Spillerlicens - Dansk Pokerforbund

#1| 0

Selvom der er nogle småting, der irriterer mig, så er der ingen tvivl om, at jeg vil være medlem af Dansk Pokerforbund.

Overordnet betragtet er det sgu en flot hjemmeside og nogle flotte mål den nye bestyrelse har sat sig!!!!

Jeg går ud fra, at man bliver medlem ved at købe en spillerlicens til 100 kr. per år.

Når jeg fra hjemmesiden går ind for at købe en spillerlicens, får jeg følgende kommentar:

Info: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.

Facts:
Min browser accepterer cookies!
Min internetsikkerhed er kun sat til "Mellemhøj".

@Dansk Pokerforund
Giv mig lige lidt hjælp til, hvordan jeg får en spillerlicens.

27-02-2010 18:44 #2| 0

har du prøvet at ligge det i kurven alligevel. jeg kunne sagens komme igennem og helt til kassen og oprettelse af ny kunde.. bruger chrome som browser ved ikke om det har noget at sige..
hvad kan jeg bruge den spillerlicens til og hvilke klubber er under dansk pokerforbund?

27-02-2010 19:06 #3| 0

Som chmpen85,

Hvad er en spillerlicens og hvad kan den bruges til?

27-02-2010 19:07 #4| 0

@chmpen85

Du kan læse det på deres hjemmeside, evt. kig under forumet der er en anden der har spurgt om nogenlunde det samme.

Mht. klubberne er de vist ved at få det sat på plads, de fleste klubber jo er igang med at søge om licens lige pt.

28-02-2010 17:56 #5| 0

Havde ikke lige set denne tråd.

Jeg er fast PNer så svarer på PN(hvis jeg fanger tråden i mængden) sidder på pinden næsten hver dag. Men ellers vil den officielle information gå via hjemmesiden.

Presse, klubber mv.
[email protected]

adminstration, facebook
venlov@......

facebook, events, landshold
holmgaard@.....

WEBSIDE problemer, passowrd mv.
admin@......

Ellers kan i bare skrive til mig på facebook, hvis I er helt i tvivl om noget.

Der vil komme mere info på hjemmesiden, det er et af mine jobs. Siden blev åbnet fredag og har brugt weekenden på min datter så i løbet af ugen skulle jeg få tid til at se på det med arbejdshandsker på.

mvh

Paw Venlov
kasserer

28-02-2010 18:08 #6| 0

@venlov

Helt i orden, men jeg vælger nok at kommunikere mest på PN, da det så samtidigt reklamerer for DPF.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar