Hvordan fungere rakeback på fulltilt, kan man veksle point til dollars ??
Fulltilt rakeback
hvor henne finder man de tours på fulltilt ? :)
Hvabba?
Får man ikke cash når man har Full Tilt RB?
jo du får dine 27% i rb hver fredag og de points du optjener kan bruges som entry fee i nogle tournas eller bruges i deres butik..
Men husk de modregner points brugt i din rake ;-)
@neon
Thx. Har nemli ikke nogen bruger på FTP endnu...
Gennem PN er der 27% RB hver fredag :)
nothing, jeg har fået lovnng på at kunne få rakeback fra tilt support, men deres største affiliate har endnu ikke sendt en mail efter gud ved hvor lang tid.
muligt at blive flyttet over til jer sålænge dres support siger god for det ?
@Live
Send dit nick til [email protected] og forklar kort situationen, så skal jeg gøre, hvad jeg kan - tror dog ikke de vil lade os få dig :(
@nothing
Nasså det er der? ;-)
Er der et minimumsbeløb man skal rake for? Jeg er jo lowroller...
@gutshooter
Nope :) Du gir bare gas. Man har også ret så lang tid til at cleare first deposit bonus. Tror det er 4 måneder.
fucking hader mig selv for ikke lige at tjekke om man kunne få RB på tilt'en via PN var stensikker på at det kunne man ikke, har kun spillet derinde i 1 uge og spillet over 25.000 hænder allerede på nl 50. er der virkelig ikke noget man kan gøre @ Nothing878 ?
Så hvordan får jeg rakeback, skal jeg skrive PN support ?? Forstår ikke lige de der 27 % hver fredag ? :)
Arrghhh!
Jeg får heller ikke RB - Er der så dømt livstilt eller kan man gøre noget for at få en bedre aftale?
@MartinJepsen
Ship mig en mail på [email protected] med dit nick og forklar situationen.
@smørfingeren
Du skal bare oprette dig via vores link under rakeback-sektionen
@Pillars
ja det er en røver
Alle brugt point bliver trukket fra din brutto rake.
Gas.
@nothing
hvis man ikke har RB på FTP overhoved kan man så få RB gennem jer?
Hvordan finder man ud af hvilken affiliate man blev signet op igennem. Det gik så hurtigt, da jeg signede op, og der mangler lidt RB for en uge eller 2.
clintad@
log lige på msn???
@nothing
Jeg har downloadet klienten og det gjorde jeg ikke gennem jeres link, men det spiller sikkert ingen rolle vel?
Er det eneste jeg skal gøre, at bruge jeres signup kode, for at få 27% rakeback, hver uge.
Er det i cool cash, eller er det med point som nogen herinde skriver.
jeg har ikke oprettet konto hos dem endnu, så vil lige høre det af.
du får altså også lige en mail fra mig, jeg er i samme situation som @live
-Anders
@goldmine
For en sikkerheds skyld, så slet klienten, slet alle cookies, og download igennem vores link.
Jeg får heller ikke RB på FTP, kan jeg ikke bare oprette en konto i min kones navn og lukke den anden konto, eller bliver der ballade når det er fra samme IP adresse?