Turneringen vil blive afholdt over to indledne runder og en finaledag.
Alle buy ins vil være 11$
Dag 1:
NL holdem - 1500 chips std.
HU 1500 chips std
Dag 2:
NL Holdem - 1500 chips
PLO 1500 chips
Finale:
1500 chips såfremt jeg ikke kan få det ændret er i dialog med PokerStars, omkring lidt småting.
Ville generelt ønske jeg kunne få den struktur man bruger i 162$ kl 22.
Med 3000 chips - 10min levels og anter forholdsvis hurtigt. Dette skaber langt mere spil en meget små blinds og små pots.
Denne struktur ville være at fortrække i alle mtts - PS er dog ikke helt enig, nu må vi se.
Skriv gerne hvilken dag i fortrækker. Kommer der ikke nogle gode argumenter vil jeg tro turneringerne bliver lagt om mandagen.
Hvad kommer den til at koste?
Det eneste der står med FED
11$ :-)
Har kigget alle svar igennem fra tidligere og har så selv måtte træffe nogle afgørelser. Det eneste der kan blive ændret er fra stars til FTP hvis de kan komme med noget ekstra ordinært - har dog ikke fået svar fra dem endnu
synes ikke det fremgår helt klart om det er 1 samlet turnering eller 4? :)
Som jeg læser det, er det 4 turneringer og en finale...fed plan.
Gl guys
så må i hygge jer med jeres HOMO lorte turneringer..
FML
FTP er ikke udelukket - deres turnerinssform med 3000 chips passer bedre men er lidt setup problemer - satser dog på at have endelig plan i denne uge.
@xschultz92
Man skal ikke kaste med knogler, når man selv spiller som en brækket arm ;)
FTP FTW!
Det bliver great !
@ Kentkay
TUrbo'en er MEGET oplagt som turbo !
WTF Repsak???
wtf strange?
er du uenig eller hvad så :-)
Du skriver, at turboen er MEGET oplagt som turbo..
Hvilken turbo?? Og KK snakker jo om HU som turbo.
Muligvis er jeg helt væk her :-)
ty kaaex :)
vi venter alle med spændning ;)..