Projekt for Leopatra87
#--------------------Dato------------------------Bankroll
*0.------------------10/12-2009------------------$282.50
01.------------------10/12-2009------------------$318,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag1.png
02.------------------11/12-2009------------------$403,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag2.png
03.------------------12/12-2009------------------$406,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag3.png
04.------------------13/12-2009------------------$459,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag4.png
05.------------------14/12-2009------------------$556,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag5.png
06.------------------15/12-2009------------------$497,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag6.png
07.------------------18/12-2009------------------$644,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag7.png
08.------------------19/12-2009------------------$702,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag8.png
09.------------------20/12-2009------------------$809,5
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag9.png
10.------------------21/12-2009------------------$907,65
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag10.png
11.------------------22/12-2009------------------$1.110,15
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag11.png
12.------------------25/12-2009------------------$1.222,15
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag12.png
13.------------------26/12-2009------------------$1.230,54
Intet billede da der kun blev spillet DTG.
14.------------------27/12-2009------------------$1.250,54
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag14.png
15.------------------29/12-2009------------------$1.209,54
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag15.png
16.------------------30/12-2009------------------$1.172,04
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag16.png
17.------------------31/12-2009------------------$1.566,54
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag17.png
18.------------------1/1-201000------------------$1.769,04
peecee.dk/uploads/012010/sngstatus_dag18.png
19. TJEK DENNE TRÅD:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207369
* Startbankroll.
♠ Turnerings-opdateringer
#00-Dato-----------Turnerings ID-----#Placering--------Resultat
001. 11/12-2009----237010495---------.#3864/5123-------.-$11
002. 15/12-2009----239010492---------.#1349/5474-------.-$11
003. 20/12-2009----239010577---------.#4439/5284-------.-$55
004. 21/12-2009----241010491---------.#835/58700-------.+$6,61
005. 25/12-2009----241010495---------.#3362/4051-------.-$11
006. 26/12-2009----241010496---------.#987/6465-0------.+$8,39
007. 00/00-0000----000000000---------.#0000/0000-------.?????
008. 00/00-0000----000000000---------.#0000/0000-------.?????
009. 00/00-0000----000000000---------.#0000/0000-------.?????
010. 00/00-0000----000000000---------.#0000/0000-------.?????
Hænder fra turneringer
001. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=205168
002. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=205603
003. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=206107
004. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=206216
005. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=206528
006. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=206613
007. Kommer...
008. Kommer...
009. Kommer...
010. Kommer...
Samlet status: +$1.486,54
♠ FPP-status
VIP-status:
- GoldStar, gyldig indtil 31. jan 2010
- 409,75 VPPs optjent denne måned
- 409,75 VPPs optjent dette år
Vundet via FPPs:
- Adgang til 218075842 (Turbo Takedown søndag d. 27. december)
♠ Videoer
public.me.com/martinhaugaard
Turneringer
- Ingen endnu...
HU SnG's
- HU_10-12-2009.mov (114 MB ~ 48 min.)
♠ Desuden...
... vil jeg opdatere løbende i dette indlæg.
... vil jeg bestræbe mig på at optage et par DTG-videoer samt et par HU SnG-videoer.
... vil jeg poste start-, nøgle- samt sluthænder for DTG'erne i en selvstændig tråd.
... vil jeg sige tak for tilliden og dollar-holla$$$, Leopatra! :P
Denne staking aftale er indgået mellem
Backer
Lennart Poulsen (PN=Leopatra87, PS=Leopatra87)
Og
Stakee
Martin Haugaard (PN=MHau, PS= dillerboerge
Der stakes til at spille
- HU SnG på Stars
- 10x DTG på Stars
-Øvrige turneringer aftales sideløbende
-Al HU SnG action på Stars er for denne rulle
Stakee overtager en rulle på $282.50
Da der ikke er rakeback eller bonus, vil stakee lægge alle sine FPP i puljen, samt dennes kvalifikation til Turbo Takedown på Stars.
Backer kan træde ud af aftalen hvis der er mistanke om snyd (fx chipdumping), stakee spiller andet end aftalt, stakee spiller under dårlige vilkår (fx påvirket af alkohol/stoffer).
Ligeledes kan aftalen opsiges hvis backer mener det ikke fører nogen vegne, pga manglende motivation, stakee tydeligt ikke slår spillet mv. I dette tilfælde vil der dog altid være en foregående snak om omstændighederne.
Stakee styrer selv hvor mange borde han spiller, samt hvor lange hans sessions er. Det forventes dog, at stakee stopper med at spille, hvis han ikke føler dig i stand til at spille optimalt.
Overskud deles 50/50. Såfremt der vindes over $2.000, deles hele rullen 50/50. Point optjent over stakeperioden, kan frit bruges til, hvad stakee har lyst til, dog stadig over rullen.
Stakee opretter en tråd på PN, hvor resultater opdateres efter hver session. Ligeledes vil der være løbende kontakt over MSN.
Det aftales, at stakee ved aftalens begyndelse, spiller $11.50 HU SnG
Hvis den samlede rulle overstiger $450, må der spilles $23 HU SnG, men der skal rykkes ned igen, hvis rullen falder under $400.
Hvis den samlede bankroll overstiger $900, må stakee rykke op på $46 HU SnG, men der skal rykkes ned igen, hvis rullen falder under $800
Har haft variansen imod mig på det sidste. Gider ikke poste en masse badbeats, men bl.a. A8o all-in pre for 50 BBs mod min KK. J6o der limp/kalder 5xBB preflop og går død mod min AA på JT5 flop og turner en 6'er. Så er der JJ mod Q5o, hvor en check/raiser mig all-in på 943-flop og turner en Q, og så videre og så videre...
Dog er der stadig positive ting - jeg er stadig ved godt mod, og det vrimler seriøst med retards på det limit. Det er helt vildt. Derudover regner jeg med at have grindet de første 100 HU SnGs i løbet af weekenden, hvis alt går efter planen.
Pt. er der dog uskrub på kontoen, så jeg tager lige en pause og stener lidt DeucesCracked inden jeg går amokka igen.
Glæder mig i øvrigt til at prøve min første tour i aften.
Har proklameret i en af mine videoer, at jeg får et FT inden juleaften, og det tror jeg stadig på :)
Oh well - en lille session på min stationære sætter mig i plus igen. Et spinkelt plus. Men trods alt et plus :D
Btw - en eller anden send et takkebrev til Stars for "Spil mod samme modstander igen?"-funktionen! Det er ren guf.
Random badbeat der fyldte, og som egentligt er ligegyldigt, da det sker konstant. Vil helst holde HHs ude af denne tråd :)
Nå, så har jeg så småt fået spillet 50 HU SnG's, og jeg må indrømme, at det er noget sværere rent "psykologisk", end jeg havde regnet med. Jeg må flere gange minde mig selv om, at det udelukkende handler om penge - og *intet* andet. Men selve heads up formatet gør det bare meget mere personligt, og når en dude sutter ud på fuldstændig retarderet spil, så gør det mere ondt, end hvis det var i en tour eksempelvis, og så er det netop at jeg er nødt til at minde mig selv om, at det kun handler om penge, for ellers er det nemt at komme på dårlige tanker; som at bluffe ham i et åndssvagt spot, kalde med dårlige hænder fordi man bare vil buste ham her og nu, etc.
Når det er sagt, så er jeg pickle glad for mig og Leopatras setup. For når jeg føler jeg er gået lidt død i HU, så kan jeg bare holde en pause og glæde mig til at kunne spille DTG senere.
Men status er efter 47 HUs, at jeg er nede med 12.5 dollars, hvilket på ingen måde er optimalt - men omvendt har jeg haft en del uskrub i de rigtig afgørende situationer (havde bl.a. en fucknut der kom tilbage fra 250ish chips efter at have vundet 5!!! 55/45 eller 60/40 i mit favør - noget ala min KJ mod hans QT ai preflop og lign.). Og hvis man tager den rake, jeg har smidt (47 x 0,5 = 23,5), så gør det mig faktisk til en der slår spillet med 11 dollars - med andre ord så har jeg altså vundet flere HUs, end jeg har tabt :)
Nu vil jeg i hvert fald fede den lidt. Tror faktisk også at Stars er ved at opdatere softwaren, så det passer jo perfekt!
Planen er so far bare at grinde igennem og, hvis jeg føler for det, få taget hul på SnG nummer 100 og få finpudset spillet, inden grinderweekenden for alvor starter på lørdag, hvor jeg får en mate på besøg :P
Lige nappet 7 HU's, hvor jeg vinder 4/7. Det er udmærket, og jeg har klart fået bedre fat, og er blevet meget bedre til at finde ud af, hvem jeg skal raise std 3xBB mod, og hvem jeg bare kan raise 2-2,5xBB mod. Derudover tager det lige lidt tid at adjuste til, hvilke boards man kan bluffe på, og hvilke man kan få 3 streets value på og hvilke man kun kan få 2 streets value på - og hvordan man opnår det bedst.
Eksempelvis byder jeg omkring halv pot eller mindre for value, hvis jeg mener deres range er svag og har showdown value. Derudover kan man sagtens skyde både flop og turn med 2nd pair afhængig af board tekstur mod rigtig, rigtig mange modstandere. Ufatteligt mange kalder i bund med 3rd pair og vil desuden gerne se alle kortene, hvis de har to overkort.
Men generelt rigtig tilfreds med mit spil, hvor jeg ender med et småspinkelt plus på 36 :)
Overvejer lidt at tage en session nu her, hvor jeg optager mit spil i en times tid og så smide den op med det samme efterfølgende :)
Sååådan deeer mand. Nu føler jeg sgu rigtig jeg har fået fat!
Tog lige en lynsession med 8 HU's, hvor jeg vandt 5 af dem. I to af dem var jeg endda uheldig for sejren (læs: jeg får tossen all-in drawing slim).
Min ROI begynder ligefrem at se anstændig ud nu :O
Nu er planen at gå ind og få sovet lidt. Har været vågen i 31 timer nu, men føler mig egentligt ret frisk. Har bare pickle ondt i min storetå, så hver gang jeg forsøger at sove, så dunker det noget så smertefuldt i den :/
I morgen står den så på grind og første DTG for hr. Leopatra.
Ellers er målet at nå op omkring de 200 spillede SnG's i alt inden mandag. Med en ROI på 7,5% overall, så vil det give et plus på lige omkring 175 dollars, hvilket gør at jeg må rykke op. Så det er det ultimative mål i denne uge.
Enig med Nurse, vildt du kan holde styr på det :)
GL, men glem nu ikke at poste nogle af dine syge, men fantastiske indlæg ude i det store forum :D
Thanks guys :)
Foreløbig dag 2 - 11/12-2009
Vågnede klokken 15, og tog mig et bad og ryddede lidt op. Utroligt hvad det kan gøre for ens humør...
... og ens SKRUB! Er du sindssyg, hvor var jeg varm. Ikke varm som i at jeg konstant lavede suckouts. Men eksempelvis var jeg all-in med 9♠9♦ mod A♠Q♠, og floppet kommer A♣3♣3♠... J♣... 9♥ :D Jeg vandt mine flips, og mine hænder holdt, når de havde flushdraws og lignende. Jeg ramte sågar med A♥3♥ mod A♠6♣ på et 2♥,5♥,6♠ flop. Det er sgu dejligt, når det hele kører :)
Fik dog kun spillet 3 stk., men jeg vandt dem alle sammen.
Nu vil jeg have mig lidt mad, og så se om jeg ikke kan få taget mig sammen til at grinde lidt mere.
Lige nappet en minisession mere, hvor jeg vandt 6/10. Spillede mod den samme person de sidste 6 spil, og sad og sweettalkede ham, så han ville spille mod igen - har aldrig oplevet en flippe så godt / suge så godt i de vigtige situationer. AT mod QT, AQ mod K3, TT mod 44, AT mod A5 og der er sikkert flere. Men det der er *alle sammen* for livet. Det er sgu da sick :D
Var så tiltet til sidst, at jeg var nødt til at stoppe min session. Ellers ville jeg have spillet ham fra nu af og til jeg døde. Er du sunshine, hvor var han dårlig!
Hvis han havde to overkort til et flop, så kaldte han mit C-bet ligemeget hvor stort det var. Det betød at det ligepludselig blev ufatteligt profitabelt at skyde 2. tønde, når han kaldte floppet.
Spiller DTG i aften, og afhængig af hvordan det går, så tager jeg en lang session HU-grind bagefter.
Ret sikker på at det bliver min sidste session i dag.
Tog en lille session igen, hvor jeg vandt 6/8. Mit spil hænger virkelig sammen, og jeg er blevet dygtig til at adapte til de forskellige typer. Rullen er nu over 400 dollars og er forøget med lidt over 40% siden start. Det er i hvert fald godkendt!
Tilgengæld fejlede jeg fuldstændig i DTG'en, og var helt åbenlyst forvænnet til HU, og jeg kaldte alt for løst og prøvede at lave alt, alt for mange moves. Det var helt forfærdeligt.
Så det var godt at jeg kunne lave et comeback på HU'en :D
Men planen må så være at give den gas lørdag og søndag, og virkelig tage mig sammen i DTG'en. Muligvis bliver løsningen at jeg spiller pickle-tight og fuldstændig undgår spots som jeg under normale omstændigheder ville kunne tackle godt.
Det er sgu herlig læsning at komme hjem til...
ROI på +11% er sgu mere end godkendt...
Angående DTG, så skal der også være plads til at lave nogle fejl. Det fede er, at du selv kan se det, og arbejder konstruktivt videre med det.
Jeg vil sætte mig til at se din HU video, og sandsynligvis se hvordan du rykker dem midt over!
Keep up the good work...
@ Leo
Jo dak :)
Foreløbig dag 3 - 12/12-2009
Har fået spillet 26 so far i dag, og har nu endelig nok til at rykke op!
Rullen siger pt. 452,5 dollars og jeg tager snart to shots på 23-dollars HU.
Men ffs - er ved at blive dum af at 1-table. Men har prøvet 4 gange med to borde, og alle gange har jeg tabt begge. Men hvis 23-dollar HU'erne går godt, så vil jeg begynde at smide lidt flere tables på. Eventuelt kombinere 23-dollar med 11.5-dollar, så rullen ikke lider så kraftigt under det, hvis nu jeg stadig fatter hat af at spille mere end ét effing bord :D
Har ét ord at sige om mine 2 shots: RØV.
Tabte begge, og rullen er på 406,5 dollars nu. Så vil tilbage til at grinde 11.5 dollars og spille et par borde af gangen :)
Seriøst - jeg BRÆKKER mig over mine skud på 23-dollaren. Jeg kan ikke vinde et effing flip. Har ham nede i 750 af to omgange, hvor han den første gang vinder med Q8s mod min A4s, og så beater han min A9 med hans A6. Så får jeg ham ned i 1K, og så vinder han med KJ mod min A2 og så til sidst med 44 over min K5s, hvor blinds er 75/150 og jeg shover for 9xx.
Obv fuldstændig standard spillet af ham, men ffs altså. Man skal bare ikke tabe alle dem, når man lige er rykket op / tager skud.
Rullen er pt. på 341,5, og er kørt total død i HU. Jeg er 11 dollar nede efter jeg er begyndt at spille 3 borde, men føler egentligt sagtens jeg kan koncentrere mig og samtidig udvikle reads og spille mine modstandere. Jeg har bare ikke været running særlig godt, men mener stadig klart jeg har en edge, selvom jeg spiller 3 borde.
Så har spurgt Leo om det er OK, at jeg multitabler lidt NL10/NL20 for afvekslingens skyld med et stop/loss på 40-50 dollars.
Kan sgu ikke lige overskue at opdatere tråden, og tror bare fremover at jeg vil linke til mine sharkscope stats for perioden. Det er noget nemmere, og det er *virkelig* demotiverende at bruge 15+ minutter på at opdatere skemaet i OP, når det kører så dårligt som det gør pt.
Dog er der stadig lidt positivt. Jeg kan nu multitable HU borde, hvilket er über nice. Det kan godt blive lidt nederen i længden kun at spille et bord, fordi ens hourly winrate er så forfærdelig lav. Derudover er der stadig overskud, så helt skidt er det jo egentligt ikke :)
Heh, efter en mere eller mindre katastrofal start på dagen, så ender jeg faktisk dagen med at skrubbe den helt overdrevet meget til sidst, hvilket er lækkert, når man har fået rigtig godt styr på at 3-table HU.
Her er et billede af min overall statistik på SharkScope, og som folk kan se, så har jeg *virkelig* givet den gas i weekenden.
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus.png
Vil fremover bare opdatere med et link til et billede af mine stats på SharkScope, da det går meget hurtigere, selvom det andet da ser virkelig flot ud ;)
Du nakkede mig tidl. idag, men ingen rematch :-(
Må tage dig en anden gang. ;-)
Ellers ser det godt ud.
@ Slclausen
Aaah, det var dig! Ville gerne have skrevet til dig i chatten, men den er blevet taget fra mig efter jeg slowrollede en dude 2 gange efter han havde svinet mig til i chatten for at lave et godt kald med A høj. Svinede ham obv tilbage, og kom til at bruge ordet "fking" for mange gange, hvorefter han så skrev: "i write support now haha" :D
Men nej - gad ikke lige rematch. Kan sagtens finde bedre spots :)
Evt. smid din MSN i en PM, hvis du har lyst :)
I dag har været rigtig god. Har holdt mig til et bord 23-dollar HU indtil rullen kunne klare at multitable ordentligt. Det har været rigtig fint, for jeg ender dagen i +97 dollar i forhold til i går, hvilket er *rigtig* godt taget i betragtning af, at jeg kun har spillet 13 stk. i dag. Det er en ROI på over 30%!
Jeg har været rygende varm - ingen tvivl om det. Men i den sidste SnG jeg spillede, var jeg fuldstændig in the zone. Det er seriøst noget af det bedste poker jeg nogensinde har spillet. Jeg vidste *præcis* hvordan Villain ville reagere i samtlige betydningsfulde spots. Overvejer lidt at smide den op i en replayer, men desværre har jeg valgt danske HHs, så jeg skal sidde og rette hver enkel HH manuelt :/
Her er lige en overall status:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_all.png
Som I kan se, så har jeg på 5 dage spillet 249 HU SnGs, hvilket svarer til lige under 50 om dagen. Det kan jeg helt åbenlyst ikke holde hele december, men vil nu stadig have et mål der hedder 500 spillede HU SnGs inden 2010. Det kan godt blive justeret undervejs, hvis jeg eksempelvis tager en marathon weekend næste weekend igen.
Eh, bestiger du Mont Ventoux?? ;)
Fortsæt det gode spil :) ser godt ud!
WOOP WOOP!
Du er sgu nødt til at stoppe med det...
Jeg får en mindre udløsning hver gang jeg ser dine opdateringer!
På den anden side, så fortsætter du bare med det....
Røvdag hvor jeg ender i -59 for dagen efter skrub og uskrub i DTG, men endnu et forsøg uden cash. Begynder at irritere mig. Men føler faktisk jeg spillede rigtig godt.
SnG-wise så spillede jeg i dag, mens jeg havde lidt hovedpine, og der er specielt ét move jeg hader, som jeg - lige idet jeg gør det - VED er decideret elendigt. Også derfor jeg ikke gad mere efter jeg havde spillet 4.
I morgen får jeg tidligt fri fra arbejde, og så skal der satme grindes igennem. Målet er 50 23-dollar SnGs!
@MHau
Ang. den HU du spillede - indlægget 14/12 23.40, så bare find tour ID og skriv til Stars support. Så burde du kunne få den på engelsk, hvis du beder om det.
@ Slclausen
Det var da lige godt... :D
Har så siddet og oversat den manuelt. Men var kun 29 hænder, så dno hvor spændende det ville være for folk at se :S
BAH! Har obv kun sovet like 2 timer i nat, så jeg får uden tvivl ikke grindet 50 hjem i dag. Skal lige på arbejde nu her, og når jeg så kommer hjem bliver det nok til en smålang morfar, og så må vi se...
Jeg får slet ikke grindet i dag, da jeg har været sindssygt smadret hele dagen pga. manglende nattesøvn. Er så tilgengæld gået igang med et madprojekt af dimensioner, som heldigvis holder mig vågen og gør jeg kan få en nogenlunde normal nattesøvn, så jeg kan gå amokka i morgen :)
Men af ovenstående grund kommer der altså ingen updates i dag.
Har lige holdt pause de sidste par dage, pga. lortehovedpine, et par madprojekter :P og træthed sådan overall.
Men tog lige en lynsession på en times tid i dag, hvor jeg spillede 7 23-dollar HU's, og vandt dem alle sammen. Det er en ROI på 91% og en profit på 147 dollars på under en time - og det er i den grad godkendt! :)
Spiller videre i morgen. Spillede to borde i dag, og det regner jeg med at fortsætte med i morgen - og jeg bliver naturligvis skuffet, hvis min ROI for dagen kommer alt for langt under de 50% ;) :D :P
WD
Ser ud til du har fint skrub :)
WD!
Tager også nogen skud på $11 imorgen, holder du dig til $23 eller skal jeg holde øje med dig? :)
Jo tak :)
@ Slclausen
Ye, holder mig til $23 medmindre rullen kommer under de $400 - hvilket er ret usandsynligt med mit nuværende skrub :D
KNEP MIG I RØVEN OG KALD MIG BORIS!
Jeg er så fucking træt af donks, der konstant suger ud. Jeg ved ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre, at dressere så mange aber til at spille poker, men de har under alle omstændigheder fundet vej til mine borde. Fy for SILVAN, hvor brækker jeg mig over de kæmpe retards, der gang på gang finder på nye måder at amaze mig på. At limp/calle et 11xBB all-in med K7o er faktisk retarderet poker.
Det irriterer mig endnu mere, at jeg egentligt ikke rigtig har super meget at whine over. Jeg vinder stadig flips, men dog kun like 3/10 eller lignende. I hvert fald har jeg spillet 50 stk. nu, og er svimlende 6 dollars nede.
Men tjek lige den her graf for i dag - ligesom man tror, at man har fundet sig en miniheater, så går der ikke mere end 15 minutter, så er man godt klar over, at man er doomed :D
peecee.dk/uploads/122009/semistatus_dag8.png
Har lavet 2 tiltede moves, and that is it. Det er selvfølgelig beklageligt, men det er seriøst svært at holde tilten ude, når man kommer all-in på turn og taber med K♦9♦ mod Q♣9♣ på et Q♦J♦5♣K♠ flop.
Derudover så er der bare en masse standardhistorier om hvordan jeg har haft folk inde for livet 7 gange, og hvor jeg har haft MINIMUM 55% (ye, lyder sygt, i know) og tabt dem alle. Så kan man godt blive lidt bitter, når han pludselig limp/caller et all-in for 1100 med blinds på 50/100 med K7o mod min AK, og jeg får et A,5,9 flop... 6... 8...
Nå. Men jeg tager lige en halv times afkøling, hvor jeg tænker på katte eller whatever :D Har hvert fald brug for *ikke* at tænke på retarderede aber, der sidder foran en skærm og bare trykker på tilfældige taster.
Jeg stopper for i dag. Har ALDRIG i mit liv været så tiltet. Spillet per-fucking-fekt poker, og gang på gang har retards vundet SAMTLIGE all-ins for livet. Jeg har så ondt i hånden af at smadre den ned i bordet, og jeg var 2 sekunder fra at tæve min mus i stykker, men gik heldigvis i stedet ud på toilettet og klemte en hel effing tube tandpasta ud i vasken :D
Hvad der bedst illustrerer det, er en SNG, hvor en dude i anden hånd raiser til 60 med blinds på 10/20, og jeg betaler med A6s. Floppet kommer: A,6,K og jeg c/r ham og får resten ind på turn mod hans AJ. Jeg vinder hånden. Manden har 10 (ja, ti) chips tilbage, og vinder så 9 (ja, ni) all-ins i streg over mig. Jeg har ikke mindre end 40% på noget tidspunkt. HVOR FUCKING ULÆKKERT ER DET IKKE LIGE?
Derudover bare standard lortespots, hvor jeg eksempelvis starter 4 borde op og får grindet samtlige retards ned, så jeg har 2:1 chiplead (altså 2Kish mod 1Kish). Når blinds så stiger til 50/100 og derover, så er det altså standard at skubbe Q9s. Men ikke når de KONSTANT samler QT+ op og laver kaldet. Det er så fuldstændig retarderet sygt, at jeg på et tidspunkt overvejede at oprette en "STARS ER RIGGED" tråd på main forum.
Jeg er udmærket godt klar over, at jeg nogle dage har været running forholdsvist godt - men cmon... 10% ROI er fandme sustainable mod de her tosser, og det her er altså bare sygt.
Spiller muligvis DTG i aften, men holder mig, so far, langt væk fra HU resten af dagen. Jeg kan slet ikke beskrive med ord, hvor fucking frustrerende det er at decideret OWNE tards hele dagen, og så komme ud med -6% ROI, hvor den BURDE være +10% eller DER-FUCKING-OVER!
Efter 75 SnGs i dag gider jeg ikke rigtig mere.
Det er som om, jeg er nødt til at hade poker, før jeg kan få lov at runne bare nogenlunde normalt :D
Men tog en marathonsession, som gør at jeg for dagen ender i +$58 og med en ROI på 5%. Men er du sindssyg, hvor hadede jeg mit liv i lang tid :S Det er ikke helt peak - den havde jeg tidligere i dag - men er stadig riiigtig godt tilfreds med mit grind i dag. Er gået ned til 2 borde, da jeg føler jeg så har mere styr over det, og at det derudover ikke ser så vildt ud, når man taber alle dem man har åben :D Men tog også to $11.5 HUs, hvor jeg vandt dem begge. Egentligt mest for at få lidt selvtillid og potentielt gå ned i stakes, og så spille 4 borde.
Men her er overall status (sick schwongs at the end):
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_alles.png
Og her er dagens status:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag8.png
Nattesessions ftw!
Ender med følgende miniheater, og det har efterhånden været en udmærket dag.
peecee.dk/uploads/122009/semistatus_dag9.png
Er præcis 500 dollars oppe overall, og har 1.378,66 FPPs. Så pt. er målet at få spillet minimum 25 SnGs i morgen, så jeg kan regge til en kval til SM - eller hvad vi nu finder på :)
Endnu en rigtig fin dag, SnG-wise. Desværre også endnu en lortedag turnerings-wise.
Leopatra skrev en SMS til mig i nat om, at han var imponeret over mit spil, og synes at jeg fortjente en belønning i form af en turnering. Han kom med et forslag om DEG, og det tog mig ikke lang tid at tage imod det tilbud :) Desværre røg jeg endnu engang ret tidligt, og det er efterhånden ved at være ret frustrerende slet ikke engang at have cashet i nogle af dem endnu. "Heldigvis" - kan man sige - forbyder mit ego mig at have minus i den disciplin (specielt når jeg ved, hvor hårdt jeg slog lige netop dén turnering og dét felt for nikzz), så det betyder at jeg uden tvivl vil komme til at spille DTG hyppigere end tidligere.
Derudover spiller (og runner) jeg som en græsk gud, når det kommer til HU SnGs, og havde det ikke været for de -$55 i DEG'en, så ville jeg højst sandsynligt have taget skud på $34.5-niveauet :) Ender +$162 for dagen med en ROI på 50% over 14 spillede. Så det er bestemt godkendt!
Grafen for i dag ser således ud:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag9.png
Grafen for alle dage ser således ud:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_uberalles.png
Nu da jeg lige læser vores aftale igennem, så kan jeg se, at Leopatra har skrevet forkert, da det næste niveau ikke er $46, men $34.5. Tror nu stadig jeg vil op og runde de $900, før jeg smutter op. Altid rart at kunne have lidt råderum, inden man nødvendigvis må rykke ned igen :)
Endnu engang må jeg altså sige: Nattesessions ftw!
Slutter i +$95 og med rullen i $904,5, og har altså nu nok til at rykke op igen.
Her er lige en graf:
peecee.dk/uploads/122009/semistatus_dag10.png
Vil klart til at spille mere fra 23ish - 02ish. Der er simpelthen så mange softspots, at det drømmer man ikke om. At jeg så samtidig sugede i en 80/20'er til sidst med 99 mod TT, hvor jeg dog havde 4:1 chiplead og lavede et helt standard kald - men det er sgu dejligt at det er min tur til at suge!
Men glæder mig helt til at rykke op, når jeg kommer hjem fra job :)
Nå, ser ud til jeg er nødt til at tage en 24-timers dag :D Lorten at skulle møde om halvanden time :S
Lige spillet lidt på det nye $34.5-level, og vil med det samme indskyde, at jeg på ingen måde er imponeret over niveauet.
Sådan ser min graf ud (fra 15 og op spiller jeg $34.5'ere):
peecee.dk/uploads/122009/semisemistatus_dag10.png
Men kunne simpelthen ikke vente med at game til jeg kom hjem. Og fandt en kæææmpe retard - en vindende regular endda - som jeg virkelig ownede for hårdt. Han var siiick heldig (http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=206104) i flere spots, men overall gik det faktisk retti godt, og han er seriøst en spiller jeg vil overveje at headhunte i fremtiden.
Her er grafen for alle dage:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_uberuberalles.png
... og det ser jo ganz ganz fornuftigt ud! ROI på 11% over knap 400 SnGs. Man kunne jo få den tanke folk er tards til HU SnGs, når selv jeg kan slå dem :D
Jeg siger jodak til kommentarerne. Har længe troet jeg bare havde en lang samtale med mig selv - rart at se der er nogen der følger lidt med :)
Men planen er pt. at få sovet igennem og så spille DTG i aften. Venter med at game SnGs til ved 23ish-tiden. Håber min ven fra i går er online.
Grunden til jeg ikke vil spille nu, er der et par grunde til. Den ene er at action er uber blød deromkring. Ydermere så har jeg ikke sovet i 24+ timer nu, og er ved at være godt ristet efter at have været på arbejde på Danmarks sløveste mandag. Ingen effing mennesker.
Fik spillet 40 stk. og endte i +$92, hvilket jo egentligt er fint. Men taget i betragtning af, at jeg peakede i +$170ish, så er det jo ikke videre vanvittigt. Dog er 10% ROI bestemt godkendt!
Ydermere så disconnectede jeg i den sidste SnG jeg spillede pga. min internetudbyder fejlede (troede det var min router, men fandt ud af flere havde samme problem), hvorfor jeg var nødt til at bruge min iPhone som modem, hvilket af åbenlyse årsager ikke var optimalt. Så der sluttede min plan lidt om at grinde 100 stk. :S FU Stofa, FU!
Her er grafen for dag 10:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag10.png
Look at those schwongs!
Derudover så... CASHEDE JEG I DTG! What the buck? :P
Foreløbig dag 11 - 22/12-2009
Det var lidt i forlængelse af dag 10, at grafen starter så forfærdeligt. En kombination af at runne forfærdeligt og at disconnecte i den sidste, har resulteret i et $200+ schwong fra -$105ish til +$105ish.
Har nuppet 16 stk. i dag med en ROI på 20% = hapsersnaps! :D
Derudover runnede jeg helt sick dårligt i én og et godt stykke over EV i to - så det kan jeg godt leve med.
Er lidt med blandede følelser at jeg overvejer at grinde videre. Jeg runnede udmærket i de sidste par stykker, og fangede folk i de rigtige situationer. Men ffs... rullen er over 1K nu. KÆMPE nitte hvis den ryger under. For så ved jeg med mig selv, at jeg VIL have den over 1K igen - regardless af hvordan jeg runner, hvem jeg spiller mod eller hvordan jeg spiller :D Arh, måske overdrevet. Men håber lidt nogen kan følge min tankegang :D
Men ye. Slutter som sagt i over 1K. Nærmere bestemt $1.015,65. Så nu er vi halvvejs i mål.
Vi har i øvrigt aftalt at rullen skal op på $1450, før jeg tager shots på $57.5'erne, og såfremt den kommer under $1300 (3 shots), så skal der rykkes ned.
Pt. er planen at få småspillet lidt i morgen. Eventuelt smide en DTG ind i beregningerne. Men hopper hjem til de gamle i morgen, og bliver der til søndag. Søndag skal jeg i øvrigt owne Turbo Takedown, hvor man nærmest er garanteret et cash. I øjeblikket er der cirka 5,5K registreret og 5K får minimum $78. Så top100 ville sgu give rullen et fint boost :P
Dagens status:
peecee.dk/uploads/122009/semistatus_dag11.png
Status overall:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_uberalles11.png
Tog lige 3 hurtige som jeg vandt, så jeg ender dagen i +$202,5 og med en rulle på $1.110,15. Har spillet 19 stk. i dag med en ROI på 31% - godkendt!
Well. Ikke så meget at sige. Synes lidt min graf for i dag taler for sig selv. Super Hot, lol :D
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag11.png
Overall graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_alles11.png
Boyakasha!
Slutter i dag efter at have spillet 45 HU's med et par stykker på $22-niveauet, da jeg har siddet hjemme hos forældrene, hvorfor jeg ikke troede jeg kunne koncentrere mig 100%. Men det gik rigtig fint. Har dog kun haft en ROI på 6%, men det er bestemt godkendt, da jeg godt har kunnet mærke, at mine tanker ikke har været 100% på HU'erne når jeg har spillet, og derudover runnet smådårligt det meste af dagen.
Men et plus på $133 er godkendt. Dog skal et minus på $10 fratrækkes til mit raketforsøg til julehjælp i forgårs, og $11 til DTG i dag. Så ender med plus på $112, hvilket er godkendt alt taget i betragtning :)
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag12.png
Overall graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_uberalles12.png
Men yeshmesh, so far spillet 453 stk. med en ROI på 11%, hvilket er mere end godkendt! Derudover er jeg kun 47 fra mit mål for året (500 stk. til blondinerne :P), og vil tro at jeg bliver Goldstar, når jeg har spillet de sidste. Det er i hvert fald mit opdaterede mål. Altså at blive Goldstar, såfremt det ikke er nok at spille de sidste 47 stk.
Kun spillet DTG i dag, men har endelig fået ordentligt hul på bylden, føler jeg. Så jeg er ganske godt tilfreds :)
Ikke noget prangende resultat, men et plus er et plus! :D
Smider lige en ordentlig update senere i dag :)
Mit sharkscope har af en eller anden grund ikke virket, hvorfor jeg ikke har opdateret tråden. Af samme grund har jeg ikke fået spillet super meget, men lidt er det da blevet til. Startede dagen i mere eller mindre fuldstændig even, og er det faktisk stadig. Så bliver et par kedelige updates :D
Jeg er sygt imponeret over din iver for updates, WD
og WP self, ser godt ud
Super super indsats både på spillet men ikke mindst på update siden.. Staker for noget igen for sin investering.
Dejligt at se at der er endnu en hest man med god samvittighed kan smide lidt penge efter.
Jeg takker for de pæne ord, drenge :)
Dag 14 - 27/12-2009
Ikke det mest sindsoprivende spil. Tog 9 stk. og endte overall set en tyver oppe :)
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag14.png
Dag 15 - 29/12-2009
Igen - ikke en fuldstændig vanvittig mængde, jeg fik spillet. Formåede dog at tabe $41 :/
Ikke rigtig det store at berette om. Følte ikke rigtig at noget kørte - derudover var min SharkScope ude af drift, så jeg følte ikke super meget for at give den alt for meget gas uden at kunne spotte de rigtig store fisk.
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag15.png
Dag 16 - 30/12-2009
Fået spillet 47 stk. og har nået mit årsmål. Pt. har jeg siden den 10. december spillet 514 HU SnG's, hvilket er ganske udmærket. Dog har dagen i dag været alt andet end ganske udmærket. I perioder har det kørt nogenlunde, og jeg har sågar selv suget en 3-outer hele to gange i dag. Sick shit! Men den anden vej er det altså sket et fuldstændig uhørt antal af gange, og da jeg var nede og runde dagen i -$150ish, overvejede jeg virkelig at kvitte. Men nappede lige et bad og det hjalp ret meget. Ikke på badbeats og setups, men på mit humør og mit spil.
Men yesh. Ender dagen i -$38, hvilket jeg overall set er ufatteligt tilfreds med, da jeg virkelig har været skidt kørende i mange SnG's. Det har været så vildt til tider, at jeg har siddet og sagt højlydt ud i lokalet - når jeg kommer AI med A♠Q♠ mod A♦9♦, og floppet kommer: A♥Q♦8♠ - "Nu kommer J♦ sikkert for at gøre det rigtig spændende" og når så T♥ kommer på turn og J♦ kommer på river i stedet, så sidder man og griner af hele situationen, og spørger sig selv, hvorfor fanden man spiller det her lortespil :D Well. Sådan har jeg haft det mere end et par gange i dag, men har heldigvis formået at holde fokus. Tak til Thyssen for rådet om at tage 5 minutters pause hver time. Det hjælper virkelig!
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag16.png
Overall graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_uberalles16.png
Planen for i morgen er at grinde seriøst igennem. Har et par kort i baghånden mht. det der "nytårsaften," men de sidste 4-5 år har været kæmpe skuffelser, så jeg ved ikke om jeg gør brug af dem endnu. Mangler 63,99 VPPs for at blive GoldStar, og det skal under alle omstændigheder opnåes. Håber bare at "Du skal optjene 63,99 VPPs før 31. dec 2009 for at opnå GoldStar-status" betyder at jeg også har i morgen til det, ellers er jeg nok desværre nødt til at græde ret højlydt :D
Men yesh. Det er hvert fald sådan det ser ud atm :)
Turde simpelthen ikke risikere, at jeg ikke kunne blive GoldStar i morgen, så jeg valgte lige at grinde lidt, og ender cirka i even. Tilgengæld er jeg nu GoldStar!
Wehuw!
Har haft et par aftaler i baghånden, men valgte til sidst at blive hjemme, da nytårsaften egentligt ikke rigtig har sagt mig noget de sidste mange år. Samme holdning har min roomie, så vi har bare fedet den. Spist noget lækker mad, set film og nydt ikke at skulle være udenfor bare ét enkelt sekund i det lortekolde vejr. Desuden har jeg fået grindet en shitload SnGs taget i betragtning af at jeg har været på arbejde, lavet mad og set film :)
Vil med det samme understrege at nytårsaften uden tvivl er dagen, hvor der er mest value at finde. Selv regulars spiller elendigt og har sick mange leaks pga. de formoder at ligeså snart man laver noget der bare er marginalt ude for normen, så er man stiv, utilregnelig og elendig. Dvs. at hvis Hr. Regular raiser på knappen, og jeg kigger ned i en dejlig hånd ala AQ eller TT+, så skubber jeg hele lortet til midten, fordi hans callingrange er noget ala AT+ og 66+ :D
Men yes, det er tydeligt at se, at folk lige er oppe at prøve kræfter med et lidt højere limit end normalt i dagens anledning. Det er ufatteligt så mange med Av. Stake på like $8, der pludselig kigger op på $33.5'erne.
Ender dagen i +$395 og det er bestemt godkendt. Har sågar taget hul på de første $57.5'ere, hvor jeg har vundet 2/2. Det luner satme! :P
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_dag17.png
Overall graf:
peecee.dk/uploads/122009/sngstatus_uberalles17.png
Så nu har jeg slået mit mål med over 10%, da jeg nu har fået spillet 565 SnGs, hvor målet var 500 stk. Min ROI er på 10%, hvilket uden tvivl også er godkendt.
Håber at folk spiller ligeså elendigt i morgen, for så er der i den grad grobund for at få lavet nogle skillinger!
Har det lidt på samme måde angående denne dag ;)
Men godt nytår alligevel og lækker dag..
Har fået spillet 29 stk. i dag med en ROI på 12%, hvilket bestemt er godkendt. Har været ret uheldig i nogle af de helt afgørende situationer, men det er selvfølgelig standard i løbet af så relativt mange hænder. Det er bare møgsurt, når man i allerførste level får en dude all-in for 1500 chips hvor blinds er 10/20 med KK mod hans 55, og han så suger en 4-korts straight.
Men jeg ender $203 dollar oppe, og er bestemt tilfreds. Det er tydeligt at mærke i dag, at der skal en del mere SharkScoping til, før jeg føler jeg har ligeså stor en edge som på de lavere limits. Jeg har ikke forsøgt, men jeg tror at hvis jeg, som på eksempelvis $22-niveauet, bare registrerer til én som den første, så vil min winrate falde ret markant. Jeg ved det ikke - men det kunne jeg forestille mig. Jeg glæder mig til at prøve en dag, hvor der ikke sidder så mange bagstive, halvstive og generelt bare gigantiske fucknuts, som der har været både i går og i dag. Jeg tvivler på at min ROI på $57,5-niveauet er i nærheden af hverken 20% eller 12%. Det bliver lidt interessant at se.
Målet for i dag var egentligt bare at complete halvdelen af den $10-bonus, som Stars har været så elskværdig at smide i nakken af os alle sammen. Senere blev det dog at få banket rullen op på $1.800, hvilket jeg desværre har været nødsaget til at udsætte til i morgen, da jeg til sidst tiltede over, at ligeså snart jeg havde SharkScopet en fisk, så var der en anden regular, der nakkede ham lige for øjnene af mig. Ydermere satte der sig en regular, der gjorde at der i næsten 10 minutter ikke kørte ét eneste $57,5-spil, fordi ingen registrerede sig mod ham. Time for a namechange, no?
Dagens graf:
peecee.dk/uploads/012010/sngstatus_dag18.png
Overall graf:
peecee.dk/uploads/012010/sngstatus_uberalles18.png
Som det ser ud nu, så er jeg egentligt rigtig godt tilfreds med situationen, og glæder mig rigtig meget til den $141,25 bonus, som jeg får af Leopatra :P
- læs: Når jeg rammer $2.000, så splitter vi 50/50 af hele rullen i stedet for kun at splitte overskuddet 50/50 ;)
Planen er at grinde lidt videre i morgen og få clearet den $10-bonus :D Det er ikke så meget pengene, det er mere det at have en motivation til at grinde foruden at pwne noobs og derigennem tjene dolls. Og det er dér jeg mener Stars uden sammenligning er de bedste på markedet. Pt. har jeg som sagt målet om at cleare $10-bonussen, og når det er gjort, så ligger der en $50-bonus og venter. Derudover er målet at blive PlatinumStar, hvilket cirka kræver lidt over 500 HU SnG's. Eller cirka 20 om dagen. Det er bestemt achievable, men kræver altså også at jeg får nosset mig sammen. Regner med at optjene et par "fridage", når jeg har spillet lørdag og søndag :P Men pointen er som sagt, at der hele tiden er noget at gå efter, hvilket er pickle nice og er kæmpe optur i forhold til min personlige motivation.
Mht. splitning af rullen så diskuterer vi stadig, hvad vi skal gøre, og jeg har efterspurgt en "jobsamtale," hvor vi skal finde ud af, hvad der skal ske. Selvfølgelig er det lidt penge ud af vinduet, når nu jeg (forhåbentligt snart) har en $1.000-rulle til rådighed og så kan starte op selv. Men for mig er der en masse andre faktorer i det. Som tidligere nævnt så spiller motivation en kæmpe rolle for mig. Der er ikke noget federe end at smide en update herinde med et godt resultat for dagen, og der så kommer nogle brugere forbi og skriver "WP" og "well done" osv.
At opdatere denne tråd er i sig selv motiverende. Også når det går skidt. For så ønsker jeg virkelig at give den gas.
Håber ikke at Leopatra læser det her, for så får jeg sgu ikke den lønforhøjelse :D
Fremover vil opdateringerne komme i følgende nye tråd, da vores aftale er blevet evalueret :)
Fortsat projekt for Leopatra87
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207369