve og give dig en chance og stake dig til noget SNG.. Jeg vil gerne se du laver opdateringer og poster en masse HH, så andre og jeg selv kan hjælpe dig..

Hvis du vil/lyster så staker jeg dig gerne for 15$ til SNG..
Du må melde tilbage her i tråden om det er noget du har lyst til!

bergkamp22

25-11-2009 22:11 #28| 0

Jeg læste PM før jeg så denne tråd, mit svar var som følger:

Besked modtaget 25-11-2009 21:01
Afsender fryden
Modtager Per_danmark
Emne Sv: hej fryden

Hej,

Jeg er stor tilhænger af både nye chancer, og af at folk kan indrømme en brøler. Mine udmiddelbare idéer til at evt. prøve at komme bedre ind på forummet og dets brugere er:
1. Post den PM du har sendt til mig, det lyder jo rigtig fornuftigt.
2. Læs grundigt hvad folk skriver til dig, og gerne mere end een gang om nødvendigt. Og tænk rigtig godt over hvad du svarer. Ting kan se meget anderledes ud på skrift, end man lige mente dem da man skrev.

Som du nok har set i tråden, synes jeg bestemt også det var en træls udvikling, og ingen har gavn af en tråd der på den måde løber af sporet.

Mvh. Fryden.

Jeg vil gerne gentage, at jeg ikke ser nogen grund til mudderkastning eller personangreb i en tråd. Om man selv staker den enkelte bruger, er jo en personlig vurdering.

25-11-2009 22:13 #29| 0

Tak alle i der har indvilgiet i at tage mig en smule til jer igen, ved selvfølgelig godt at der er rigtig lang før i kan stole på mig, men det er klart.

bergkamp22:

Lyder virkelig spændende, hvordan skulle det lyde og hvor ? :)

25-11-2009 22:26 #30| 0

@per_DK

Du spiller 3,40$ 9 mands sng(ikke turbo)..

Du får 20,40$ det er til 6 forsøg, når du rammer 50$ holder du også snakker vi om hvad vi skal gøre...

DU laver selv tråd og poster regnskab + tour id..

std. deal 50/50 efter bi..

Er der noget du er i tvivl om, så SPØRG ENDELIG!!

Stars nick:?

25-11-2009 22:29 #31| 0

Kan jeg ikke få din msn lige ? . og så klare resten over det , eller pm :) . det er godt nok guds hånd du rækker der ! , men vil ikke spamme tråden mere .

btw , nick Per_danmark

Men ved du siger 9 mands og det vil jeg meget gerne , men er meget bedre til 6 mands turbo , men du er staker du bestemmer :).

25-11-2009 22:37 #32| 0

Så spiller du i stedet 3,25$ 6 mands turbo.. Men stadig samme deal og du får 6 skud..

Der er bare ikke så meget poker-messigt at bevise i turbo end i alm sng.. Men jeg sender 19,50dollars til dig..

Vi snakker gennem PM og tråden..

Sender penge nu!

25-11-2009 22:42 #33| 0

Per_danmark

Skal du bruge denne stake til at bevæge dig tilbage så er det nok ikke over MSN den skal foregå! ;o)

Og det er nok smart at tage alm. tours hvor der er mere spil hvis det er dine færdigheder du vil bevise. Turbo er en diciplin for sig og de hænder du hidtil har lagt op tyder ikke på at det er der du skal tjene dine penge.

Blot et lille råd, brug det eller lad være.

25-11-2009 22:45 #34| 0

Last call for............... Godt gået Bergkamp22-Og forhåbentlig Per D

25-11-2009 22:48 #35| 0

BTW per.. Spil kun når du føler for det, når du er frisk og har lyst, det er måden at vinde på !!!

Husk opret selv tråd !

25-11-2009 22:54 #36| 0

yes :). har lavet tråden , starter først imorgen , venter bare på jeg kan ryge ud med en acceptabel hånd hvor jeg bliver badbeatet i den robinson tour :P. så jeg kan komme i seng :).

25-11-2009 22:56 #37| 0

Okay, gl !

26-11-2009 08:07 #38| 0

@Stenbek
Hehe..... mine tanker og ord hænger ikke altid sammen. Uddyber mine tanker nedenfor.

@alle

Som fryden skriver i hans "læs her før du bruger staking-forum"
6. Vær kritisk!!! Jeg vil vove den påstand, at 90%+ mislykkede deals kan undgåes, ved at bruge sin fornuft og kritiske sans. Stakere har et naturligt medansvar for, at forum fungerer bedst muligt. Når man staker folk der flere gange har vist de dårligt magter at styre (andres) penge, tager man altså høj risiko. Derudover er det med til at tiltrække tvivlsomme elementer, hvis $ sidder alt for løst

Når folk bliver ved og ved med at stake personer som gang på gang ikke kan leve op til de simple regler der er herinde, så trækker jeg en grænse på et tidspunkt. I andre er selv ansvarlige for de penge i giver til folk som ikke respektere stakere og deres penge, men i skal ikke tiltrække flere af den slags mennesker med de stakes i bliver ved med at give folk som "nok lige lærer det denne gang".

Min påstand - Per gør det igen.

@Per

Du har nok den absolut sidste chance med Bergkamps stake! Brug den fornuftigt og gør dig selv en tjeneste at læse fryden ovennævnte indlæg igennem igen.
Det virker som om der er intet der trænger igennem til dig - hvorfor er det anderledes denne gang end de sidste mange gange du har fået chancen?
Du har fået mange hints herinde omkring opførsel. HVORFOR lytter du ikke til det? Du begår de samme fejl gang på gang på gang!

Er spændt på om du kan modbevise min påstand.

Gl. med det

26-11-2009 09:07 #39| 0

Folk snakker om 2 forskellige ting i denne tråd

1) Om man vil stake Per
2) Flame af Per

1) Om man vil stake Per , well som Fryden siger det er imellem Staker og stakee

2) Flame af Per bør stoppe, det er en god voksen undskyldning Per er kommet med og al hetz bør stoppe

Lad nu Per bevise at han er en voksen mand der kan håndtere situationerne , med hensyn til stake skal der nok en del til før han igen er i + i min bog, men man kan vel osse færdes herinde inde som "tilskuer" uden at blive flamet

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar