For folk som ikke har læst den anden tråd, så er her spillets regler:
Spillet er lavet til de som vil have en smule ekstra motivation til at få spillet månedens hænder igennem.
Der bliver 4 rækker
Række 1: 20k hands - 100$
Række 2: 30k hands - 150$
Række 3: 50k hands - 200$
Række 4: 75k hands - 300$
Spillet er ikke et spil mod hinanden, det er bare for at få motivation og lidt ekstra sjov til dagligdagens grind.
Når du har spillet dine hænder igennem, poster du et screenshot hvor du beviser du har spillet nok til at gennemføre puljen, og du har derfor ikke tabt dit beløb.
Gennemfører man ikke sit eget mål vil pengene gå til gruppens pulje og delt mellem vinderne.
-Hvis der kun bliver meldt 2 personer til en enkelt gruppe, vil gruppen blive nedlagt, og de 2 tilmeldte kan frit lave et indbyrdes bet.
Hvis nogle mener beløbene er for små kan man ligeledes aftale indbyrdes bets oveni. Jeg vil bare ikke have ansvaret for større beløb end de nævnte.
*I denne måned er det blevet foreslået at man skal kunne fremvise en grøn bundlinie for at være "bestået" og have gennemført bettet, dog synes jeg det skal være de deltagendes mening der tæller her, så skriv venligst, i jeres deltager-post, om i er interesserede i at have dette aspekt med.
-flertallet bestemmer.
-- TILMELDING --
Overfør gruppens beløb til Martin_DJay på stars, skriv dernest i denne tråd:
-Stars nick
-hvor meget du har overført
-gruppe
-Om du kan lide "grøn bundlinie" krav
Så vil jeg forsøge at opdatere tilmeldingerne i dette indlæg oftest muligt.
Sidste tilmeldings frist er 2/3 klokken 23.59
Væddemålet løber til onsdag den 31. marts 23:59
Væddemålet er bindende, så når pengene er på min stars konto, så deltages der, no matter what.
-------- TILMELDINGS LISTE -----------
Gruppe 1
Gruppe 2
-IDDQD-
SuperSennels
Koller
Beck
Paddy
Gruppe 3
Gruppe 4
Keysorsoze
Sailor
MetalMania
GrindBet Marts
Jeg er på, venter dog lige til jeg har set hvor mange der skal deltage i de forskellige rækker.
Synes det lyder som en god ide med grøn bundlinje.
Jeg er med i gruppe 4. Overfører penge på stars senere idag eller senest imorgen.
@DonVest
Tjek lige din postkasse. Har sendt dig en besked.
Jeg er nok klar på gruppe 3. Kom nu flere pokernetter...
Hvorfor oprette den dagen før ? hvorfor ikke smide den op 1 uge før, og så bare bumpe den så folk nåede at se det ^^ ?
Hvorfor ikke bare melde sig til når den er der, i stedet for at skrive og beklage sig når man ikke engang skal være med?
Desuden, citat: Sidste tilmeldings frist er 2/3 klokken 23.59
Hvis vi er flere med i gruppe 4 er jeg klar
Jeg melder mig med stor sandsynlighed i gruppe 2...
...og muppet Sailor og muppet Soze - 30K hænder er siiiiiiiiiiiiiick meget for mig!
♥
hvordan kan du kalde folk muppets og i samme sætning sige, at 30k hænder er siiiiiiiiiiick meget for dig?
Du skal nok blive voksen en dag lille Per ;)
af administrative grunde er det 1 gruppe max.
I is got 'dem lazies
Er der forskel på Hvilke hands man logger?
PLO/NLHE/SNG-hands?
MVH Skod
Er på i gruppe 4
Frisk på grøn bundlinie
Altså, på et udstik kan enhver sgu da spille 75k! Alt under viker sgu som et "angle shot" eller bare direkte useriøst!
"Altså, på et udstik kan enhver sgu da spille 75k! Alt under viker sgu som et "angle shot" eller bare direkte useriøst!"
Hmmm nej?
Grøn bundlinje er btw fint med mig. Overfører snarest.
$150 sendt fra "MuppetHunter". Regner med, at det giver adgang til gruppe 2:-)
Så længe det er cashgame hands, så tæller de.
Muppethunter modtaget ;-)
Comon peeps, det er ikke nok at skrive at man er med!
Overfør så andre kan lokkes med.
Og jo, man kunne godt lave en SNG gruppe.
Er med på grøn bundlinje
$300 overført aka gruppe 4
Grøn bundlinie er vist det gennemgående ønske, så endnu et kriterie for at vinde, er at bundlinien skal være grøn. BOOM
Jeg prøver sgu at hoppe i gruppe 2. Er lidt imod det grønne bundlinie halløj, man kan vel ikke gøre for hvis man løber koldt? Jeg forstår ikke dette?
Jeg skal doble mit normale grind denne måned for at nå det, så held og lykke til mig.
Mr_Hit
Ikke alle er vilde grindere og kan bare tage 75k hænder. Jeg har de sidste par måneder spillet ca 15k hænder pr måned, da jeg med plo ikke bare kan tonse 6-12 borde afsted i flere timer. Så nej alle kan ikke klare 75k hænder bare fordi der er udstik og nej det er ikke angle shooting (staves det sådan), hvis man sigter efter mindre.
150$ overført fra UreMyATM.
Så må jeg jo spille 6 borde denne måned:D Skal nok blive fornøjeligt:)
@ Koller
Vi kan sagtens fjerne det med den grønne bundlinje i gruppe 2, såfremt du ønsker det, og IDDQD er ligeglad. Det er helt op til jer.
Hey, jeg vil gerne melde mig til 30k hænder.
Da jeg ikke lige har en stars konto med penge overfører Sailor for mig. :)
Hey guys
HEM har lige deleted min database?? Har skrevet til support for at få løst problemet, men hvis der ikke kommer en løsning, vil jeg gerne trække mig fra bettet (eftersom deadline er d 2/2 kan det vel stadig nåes)
Gider ikke stå d 31/03 efter 80k hænder uden at kunne bevise det
- Christian
er ogsaa klar paa en sng-gruppe...
men ville nok vaere paa sin plads at oprette en sng traad, saa vi slipper for at blande dem.
magter dog ikke selv at stable noget paa benene, men melder mig mere end gerne til i traaden.
edit : goer intet at det kun er mod en enkelt spiller samt beloebet gerne maa vaere hoejere end ovenstaende.
Eehhr wierd shit
I dag er min database tilbage - dunno hvad fanden der skete igår
Anyways jeg er på igen
Hvordan fanden skal jeg få grindet igennem når jeg løber så skidt og spiller med stoploss??? Skal jo stoppe konstant!!!:(
@ IDDQD
Kan du ikke lige melde op, at du har det fint med, at der i gruppe 2 spilles UDEN grøn bundlinje. Vi vil jo ikke have, at den kære Omaha-spewer ikke vil være med♥
SuperSennels
Jeg har overført til ham, så standhaftig er jeg:) Men jo ID må meget gerne melde ud at grønne tal er ligemeget:) Og jeg er ik spewer, hentede morgenens lortesession ind med en dejlig aftensession:)
Beck og paddy har ikke meldt tilbage på grøn bundlinie forslaget, så den overvejende stemme må gå mod at det er ligemeget.
Så grøn bundlinie tæller ikke i gruppe 2.
Gruppe 4 er dog stadig on!
Ups, jeg e rligeglad med om det er med eller uden grøn linie.
En ting i skal huske på er, om dte blot er første gang i viser i har nået målet at I skal kunne vise grøn linie, elle rom der skal være grønt ved månedens udgang.
Eksempel, der er spillet 75k hænder, +1000. Ved månedens udgang er der spillet 100k hænder, resultat -1000. Blot så i er enige om reglerne.
Skal vi eventuelt køre med updates hver søndag or so, så vi hver især kan få dårlig samvittighed:-)?
SS
Yes det kan vi godt. Men hvad skal vi få dårlig samvittighed over?:)
Btw hvor mange borde spiller i egentlig? og er jeg den eneste PLOer?
Jeg har netop nu rundet mi hånd nummer 2000. gaaal der er langt til 30!
@IDDQD
What. Hvordan kan jeg som deltidsgrinder allerede have spillet dobbelt så mange hænder? Kom nu ind i kampen m8:)
5787 her - damn det føles sygt at grinde så meget:-)
@ Koller
Få dårlig samvittighed over, at vi er bagud.
Jeg spiller som regel 4 borde, men er ved at "lære" mig selv at spille 6, så jeg ligger nok ca. på 5 som std.
Altså omg hvor mange timer eller borde spiller i om dagen? Jeg er stolt hver gang jeg runder 1k hænder pr dag, da det er målet:) Spiller selv 6 borde.
@ Koller
På Bossen, hvor jeg spillet pt, der er man ret tæt på at spille 100 hænder pr. bord pr. time (NLHE that is), så det går sådan rimelig hurtigt:-)
14K sømand.. flot.... -12 ptbb/100? +livstilt?
Sådan er det at være RB-pro ;)
MVH Skod
14k hands omfg, jeg var lige så stolt over at være over 4k!, og kun 8 bi's under EV weee
Update herfra: 9887 hænder spillet.
Jeg tror ik jeg får tændt den stationære i dag, så jeg opdaterer i morgen... Men ligger i hvert fald under hvad jeg skal nå pr dag.
2385 hænder på den stationære + lidt hænder på den bærbare. Må lige få lagt de hænder til når jeg kommer på den næste gang.
10.5k hænder spillet.... Og jeg er på en såkaldt heater!!! er oppe med mere end min ev graf mener jeg skulle være :D
Damn.. Skulle da have været med her.. Må blive næste måned i så fald ;).. Har selv lige rundet 25k hænder med en bb/100 på 15, der hvor langt de fleste hænder er spillet ^^..
Og det vel og mærke med 3 dage af Marts helt uden poker grundet eksamen mv.. ;)
Men happy grinding guys..
- X
18681 hænder so far ;(
Arbejdshandskerne skal på - og Sailor Von And skal overhæles
ville det ikke være bedre hvis det var antal timer i stedet for hænder?
@bazz
Hvorfor ??
En del af grinding er vel at spille en masse hænder ?:)
Jeg når ikke de 30K hænder. Så er der lidt at spille for:-)
Halvdelen af måneden er gået. Jeg skulle være på 15k hænder og er på 9861, ad jeg har fået travlt lige pludseligt:S
1343 hænder pr dag fra nu af, gogo!!!
Så fik jeg rundet 10k hands, og kun 19 BI's under EV, inkluderet et 15.5 bi downswing over 800 hands, og i alt et 31 BI downswing over 3200 hands.
Min psyke er som smør, møder nuts konstant, og livet er herligt :D
must be FKING nice
Oh well er faktisk på 21531, så måske når jeg det alligevel.
24652 har jeg fået sneget mig op på. Update anyone???
hehe, jamen jeg ligger på ca 12k, meget flot.... Får generelt ikke spillet i weekenderne og når jeg så er i grindhumør er der enten kun lorteborde eller også når jeg min stopploss limit og må stoppe. Det er sgu lidt svært. Så jeg tror bare vi kan regne med at mine 150$ er gået tabt.
28317.
Er du gået helt ned med flaget -IDDQD-?
Nja, chancen er lille, har 19k og er væk det meste af weekenden :P
ca 52k sidste 4 dage har været et helved.
går efter 10k hænder idag ;)
52k hands på 4 dage??
laver du profit på sådan en gang grind?
stakes/tables/single ?
hehe nej 52k hands so far ;)
Værsgo tag mine $$$ drenge:) Jeg kan simpelthen ikke grinde så meget.. Forstår ik hvordan i kan lade poker fylde så meget.
Hvis jeg skal træne lidt og være sammen med kæresten så skal jeg derudover bruge ca alt fritid jeg har for at nå det. Måske det har noget at gøre med at min døgnrytme ligger fra 9-24 ish, så der ik er noget nattagrind?
Jeg har info fra SS:
www.brixmark.org/Daniel.jpg
Hvis i vil have mere info, så skriv her.
Weak. Superweak. Stroemafbrydelse i 3 timer hvor jeg skulle have spillet....
27268 hands.
Meh, 28091 hands. Hvor kan jeg uploade screenshots, naar jeg naar saa langt?
peecee.dk er nemt
Jeg må melde pas, jeg når det sgu ikke.
peecee.dk/upload/view/235065
68911 hænder
peecee.dk/upload/view/235155
+ 6225 hænders starstilt
peecee.dk/upload/view/235156
= 75136 hænder
og +
Saa lykkedes det sgu
peecee.dk/upload/view/235213 (7009 hands)
peecee.dk/upload/view/235214 (23173 hands)
ialt 30182
Skal gerne have de sidste pics op så jeg kan se hvem der skal have hvor meget tilbage.
Jeg mangler svar/grafer fra metalmania og fra paddy.
I har indtil klokken 18 i aften, hvor i vil blive betegnet som "ikke bestået" :)
så kom kom!
Ifølge kilder har MetalMania ikke nået det (han meldte op tidligere på måneden, at han ikke nåede det)
Men han kan vel selv lige skrive
Yearh, skiftede 2 kortspokeren ud med 4 korts tidligere på måneden... Så nåede det obv ikke... Nyd mine $ i svin ;)
PADDY mangler endnu, og får sidste advarsel, hvis der ikke er et link + bestået krav inden jeg står op i morgen, vil du blive betegnet som ikke bestået, og vinderne vil få deres penge.
Paddy nået ikke 30k..Dno, om han selv lige bekræfter her i tråden....