Hej Staking people.
Nu har I fået to nye kategorier:
Staking Railing - Bruges, når man har fået stake og vil holde staker opdateret
Staking Pengesager - Bruges, hvis der er betalingsproblemer brugerne imellem
Derudover er der kommet nyt design, som desuden vil blive implementeret på hele PokerNet i løbet af i dag :)
Mvh,
PokerNet Teamet
Nye kategorier og nyt udseende
SÅDAN!!!!!
Jeg arbejder på en kategori der hedder "Alle". Hvor indlæg fra alle staking-kategorierne bliver vist.
@kentkay
Hvad mener du?
@Nothing878
Han mener bare at når man trykker på Analyse herinde så bliver man overført til Analyseforum i hovedforaet på PN..
Men det er jo sådan set bare designet der gør at det ser anderledes ud..Det er jo egentlig det samme som før.
@Dbl_smack
I har jo fået jeres egen pengesager og railing :)
smukt, intet mindre
Hvad er staking pengesager tænkt som?
Vi skal vel ikke have alle tosserne fra hovedforum herind?
Client - jeg ser nu tit ønske om bytte eller køb af $ i stakedelen, synes det er fint, lad os nu tage det i brug før folk kommer med evnt kritik
@clientadvis
Idéen er, at alle "tosserne" fra hovedforummet ikke klager over, når noget går galt i staking.
Det er bare min mening, at stakingforummet havde brug for og udtrykt ønske om en anden opdeling end den faktiske foretagne opdeling.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207067
@clientadvis
Vi vil bare ikke skille de to forummer helt ad. En fælles analysekategori er den bedste løsning for alle. Føler I, at folk svarer dumt/arrogant eller lignende, kan "Anmeld til moderator"-knappen bruges.
sweet ♥
Hovedforummets analysedel er da også klart den bedste, og stakingforummet har da også været tilpas kreativ på dette område ved at "hotte" en tråd.
Kan bare ikke se at vi behøver en "pengesager" - i stedet kunne det være en "Off topic ". Vi har vel max. 1 tråd om dagen, hvor der er nogle der ønsker at bytte $ på skins. Spild af katagori i min verden.
@clientadvis
Pengesager er til når folk skylder andre, eller ikke betaler tilbage og lignende.
@nothing878
Ok altså vor gabestok :)
Det rette svar slasquer :-)
Takker for denne forbedring. Dejligt at se i forbedre denne lille del af pn :-)
Som ikke er så lille endda, hvis man måler på antal indlæg, og/eller andre brugeres foragt ;)
Ser super ud, i har sku flottet jer synes jeg :D
Ej det er godt at se.
System overload... too... many... hypocrites!!!
Men fedt at se. Nu skal det bare lige gennemtestet, så det kommer til at fungere ordentligt, Prip :P
Ser godt ud, men hvornår kommer det i de andre forums? Altså det look?
Det nye look skulle gerne komme i dag :)