Jeg er langt i 80K!!!
Nick: youknowiknow
Dybt på stars
Gl sire
Ship it :)
jeg så 3 min og det var rigeligt--hvordan fanden er du noget så langt
Jeg skal gøre mit bedste boyz!!!
Bare glem det hele :( Fandme ikke sjovt...bryder mig ikke om tonen :( :(
SKrruuuub :) så ryger du på min rail... har en pn på i forvejen :)
Til info så ham der har position på dig er Pokerstars pro og hedder Guilter Salles.
www.pokerstars.com/team-pokerstars/gualter-salles/
Jeg har set 5 hænder i alt, det var rigeligt :) Du må have ramt godt med positiv varians (stjålet fra mig)
Men GL!!!
Jeg driller bare ;) (det så jeg lige ikke kan læses fra posten)
Du skal være velkommen til at adde penguinz4ever hotmail com hvis du vil have lidt råd på vejen!
Vil også sige der er et par tvivlsomme ting jeg ikke ville gøre.
Din 1010 er helt standard.
Dog raiser jeg ikke allin med A2o mod 15bb stack som raiser i mp.
Jeg limper ikke UTG eller hvert i fald ikke 20bb dyb.
Træls.
Du spillede nu stabilt nok.
Screw you guys Im going home!
Nurse ++++++++ca 1 milliard ;D
@ Sebbecenter
"Aldrig allin mod PokerStars pro. Har hørt de vinder ALLE coinflips." ♥
@ haters
hvordan kan i sige manden sucks??? han har profit på omkring 10k i mtt's så kan ikke helt følge jer? Går ud fra at det er de færreste af jer der sviner ham der har samme profit ;)
@ jannick
Hvornår er det blevet tabu ar være ærlig-bare fordi det er negativt.
Jeg var ikke imponeret og så siger jeg det.
@Lakini9
.......aaaaaaar, du har set ham spille i 3 min.......:O) og så giver du ham en sviner, det er da latterligt, hvis du ikke har noget posetivt at tilføje , til en mand der er nået dybt, så klap venligst kaje.......
Kom igen OP........
Nu kommer i fandme ned derfra drenge. Vil godt give Lakini ret i at min K8o-hånd ikke var køn at se på. Men ellers vil jeg ikk sige at der var så meget andet at sætte en finger på. Det med limp utg, hmm kan jeg squ ikk lige huske at have gjort =)
@rest
Tråden blev oprettet af min mate da jeg lige var på toilet, diverse indlæg fra min side undervejs har været platte. Beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne ♥
@tastemykebab
De haters der er her i tråden, har enten ondt i røven over du er kommet så langt i en fin tour eller så er de misundelige over du er kommet længere end dem.
@haters
Flame or blow me!